Šitais man atsvaidzināja atmiņā gadījumu, kad pagājušo ziemu viens sievišķis sadomāja pēkšņi nomest pa mēmajiem ielas vidū pilnīgā beztēmā. Pēc tam teica - nu, gribēju noparkoties. Tas nekas, ka tur zīme apstāties aizliegts, pagriezienus nerādīja, pat tuvāk ielas malai nepiebrauca. Vienkārši pēkšņi ņem un nobremzē. Priekšā šai bija tukša iela, nekādi draudi satiksmes drošībai. Ātrumu tobrīd biju nometis līdz 40, pirms gājēju pārejas sabremzējos. Un bēda sanāca tajā apstāklī, ka bija paliela putra uz ielas, taču vietā, kur šamā apstājās, putra kā reiz beidzās, pilnīgi tīrs asfalts. Un tā nu ieslīdēju smuki šamai dupsītī.
Bet tā vispār pret daiļo dzimumu uz ielas man iebildumu nav. Jo, ja skatās globāli, auni ir visās dzimumam un vecuma kategorijās atrodami. Man vairāk traucē "vajagapbrauktshitovienumashiinuuniesprauktiespriekshaa" stila braucēji. Un galīgus dundukus esmu redzējis ne tikai vecu onkuļu izskatā, bet dažkārt arī jaunu čaļu un vīru ap 30-40 izskatā. Manuprāt, ne vecums un ne vienmēr arī braukšanas pieredze gadu ziņā nosaka, kā cilvēks uzvedas uz ielas. Dažs labs brauc desmito gadu kā pilnīgs tirliņš, cits pusgadu pēc tiesību dabūšanas uzvedas visnotaļ pieklājīgi un atgādina ilggadēju autobraucēju. Domāju, tas vairāk no cilvēka smadzenes atkarīgs.
Noteikumi sievietēm
Šorīt, uzbraucot uz Slāvu apļa, sieva izteica priekšlikumu, ka sievietēm vajadzētu ierīkot atsevišķas braukšanas joslas līdzīgi kā sabiedriskajam transportam, lai abi dzimumi viens otram netraucētu. Saprotu, ka tā ir utopija, bet varētu pasapņot, ko vēl varētu ierosināt satiksmes uzlabošanai šādā aspektā?
P.S. Nenoliedzu, ka arī sievietes māk braukt, bet daži eksemplāri vienalga ir ievērības cienīgi
P.P.S. Sievai nemaz tiesību naf un braukt viņa īpaši nemāk - vēl tikai morāli briest doties autoskolā.