Visi komentāri - Jau šogad - Stellantis atsāks V8 Hemi motoru ražošanu

Jau šogad - Stellantis atsāks V8 Hemi motoru ražošanu 15

 

Foto: Dodge

iAuto | 27.marts 2025 10:12

Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā.

Stellantis vadība paziņojusi, ka tie būs uzlaboti un videi mazāk kaitīgi agregāti ar 5,7, 6,2 un 6,4 litru tilpumu, bet ražošana no Meksikas pārcelsies uz ASV.

Papildus standarta 5,7 litru V8, kas ir uzstādīts Ram 1500 pikapos un Dodge Durango SUV, atjauninātajā saimē būs 6,2 litru Hellcat kompresormotors un 6,4 litru Apache.

Par Stellantis lēmumu laikam visvairāk priecāsies Dodge Charger un Challenger muskuļauto fani, jo 2024. gadā ieviestais elektriskais Charger vairs “nebija tas”.

Ar lēmumu atsākt V8 Hemi ražošanu uzņēmums parāda, ka tuvākajā laikā automašīnas ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinējiem no piedāvājuma neizzudīs.

Marta sākumā kļuva zināms, ka ražošanā atgriezīsies Ram 1500 TRX augstas veiktspējas pikaps, ko arī darbinās minētais Hemi V8.

 
Visi komentāri
 
0pis 27.marts 2025 10:17
3 8 Atbildēt

Da kaut V12 - uzlikt nodokli par katru litru, par katriem 50Zs un par pašmasu virs 1000kg. Lai maksā un brauc laimīgi, kāpēc liegt cilvēkiem braukšanas prieku.

Xo 27.marts 2025 10:53
7 0 Atbildēt

Ja ko tādu izdarīs, tad visi V12 Latvijā būs reģistrēti uz invalīdiem un nodokļus vispār nemaksās

0pis 27.marts 2025 11:01
0 5 Atbildēt

Varbūt. Bet ar laiku pieķersies arī t.s. invalīdiem, un izvilks saules gaismā pērkamos ārsteļus kuru paraksti ir uz slēdzieniem.

anonimikis 27.marts 2025 13:11
11 1 Atbildēt

Nav saprotams, kāpēc invalīdu atlaidei nav noteikts jaudas ierobežojums, piemēram 100kw. Kas būtu tikai normāli. Atlaide ir paredzēta, lai atvieglotu dzīvi tiem, kam invaliditātes dēļ ir mazāki ienākumi un iespējas. Nevis nodrošinātu luksusa dzīves līmeni. Ja kāds, neskatoties uz invaliditāti, ir spējis sakrāt un grib lielāku auto, to viņam neviens neliedz. Tikai jau ar tādiem pat nosacījumiem kā pārējai publikai.

BMW 27.marts 2025 19:32
3 1 Atbildēt

Un kāpēc invalīdam jābrauc ar miskasti?

Slinkais 30.marts 2025 13:12
0 0 Atbildēt

Tālēc ka tas ir viss ir sapuvis. Pavēro kādi auto stāv invalīdu stāvvietās un cik vareni no viņiem izcilpo ļautiņi

Svimpis 27.marts 2025 23:11
3 1 Atbildēt

Nav jābrauc. Mēs te izejam no aplama pieņēmuma, ka invalīdam nav naudas tāpēc ir atvieglojumi. Bet invalīdam, kas var atļauties auto ar V12, atvieglojumi nav vajadzīgi. Tā arī pierakstīsim.

Freijers 28.marts 2025 12:15
1 3 Atbildēt

Bet kādēļ tad tam V12 ir jāmaksā vairāk ?! Kaut kāda komunistu smerdeļu skaudība, vai kā ? Ceļu vairāk maitā vai kādam eko parazītam omu ?

Sekretārs 28.marts 2025 12:55
2 1 Atbildēt

Komunistu smerdeļi ir tie, kas grib kūpināt 12 podus un maksāt tādus pašus nodokļus kā aizžmiegts 0.9L turbomērglītis, kas turklāt transportē visu ģimeni, nevis vienu cilvēku kam patīk izskrieties ar jaudīgu auto (jā, V12 nav ģimenes auto, nemaz nesāc šo dziesmu).

Slinkais 30.marts 2025 13:14
0 0 Atbildēt

Bet v6 un v8 gan bieži vien ir parasts darba, ģimenes auto.

0pis 30.marts 2025 20:56
0 0 Atbildēt

Bet v6 un v8 gan bieži vien ir parasts darba, ģimenes auto - nu tieši tā, vienkārši tādiem darba auto nav jādod nodokļu atlaides.

:-) 27.marts 2025 10:21
10 1 Atbildēt

Nu re, laba, apsveicama ziņa.

Oskars 27.marts 2025 12:57
5 0 Atbildēt

Elektriskā Charger klupšanas akmens ir drakoniskā pašmasa 2700kg, Būtu kaut "tikai" pustonnu vieglāks, nebūtu kur piesieties. Pārāk spieda uz platformas apvienošanu ar Benzīna variantiem, ta nu jau tā smagais benzīnauto kļuva teju 3tonnīgs un ar tālāk izrietošos vadāmību un sniedzamību ar vienu uzlādi.

Onsis 28.marts 2025 8:14
1 0 Atbildēt

Tās ir sankciju sekas, jo 2,0 Turbo nāk no Kanādas ražotājiem, vai eiropas,

Loģiski, ka benzīna kapsētas ASV atgriežas!

n0@$$ 28.marts 2025 11:47
2 0 Atbildēt

Vińi atlaiž darbiniekus un tagad meklē kur dabūt kādu kapeiku. BANKROTS.

Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropas tirgum: Stellantis uzsāk pilnpiedziņas Jeep Avenger ražošanu 1

Stellantis rūpnīcā Tičī, Polijā, sākta visu riteņu piedziņas Jeep Avenger 4xe ražošana. Pirmais eksemplārs bija automobilis no ekskluzīvās The North Face Edition versijas, kas būs pieejama tikai 4806 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Lietuvā no purva izcelta nogrimusī ASV bruņumašīna, bet par karavīru likteni oficiālu ziņu vēl nav

Lietuvā agrā pirmdienas rītā no purva izcelta pagājušajā nedēļā nogrimusī bruņumašīna, taču četru ASV karavīru, kas tajā atradās, liktenis joprojām nav zināms, paziņoja Lietuvas aizsardzības ministre Dovile Šakaliene. Lasīt vairāk

 

No 33 600 eiro - Jeep Avenger tagad ar pilnpiedziņu (+ FOTO) 13

Tagad arī vismazākais džips būs pieejams ar visu riteņu piedziņu. Lasīt vairāk

 

Kas ir Barum riepas un kāda ir to saistība ar vācu Continental? (+ VIDEO) 5

Atbild Autoriepu Nams direktors Oskars Krampāns: “Barum ir čehu zīmols. Tā tiešie konkurenti ir citu premium ražotāju “otrie” zīmoli kā Kleber no Michelin vai Sava no Goodyear.” Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti