Pie Pagraba
Citi
Atz. 3
Ceļa Ikšķile - Tīnūži 3.km
Tālr.: 65030483
03.06.2009. vajadzēja aizbraukt līdz Mālpilij. Dzīvoju Jelgavā, braucu ar E klases Mersi, tā saucamo acaino. Kad līdz Mālpilij palikuši 17 km, pēkšņi jūtu, ka stipri sāk vilkt stūri, apstājos - iemesls acīmredzams - viena riepa nolaidusi. Uz mašīnas uzlikti R18 BBS diski ar lietotām gumijām, kuras domāju tuvākajā laikā mainīt, bija jau noskatītas Jelgavas riepu centrā - komplekts maksā 100 Ls. Bet tā kā 29.05. izgāju skati un laika arī īpaši nebija, domāju vēl pabraukt līdz pirmajai brīvdienai.
Kad pēc riepas nolaišanas apstājos un mēģinājo to uzpumpēt, sapratu, ka tas ir bezcerīgi, jo momentā laida nost. Izrādījās, ka arī zapaska neder, jo tā kā MB ir ar 4.2 motoru, tai ir pastiprinātie suporti un zapasku nevar uzlikt. Pazvanīju paziņam, kurš dzīvo Ropažos, viņš atbrauca, un kopā ar nomontēto tukšo riepu ar viņa mašīnu devāmie uz tuvāko rieppu servisu. Tur pateica, ka gumija nav salāpāma un ir nepieciešama jauna. Tālāk braucām uz tuvāko riepu servisu, kur pārdošanā varētu būt R18 gumijas, rēķinājos ar to pašu cenu, kuru biju noskatijusi (pat domāju, ka laukos varētu būt lētāk). Piebraucām pie riepu servisa - SIA "Pie pagraba", kas atrodas ceļa Ikšķile - Tīnūži 3. kilometrā. Nepieciešamā izmēra riepas (225/40) bija pieejamas, bet te tev nu bija lētāk - paprasīja 40Ls gabalā, pilnībā atkrita doma ņemt visas četras gumijas, pat divas vairs negribēju ņemt. Bet tā kā galīgi nebija laika, paņēmu vienu gumiju un pajautāju vai vismaz bezmaksas montāža vienam diskam ir iespējama, uz to man atbildēja, ka viena diska montāža uz citu gumiju maksā 5Ls. Uz to man vispār vairs nebija, ko atbildēt, vienkarši pateicu, lai montē pāri. Kad tas bija izdarīts, man tika uzdots jautājums, vai čeks ir vajadzīgs, kad pateicu, ka nav, gumijas cena tika nolaista līdz 35 Ls, riepas montāža - 3Ls, balansēšana - 2Ls, kaut arī es balansēšana netika prasīta, jo diski pirms pāris nedēļām bija balansēti. Kad pajautāju, kāpēc ir tik dārgas gumijas, man atbildēja, ka vajagot braukt ar R13 diskiem, tad arī gumijas būšot lētas (cik esmu redzējusi internetā gumijas uz R13 ar visiem diskiem maksā 20 - 30 Ls komplekts). To es pati saprotu, ka gumijas nav mazas un nebūs pa 10Ls gabalā, bet arī negaidīju, ka tās būs uz pusi dārgākas nekā Jelgavas riepu centros un internetā pieejamās (nodilums nopirkatajai gumijai nebija mazāks kā pa 25 Ls/gab piedāvātajai). Novērtējumu 4 šim riepu servisam dodu par to. ka tur bija nopērkamas man nepieciešamā izmēra gumijas, bet ceru vairs nekad dzīvē tur vairs neiegriezties. Un neiesaku arī citiem tur iegriezties, ja negribat pārmaksāt.
kikam @ 3.jūnijs 2009 23:52
Mēnesi atpakaļ, pirms saliem, izdomāju nomainīt tosolu. Protams, ka krīze ietekmējusi manu maciņu un nopirku Nestē to lētāko, ar nosaukumu "pilots". Praktiski uzreiz parādījās viegla dūkoņa ūdenssūknī - nodomāju, ka gais sistēmā - gan jau pāries. Iebraucot centrā, pamanīju, ka temperatūras bultiņa lēkā, neskatoties uz to, ka ārā bija samērā auksts. Servisā attaisot korķi, izrādījās, ka radiators ir pilns ar putām. Kā man paskaidroja servisa meistars, nevajag arī tādās lietās skopoties, jo lētajiem vienmēr kaut kas nebūs pievienots, naudas ekonomijas pēc. Konkrētam šķidrumam neesot stabilizācijas piedevas. Labāk pirkt dārgāku mantu, jo katrs strunts maksā naudu, bet ražotājs nav nekāds plēsējs, viņš nevar pārdot savu mantu lētāk, kā ieguldījis un pārāk dārgi konkurences dēļ.
Tā arī ir, ka skopjais maksā divreiz!
Paskatieties arī uz lētajiem logūdeņiem - dažiem ir pat metilspirts klāt!
e-nazis @ 31.janvāris 2009 23:09
BTA
WWW Citi
Atz. 1
Tālr.: 64223533
Uzliku autiņam vasaras riepas (ziemas bija R15, vasaras R18). Musu bedrainie celi izdarīja savu. Pārsitu tikko jauno uzlikto riepu un vēl disku. Aizbraucu pie apdrošinātājiem . Gala rezultātā paņēma aizveda uz servisu serviss pateica ka tadu disku dabut nevar un riepas cena 260 lati. Līdz ar to apdrošinātājs sagatavoja atbildi ka sakara ar to ka apdrošinot mašīnai bija r15 neko apdrošināšanu es nesaņemšu. Rodas jautājums vai automašīnas riepas ir kas cits un auto kas cits? Visbeidzot šī lieta ilga vairāk kā menesi. Auto bija jābrauc ar 2 dažādām riepām. Reduktors pa galam. Bet redzi arī to apdrošinātāji nesegšot. Kur taisnība?
Ivarino @ 19.maijs 2008 12:37
vismaz katrs trešais SMILE TAXI vadītājs vienkārsi der minerālūdens pārvadāšanai, tad vismaz rupjības cilvēkiem nebūs jāklausās... Uz trešā regulārā šī taxi firmas pakalpojuma vienkārši jāsaka-uzrāvos. Braucienu pieteicu sešas stundas iepriekš, atbrauca laikā, viss okei. Uz ielas gaidošā mašīna vienkārši raustījās no mūzikas kas tajā bija iegriezta, nu neko, nodomāju čalis ap pusastoņiem mēģina atmosties. Bet vai tad Jūs iedomājāties, ka viņš to nogrieza??? Nekā nebija! Nē nu es jau arī to rītu nebiju nekāda nīgrā nu neko sabļāvāmies pa kurieni labāk braukt un aidā, bet tad kad es sapratu, ka mūsu iespējamie nodomu ceļi nesakrīt palūdzu., lai tomēr varbūt nogriež klusāk, lai varam normāli kontaktēt. Un tad nu es dabūju... Jaunā puisīša sejā pārgriezās un savilkās nicīgā urskulīti un izšņāca "nu sto b... ruskaja muzika neponravilas!?"..... Nu protams, ka es apstulbu no tā visa un tad tik apjēdzu, ka šis smagais trakais reps taču tiešām skanēja krievu valodā???? Ar to jau viss nebeidzās, uz viena no ČAKA ielas krustiem šis pats čalēns tvēra pēc Rīgas shēmas un sāka pētīt kur tad ir Sadovņikova iela??? Un tas jau arī nebija viss piebraucis pie nepieciešamā nama rēķins nez kādēļ par 4 km bija 4. 20, kad divas iepriekšējās reizes tas bija 2.71??? Izrādās, ka čalēns vārdā IĻJA VASIĻJEVS Nr. 6129 jau iesēžoties bija iegriezis 3 tarifu, kas ir paātrinātās apkalpošanas un servisa tarifs. Jā un Taxi pakalpojuma sniedzēja kartiņu arī vajadzēja tikai dabūt uz pieprasījumu, citādi tās salonā vienkārši nebija... Nu cik burvīgi! Es gan par visu norēķinājos, bet apsveru iespēju laikam šīs lieta skārtot arī vēl kur citur, bet ai kā negribas, bet ar SMILE TAXI esiet piesardzīgi, jo kaut ko tādu nu die negaidīju. Naivā.
amsua @ 13.novembris 2007 22:49
Izskatās, ka šai firmai klientus nevajag, pilnīgs Pī pī pī...
2 as reizes mēģināts normāli sarunāt /pierakstīties un abas reizes(labi, ka dienu iepriekš vienmēŗ pārzvanu) meistars pēkšņi netiek līdz servisam, ta viņam ar tramvaju esot jābrauc un nezinot, kad būšot utt.... utt- neveiklas un pastulbas atrunas.....
tāds iespaids, ka vienkārši nevajag klientus.... Latvija un tās klientu serviss...
novēlu šai firmai nebankrotēt ;)
likšu mūziku jau citur, kur priecīgi katram klientam :)
Ideots @ 31.augusts 2007 18:02
IF
Citi
Atz. 1
Brīvības gatve 258
Tālr.: 7556657
OCTA apdrošināšanu veicu IF aa.
Tuvojās laiks,kad beigtos vecā polise un daudz neprātodams atjaunoju polisi. Tas notika 20.12.2006.
Nauda iemaksāta,paldies un uz redzēšanos.
ŠODIEN (27.12.2006) atnāk īsziņa
Labdien ! If Latvia informe:06.01.2007 Jums beigsies OCTA polise a/m re reg nr(tādu un tādu).Lai atjaunotu,gaidīsim musu filiales.Informacijai - 7556657.
KAA BEIGSIES?????
ZVANU ! telefons labu laiku neatbild,zvanu otru reizi.Aizelsusies būtne ir gatava uzklausīt mani.
seko atvainošanās ,ka viss ir kārtībā.UN JAUNAA polise ir derīga,nav ANULĒTA.
ĪSziņa tiek nosūtīta automātiski.
Teiksiet ,ka viss ir kārtībā? bet KĀPĒC netiek automātiski pārbaudīts,ka TAS jau ir veikts???
UN KAM VAJAG LIEKU NESAPRAŠANOS????
IF am ???? un kas tas ir Latvia??? LATVIJA ! tak !
Par īsziņas vajadzību lieku +10 punktus,par nevajadzīgu IDEOTISKU īsziņu -10.
sanāk, ka nekas nav noticis :D
uzuala @ 27.decembris 2006 15:22