Lasītāju atsauksmes par uzņēmumiem

Nordea Finance Līzinga kompānijas Atz. 10
Mans stāsts ir par Nordea Finance. Taisnības labad jāsaka, ka šājā iestādē ņēmu arī savu iepriekšējo mašīnu un Nodea Bankā esmu klients jau teju 8 gadus, tomēr ne jau par šo ir stāsts. Stāsts ir par to, ka var 1.5 dienās saformēt mašīnu. Par visu pec kārtas. 2diena - noskatīju placī mazlietotu a/m, operatīvajam līzingam vienojos ar pārdevēju par šīs mašīnas atpirkuma vērtību pēc 3 gadiem un manas esošā a/m atpirkšanu. Ap 2iem dienā ierodos ar visiem papīriem ( a/m apraksts, pārdevēja rēķins) Nordea Finance. Tajā pašā dienā ap 4iem man zvana un saka, ka uz 5iem varu braukt parakstīt papīrus. Tā arī notiek, 5os dabūju līgumus, priekšapmaksas rēķinu. Līgumus nogādāju pārdevējam ( darīju to pats, jo Nordea solīja to izdarīt nākošajā dienā līdz 12iem). Nākošajā dienā uz 4iem mašīna bija noreģistrēta, sazinājos ar IF, kuri operatīvi uztaisīja KASKO un OCTA un es autoplacī izkāpu ārā no vecās mašīnas, iekāpu jaunajā un aizbraucu. mani secinājumi: -Ir vērts taisīt labu kredītvēsturi kādā no kredītiestādēm, nevis mētāties no vienas pie otras. -Ir vērts sadarboties ar vidēji lielām iestādēm, jo ļoti lielās smagi velk pēc konvejiera un tavas vēlmes būs tikai piliens jūrā.
Arnis76 @ 25.marts 2008 16:48
Visi komentāri
 
mabols 25.marts 2008 18:18
0 0 Atbildēt

Mana pieredze ar Nordea Finance līdzīga, auto līzinga noformēšana tika paveikta divās dienās, tikai KASKO no formēju caur Nordea F., kā rezultātā maksājumus par KASKO varēju dalīt pa mēnešiem bez papildus uzcenojuma.

mirror 17.jūlijs 2008 17:30
0 0 Atbildēt

mana pieredze atkal tāda: sāka līzinga lietu skatīt viens cilvēks, atsūtīja sarakstu ar visiem vajadzīgajiem papīriem. pagāja kāds laiks (man tas līzings īpaši nedega) un no tā paša kantora piezvanīja painteresēties cits cilvēks un atsūtīja jau CITU sarakstu ar prasītajiem papīriem. kad beidzot biju savācis to prasīto, man vēlreiz piezvanīja pirmais cilvēks un ļoti brīnijās, ka es viņam gribu iesniegt citus papīrus :)
te nu mana pacietība bija izsmelta un nācās nolasīt lekciju par vienotiem standartiem uzņēmumā un klientu attiecību pārvaldību ;))
p.s. beidzās gan viss labi. tāpēc lieku 5 (no 10)! :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti