Kara plosītajā valstī ieved gan jaunus, gan lietotus elektroautomobiļus, turklāt lielu popularitāti ieguvis Volkswagen ID. Unyx, modelis, kas Eiropas tirgum nemaz nav paredzēts.
Par to raksta izdevums Electrive.net, kas atsaucas uz Ukrainas Automobiļu asociācijas UkrAutoprom un tirgus izpētes ekspertu datiem, atzīmējot, ka iegūt ticamu informāciju par Ukrainas tirgu ir “mazliet sarežģīti”.
Saskaņā ar UkrAutoprom datiem, 2025. gada septembrī valstī tika pārdotas aptuveni 6800 jaunas automašīnas ar visiem piedziņas veidiem, kas ir par 20 procentiem vairāk nekā pirms gada. No tām 2261 transportlīdzeklis bija pilnībā elektrisks jeb aptuveni trešdaļa no kopējā skaita. Interesanti, ka tas ir ievērojami augstāks procentuālais rādītājs nekā Vācijā, kur elektroautomobiļiu tirgus daļa septembrī bija 19,3 procenti.
Saskaņā ar Ukrainas Automobiļu tirgus izpētes institūta analītiķu datiem, jauni elektroautomobiļi veido tikai nelielu daļu no elektriskajiem transportlīdzekļiem, kas pirmo reizi reģistrēti Ukrainā. Lielāko daļu šī segmenta automašīnu ir elektroautomobiļi ar nobraukumu, vairums no kuriem atvesti no Ķīnas. Pieejami tikai aptuveni dati, tomēr Automobiļu tirgus izpētes institūts ziņo par 6473 šādiem automobiļiem, kas septembrī reģistrēti Ukrainā.
Tirgus analītiķi ziņo par nedaudz mazāku jaunu elektroautomobiļu reģistrāciju skaitu nekā UkrAutoprom, proti, 2088 vienībām, un par 3552 lietotiem elektroautomobiļiem, kas mainījuši īpašniekus Ukrainas ietvaros. Tādējādi Automobiļu tirgus izpētes institūts septembrī ziņo par kopumā 12 113 elektroautomobiļu pirkumiem, summējot jaunas automašīnas, importētas lietotas automašīnas un vietējās lietotas automašīnas.
Tā ir mazliet pretrunīga informācija, tomēr galvenais ir noprotams – arī Ukrainā elektroautomobiļu tirgus uzņem apgriezienus.
Electrive rakstā atzīmēts, ka visvairāk (989 vienības) ukraiņi pirkuši Ķīnas BYD produkciju, kas ražo gan automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem, gan hibrīdus un pilnībā elektriskus transportlīdzekļus, savukārt vērtējot atsevišķi modeļus, lielāko popularitāti izpelnījies elektriskais Volkswagen ID. UNYX (432 reģistrācijas), modelis, kas izstrādāts speciāli Ķīnas tirgum. Tas tiek ražots Ķīnas rūpnīcā Anhui un uz Ukrainu, visticamāk, nogādāts pateicoties pelēkajam importam, kas ir visai izplatīta parādība valstī.
























































ņav jēgas apspriest. Jo noderīgo idiotu un glumu demagogu ir krietni (nomācoši) vairāk, nekā Jēgas.
Galvenaiss būtu mazāk grābstīties gan persOnālijām, jo viegli var sapīties formulējumos un izvērtējumos..
Baltieši- nu protams, ka tie "varēs".Kam dsā/ielīst, to taču vienmēr atradīsim.Ja ne paši pašrocīgi, tad Kāds(vairāk/ieintersētais) noteikti mums pateiks/priekšā (vai pačukstēs pakakaļā).Spriežot pēc dažādu pirderu izplātītajām "ticamajām prognozēm", tie mistiskie "baltieši" jau labi sen kā nav "neatkarīgi".Neatkārība (tāpat kā mantkārība) ir atkarīga no veiksmes un apstākļu sakritības.Gluži kā Loterijā.Jā.
Karti ar lauku ceļiem,- nu cerams,ka kvēlākie Patrioti apdrirsīsies jau pie Metropoles metropolitēna izejas.Cerams, ka arī Brīvvalsts grūtajos laikos uz ārējajām zemēm (3šajām valstīm) aizbēgušie glumekļi būs tik Drošsirdīgi, ka pēc pirmā aizcinājuma atgriezīsies mājās ar visa veida iespējamajiem pašiem visātrākajiem karalauka (karalaika) transportiem un metīsies aizstāvēt katru (savas brīvprātīgi nodevīgi pamestās TēvZemes) kubisko Pēdu un ikkatru tās kvadrāt Collu (2,54xxx cm2).
Cerams, ka (arī) vadošie ministriju ierēdņi un to vietneiki nekavējoties mobilizēs visus savus pubertāti pārdzīvojošos pēcnācējus,ieskaitot šobrīd "ārzemēs" zinībugudrības apgūstošos (-ās). Un "kvēlais asszobainaiss Patriots kārlis no BlauMaņa ielas noteikti cīnīsies pašās 1majās rindās,vienlaikus vēl daļai aiz sevis sekojošo Kaujinieku nododot Latviešu Valodas pamatzināšanas.Būs viss Ou Keij.