- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aptauja: autovadītājiem rudens un ziemas mijā uz ceļiem visbīstamākais šķiet apledojums un meža dzīvnieki
5
Francijas pilsētā Dūe izgatavoti 100 000 Renault 5 E-tech elektroauto: Uzmanības centrā: "Ražots Francijā"
Ko tad kāpi 2x uz viena grābekļa? Domāji, ka pēc iepriekšējās tiršanās tevi uz rokām tur nēsās? Priecājies, ka vēl jēlas gaļas šķēli vai zivi zem pakaļbeņķa nepaslēpa un smiltis motorā nesabēra.
Ja esi iečurājis akā, labāk pēc tam no tās nedzert kādu laiciņu... :P
Man arī piedāvaja to servisu es atteicos. Jo man vēl bija jagaida kad no Balvas apstiprinajumu saņēmu.Pa to laiku atradu pie majam servisu kurš remontēs. Divos mēnešos divas reizes man sasita mašīnu.
2x KASKO mēneša laikā ir reāli (ir bijis...) :(
Taču iet atpakaļ uz servisu, kas tevi piečakarējies... nu nez.
ļoti labs serviss. Pieklājīga attieksme pret klientu, ja radušās kaut kādas problēmas pēc nodošanas pieņemšanas akta, nepasūtīs tālāk ,'bet atrisinās problēmu. Viss remonts notika ātrāk nekā tika solīts... Paldies....
Nelaipna attieksme, uz e-saziņu nereaģē (atļaujas vīzdegunīgi pārvaicāt, kāda sakarā klientam ir prasība saņemt rakstisku atbildi uz n-tajiem epastiem par servisa termiņiem); unikāls serviss, kas nevēlas un nesteidzas apkalpot KASKO gadījumu (par vairākiem k), auto bojājumu apskatei Veģiem esot vajadzīga vairāk kā nedēļa, tāmēšanai pēc apskates – vēl vismaz nedēļa vai divas. (ieskatam: citos servisos piedāvā sagatavot tāmi 2. vai, max, 3.dienā pēc auto atvešanas). Mana kļūda - iespējams, vajadzēja pirms auto atvešanas sazvanīt šo servisu - pēc pirmās sarunas, ja tā būtu bijusi līdzīga pēcāk piedzīvotajām trijām, nekad turp vispār nebrauktu, bet naktī pēc avārijas piezvanīt īsti nebija iespējams, tāpēc pēc rekomendācijas aizevakuēju auto uz Veģiem. Nekad tā vairs nedarīšu, nekad. Aizvedu (apdrošinātāja) naudu uz citu servisu ar citu attieksmi, ar citu kultūru.
Tāme tiks nosūtīta apdrošinātājam 2.dienā.