Nu es ar lidz šim esmu sastapies ar 6diodem.Pa 9 nav dzirdets,bet nesau nav tadu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu es ar lidz šim esmu sastapies ar 6diodem.Pa 9 nav dzirdets,bet nesau nav tadu
praktiski VISOS generatoros ir 9 diodes. Arii tajos, kuros ir seshas! 3 diodes ir aarkaartiigi miniatuuras un attiecas uz kontrollampinju
Vispar ja ja tu ta saki tur ir tadas mazas ar
kā redzams pēc shēmas, tad tas ģeneratora ierosmes tinums nav galvaniski saistīts ar citiem ģeneratora tinumiem, tā kā mierīgi caur regulatoru var baroties pa tiešo no aķa un shēmas izglītojošo lomu tas nemazina,. Tāda gadījumā tiešām ir 6 diodes.
Labdien raimondsm! Tad kā ta ir tai 11.att. + vai - uz masu?
vispār diodi apzīmē ta kā apzime - kā bultiņu ar plato un shauro galu
tad nu, ja pie platā gala liksi +, tad lampu un to lampas otru izvadu pie mīnusa, tad šī degs
ja otrādi _ nedegs
ja degs abeejadi - caursista
ja nekaadi - paarrauta
raimondsm rakstīja: vispār diodi apzīmē ta kā apzime - kā bultiņu ar plato un shauro galu
tad nu, ja pie platā gala liksi +, tad lampu un to lampas otru izvadu pie mīnusa, tad šī degs
ja otrādi _ nedegs
ja degs abeejadi - caursista
ja nekaadi - paarrauta
Bultiņai ar "plato" un "šauro" galu ir starpcitu ir nosaukumi elektroniķa kungs. OK vienkāršaks jautājums, ja bultiņas platais gals "anods" ir zīmēts uz masu, tad kas? + vai - uz masu.
palasies gan, varbut sapratīsi, manuprāt pietiek jau ar pirmo linku, lai saprastu
raimondsm rakstīja: www.google.lv/...
www.google.lv/...
palasies gan, varbut sapratīsi, manuprāt pietiek jau ar pirmo linku, lai saprastu
Nevajag neko lasīt tik pasaki + vai - uz masu, kā lai saprot kā pareizi iepresēt? Lūdzu raimondsm palīdzi! savādāk takš zini, kas notiks ja sajauks polaritāti. Gaidu konkrētu atbildi. Palīgā!
raimondsm rakstīja: presē plusu
Presēt štrunts, kas ta uz masu plus vai mīnuss?
raimondsm rakstīja: kā redzams pēc shēmas, tad tas ģeneratora ierosmes tinums nav galvaniski saistīts ar citiem ģeneratora tinumiem, tā kā mierīgi caur regulatoru var baroties pa tiešo no aķa un shēmas izglītojošo lomu tas nemazina,. Tāda gadījumā tiešām ir 6 diodes.
Pats saprati, ko uzrakstiiji?
Nu un tad, ka NAV saistiits? KAA veel ierosmes tinums var baroties, ja ne caur regulatoru? Un taas 3 diodes te nekaadaa meeraa nav iesaistiitas, jo attiecas tikai un vieniigi uz kontrollampinju!, resp, lai caur kontollampinju nenobarotu statoru.
rotora tinums var baroties kaut ko cita aķa, protams, caur regulatoru
Raimi daffai! Presēju plusu, bet nevar saprat uz masu ta kas?
labāk paskaidro Arnijam viņa kļūdu, ja?
kā iet elektrība no statora tinumiem L1,L2,L3 caur diodēm D7,D8,D9
raimondsm rakstīja: rotora tinums var baroties kaut ko cita aķa, protams, caur regulatoru
Teorētiki pie nemainīgas ģeneratora slodzes un apgriezieniem. A savādāk nekas vienkāršāks un drošāks par attēloto shēmu nevar būt.
Kas ir elektrība un kur viņa iet?
Nu palasījos te pēdējos coment. un silti iesaku visiem Opeļu lietotājiem ieslēdzot aizdedzi PĀRLIECINĀTIES vai iedegas sarkanā "ģeneratora" lamiņa. Ja tā nedeg, pirms neesat piestartējuši dzinēju, tad tas liecina, kad turpmāko ceļa gabalu jūsu elektrosistēmu baros tikai un vienīgi akumulatoru batereja. ( arī patstāvīgās tuvās gaismas).Lieta tāda, kad ģeneratora ierosmes tinuma ķēdē (virknē, - tiem kas kaut ko jēdz no fizikas) ir ieslēgta šī lampiņa. Nav gaismiņas pirms starta - nebūs arī ierosmes ģeņģerim. Nav ģeņģeim ierosmes - nav strāviņas tīklā un sprieguma relejs nepārslēgs barošanu no A.B. uz ģeneratoru.Tā lūk ir arī manējā Opeļa elektrsistēmā.
SORRY, laikam tekstā pāris burtus izlaidu, bet ceru, kad padoms saprotams.
Kukainis rakstīja: Nu palasījos te pēdējos coment. un silti iesaku visiem Opeļu lietotājiem ieslēdzot aizdedzi PĀRLIECINĀTIES vai iedegas sarkanā "ģeneratora" lamiņa. Ja tā nedeg, pirms neesat piestartējuši dzinēju, tad tas liecina, kad turpmāko ceļa gabalu jūsu elektrosistēmu baros tikai un vienīgi akumulatoru batereja. ( arī patstāvīgās tuvās gaismas).Lieta tāda, kad ģeneratora ierosmes tinuma ķēdē (virknē, - tiem kas kaut ko jēdz no fizikas) ir ieslēgta šī lampiņa. Nav gaismiņas pirms starta - nebūs arī ierosmes ģeņģerim. Nav ģeņģeim ierosmes - nav strāviņas tīklā un sprieguma relejs nepārslēgs barošanu no A.B. uz ģeneratoru.Tā lūk ir arī manējā Opeļa elektrsistēmā.
Biku papildināšu:
Ari kontrollampiņas panelī mēdz izdegt...
Kukainis rakstīja: Nu palasījos te pēdējos coment. un silti iesaku visiem Opeļu lietotājiem ieslēdzot aizdedzi PĀRLIECINĀTIES vai iedegas sarkanā "ģeneratora" lamiņa. Ja tā nedeg, pirms neesat piestartējuši dzinēju, tad tas liecina, kad turpmāko ceļa gabalu jūsu elektrosistēmu baros tikai un vienīgi akumulatoru batereja. ( arī patstāvīgās tuvās gaismas).Lieta tāda, kad ģeneratora ierosmes tinuma ķēdē (virknē, - tiem kas kaut ko jēdz no fizikas) ir ieslēgta šī lampiņa. Nav gaismiņas pirms starta - nebūs arī ierosmes ģeņģerim. Nav ģeņģeim ierosmes - nav strāviņas tīklā un sprieguma relejs nepārslēgs barošanu no A.B. uz ģeneratoru.Tā lūk ir arī manējā Opeļa elektrsistēmā.
Kukainis..... Ne gluzji taa! CAUR lampinju ierosmes straava neiet! Redzi - sprieguma regulatora sheema tajaa principiaalajaa sheemaa nav uzraadiita, uz ko ir uzraavies arii raimis, izskaidrodams te visiem generatora darbiibas principus
Jo lampinju dzeesh statoraa radies +, kad generators darbojas. lampinja sanaak starp diviem + un dabiski - nodziest. kad generators nedarbojas, statora tinums kontrollampinjai darbojas kaa masa.
es tomēr domāju, ka jārunā par uzzīmeto shēmu un tikai tad par to, kas tur nav, jo , ja paprasītu kaut vai, kā tur ta strāva kurā virzienā plūst, kurā ne, tad diži brīnumi atklatos
un būtu labi, ja vispirms saprastu, kas ir viena pusperioda taisngriezis
raimondsm rakstīja: es tomēr domāju, ka jārunā par uzzīmeto shēmu un tikai tad par to, kas tur nav, jo , ja paprasītu kaut vai, kā tur ta strāva kurā virzienā plūst, kurā ne, tad diži brīnumi atklatos
un būtu labi, ja vispirms saprastu, kas ir viena pusperioda taisngriezis
www.iauto.lv/...
Loks noslēdzies . Un ļ.cien. raimondsm tā ar nav sapratis, ja katods zīmēts uz masu, tad kas? + vai - uz masu?
pēc pieticīgiem aprēķiniem esmu izmantojis dažādās shēmas kādus 300 teisngriezus, gan tilta, gan viena pusperioda, gan ar dalīto trafa vijumu, ta ka nevajag te muļķības runāt
labāk paskaidro citiem vairak par to ģeneratoru, pirms te par Rojera ģengeri sāk runāt
raimondsm rakstīja: pēc pieticīgiem aprēķiniem esmu izmantojis dažādās shēmas kādus 300 teisngriezus, gan tilta, gan viena pusperioda, gan ar dalīto trafa vijumu, ta ka nevajag te muļķības runāt
labāk paskaidro citiem vairak par to ģeneratoru, pirms te par Rojera ģengeri sāk runāt
Raimi... Peec maniem pieticiigiem noveerojumiem, tu taa arii neesi sapratis, kaa tad iisti darbojas generatora ierosmes saistiiba ar kontrollampinju!
raimondsm rakstīja: pēc pieticīgiem aprēķiniem esmu izmantojis dažādās shēmas kādus 300 teisngriezus, gan tilta, gan viena pusperioda, gan ar dalīto trafa vijumu, ta ka nevajag te muļķības runāt
labāk paskaidro citiem vairak par to ģeneratoru, pirms te par Rojera ģengeri sāk runāt
Un visi tie Tavi 300 šedevri stāv plauktiņā un klusē, kā Rīgas kinostudijas mākslas filmā "Mans draugs nenopietns cilvēks". Piedod raimondsm Tu ir vēl 1000 km no elektronikas, elektrības, utml. lietām, nju tā vismaz lasās forumā . Ja uz taisngrieža ir uzzīmēta diode ar anodu un katodu, tad kā man jāliek testeris, lai polaritāte būtu pareiza?
nu elektriķi palīdziet!
Nu tad tā varbūt kādam ir padoms uz kuru pusi rakt! :cry:
Nu tad tā 6dien no rīta piešķilu auto, viss kārtībā tik ABS lampiņa deg, nu neko darīt domāju ka nobrucis! Braucu tālāk bet arī logu tīrītājs tāds gauss paliek! līdz auto vairs nekust no vietas jo vienkārši aķis tukš! pats dzīvoju Rīgā notikumi risinās Talsos! nu ko sarunāju Autofavorīts ka apskatīsies kas ir pa desām nonākam pie secinājuma ka aķis pīiiiii, jo strāvu netur, nomainot aķi laimīgs braucu tālāk un palieku pa nakti talsos, ap 4iem no rīta zvana draudzenes mamma un saka ka signalizācija gaudo, eju ārā bet neslēdzas signalizācija nost, nu ko pa nakti atvienoju klemmi! No rīta uzliku lādēt aķi, vis forši atlieku atpakaļ nu auto lec un viss ir bumbās pēc pus otras stundas aķis atkal sauss( stāvēja pagalmā pat neuzlikts uz siģenes!
Ir kādas idejas???? Ar elektrību esmu uz jūs bet saprotu ka ir strāvas noplūde, varbūt kādam kaut kas līdzīgs ir biojis lai elektriķim varu ieteikt uz kuru pusi rakt! PEEEEES Paldies par sakarīgām atbildēm!