nu elektriķi palīdziet!

150zs Reģ.: 27.09.2005

Nu tad tā varbūt kādam ir padoms uz kuru pusi rakt! :cry:

Nu tad tā 6dien no rīta piešķilu auto, viss kārtībā tik ABS lampiņa deg, nu neko darīt domāju ka nobrucis! Braucu tālāk bet arī logu tīrītājs tāds gauss paliek! līdz auto vairs nekust no vietas jo vienkārši aķis tukš! pats dzīvoju Rīgā notikumi risinās Talsos! nu ko sarunāju Autofavorīts ka apskatīsies kas ir pa desām nonākam pie secinājuma ka aķis pīiiiii, jo strāvu netur, nomainot aķi laimīgs braucu tālāk un palieku pa nakti talsos, ap 4iem no rīta zvana draudzenes mamma un saka ka signalizācija gaudo, eju ārā bet neslēdzas signalizācija nost, nu ko pa nakti atvienoju klemmi! No rīta uzliku lādēt aķi, vis forši atlieku atpakaļ nu auto lec un viss ir bumbās pēc pus otras stundas aķis atkal sauss( stāvēja pagalmā pat neuzlikts uz siģenes!

Ir kādas idejas???? Ar elektrību esmu uz jūs bet saprotu ka ir strāvas noplūde, varbūt kādam kaut kas līdzīgs ir biojis lai elektriķim varu ieteikt uz kuru pusi rakt! PEEEEES Paldies par sakarīgām atbildēm!

 
1 2 3 4
lamass-2 Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

aķis sūdīgs,gan jau lietotu pirki

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

Sheps rakstīja: visbiezhaak pie vainas ir ogliites, kas ir nodilushas gjeneratoram un ir jaanomaina ( tautaa saukta par Tableti). darbs 10 minuuteem

Kā oglītes var nosēdināt aķi nakts vidū?

Oglītes gluži nē, bet caursista strāvas diode (sukta arī par strāvas taisngriezi) var gan šačakarēt aķīti (arī prātu) pat stāvot uz vietas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

varbūt fāzei leņķis nobīdījies ?

150zs Reģ.: 27.09.2005
0 0 Atbildēt

Tā vis ir salabots nomainīts ir diožu tilts un lādēšanas relejs, darbs ar detaļām kopā 65Ls

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Āaa, par to neiedomājos. Nuja, ja kāda no diodēm bojāta, tad tā arī notiekās, jo ģenerators visu laiku pieslēgts pie aķīša.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri

Kredoks Reģ.: 25.09.2001
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

imits rakstīja: Es pieļauju, ka ģenerators pats ņem uz sevi.. kad brauc tad lādē, kad stāv, tad ņem atpakaļ...

Tā var notikt tikai tad, ja neizslēdz aizdedzi.

Gan ja tas atrodas ritenī un ne vienā vien tad sanāk Toyouta Prius efekts...

150zs Reģ.: 27.09.2005
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri

Bļins ne man testeris ne vēlēšanās mīnus 10 grādos un z-vējā krāmēties!

Ir dzirdēts ka diožu tilts ir beigts, kad auto stāv vis bumbās, bet kad brauc tad ēd aķi!

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

nemaz nav tik viegli ar testeri vinu parbaudit.Jalode visas diodes ara un čakars ir tapat

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri

Secinaajums - tev absoluuti nav nojeegas, KAA to izdariit

janicc Reģ.: 07.05.2002
0 0 Atbildēt

Vai nu lādēšana īsti labi neiet, vai arī kaut kas aķi lādē ārā.

Man vairāk šeit domāt par otro variantu. Nekur nav teikts, ka tā ir signalizācija. Tas var būt jebkas - sākot no bojātas aizdedzes atslēgas, kur kāds kontakts paliek saslēgts līdz kādai ieslēgtai lampiņai. Un lampiņas ziemā, kad viss sasalst, ļoti bieži paliek ieslēgtas. Praksē visbiežāk jokus taisa bagāžnieka lampiņa - vakarā atvēri, lampiņa ieslēdzās, taisīji ciet, a tas devējs vai kāda gumija viņam blakus vidēja vecuma autiņam var ar iesalt vai kā citādi ieklemmēties. Un viena 21W lampiņa pa nakti apēd diezgan daudz elektrības. Ja draudzējas ar elektrību, tad ar ampermetru var papētīt, kas notiek izslēgtā mašīnā - neleilu strāvu ņem signalizācija, bet bieži gadās, ka jau kopš vasaras ir vēl kāds nevēlams strāvas patērētājs. Kurā ķēdē viņš atrodas, var noteikt, pēc kartas paraujot ārā drošinātājus.

316i Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri

varbuut kluusti par slavenu paregjotaaju... tie savus paregjojumus ariii peecaak tik dara zinaamus...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

pec principa;es tak zinaju,bet neteicu

andreejs Reģ.: 29.10.2007
0 0 Atbildēt

Man Mersim bija tada lieta, arī ieslēdzās abs+ets, uz displeja izmeta paziņojumu ka baterija jālādē, domāju oglites, samainīju, bet nekā, vēl joprojām nelādēja, bija tāda šņākoņa kad motors darbojās un mazliet krikšķi, beigās atkodu ka vainīgs bija gultnis skriemelim, viņam skriemelis ir uz izslīdēšanas principu, tas pasākums bija nobeidzies! Skriemelis griežas bet ģenerators negriezās! Prosta sametināju no sāna tos gultņus kopā, lai ir kā parastiem autiņiem, uz cieto!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

vispa jau diodes parbaudiisdhana ir tik vienka'arsha, ka tur pat testeri nevajag, var ar lampinju un akji iztikt, ja kas

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu gudrit cik diodes ir ģeneratoram???

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Pusgadu mekleji ne???

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

neé, tik tádu tekstu, ko Tu saprastu

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Un saki ka diodes nav jalode ara no ģeneratora????

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

tas ir diožu bloks

alkoholaats Reģ.: 02.02.2003
0 0 Atbildēt

Man bija līdzīgi ar mazda 626 ('87 gada), bet problēma sākās pēc motora mazgāšanas ar augstspiedienu.

Auto vienkārši dzisa ārā - no sākuma palika uguņi blāvāki, un finālā vispār apstājās. Bija aizdomas un gudrinieki teica ka āķis beigts, un taisa īso. Tika iegādāts jauns aķis, bet storijs tas pats. Galvenais ka proboru panelī NEDEGA lampa, ka ģenerators nelādētu.

Finālā izrādījās, ka mazgājot motoru tika nosvilināts strāvas stipruma regulators pie ģeneratora.

ALko

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Citaats--Diode ir uzmanīgi jāizpresē no “GAZ” taisngrieža bloka radiatora un uzmanīgi jāiepresē “Bosch” taisngriezī. Nedrīkst sajaukt pozitīvā un negatīvā pleca diodes, jo vienām ir “+” uz masu, otrām “-“ uz masu. Izpresējot un iepresējot, diodes nedrīkst dauzīt ar āmuru. “GAZ” diodes nevajadzētu likt ģeneratoros jaudīgākos par 60 A, jo tās nav paredzētas tik stiprai strāvai.

domaaju, ka pats galvenais te ir pateikts - ar aamuru ne

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: Citaats--Diode ir uzmanīgi jāizpresē no “GAZ” taisngrieža bloka radiatora un uzmanīgi jāiepresē “Bosch” taisngriezī. Nedrīkst sajaukt pozitīvā un negatīvā pleca diodes, jo vienām ir “+” uz masu, otrām “-“ uz masu. Izpresējot un iepresējot, diodes nedrīkst dauzīt ar āmuru. “GAZ” diodes nevajadzētu likt ģeneratoros jaudīgākos par 60 A, jo tās nav paredzētas tik stiprai strāvai.

domaaju, ka pats galvenais te ir pateikts - ar aamuru ne

Raimi nevaru saprast 11.att. pārbaudāmajai diodei ir + vai - uz masu Palīdzi lūdzu.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Es senos laikos, kad man nauda bija dārgāka par laiku, savam kadettam visu diožu bloku pārlodēju no latgalītē pirktām diodēm. Tikai vajag izmantot karstumizturīgos vadus un lielākas doodes un viss būs čikiniekā. Tikai es nesaprotu, kāpēc manējam ģenģim bija tikai 6 diodes, bet pievienotajā delfi.lv linkā ir redzamas 9

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti