Visi komentāri - Nepilni 40 000 eiro - ķīniešu pikaps ar dīzeļdzinēju Eiropas tirgum (+ FOTO)

Nepilni 40 000 eiro - ķīniešu pikaps ar dīzeļdzinēju Eiropas tirgum (+ FOTO) 7

 

Foto: Maxus

iAuto.lv | 13.maijs 2025 11:04

Eiropas tirgū kļūst pieejams T60 Max – Ķīnas SAIC zīmola Maxus ražotais pikaps, kas gatavs konkurēt ar Ford Ranger un Toyota Hilux.

Jaunpienācējs Eiropas tirgū ir 5,4 metrus garš un apveltīts ar 3,16 m garenbāzi, kas sola pietiekami daudz vietas piecvietīgajā kabīnē arī aizmugures pasažieriem. Pikapa kravas kastes izmēri garumā un platumā ir 1495x1510 mm, bortu augstums – 530 mm. Kravnesība ir līdz 975 kilogramiem, bet vilktspēja – līdz pat 3500 kilogramiem.

Salonā savienota praktiskā funkcionalitāte ar modernām ērtībām. Divi 12,3 collu HD displeji nodrošina visu svarīgo informāciju vadītājam un pasažieriem, savukārt komfortu papildina automātiskā klimata kontrole, apsildāmi elektriski regulējami priekšējie sēdekļi, viedtālruņu savienojamība ar Apple CarPlay un Android Auto, bezvadu uzlāde, Bluetooth un USB pieslēgvietas. Par drošību rūpējas seši gaisa spilveni, automātiskā avārijas bremzēšana, joslu maiņas brīdinājums, adaptīvā kruīza kontrole, 360° kamera un stāvvietu sensori gan priekšā, gan aizmugurē.

Zem motora pārsega iebūēts 2 litru common rail dīzeļdzinējs ar 215 zirgspēku jaudu, kas savienots ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un piedāvā pilnpiedziņu ar vairākiem braukšanas režīmiem – no klasiskā 2H līdz 4L, nodrošinot optimālu saķeri dažādos apstākļos. Dzinējs ir saderīgs arī ar alternatīvajām degvielām, piemēram, HVO100, kas ļauj samazināt CO₂ izmešus līdz pat 90 procentiem.

Masīvais radiatora režģis un priekšpuse piešķir tā izskatam pārliecinošu un nedaudz brutālu tēlu, un tas nebūt nav malds – ar 217 līdz 230 mm klīrensu, ūdens šķēršļu pārvarēšanu līdz 550 mm dziļumam un īpaši pielāgotu bezceļu ģeometriju, T60 Max patiešām ir piemērots arī sarežģītam apvidum.

Vācijas tirgū T60 Max jau ir pieejams pasūtīšanai, sākuma cena - 39 990 eiro.

 

Foto: Maxus

Foto: Maxus

Foto: Maxus

Foto: Maxus

Foto: Maxus

Foto: Maxus

Foto: Maxus

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 13.maijs 2025 13:08
1 2 Atbildēt

Nu re eu dizaineri? vai kas tur, priekšā salikuši tās LED tur kur vajag. Un +/- ir ok. Grils zvērīgs, nāsis ir, un uzraksts pasvītrots! 😂

Fyh 13.maijs 2025 21:52
1 0 Atbildēt

Ja tas ir dienas gaismas,  tad ok. Ja tuvās,  tad  garām.  Pat smagajiem ir zemāk,  lai acīs nespīd citiem  !:

Hmm 13.maijs 2025 15:03
9 2 Atbildēt

Dīvaini, ka ķīnieši kaut ko piedāvā ar dīzeli, lai gan - acīmredzot tā ir elastīgāka un pārdomātāka pieeja, kas pietrūkst Eiropai ar savu "only electric" domāšanu.

650 13.maijs 2025 17:39
1 0 Atbildēt

Vācijas tirgus šādā vīzē Assi protestē pret ķīniešu līdera neseno viesošanos Srakanajā squērā pie passaulē neķītrākā Bandīta. Šis ir galēji unikakāls gadījums- euroliekuļi gatavi nomērdēt/badā visu savu atlikušo kolhozu.Cerams, ķīniešu kom pārtija arī turpmāk (Trumpāk) nepaliks vienaaaldzīga pret eurolohu ciešanām.Jā.

0pis 13.maijs 2025 19:32
1 2 Atbildēt

Ar Mahusu uz Mahimu

tidlī bums

tidlī bums

Apmāns 13.maijs 2025 23:46
5 1 Atbildēt

Vai tiešām pietiks uz pasaules cilvēku , kuri pirks tos jaunos auto ? Nu teiksim pagājušo nedēļu bija jaunais Renault 5 , bet šodien jau Maxus . 

Vai tiešām labāk nopirkt jaunu  auto uz līzingu ar 200 % pārmaksu  vai tomēr nomaksāt komunālos ( augstos ) maksājumus ?

Aaaaaanujaaaa 19.maijs 2025 17:24
1 0 Atbildēt

40.t.€ par Ķīnas mēslu, kurš pa LV ceļiem sarūsēs 3 gados? Paldies... Tad labāk mazlietot Hilux, D-Max, Ranger vai L200. Pilns ar video no Krievijas, kur tie (ne konkrēti šis, bet Ķīnas auto kopumā) pa 2/3 gadi tik daudz sarūsējuši, kā LV kāda Mazda pa 10/15. 

Protams, ja naudas "tik daudz kā nekad", tad šādu štruntu var pirkt ik pēc 2/3 gadi. Ja domā ilgtermiņā un kādā brīdī arī iztikt bez auto līzinga, tad manis iepriekš nosauktie ir daudz prātīgāks variants.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti