aķis sūdīgs,gan jau lietotu pirki
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
aķis sūdīgs,gan jau lietotu pirki
Yonas rakstīja:
Sheps rakstīja: visbiezhaak pie vainas ir ogliites, kas ir nodilushas gjeneratoram un ir jaanomaina ( tautaa saukta par Tableti). darbs 10 minuuteem
Kā oglītes var nosēdināt aķi nakts vidū?
Oglītes gluži nē, bet caursista strāvas diode (sukta arī par strāvas taisngriezi) var gan šačakarēt aķīti (arī prātu) pat stāvot uz vietas.
varbūt fāzei leņķis nobīdījies ?
Tā vis ir salabots nomainīts ir diožu tilts un lādēšanas relejs, darbs ar detaļām kopā 65Ls
Āaa, par to neiedomājos. Nuja, ja kāda no diodēm bojāta, tad tā arī notiekās, jo ģenerators visu laiku pieslēgts pie aķīša.
secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri
Yonas rakstīja:
imits rakstīja: Es pieļauju, ka ģenerators pats ņem uz sevi.. kad brauc tad lādē, kad stāv, tad ņem atpakaļ...
Tā var notikt tikai tad, ja neizslēdz aizdedzi.
Gan ja tas atrodas ritenī un ne vienā vien tad sanāk Toyouta Prius efekts...
raimondsm rakstīja: secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri
Bļins ne man testeris ne vēlēšanās mīnus 10 grādos un z-vējā krāmēties!
Ir dzirdēts ka diožu tilts ir beigts, kad auto stāv vis bumbās, bet kad brauc tad ēd aķi!
nemaz nav tik viegli ar testeri vinu parbaudit.Jalode visas diodes ara un čakars ir tapat
raimondsm rakstīja: secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri
Secinaajums - tev absoluuti nav nojeegas, KAA to izdariit
Vai nu lādēšana īsti labi neiet, vai arī kaut kas aķi lādē ārā.
Man vairāk šeit domāt par otro variantu. Nekur nav teikts, ka tā ir signalizācija. Tas var būt jebkas - sākot no bojātas aizdedzes atslēgas, kur kāds kontakts paliek saslēgts līdz kādai ieslēgtai lampiņai. Un lampiņas ziemā, kad viss sasalst, ļoti bieži paliek ieslēgtas. Praksē visbiežāk jokus taisa bagāžnieka lampiņa - vakarā atvēri, lampiņa ieslēdzās, taisīji ciet, a tas devējs vai kāda gumija viņam blakus vidēja vecuma autiņam var ar iesalt vai kā citādi ieklemmēties. Un viena 21W lampiņa pa nakti apēd diezgan daudz elektrības. Ja draudzējas ar elektrību, tad ar ampermetru var papētīt, kas notiek izslēgtā mašīnā - neleilu strāvu ņem signalizācija, bet bieži gadās, ka jau kopš vasaras ir vēl kāds nevēlams strāvas patērētājs. Kurā ķēdē viņš atrodas, var noteikt, pēc kartas paraujot ārā drošinātājus.
raimondsm rakstīja: secinājums- bija jāpārbauda diožu tilts ar testeri
varbuut kluusti par slavenu paregjotaaju... tie savus paregjojumus ariii peecaak tik dara zinaamus...
pec principa;es tak zinaju,bet neteicu
Man Mersim bija tada lieta, arī ieslēdzās abs+ets, uz displeja izmeta paziņojumu ka baterija jālādē, domāju oglites, samainīju, bet nekā, vēl joprojām nelādēja, bija tāda šņākoņa kad motors darbojās un mazliet krikšķi, beigās atkodu ka vainīgs bija gultnis skriemelim, viņam skriemelis ir uz izslīdēšanas principu, tas pasākums bija nobeidzies! Skriemelis griežas bet ģenerators negriezās! Prosta sametināju no sāna tos gultņus kopā, lai ir kā parastiem autiņiem, uz cieto!
vispa jau diodes parbaudiisdhana ir tik vienka'arsha, ka tur pat testeri nevajag, var ar lampinju un akji iztikt, ja kas
Nu gudrit cik diodes ir ģeneratoram???
neé, tik tádu tekstu, ko Tu saprastu
Un saki ka diodes nav jalode ara no ģeneratora????
Man bija līdzīgi ar mazda 626 ('87 gada), bet problēma sākās pēc motora mazgāšanas ar augstspiedienu.
Auto vienkārši dzisa ārā - no sākuma palika uguņi blāvāki, un finālā vispār apstājās. Bija aizdomas un gudrinieki teica ka āķis beigts, un taisa īso. Tika iegādāts jauns aķis, bet storijs tas pats. Galvenais ka proboru panelī NEDEGA lampa, ka ģenerators nelādētu.
Finālā izrādījās, ka mazgājot motoru tika nosvilināts strāvas stipruma regulators pie ģeneratora.
ALko
Citaats--Diode ir uzmanīgi jāizpresē no “GAZ” taisngrieža bloka radiatora un uzmanīgi jāiepresē “Bosch” taisngriezī. Nedrīkst sajaukt pozitīvā un negatīvā pleca diodes, jo vienām ir “+” uz masu, otrām “-“ uz masu. Izpresējot un iepresējot, diodes nedrīkst dauzīt ar āmuru. “GAZ” diodes nevajadzētu likt ģeneratoros jaudīgākos par 60 A, jo tās nav paredzētas tik stiprai strāvai.
domaaju, ka pats galvenais te ir pateikts - ar aamuru ne
raimondsm rakstīja: Citaats--Diode ir uzmanīgi jāizpresē no “GAZ” taisngrieža bloka radiatora un uzmanīgi jāiepresē “Bosch” taisngriezī. Nedrīkst sajaukt pozitīvā un negatīvā pleca diodes, jo vienām ir “+” uz masu, otrām “-“ uz masu. Izpresējot un iepresējot, diodes nedrīkst dauzīt ar āmuru. “GAZ” diodes nevajadzētu likt ģeneratoros jaudīgākos par 60 A, jo tās nav paredzētas tik stiprai strāvai.
domaaju, ka pats galvenais te ir pateikts - ar aamuru ne
Raimi nevaru saprast 11.att. pārbaudāmajai diodei ir + vai - uz masu Palīdzi lūdzu.
Es senos laikos, kad man nauda bija dārgāka par laiku, savam kadettam visu diožu bloku pārlodēju no latgalītē pirktām diodēm. Tikai vajag izmantot karstumizturīgos vadus un lielākas doodes un viss būs čikiniekā. Tikai es nesaprotu, kāpēc manējam ģenģim bija tikai 6 diodes, bet pievienotajā delfi.lv linkā ir redzamas 9
nu elektriķi palīdziet!
Nu tad tā varbūt kādam ir padoms uz kuru pusi rakt! :cry:
Nu tad tā 6dien no rīta piešķilu auto, viss kārtībā tik ABS lampiņa deg, nu neko darīt domāju ka nobrucis! Braucu tālāk bet arī logu tīrītājs tāds gauss paliek! līdz auto vairs nekust no vietas jo vienkārši aķis tukš! pats dzīvoju Rīgā notikumi risinās Talsos! nu ko sarunāju Autofavorīts ka apskatīsies kas ir pa desām nonākam pie secinājuma ka aķis pīiiiii, jo strāvu netur, nomainot aķi laimīgs braucu tālāk un palieku pa nakti talsos, ap 4iem no rīta zvana draudzenes mamma un saka ka signalizācija gaudo, eju ārā bet neslēdzas signalizācija nost, nu ko pa nakti atvienoju klemmi! No rīta uzliku lādēt aķi, vis forši atlieku atpakaļ nu auto lec un viss ir bumbās pēc pus otras stundas aķis atkal sauss( stāvēja pagalmā pat neuzlikts uz siģenes!
Ir kādas idejas???? Ar elektrību esmu uz jūs bet saprotu ka ir strāvas noplūde, varbūt kādam kaut kas līdzīgs ir biojis lai elektriķim varu ieteikt uz kuru pusi rakt! PEEEEES Paldies par sakarīgām atbildēm!