pameklee infu par shiem dzineejiem.
galvenaa ideja ir AIMIRSTI,par sho diizelja dzineeju.
pameklee infu par shiem dzineejiem.
galvenaa ideja ir AIMIRSTI,par sho diizelja dzineeju.
varēji cilvēkam īsumā paskaidrot, kas tur slikts!
bet vienādi nebūs, jo passat syncro ir ar 150Zs, bet OOOO A6 Quattro nāk arī ar 180Zs!
krisus rakstīja: varēji cilvēkam īsumā paskaidrot, kas tur slikts!
bet vienādi nebūs, jo passat syncro ir ar 150Zs, bet OOOO A6 Quattro nāk arī ar 180Zs!
atnaaks kaads gudraaks un izstaastiits.
tas ir tas ko esmu ielaagojis sev.
gan jau tik cipaa ir atskiriiba.
a iisumaa galvas eljosana,sadalenes un to rokeru izdilums un remonts-ar jaunaam detaljaam.
Skaidri var pateikt, ka VW tev būs lētāks remontos, bet vispār pac jau esi izvēlējies starp VW un OOOO par labu VW, jo topiks VW sadaljaa!
palasi audi-style.lv par kādām summām cilvēki tiptronikus un sūkņus remontē/maina, varbūt vairs negribēsis.
izveeleejies gan veel neesmu. Seerfojot pa netu man i satrauc atsauksmes par to diizeli. It kaa labaaks esot 1.9 TDi, Mazaak jaudiigs bet droshaaks, vieniigais automaatu taadu neredzu, bet automaats ir svariigs.
Sultaans rakstīja: Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.
passātam syncro būtība ir tāda ka normāli velk tikai priekša bet pakaļa pieslēdzas tad ja izspolē priekša. Audi Quatro ir patstāvīgi 4x4
Pisāts ir un paliek pisāts-apdare, skaņas izolācija, piekare. OOOO ir OOOO un par to Tev būs vairāk maksāt vienmēr nekā par Pisātu. Toties braukšanas komfors augstāks būs OOOO.
Ja gribi automātu un kvatru-esi braucējs mudaks.
Pērc parasto Pisātu ar 1,9TDI-130Zs un būsi laimīgs. 1,9 labs arī būs ilgi jāmeklē.
laikam tomeer palikshu pie Audi. Taads salikums kaads man vajadziigs ir tikai tam vaadjim: automaats, diizelis, 4x4, un palien zem 10l videejaa ciklaa un arii jauda pietiekama 150zs. Pliist jebkura mashiina un tas automaats kursh esot it kaa suuds paraadiijaa tikai peec 2001 gada, es luukoju peec 99.
Sultaans rakstīja: Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.
Man ar nesen bij ļoti līdzīga izvēle! tikai bez 4*4 !
paņēmu oooo a6 avantu 2.5tdi 99.g tiptronicu, pirmstam braucu ar čhipotu bmw 218 zs(uz stenda) vot tam varbūt pa ļoti retām reizēm pietrūka 4*4, bet audi ar 150zs tāds tīri pasmags,liekas arī tāds gauss nu nez priekškam viņam 4*4 ? dizeli tik vairāk rīs, ar tādu auto toč nekur nepaskriesi un sacensībās nepiedalīsies, ja man intresētu 4*4 es skatītos uz vismaz sākot no 2.8 un ja gribētu economēt liktu gāzi! un starpcitu benzina motori būītu mazāk nobraukti.
p.s.c. visam pirms 4H man nozaga autiņu no sētas,karoč pat nebiju paspējis uzlikt signalizāciju,un nebija arī casko jo auto ņēmu naļikā! nezinu ja zagļi nezvanīs vai menti auto neatradīs tad toč audi a6 vairs nepirkšu!
p.s. auto bij pie manis tikai 6 dienas!!!!
manas liidzjuutiibas agent , pirms 10gadiem bij liidziiga situaacija ar scorpi . Kad , 2005ajaa gadaa , njeemu A6 2,8Q , 1ais jautaajums bij -cik atsleegas , 2+kartinja ar imob.koodu , vienalga uzreiz peec pirkshanas pa taisno uz autoonamu un atstaaju tur to drapaku , dabuuju atpakalj peec 3dienaam ,aatraak shamie nevareeja . Un tas viss pie nosaciijuma ka dziivoju rajoonaa kur bezmaz katraa maajaa ir 'daarznieks ar kalashu' , vienalga neriskeeju vaakt maajaas to grabazju bez 3pretzagshanas funkcijaam a , pagaashgad rudenii , kad to drapaku jau brachka juuzeeja , kautkaadi mudjiki meegjinaaja vinju no3,14zgjiit shim zem logiem, bet aplauzaas , bij palaisti uz iiso mazie saanu pavarotnjiki-nosists sig. taures drosheklis ,lai 'nemauro' ??!! ( Autonams dabuuja bietee ) un salauzta grabazjnieka sleedzene , bet valjaa nebij dabuujushi un nekas tiem mugjiem nesanaaca . Skaibreiks+kvikalka+sekretka = ls500,- un kaska ~650ls gadaa uz 16keur ( kujnucsa , tikpat jaunai Hondai bet uz l8kls jaunveertiibaa ??!!) . Veelreiz , manas liidzjuutiibas , un vairaak taa nedari -neturi 'riska grupas'drapaku bez sigjenes nesargaataa teritorijaa .
ar kuru galu tauta domā , pērkot auto, kuru zog kā traki un neveicot nekādu piesardzības pasākumus?
Fakti:
Pasaats ir vairaak A4 analogs.
2,5 tdi tieshaam nav labs motors.
Pasaata pilnpiedzinja ir tada pat kaa audi,
paareejiem VW ir savaadaaka.
Par kura gada modeljiem iet runa?
Ja kas jaapeerk ir tie auto kuriem spidometraa ir virs 230 tuukstoshiem nobraukums.
asf rakstīja: Fakti:
Pasaats ir vairaak A4 analogs.
Ko vēl ne?
Manā uztverē jautājums ir par to, vai tu esi gatavs piemaksāt dažas štukas eiro par apziņu, ka brauc ar Audi nevis VW.
Napalms rakstīja:
asf rakstīja: Fakti:
Pasaats ir vairaak A4 analogs.
Ko vēl ne?
Jaa, tieshi to, jaa!
Pasaats protams ir lielaaks par A4, bet VW koncerns vienmeer ir uzveeris ka shie auto ir viena liimenja. Piemeers ir tam ka B6 pasaatam tika smazinaata salona apdares kavlitaate, lai A4 kljuutu paaraaks, jo ieprieksheejaa modelja ietvaros Passats saaka uzvareet audi un tas bija pret pashu razhotaaju plaaniem!
_PN_ rakstīja: Labāk škodu RS 4x4.
Nē labāk Škodu Tr14
asf rakstīja:
Jaa, tieshi to, jaa!
Pasaats protams ir lielaaks par A4, bet VW koncerns vienmeer ir uzveeris ka shie auto ir viena liimenja. Piemeers ir tam ka B6 pasaatam tika smazinaata salona apdares kavlitaate, lai A4 kljuutu paaraaks, jo ieprieksheejaa modelja ietvaros Passats saaka uzvareet audi un tas bija pret pashu razhotaaju plaaniem!
Piedzen blakus pasātu un A4 un paskaties. Ja vēl neredzi, paņem un pamēri
Napalms rakstīja:
Piedzen blakus pasātu un A4 un paskaties. Ja vēl neredzi, paņem un pamēri
Ko tu ar to gribi teikt?
asf rakstīja:
Napalms rakstīja:
Piedzen blakus pasātu un A4 un paskaties. Ja vēl neredzi, paņem un pamēri
Ko tu ar to gribi teikt?
To, ka Passat bračka no audi gala ir A6 nevis A4
Sultaans rakstīja: laikam tomeer palikshu pie Audi. Taads salikums kaads man vajadziigs ir tikai tam vaadjim: automaats, diizelis, 4x4, un palien zem 10l videejaa ciklaa un arii jauda pietiekama 150zs. Pliist jebkura mashiina un tas automaats kursh esot it kaa suuds paraadiijaa tikai peec 2001 gada, es luukoju peec 99.
Šiem 2,5 TDI Audi dzinējiem ir problēmas, bet... pie oriģināliem 200000 km tas dzinējs paliek skaļāks, un ir tas izdilums, taču no otras puses ja šis remonts ir vienreiz veikts, tad atkal 200000 būs ok. Man ir identisks 2,5 TDI Quattro 2001. gada, ir pārliecība par nobraukuma precizitāti, spidometrs rāda 232000, un ir dzinējs paskaļš, taču biju to aizvedis atrādīt uz Audi centru pie 220000 km, un nesen biju dtc. Abās vietās man teica, ka vēl 50000 km tāds var mierīgi braukt. Aukstumā lec labi, jauda un dinamika arī ir ok. Remonts tai problēmai maksā ap 1500 Ls ar savām detaļām tās nepērkot Audi centrā.
Citādi par mašīnu neko sliktu nevar teikt jo sevišķi tagad ziemas laikā. Vienīgi patēriņš man ziemā sanāk ap 10l/100 km.
Nevajag klausīt gudriniekus kas stāsta visādas aplamības paši nekad nebraukuši ilgāku laiku ar tādu auto. Protams nevar gaidīt Opel Astra uzturēšanas izmaksas, taču pērkot šadu auto ar to jārēķinās. Esmu nobraucis ar šo auto 50000 km, un ja vajag varu padalīties ar info.
Dzonijs_007 rakstīja:
Sultaans rakstīja: Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.
passātam syncro būtība ir tāda ka normāli velk tikai priekša bet pakaļa pieslēdzas tad ja izspolē priekša. Audi Quatro ir patstāvīgi 4x4
Synchro tā dara, bet 4motion gan ir pastāvīgā piedziņa...
agent rakstīja: p.s.c. visam pirms 4H man nozaga autiņu no sētas,karoč pat nebiju paspējis uzlikt signalizāciju,un nebija arī casko jo auto ņēmu naļikā! nezinu ja zagļi nezvanīs vai menti auto neatradīs tad toč audi a6 vairs nepirkšu!
p.s. auto bij pie manis tikai 6 dienas!!!!
Mjā... man arī pirms kādiem gadiem 8 nozaga Audi 100.... vēl tagad meklē, un arī man nebija signalizācijas un kasko tobrīd. cerams, ka piedāvās atpirkt...
VW vai Audi.
Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.