Sadarbībā ar servisu "VRV Motors" (serviss grieza-metināja, šie piesedza) tā salaboja auto pakaļu, ka bagažnieka durvis (hečbekam) no vienas malas stāv acīmredzami šķībi. Servisa eksperts saka, ka tā nav viņu vaina, jo viņi ir remontējuši otru malu (griezuši nost un metinājuši klāt jaunu) un to viņi esot izdarījuši pareizi (neskatoties uz acīmredzamo detaļu nobīdi), un viņiem nav nekādu pierādījumu, ka auto bija normāls pirms csn. Tas ir - man būtu jāpierāda, ka neesmu kamielis. Žēl, ka šeit nav iespējas ielikt bildi, būtu ko redzēt. Es, protams, esmu pieteicis pretenziju par nekvalitatīvu remontu BTA, bet pēc BTA ekspertu nostājas saprotu, ka neko prātīgu nesagaidīšu. Tagad šie velk laiku. No sākuma teica, ka pretenziju izskatīšana notiek 10 dienu laikā, pēc tam pateica - mēnesi. Uz šo dienu viss velkas jau pusgadu. Tagad otram auto pērkot OCTA polisi, lieku ķeksi arī "juridiskajā palidzībā" (t.i. - lai csn gadījumā iet pie sava apdrošinātāja, nevis vainīgās puses), bet no BTA polisi nenopirku neskatoties uz viszemāko cenu tobrīd; jo kad iedomājos, ka ja kas - man atkal ar šiem būs ņemšanās, ta nelabi paliek.
tautwagens @ 26.marts 2014 18:14
Šā servisa pakalpojumus izmantoju regulāri, jo dzīvoju netālu. Attieksme pret klientu neitrāli pozitīva, izremontēto mašīnu atdzen uz mājām, vai pašu pēc mašīnas atstāšanas aizved mājās. Iespēju spektrs liels, ir savirzes stends, strādā ar virsbūvēm. Ir šādas, tādas lietas , kas pieklibo, īsti nesanāk viņiem riepu balansēšana ar 1x. Es 10 baļļu sistēmā liktu 7 mierīgi.