Lasītāju atsauksmes par uzņēmumiem

BALTA WWW Apdrošinātāji Atz. 2
Vēlos padalīties pieredzē par Kasko apdrošināšanu BALTā..... ~ 2,5 gadus atpakaļ iegādājos lietotu auto līzingā, un protams tūlīt apdrošināju. Viss likās lieliski, attieksme, piedāvājums, vērtējums. Arī pie pirmā negadījuma viss pagāja lieliski (izmantoju iespēju salabot nobrāztu bamperi). ~ gadu vēlāk, kādi huligāni bija iebuktējuši auto un aizlaidušies. Protams izsaucu policiju, akti un dokumenti utt. viss kā jābūt. Nolēmu izmēģināt iespēju saņemt atlīdzību naudā. Tad arī saskāros ar pirmo problēmu: Skādes remonta izmaksu novērtējums bija apmierinošs, bet saņemot naudu tika atskaitīts PVN. tā nu sapratu ka naudu ņemt nav izdevīgi jo sanāk divreiz maksāt PVN par vienu un to pašu remontu, tāda nu ir mūsu valsts likumdošana diemžēl atkal cieš gala patērētājs. Bet tas jau vēl nekas, jo šī gada sākumā iekļuvu CSN un diezgan nopietni tika bojāta auto priekšējā daļa. Apdrošinātājs protams apsekoja auto un ieteica servisu, es protams piekritu un tad sākās lielā epopeja ar remontu tāmes apstiprināšanu un remontu kā tādu. Vispirms līdz pirmatnējās tāmes un detalizētās tāmes apstirpināšanai pagāja ~ 3 mēneši (tāmes kopējā summa sasniedza ~ 70% no apdrošināšanas vērtības). Tālāk remonts turpinājās kā pa celmiem, jo redziet tad viena detaļa nepareizi pasūtīta, tad otra un tad jau tika solīts ka nu tūlīt jau viss būs, un pēkšņi paziņo, ka Balta pati pārņem tālāko remontu un auto pārdzīts no ieteiktā nelielā servisa uz lielo Mūsa Motors servisu :))... Turpinājumā Balta mani noinformēja ar vienu E-pastu un arī pēc tam kad pazvanīju un atkārtoti painteresējos, kas par problēmām kur ir mans auto jo 6 mēneši jau apkārt. Tā nu mani turpināja apbērt ar solījumiem par to ka viss esot tikpat kā saremontēts un jaunnedēļ auto būs kārtībā. ši jaunnedēļa nav pienākusi vēl šodien. Mēnesi atpakaļ man stāstīja, ka drošības jostas neesot atnākušas ar iepriekšējo detaļu sūtījumu. Baltas atbildīgā persona neliekas ne zinis, kamēr pats neuzbāžos. Diemžēl šo kompāniju nevaru un negribu ieteikt nevienam kā KASKO apdrošinātāju. Nesen paziņām Zviedrijā izstāstīju šo situāciju un viņi protams bija šokā, ka Latvijas lielākais apdrošinātājs var atļauties sev šādu rīcību bojājot savu reputāciju neatgriezeniski. Acīmredzot nāksies turpmāk uzticēties tikai ārzemju apdrošināšanas kompānijām.
goodman @ 11.decembris 2007 11:23
Visi komentāri
 
piebaldzens 24.decembris 2007 1:29
0 0 Atbildēt

zinu, zinu sjitamo atljausjos teikt SVIESTAINO kantori... Man bija liidziiga situaacija un arii KASKO... Bet staasts ir mazliet savaadaaks - uz ielas nedaudz bet pamanami tika apskraapeetu auto Renault MeganeII saani. Buudams apziniiigs pilsonis pret sevi un liizinga kompaaniju, domaaju nu man ir KASKO un probleemu man NEBUUS, BET... SJITIK NICINOSJU attieksmi pret klientu SEN NEBIJU jutis... Piebildiisju ka pie apdrosjinaataaja ierados kaadas 20 min. pirms darbadienas beigaam. Saakumaa mani dzenaaja ar papiiriem un to aizpildiiisanu. Tipa expertspie pie ielas apgaismas veica noveerteejumu - man gan radaas sjaubas, cik objektiivi to var sjaadaa gaismaa veikt, bet tas nu taa... Tad sekoja KRONIS visam sjim staastam - ar visiem papiiriem tiku nosuutiits pie kautkaada veerteetaaja, kursj uz maniim taa NU LJOTI NELAIPNI veeraas (vinja sejas izteiksmee bija lasaams - nu ko tu ar kautkaadiem sjviikaajumiem atvilkies) un prasiija ko es gribot - remontu vai naudu? Es saakumaa domaaju nu labaaka laikam buus remonts. Sjamais prasa a kuraa servii veelos? Taa kaa auto pirkts ieksj EURO AUTO un apkopes ir tikai sjinii kantorii, taa arii teicu - ka EURO AUTO. UN SAAKAAS oi, tur tas tur, sjitas un masjiina jau VECA(2004.g.???) un EURO AUTO kraasosjana NEMAZ TIK LABI NEESOT(oficiaalais RENAULT paarstaavis un NEKVALITATIIVI???) un ka EURO AUTO ESOT LJOTI DAARGI pakalpojumi. Es - labi, ko piedaavaajat JUUS??? iedeva man kautkaadas - laikam 10 gab.viziitkartes ar servisiem - tipa vinju sadarbiibas partneriem, kuru viduu laikam bija arii VARAANS un veel kautkaadi mazpaziistami kantori, kuri man NEVIESA PILNIIGI NEKAADU uzticiibu... Beigaas nospljaavos par sjitaadu attieksmi un teicu lai veic apreekjinus un dod man naudinju manaa kontaa...

Moraale sjim staastam ir taada - nevienmeer tas leetaakais piedaavaajums ir tas labaakais!!! Naakamgad apsveru domu paariet uz BTA, jo darba autinjam puisjelji bija durvju moldingu pa nakti privatizeejusji - aizbraucu noveerteeja un BEZ tieleesjanaas, liekiem un stulbiem jautaajumiem SAMAKSAAJA atliidziibu

arba 28.decembris 2007 13:04
0 0 Atbildēt

NAv jau nekāds vietējais kantoris, jau sen pieder ārzemniekiem :)

Pirmais 6.janvāris 2008 14:26
0 0 Atbildēt

informācijai piebaldzēnam - baltas teksts par euroauto krāsošanas kvalitāti atbilst patiesībai... diemžēl ;)

kopējā attieksme pret baltu - viennozīmīgi iesaku nekādā gadījumā neko nedrošināt baltā.... tas nabagu kantorītis izmantos katru iespēju lai atteiktu izmaksu....

semss 31.marts 2008 23:42
0 0 Atbildēt

Man ar Baltu arī bij piedzīvojumi tai tālajā 1999.gadā. Bija praktiski jauna OPEL ASTRA. Nu sanāca iekulties nelielā avārijā. Bija bojāts priekšējais bamperis un viens lukturu bloks (aplauztas plastmasas stiprinājumu "ausis").Kā jau jaunam auto visa defektācija notika Adam Auto servisā. Tur viss ok, šie pasaka, tā kā auto vēl ir garantija, mēs bojātās detaļas mainām, lai pēc tam nav nekādu problēmu. To tik vajadzēja dzirdēt Baltas "ekspertam"...Tā,tā,tā...nē,šo detaļas maiņu mēs neakceptēsim...to var salīmēt utt.Protams,tad kad Adam Auto eksperts šamajam sabrauca augumā ar konkrētiem argumentiem, ka lūk,kas notiks tad, kad kāda no šīm plastmasas līmējumu šuvēm pēc kāda laika atnāks vaļā un vēl turklāt auto, uz kuru vēl vismaz gadu attiecas rūpnīcas garantija...Baltas eksperta darba stila scenārijā radās neparedzēts pagrieziens. Galu galā Adam Auto tāme tika apstiprināta.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti