Visi komentāri - 4 miljoni eiro nav arguments - visi Bugatti Tourbillon jau pārdoti

4 miljoni eiro nav arguments - visi Bugatti Tourbillon jau pārdoti 6

 

Foto: Bugatti

iAuto.lv | 4.decembris 2025 10:22

Neraugoties uz cenu, kas bez PVN sasniedz gandrīz 4 miljonus eiro, visi Bugatti Tourbillon eksemplāri jau ir rezervēti un brīvā pārdošanā vairs nav pieejami.

Par to paziņojis uzņēmuma vadītājs Mate Rimacs, apgalvojot, ka visi 250 Tourbillon ir rezervēti vēl pirms superauto oficiālā pardošanas starta. Viņš pastāstījis, ka Tourbillon ražošana turpināsies līdz 2029. gadam, katru gadu laižot klajā 80 automašīnas.

Tourbillon izmanto Cosworth izstrādātu 8,3 litru V16 dzinēju, kas attīsta 735 kW (1000 ZS). Šis agregāts ir uzstādīts aizmugurējās ass priekšā un darbina aizmugurējos riteņus. Dzinējam ir divi cilindru bloki 90 grādu slīpumā, kas atšķiras no Chiron dubultā V izkārtojuma. Šī konstrukcija nodrošina garāku dzinēja bloku ar kloķvārpstas izmēru aptuveni viena metra garumā. Kompresijas pakāpe ir 14,5:1, maksimālais dzinēja apgriezienu skaits ir 9000 apgr./min, un maksimālais griezes moments ir 900 Nm.

Konstrukciju papildina trīs elektromotori, katram attīstot 250 kW (340 ZS). Rezultātā radīts pilnpiedziņas hibrīdu ar kopējo jaudu 1324 kW (1800 ZS). Neskatoties uz hibrīdsistēmas elementiem un 25 kWh augstsprieguma akumulatoru, kopējais svars ir nedaudz mazāks par divām tonnām, līdzīgi kā tā priekšgājējam Chiron. Bugatti apgalvo, ka elektriskais nobraukums ir 60 kilometri.

Tehniskie dati liecina, ka paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem divas sekundes, 200 km/h tiek sasniegti mazāk nekā piecās sekundēs, bet 400 km/h – mazāk nekā 25 sekundēs. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 445 km/h.

Jāpiezīmē, ka klientiem būs pieejamas daudzskaitlīgas ekstras, tostarp Equipe Pur Sang pakete ar astoņām izplūdes caurulēm standarta četru cauruļu risinājuma vietā.

 

 
Visi komentāri
 
Upss 4.decembris 2025 12:12
0 0 Atbildēt

Tie krāniņa pagarināšanai...

ro 4.decembris 2025 12:20
2 1 Atbildēt

Teica skaudīgais latvietis lepni pārvietojoties ar savu 1.2 mazo 30k bezvērtīgo klaberkasti krosoveru..

hue 4.decembris 2025 14:08
2 0 Atbildēt

Atkal nepaspēju.

inspektors 4.decembris 2025 14:09
1 0 Atbildēt

kurā no 8 caurumiem bāzīsim CO pārbaudes rīku?

0pis 4.decembris 2025 16:09
1 0 Atbildēt

Vidū, trubas sānos ir papildaprīkojums miglas pūšanas apbrīnotāju acīs

Krievs 4.decembris 2025 14:56
0 0 Atbildēt

Kļūda zīmola nosaukumā - po mojemu bija jābūt "BAGATI".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: "MG ZS Hybrid+" - B klases hibrīds, kas izaicina pat lielākus konkurentus (+ VIDEO) 13

“MG ZS Hybrid+” modelis ir ienācis mūsu tirgū, apvienojot efektīvu tehniku, labu aprīkojumu, britu zīmola sentimentu un, pats galvenais, zemu cenu. Latvijā tas tiek piedāvāts tikai pašuzlādes hibrīda versijā ar 1.5 litru benzīna dzinēju - sistēma attīsta 197 zirgspēku jaudu. Lasīt vairāk

 

Sācies “Latvijas Gada auto 2026” tautas balsojums – vai žūrijas izvēle sakritīs ar tautas simpātiju

Ir sākusies balsošana par konkursa “Latvijas Gada auto 2026 Tautas simpātiju” - nomināciju, kuras uzvarētāju var noteikt ikviens interesents. Balsot iespējams gan internetā, gan tirdzniecības centrā “Mols”, kur arī apskatāma fotogrāfa Raimonda Volonta lielformāta izstāde. Tajā redzamas visas 33 jaunākās automašīnas, kas piedalās “Latvijas Gada auto 2026” konkursā. Lasīt vairāk

 

Avārija pierāda – Nio elektromobiļi ir droši 8

Ķīnā notikusi avārija, kas, iespējams nomierinās tos, kas apšauba elektroautomobiļu drošību. Lasīt vairāk

 

Noderīgas lietas drošai ziemai. Kādi jaunumi? (+ VIDEO) 3

Iestājoties aukstam laikam, dodamie pie Inter Cars Latvija, kur vairs nerunāsim par ziemas riepām, bet gan citiem ziemā nepieciešamiem produktiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti