VEĢU AUTO
Autoservisi
Atz. 2
torņkalna 18
Tālr.: 26160145
Tātad!
KASKO gadījums - BTA nosūta uz Veģu auto.
Priekšā jauns džeks!
Nu viss būs.... un ir... tik žēl ka 2 nedēļas vēlāk. Saņemu mašīnu - aizmugurējais bamperis noskrāpēts. Sāku kasīties par to - vienkārši atšuj - negribu neko dzirdēt - tas jau bija. A es tak pats skaidri zinu ka NEKAS nebija.
nu ok lai paliek, nopulēšu un būs OK!
Un ... neraža.... vēlviens KASKO gadījums
Braucu atpūsties... sarunāju ar SUPER servisu VEĢU AUTO ka atvedīšu mašīnu, pieteicos uz remontu (tikai tāpēc ka bija jānovērš neizdarības no pirmās reizes).... nu tā lai atgriežoties uz LV braucu pakaļ mašīnai un miers... un atkal neraža 2.5 ned bez mašīnas .... mašīna servisā kopā nostāvēja
1 MĒNESI un 4 dienas.
Tagad sākas pats interesantākais:
Tas mudaks Rolands (čau Roland :) )
Gatavais mērglis, drosmi pārēdies.
Bembim bija jāsataisa kapots, kreisais spārns, jānomaina bamperis, jānokrāso aizmugurējais bamperis, aizmugurējie parkingi.
Saņēmu mašīnu:
Aizmugurējais bamperis noskrāpēts vēl vairāk nekā bija, Mpakas plastmasi nav pielikti, lukturi šķībi, KREISAIS Spārns uzlikts ne mana gada - ATŠĶIRĀS, termodevējs nav pielikts, labais mazais sānu pagrieziena lukturis krīt ārā, izpūtējam MISTISKĀ kārtā gumija pačakarēta, PARKINGI pēc 2 dienām neiet!
Visi brauciet uz Veģu auto, varbūt pierādīsies ka pilnīgi idioti arī pie naudas tiek "strādājot".
78kurmishi @ 29.janvāris 2008 16:20
Ko tad kāpi 2x uz viena grābekļa? Domāji, ka pēc iepriekšējās tiršanās tevi uz rokām tur nēsās? Priecājies, ka vēl jēlas gaļas šķēli vai zivi zem pakaļbeņķa nepaslēpa un smiltis motorā nesabēra.
Ja esi iečurājis akā, labāk pēc tam no tās nedzert kādu laiciņu... :P
Man arī piedāvaja to servisu es atteicos. Jo man vēl bija jagaida kad no Balvas apstiprinajumu saņēmu.Pa to laiku atradu pie majam servisu kurš remontēs. Divos mēnešos divas reizes man sasita mašīnu.
2x KASKO mēneša laikā ir reāli (ir bijis...) :(
Taču iet atpakaļ uz servisu, kas tevi piečakarējies... nu nez.
ļoti labs serviss. Pieklājīga attieksme pret klientu, ja radušās kaut kādas problēmas pēc nodošanas pieņemšanas akta, nepasūtīs tālāk ,'bet atrisinās problēmu. Viss remonts notika ātrāk nekā tika solīts... Paldies....
Nelaipna attieksme, uz e-saziņu nereaģē (atļaujas vīzdegunīgi pārvaicāt, kāda sakarā klientam ir prasība saņemt rakstisku atbildi uz n-tajiem epastiem par servisa termiņiem); unikāls serviss, kas nevēlas un nesteidzas apkalpot KASKO gadījumu (par vairākiem k), auto bojājumu apskatei Veģiem esot vajadzīga vairāk kā nedēļa, tāmēšanai pēc apskates – vēl vismaz nedēļa vai divas. (ieskatam: citos servisos piedāvā sagatavot tāmi 2. vai, max, 3.dienā pēc auto atvešanas). Mana kļūda - iespējams, vajadzēja pirms auto atvešanas sazvanīt šo servisu - pēc pirmās sarunas, ja tā būtu bijusi līdzīga pēcāk piedzīvotajām trijām, nekad turp vispār nebrauktu, bet naktī pēc avārijas piezvanīt īsti nebija iespējams, tāpēc pēc rekomendācijas aizevakuēju auto uz Veģiem. Nekad tā vairs nedarīšu, nekad. Aizvedu (apdrošinātāja) naudu uz citu servisu ar citu attieksmi, ar citu kultūru. Tāme tiks nosūtīta apdrošinātājam 2.dienā.