Visi komentāri - Mazāk par 20 000 eiro - elektriskais Citroen e-C3 par vēl izdevīgāku cenu

Mazāk par 20 000 eiro - elektriskais Citroen e-C3 par vēl izdevīgāku cenu 9

 

Foto: Citroen

iAuto.lv | 23.septembris 2025 4:08

Francijas autoražotājs Citroen laidīs klajā vienkāršotu sākuma līmeņa versiju, kas maksās mazāk par 20 000 eiro.

e-C3 prezentācijas laikā Citroen solīja, ka tiek gatavota arī mazākas sniedzamības versija, ko klientiem varēs piedāvāt par zemāku cenu. Tagad šis solījums ir kļuvis par realitāti – autoražotājs ir nācis klajā ar jaunu, sākuma līmeņa e-C3 modeli, kura cena ir 19 990 eiro.

Šādam B segmenta automobilim ir uzstādīts mazāks – 30 kWh – LFP akumulators, kas nodrošina aptuveni 200 kilometru nobraukumu. Elektromotora jauda ir samazināta līdz 60 kW, salīdzinot ar iepriekšējās versijas 83 kW (113 Zs). Lai arī detaļas par uzlādes tehnoloģiju un dinamiskajiem rādītājiem ražotājs pagaidām neatklāj, modelis joprojām tiek pozicionēts kā praktisks risinājums ikdienas pārvietošanās vajadzībām.

Līdz šim tirgū bija pieejams e-C3 par 23 300 eiro – ar 320 kilometru nobraukumu (WLTP ciklā) un ātrās uzlādes iespēju līdz 100 kW (20-80% aptuveni 20. min.)

Vācijas tirgū jaunā e-C3 modifikācija cenu ziņā šobrīd atpaliek tikai no diviem konkurentiem – Dacia Spring (no 16 900 eiro) un Leapmotor T03 (no 18 900 eiro). Lētākas versijas parādīšanās ļauj Citroen nostiprināt savas pozīcijas starp pieejamākajiem elektroauto tirgū, īpaši, ja runa ir par pilna izmēra automašīnām, nevis mazajiem pilsētas transportlīdzekļiem.

Papildus pasažieru modelim, komerciālajiem klientiem tiek piedāvāta īpaša e-C3 furgona versija bez aizmugurējā sēdekļa, kuras cena ir vēl zemāka – 19 490 eiro.

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 23.septembris 2025 8:22
6 0 Atbildēt

EV vajadzētu šādiem mazizmēra baterijas ietilpības aparātiem, sākt norādīt salona apsildes jaudas kW/h? Te arī varētu salīdzinošu testēt, piem ziemā uzsiles ātrumu un mah t ko varētu sasbiegt auto salonā, piem āra t -10C.

Krotow 23.septembris 2025 15:27
3 1 Atbildēt

Zem -20C apsilde beidzas kopā ar bateriju.

Asaris 23.septembris 2025 23:44
0 0 Atbildēt

Jā, pie -20 vairs komfortablu salona temp. dabūt nevar. Un baterijai mazāka ietilpība paliek + apkurei tērē. Tapēc beigās ir kaut kādi 40% no nobraukuma nost. Bet vismaz nav jādomā vai no rīta pielaidīsi pēc -25 grādu nakts.

ZZZZ 24.septembris 2025 8:30
0 0 Atbildēt

Tas gan varētu nebūt, ja tas ir palicis pie vada. To var iepriekš uzsildit un savus tos km līdz darbam vai kur tur jau pie -20 t kreklā nebrauksi. Bet nu iedarbināsi ar stipri lielu varbūtību pretstatā jebkāda veida ICE.

darklight 24.septembris 2025 12:23
5 1 Atbildēt

Nekad dzīvē nav bijusi situācija, kad nevaru iedarbināt mašīnu aukstuma dēļ. Ne ar maniem benzīniem, ne ar darba dīzeļiem (ko izmantoju ļoti reti). Bet, kas attiecas uz piesildīšanu pie -20, arī iekšdedzes auto šādās temperatūrās necik ātri nepiesildīsi un pusceļš līdz darbam jābrauc cimdos.

Janka, kuram ir EV 24.septembris 2025 16:19
0 1 Atbildēt

Tu noteikti zini... Ar ko brauc pats? Volvo S70 vai Audi A6 dizelis ar izgrieztu DPF?

Ziemā tērēs 1-1.2 kW stundā uz apsildi. Tātad no Rīgas līdz Bauskai, lai būtu, 2 kW jeb 50 centi. Bet vecais dīzelis paņems 1.5-2 litri vairāk, jeb 3 Eiro. Tā lūk...

Vislabāk zina tie, kuri nebrauc ar elektroauto.

4r 23.septembris 2025 9:29
1 0 Atbildēt

Simpātisks auto,  ja vien aizmugure nebūtu nogriezta uzreiz aiz aizmugurējā riteņa.  Ne bagāžnieka,  ne izskata.

r4 23.septembris 2025 10:10
0 0 Atbildēt

Kā tu iedomājies, kā citādi var iegūt puslīdz lietojamu telpu pasažieriem un izmērus, kas ap 4 metri garumā?

23.septembris 2025 12:08
0 0 Atbildēt

Pat mazāk kā 20 pakas ti pieprasi izskatu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 5

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Seat uzsāk modernizēto Arona un Ibiza ražošanu (+ FOTO)

Jaunākie Seat Arona un Ibiza jau nākamā gada janvārī kļūs pieejami Eiropas tirgū, cenai sākoties no atzīmes, kas mazāka par 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Turpmāk ātruma pārkāpumus uz ceļa izvērtēs tehnoloģijas, nevis cilvēks (+ VIDEO) 2

Valsts policija sākusi automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kas fiksēti ar pārvietojamajiem un stacionārajiem fotoradariem. Policija to skaidro ar jaunām tehnoloģiju iespējām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti