Bākā sagāja 21,99 litrs
0,01 varēji ieleit bikšu kabatā...
Bākā sagāja 21,99 litrs
0,01 varēji ieleit bikšu kabatā...
shmurger rakstīja:
tad jautājums, kas tās tev par riepām, kas liedz pa taisnu šoseju uz 90km/h braukt. vēl jautajums - vai tik tu, cienītais neesi bīstams pārējiem,šitā braukdams.
Riepas manam auto ir Kleber-Krisalp HP, izmērs 185/60-R15, pirku tās jaunas septembrī.
Šodien pirmajā īsti sniegotajā šā gada dienā vispār tauta brauca krietni lēnāk kā parasti. Es ar saviem 70-75 km/h it nemaz neizcēlos. Mani apdzina samērā neliels skaits mašīnu. Piemēram, atpakaļceļā Straupē no blakus esošā benzīntanka izbrauca piekrauts kokvedējs un sekoja man Rīgas virzienā. Es tā prātoju - nez, vai SCANIAs vadītājs mani panāks vai nē. Izrādījās, ka līdz pat Rīgai viņš mani nepanāca, tātad jāsecina, ka profesionālais kokvedēja šoferis arī atzina, ka pirmajā sniegotajā dienā labāk nebraukt ātrāk par 75 km/h. Lohi gan bija daži retie ar 100-110 km/h braucēji, piemēram, viens BMW-X5 vadītājs, kurš mani apdzina starp Inciemu un Raganu.
manis pēc lai šis purpina uz 73,49km/h. bet ka tik nebrauc pa ceļu vidu.
VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.
Es nedaudz paironizēšu
No krustojuma Rīgas - Bauskas šosejas 12,6km aiz manis izgriezās traktors - ekskavators JUMZ, kas man sekoja līdz Iecavai. Tā kā traktora-ekskavatora vadītājs negrasījās un nemēģināja mani apdzīt, domāju, ka mans ātrums 15,7 km/h ar patēriņu 3,87 litri / 100km bija pieņemams....
veeeeeeeeeeeeeee.........
Izlasīju visas lapas. Jautri...
VWfans rakstīja:
garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.
parasti 70, no kalna 74,8km/h
VWfan, Tu mani iedvesmo!!!!!!
Lai gan - topiks ir Opel Meriva īpašniekiem.
Man ir jautājums:
KO JŪS VISI ŠEIT F A K I N darat?
Master_D rakstīja: Lai gan - topiks ir Opel Meriva īpašniekiem.
Man ir jautājums:
KO JŪS VISI ŠEIT F A K I N darat?
man ir bijuši četri opeļi ,es drīkstu piedalīties
316i rakstīja: parasti 70, no kalna 74,8km/h
Nekā nebija - mana Meriva 1,3 CDTI pret kalnu paātrinās pat ļoti pieņemamā līmenī. Kā zināms, starp Murjāņiem un Sēnīti notiek tilta pār Gauju rekonstrukcija, un ātruma ierobežojums, braucot pār pagaidu tiltu, ir 30 km/h. Šodien, braucot no Valmieras, Murjāņos man cieši sekoja kāds balts bulkuvāģis. Tas tāpat bija aiz manis, kad braucu pāri pagaidu tiltam pār Gauju ar 35 km/h. Tomēr, pārbraucis tiltu, es trešajā pārnesumā pret kalnu itin naski ieminu, un mans auto samērā viegli paātrinājās no 35 km/h līdz 70 km/h. Tajā laikā bulkuvāģis krietni atpalika. Pēc tam pēc pāris kilometriem, kad bijām uz Pleskavas šosejas, šis mani panāca un apsteidza, un izrādījās, ka tas bija jaunais VW-Caddy no Lietuvas.
Secinājums - Opel-Meriva 1,3 CDTI nav tik kūtrs uzrāvienā, kā varētu padomāt tie, kas ar tādu nav braukuši. Tas, protams, neizkodīs dragreisā ne Volkswagen-Passat 2,0 FSI, ne Škoda-Octavia 1,9 TDI, bet mēreni žiperīgā satiksmes plūsmā pilnvērtīgi iekļauties spēj gan.
Master_D rakstīja: Lai gan - topiks ir Opel Meriva īpašniekiem.
Man ir jautājums:
KO JŪS VISI ŠEIT F A K I N darat?
Man patīk tas, ka šis topiks tomēr ir atklājis divas man radniecīgas dvēseles - Lusju ar Merivu 1,6 benzīnnieku un Pedaali ar Merivu 1,7 CDTI.
VWfans rakstīja:
garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.
A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300
VWfans, tu "tāds" piedzimi vai kļuvi tāds pēc merivas iegādes?
viagris rakstīja: A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300
Merivai visās versijās par kruīzkontroli jāpiemaksā 255 eiro (179 lati), un es šo summu neizšķīros piemaksāt. Nožēlas par šo soli man nav, kaut gan nākamajā auto kruīzkontroli gribētu.
viagri, bet Meriva 1,3 CDTI gan varētu dragreisā ,,kosties,, ar Nissan-Note 1,5 dCi un Škoda-Roomster 1,4 TDI.
VWfans rakstīja:
garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.
pokuij ka svārstās tev. ja min no punkta A uz punktu B un zin, cik laiku pavadīji ceļā, tad var arī aprēķināt vidējo ātrumu. kāpēc to tu nedari? man tā šķiet, ka tu haltūrē te aprēķinos. visu neizrēķini tomēr.
garausis rakstīja:
VWfans rakstīja:
garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.
pokuij ka svārstās tev. ja min no punkta A uz punktu B un zin, cik laiku pavadīji ceļā, tad var arī aprēķināt vidējo ātrumu. kāpēc to tu nedari? man tā šķiet, ka tu haltūrē te aprēķinos. visu neizrēķini tomēr.
Varu arī parēķināt. Šodien no Juglas RIMI līdz Valmieras slimnīcai 95 km nobraucu 1 stundā un 26 minūtēs, vidējais ātrums - 66 km/h.
VWfans rakstīja:
viagris rakstīja: A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300
Merivai visās versijās par kruīzkontroli jāpiemaksā 255 eiro (179 lati), un es šo summu neizšķīros piemaksāt. Nožēlas par šo soli man nav, kaut gan nākamajā auto kruīzkontroli gribētu.
viagri, bet Meriva 1,3 CDTI gan varētu dragreisā ,,kosties,, ar Nissan-Note 1,5 dCi un Škoda-Roomster 1,4 TDI.
Cik zirgu ir tai Tavai Merivai?
viagris rakstīja:
VWfans rakstīja:
viagris rakstīja: A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300
Merivai visās versijās par kruīzkontroli jāpiemaksā 255 eiro (179 lati), un es šo summu neizšķīros piemaksāt. Nožēlas par šo soli man nav, kaut gan nākamajā auto kruīzkontroli gribētu.
viagri, bet Meriva 1,3 CDTI gan varētu dragreisā ,,kosties,, ar Nissan-Note 1,5 dCi un Škoda-Roomster 1,4 TDI.
Cik zirgu ir tai Tavai Merivai?
75 lopiņi un maksimālais griezes moments 170 ņūtonmetri.
Interesanti, Hansa Auto nav teh datu, Adam Auto nav 1.3 dzinēja?!?!
Noņēma defektu dēļ no ražošanas to dzinēju, vai es nevaru atrast?
viagris rakstīja: Interesanti, Hansa Auto nav teh datu, Adam Auto nav 1.3 dzinēja?!?!
Noņēma defektu dēļ no ražošanas to dzinēju, vai es nevaru atrast?
Man instrukcijā par šo dzinēju ir visi dati.
Es gan esmu lasījis, ka Merivām 1,3 CDTI motoru izvēlas pavisam reti - Vācijā mazāk par 1% Merivu pircēju. Visi 1,3 CDTI nav ar vienādu jaudu - jaunajās Astrās liek 90 zirgspēku stiprus 1,3 CDTI motorus.
Bez tam jaunajās Corsās liek 1,3 CDTI motorus gan ar 75 zirgiem, gan ar 90 zirgiem, kā arī ,,nikno,, 1,7 CDTI ar 125 zirgiem. Vispār Opeļiem tie dīzeļmotori tagad ir dafiga visdažādākajos variantos.
Nu jaa cenu lapaa ir, teh datos tikai 1,7 diizelji
Note liidz 100km/h:
ar 68ZS 16,5 s
ar 86 ZS 13 s, kas ir aatraak nekaa Meriva ar 1,7 100 ZS (13,4)
Kā arī patēriņi zemāki
Tā, ka jebkuraa laikaa laipni gaidiiti
? Opel Meriva īpašniekiem?
Atnaks te tads VWfans, vinsh tev tadus batonus saspraudis ka nopirksi uzreiz! Meriva esot baigi labs aparaats. Es personigi gan domaju ka baigais shrots, bet mans viedoklis jau nav tik svariigs