Neraugoties uz cenu, kas bez PVN sasniedz gandrīz 4 miljonus eiro, visi Bugatti Tourbillon eksemplāri jau ir rezervēti un brīvā pārdošanā vairs nav pieejami.
Par to paziņojis uzņēmuma vadītājs Mate Rimacs, apgalvojot, ka visi 250 Tourbillon ir rezervēti vēl pirms superauto oficiālā pardošanas starta. Viņš pastāstījis, ka Tourbillon ražošana turpināsies līdz 2029. gadam, katru gadu laižot klajā 80 automašīnas.
Tourbillon izmanto Cosworth izstrādātu 8,3 litru V16 dzinēju, kas attīsta 735 kW (1000 ZS). Šis agregāts ir uzstādīts aizmugurējās ass priekšā un darbina aizmugurējos riteņus. Dzinējam ir divi cilindru bloki 90 grādu slīpumā, kas atšķiras no Chiron dubultā V izkārtojuma. Šī konstrukcija nodrošina garāku dzinēja bloku ar kloķvārpstas izmēru aptuveni viena metra garumā. Kompresijas pakāpe ir 14,5:1, maksimālais dzinēja apgriezienu skaits ir 9000 apgr./min, un maksimālais griezes moments ir 900 Nm.
Konstrukciju papildina trīs elektromotori, katram attīstot 250 kW (340 ZS). Rezultātā radīts pilnpiedziņas hibrīdu ar kopējo jaudu 1324 kW (1800 ZS). Neskatoties uz hibrīdsistēmas elementiem un 25 kWh augstsprieguma akumulatoru, kopējais svars ir nedaudz mazāks par divām tonnām, līdzīgi kā tā priekšgājējam Chiron. Bugatti apgalvo, ka elektriskais nobraukums ir 60 kilometri.
Tehniskie dati liecina, ka paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem divas sekundes, 200 km/h tiek sasniegti mazāk nekā piecās sekundēs, bet 400 km/h – mazāk nekā 25 sekundēs. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 445 km/h.
Jāpiezīmē, ka klientiem būs pieejamas daudzskaitlīgas ekstras, tostarp Equipe Pur Sang pakete ar astoņām izplūdes caurulēm standarta četru cauruļu risinājuma vietā.




















































Teica skaudīgais latvietis lepni pārvietojoties ar savu 1.2 mazo 30k bezvērtīgo klaberkasti krosoveru..