Ford focus 2000 gada

cezars2 Reģ.: 22.09.2004

Ford focus 2000 gada 1,9 dizelis, pikaps

Vai sis auto bus ekonomisks un kadi ir zemudens akmeni apkope?

Paldies

 
UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

droši vien liels nobraukums - nenobrauktus dīzeļus parasti nepārdod !!!

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Peec manaam domaam tads 1,9 nemaz fordam nava.Vai nu 1,8 vai 2,0.KOnkretizee par kuru motoru ir runa.

art

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Peec manaam domaam tads 1,9 nemaz fordam nava.Vai nu 1,8 vai 2,0.KOnkretizee par kuru motoru ir runa.

art

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Man čomakam tāds ir,tiesa bišķi jaunāks-viņš nesūdzas.

cezars2 Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Motors varetu but 1,8

Chesterfiiilds Reģ.: 20.09.2006
0 0 Atbildēt

cezars2 rakstīja: Ford focus 2000 gada 1,9 dizelis, pikaps

Vai sis auto bus ekonomisks un kadi ir zemudens akmeni apkope?

Paldies

izcili ekonomisks auto pilsētā 13-15l/100, trasē 10-12, pāris reizes gadā jāmaina turbīna un degvielas sūknis, labs auto - ņem nedomājot.

hmnc Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

nesajauci ar savu 83 gada 2.8 huļiganku?!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

cezars2 rakstīja: Ford focus 2000 gada 1,9 dizelis, pikaps

Vai sis auto bus ekonomisks un kadi ir zemudens akmeni apkope?

Paldies

1,9 nau forda motors , tobish matoors ir mainiic tobish vismaz tas nau forc un tas jau ir labi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

fokusā dīzelis??? 1.9????

a fordam vispār pašam dīzeļi ir????

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Isteniibaa tas 1,8 TD motors muusdienaas ir galiigi garaam .parasts diizelis-puksskinaataajs.Pateerinnss pa pilseetu buus ap 7,5 l.Praktiski taadi bija arii peedeejaam Sierraam tikai bez interkuulera.Diez vai mazaaks noskreejiens buus par 300 000 km,liidz ar to var rasties probzas ar degvielas suukni vai turbiinu.Veel ssi gada Fokusiem cik atceros bija probleemas ar kraasojumu: lobijās krāsa no sliekšniem un arkām.Ja nu tomer diizellfokus tad ar 2,0 TCI motoru.Par ritosso kaa jau Fordam: biezi jaamaina visaadas gumijas un nevienmeer tas ir leeti.

art

Jeeper Reģ.: 06.01.2003
0 0 Atbildēt

nu nez...bija man darba fokuss, tiesa gan benziinnieks. Problemeu nekaadu. Gada laikaa tika nomainiita ellja u.c. kas pienaacaas standarta apkopee. + pieilkts norautais dubljusargs. Nobraukums 80 000-100 000 shai laikaa. Hadena laba pa grunteni. Zobi nekriit aaraa un salons negrab (atshkjiriibaa no jauna renault).

Par fokusu varu teikt tikai to labaako. Protams...nav ekskluziiva ekstraam apveltiita mashiina, bet latvietim praktiskajam ir OK. Iespeejams, ka probleemas saakas veelaak pie lielaakiem nobraukumiem...par to nezinu teikt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

iesaku NEŅEMT dīzeli ar tik lielu nobraukumu

Focus modeļu gammā nav pikapa [lol] - domāts universāls?

braukalēju ar benzīna fokusu - ļoti OK

tas tiesa - nobraukts dīzelis - lieli izdevumi ik pa laikam, piemēram, nobrūk dīzeļdegvielas sūknis - jauns - 300 Ls...

ja ņem lietotu fokusu, tad tikai ar benzīna dzinēju, mazāka ķēpa ar varbūtējiem motora remontiem un lētāk arī.

hmnc Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

nezinu kam tur piekare birst nost, bet tas ir normāli pie 100`000km samainīt bukses un visādas tādas parpalas, kuras nemaksā daudz

arī reizēm sanāk pavizināties ar fokusnieku 1,6 benzīna zetec. ja nav pilna mašīna tad cēliens priekš 1,6 ir diezgan labs. patēriņš ap 7 vidēji. vienīgi 100 lopi varētu būt par maz priekš universāļa.

artislan Reģ.: 22.02.2002
0 0 Atbildēt

Ziepes saakas ar piekari tad kad sākas to remonti jo peec orgin detallaam parasti liek dazzaadu citu firmu darinaajumus,kuri jaatziistas tomeer nav tik izturiigi.Katram passam jaareekkina kas izdeviigaak.Jebkuraa servisaa tev teiks ka vinnu izmantotaas detallas ir viskvalitatiivaakaas un labaakas par orgginaalajaam.Passam gruuti saprast vai taa iravai nava .To tikai redzeesi peec 25000 lidz 30000 nobrauktu km pie naakossaas TA.Ja gadaa nobrauc zem 10000 km tad praktiski vienalga ko liec,bet tavaa gadijumaa diez vai nobraukums buus tik mazs un ritossaas remonts buus vajadziigs taadam fokussam katru gadu jo diizeli perk ja lieli nobraukumi gadaa.

art

Kaneelis Reģ.: 01.11.2001
0 0 Atbildēt

Rekur labs fôkuss - www.autonet.lv/... , tiesa gan - cena drusku mazāka - 5500 E

normislabs Reģ.: 01.07.2005
0 0 Atbildēt

Kaneelis rakstīja: Rekur labs fôkuss - www.autonet.lv/... , tiesa gan - cena drusku mazāka - 5500 E

nifiga iesaku ņemt vismaz ar 1.8, vai 2.0 motoriņu, 1.6 motoriņš priekš universāļa ie nedaudz par knapu.... tuč tuč... pats ar tādu braukāju labs, bet nav optimums

UncleSEM Reģ.: 21.12.2003
0 0 Atbildēt

Kaneelis rakstīja: Rekur labs fôkuss - www.autonet.lv/... , tiesa gan - cena drusku mazāka - 5500 E

vai nu kļuda ,vai nu melo - pasažiera drošības spilvena vietā ir zagluška , cerams ka šoferim ir !!!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

cezars2 rakstīja: Ford focus 2000 gada 1,9 dizelis, pikaps

Vai sis auto bus ekonomisks un kadi ir zemudens akmeni apkope?

Paldies

ford focus pikaps ?

neesi kaut ko saēdies vai izgulējis žvinguli ?

Kaneelis Reģ.: 01.11.2001
0 0 Atbildēt

UncleSEM rakstīja:

Kaneelis rakstīja: Rekur labs fôkuss - www.autonet.lv/... , tiesa gan - cena drusku mazāka - 5500 E

vai nu kļuda ,vai nu melo - pasažiera drošības spilvena vietā ir zagluška , cerams ka šoferim ir !!!

šoferim protams, ka ir, bet nemelot nevaru - liekot sludekli nv izvēlas 1 gaisa spilvens )

FOCUS Reģ.: 15.02.2002
0 0 Atbildēt

focus 99g dizels....iedegas paneli kau kada lampinja kur kau kada atsperite....un gazes pedalis vairs nereagje...kad restarte auto tad viss akal bumbas.....kads var pastastit kas pa lietu?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

jāmaina gāzes pedālis, šamais ir elektronisks un ar laiku aiziet ciet.

mainās vienkārši cena iekš BM bija ap 100ls

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Trūkumi un biežākie atteikumi

Focus diemžēl nav spēris būtisku soli kvalitātes uzlabošanā. Statistika rāda stabilu rādītāju krišanos no gada uz gadu. Ja TUV Report 2002 Focus slavēja, tad katru nākamo gadu tas zaudē 15 pozīcijas un patreiz atrodas 31 vietā no 113 apskatītajiem modeļiem. Tas vēl ir labs rādītājs, bet tendences satrauc. Modeļiem līdz 2001.gadam pastiprināti izgāja no ierindas riteņu gultņi, kuri kalpo 30-40000 km. Tikpat iztur priekšējā tilta stabilizatora atsaites. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām ar noskrējieniem virs 150000 km nākas sastapties ar sinhronizatoru bojājumiem ātrumkārbās. Motortelpa nav aizsargāta no apakšas un ceļa dubļi bagātīgi noklāj visus agregātus. Pirmie atsaka indukcijas spole un ģenerators. Pēc vairāku sāļo ziemu baudīšanas nevienmērīgi ņemoša rokasbremze un ieēdušies sailentbloki ir daudzām mašīnām. TDDi dīzelis ar 90 Zs ir skaļš, ar palielinātu vibrāciju un viduvēju dinamiku. TDCi ar 115 ZS jau nesalīdzināmi labāks. Tam savukārt mēdz atteikt augstspiediena sūknis. Virsbūvei un īpaši bamperiem ir viegli ievainojams lakojums. Neskatoties uz 155 mm klīrensu sliekšņi pakļauti deformācijai un tos ieteicams aprīkot ar plastmasas uzlikām. Priekšējā bampera apakšējā uzlika izdzīvo tikai līdz pirmajai saskarei ar trotuāra apmali vai sniega kupenu. No pakaļējo riteņu arkām nākošā mitruma dēļ sarūsē atpakaļgaitas un miglas lukturi. ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) sērijveidā tikai ST 170. Mašīnām bez kondicioniera pastiprināti svīst logi. Pagriezienu un elektrisko logu pievada slēdži tāpat var paniķoties vairāk kā gribētos. Lai arī kā, bet Fords vienmēr būs pieprasīts, jo pircējs zina ko saņems un ar Focus tas būs vairāk kā jebkad iepriekš.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Trūkumi un biežākie atteikumi

Focus diemžēl nav spēris būtisku soli kvalitātes uzlabošanā. Statistika rāda stabilu rādītāju krišanos no gada uz gadu. Ja TUV Report 2002 Focus slavēja, tad katru nākamo gadu tas zaudē 15 pozīcijas un patreiz atrodas 31 vietā no 113 apskatītajiem modeļiem. Tas vēl ir labs rādītājs, bet tendences satrauc. Modeļiem līdz 2001.gadam pastiprināti izgāja no ierindas riteņu gultņi, kuri kalpo 30-40000 km. Tikpat iztur priekšējā tilta stabilizatora atsaites. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām ar noskrējieniem virs 150000 km nākas sastapties ar sinhronizatoru bojājumiem ātrumkārbās. Motortelpa nav aizsargāta no apakšas un ceļa dubļi bagātīgi noklāj visus agregātus. Pirmie atsaka indukcijas spole un ģenerators. Pēc vairāku sāļo ziemu baudīšanas nevienmērīgi ņemoša rokasbremze un ieēdušies sailentbloki ir daudzām mašīnām. TDDi dīzelis ar 90 Zs ir skaļš, ar palielinātu vibrāciju un viduvēju dinamiku. TDCi ar 115 ZS jau nesalīdzināmi labāks. Tam savukārt mēdz atteikt augstspiediena sūknis. Virsbūvei un īpaši bamperiem ir viegli ievainojams lakojums. Neskatoties uz 155 mm klīrensu sliekšņi pakļauti deformācijai un tos ieteicams aprīkot ar plastmasas uzlikām. Priekšējā bampera apakšējā uzlika izdzīvo tikai līdz pirmajai saskarei ar trotuāra apmali vai sniega kupenu. No pakaļējo riteņu arkām nākošā mitruma dēļ sarūsē atpakaļgaitas un miglas lukturi. ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) sērijveidā tikai ST 170. Mašīnām bez kondicioniera pastiprināti svīst logi. Pagriezienu un elektrisko logu pievada slēdži tāpat var paniķoties vairāk kā gribētos. Lai arī kā, bet Fords vienmēr būs pieprasīts, jo pircējs zina ko saņems un ar Focus tas būs vairāk kā jebkad iepriekš.

eu! Tu šitā par visām mašīnām vari?! Ko raksta par manējo? No kurienes ņem info?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man vislabāk patika tas pēdējais teksts ka picējs zina, ko saņems - saņems pediņa slavu un pats paliks par sēni

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Trūkumi un biežākie atteikumi

Focus diemžēl nav spēris būtisku soli kvalitātes uzlabošanā. Statistika rāda stabilu rādītāju krišanos no gada uz gadu. Ja TUV Report 2002 Focus slavēja, tad katru nākamo gadu tas zaudē 15 pozīcijas un patreiz atrodas 31 vietā no 113 apskatītajiem modeļiem. Tas vēl ir labs rādītājs, bet tendences satrauc. Modeļiem līdz 2001.gadam pastiprināti izgāja no ierindas riteņu gultņi, kuri kalpo 30-40000 km. Tikpat iztur priekšējā tilta stabilizatora atsaites. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām ar noskrējieniem virs 150000 km nākas sastapties ar sinhronizatoru bojājumiem ātrumkārbās. Motortelpa nav aizsargāta no apakšas un ceļa dubļi bagātīgi noklāj visus agregātus. Pirmie atsaka indukcijas spole un ģenerators. Pēc vairāku sāļo ziemu baudīšanas nevienmērīgi ņemoša rokasbremze un ieēdušies sailentbloki ir daudzām mašīnām. TDDi dīzelis ar 90 Zs ir skaļš, ar palielinātu vibrāciju un viduvēju dinamiku. TDCi ar 115 ZS jau nesalīdzināmi labāks. Tam savukārt mēdz atteikt augstspiediena sūknis. Virsbūvei un īpaši bamperiem ir viegli ievainojams lakojums. Neskatoties uz 155 mm klīrensu sliekšņi pakļauti deformācijai un tos ieteicams aprīkot ar plastmasas uzlikām. Priekšējā bampera apakšējā uzlika izdzīvo tikai līdz pirmajai saskarei ar trotuāra apmali vai sniega kupenu. No pakaļējo riteņu arkām nākošā mitruma dēļ sarūsē atpakaļgaitas un miglas lukturi. ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) sērijveidā tikai ST 170. Mašīnām bez kondicioniera pastiprināti svīst logi. Pagriezienu un elektrisko logu pievada slēdži tāpat var paniķoties vairāk kā gribētos. Lai arī kā, bet Fords vienmēr būs pieprasīts, jo pircējs zina ko saņems un ar Focus tas būs vairāk kā jebkad iepriekš.

kur tu to huiņu grāb?

bleķa sliekšņus no deformācijas pasargās plastmasas uzlikas - pašam smiekli nenāk?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti