Ideots rakstīja: Tu runā tā, it kā pats būtu patlaban ārzemēs.......
īstenībā ir tā, ka tirgus neredzamā daļa te ir.......iespaidīga
šobrīd katrs, kam ir brīvi 100 ls, pērk Getzu
Tu nu gan esi Ideots
Ideots rakstīja: Tu runā tā, it kā pats būtu patlaban ārzemēs.......
īstenībā ir tā, ka tirgus neredzamā daļa te ir.......iespaidīga
šobrīd katrs, kam ir brīvi 100 ls, pērk Getzu
Tu nu gan esi Ideots
Ideots rakstīja: paskaidro, lops tāds!!!!
ko tur skaidrot un niku paskaties
ps. topik gavno... avtor @$#%&
Polarlacis rakstīja: Skatoties auto sludinajumus var secinat to kad Latvija ir pilns pardo$ana ar 2-5 gadus veciem auto,bet ar kosmiskiem noskrejieniem priek$ tada vecuma auto un biezi vien to cena ir tik augsta ka automobilim ar normalu noskrejienu,te kautkas nav kartiba! Es saprotu kad tie biezi vien ir ex kompaniju auto utt,pat Policijas dazkart,kuri tikti nopirkti visadas izsoles par puscenu no autotirgotaju cenas......zel vien to "gudro" pirceju,kuriem pa$iem gruti pabidit ar smadzeni,ietaupot tuksto$us, jo nav noslepums kad daudzi pardos kaut mati lai tiktu pec iespejas jaunaka gada teiksim Volvo. Var jau ari vainot daleji lizinga kompanijas,jo tas ilgi nedomaa lai izniegtu kreditus..........Gribetos dzirdet citu viedokli $aja joma,jo pasktot sludinajumus esmu sapratis ka tadu auto Lv pardo$ana ir lielakaa dalja.......cena tik 80% gadijumos nekorekti neatbilsto$a lielajam noskrejienam...
Visu regulē tirgus. Kamēr būs pircēji par šādu cenu, tikmēr tādu cenu varēs prasīt. Ja pircēju nebūs, cenu nāksies samazināt....
Ir arī otra problēma - sagrozītie odometra rādījumi - 10-15 gadus veca mašīna ar 120 000 - 150 000 km noskrējienu....
kolumbs rakstīja:
Ir arī otra problēma - sagrozītie odometra rādījumi - 10-15 gadus veca mašīna ar 120 000 - 150 000 km noskrējienu....
bet tai pat laikaa 10-15 gadus vecam auto toch var buut taads noskreejiens jo 10k km gadaa nav nekas nenormaals prieksh otraa auto vai arii mazbrauceeju auto, pat operliizi dod uz 7 gadiem ar 70k km limitu
Kamikadze rakstīja:
bet tai pat laikaa 10-15 gadus vecam auto toch var buut taads noskreejiens jo 10k km gadaa nav nekas nenormaals prieksh otraa auto vai arii mazbrauceeju auto, pat operliizi dod uz 7 gadiem ar 70k km limitu
Operlīzi var ņemt uz 7 gadiem kaut vai ar limitu 15 k km,
Neapšaubāmi var gadīties, ka second hand tirgū parādās 10 gadīgs auto ar patiesu nobraukumu 100 000 km, bet tādi auto retums. Manai mammai gada laikā sanāk nobraukt apmēram 5-6 kkm, jo tālos gabalus brauc ar tēta mašīnu.
Bet, pētot peidāvājumus LV tirgū, nākas secināt, ka gandrīz ik katrs vācietis pārdod tikai ģimenes otro vai pat trešo auto, ar kuru patiesībā vairāk stāv nekā brauc
Diemžēl sagrozīto odometru bums ir kārtīgi sajaucis pircēju prātus - sak, kādēļ pirkt 2000.gada auto ar 140 000 km nobraukumu, ja var uz pusi lētāk nopirkt 1996.gada auto ar nobraukumu tikai 118 000 km? Tā rezultātā ir arī pretējs efekts - ja piecgadīgam auto odometrā ir tiešām oriģinālie 75 000 km, tad tik un tā visi uz to raugās kritiski, jo domā, ka vismaz kādi 50 000 km ir atkruķīti atpakaļ. Arī arguments par servisa grāmatiņu praktiski šodien vairs nedarbojas, tā kā ikvienam skaidrs, ka Vācijā šādu dokumentu var uztaisīt par kādiem 10 EUR.
Tieši tādēļ, kad es pirms gada pirku lietotu auto, apzināti meklēju tādu, kas LV pirkts jauns, jo tad vismaz var pēc servisa grāmatiņas un CSDD datiem nočekot, kas un kā.
nu jaa, bet kur dabuut 10-15 gadus vecu auto, kas pirkts jauns ieksh LV?!?
Kamikadze rakstīja: nu jaa, bet kur dabuut 10-15 gadus vecu auto, kas pirkts jauns ieksh LV?!?
šrotā
bet shrotaa jau nezinaas, vai auto pirkts LV vai nee
Drusku beztēmā,bet tomēr.Līdzīga situācija ir ar nekustamo īpašumu-LV cenas kā Norvēģijā,bet kvalitāte zema(gan būvniecības,gan zemes gabalu kā tādu).Cilvēki vienkārši nav spējīgi kritiski vērtēt piedāvājumu.Ja par auto,tad Vācijā ir,piemēram, nopietna lietotu auto tirgus analīze,ar ko nodarbojas šīs jomas profesionāļi,darot to saprotamu visiem tiem,kas vēlas iegūt attiecīgo info(lietotu auto katalogi,tiešām sakarīgi padomi utt.),bet šeit nekā tāda nav.Tā nu iznāk,ka ir jālieto tas pats vecais aitu un cirpēju princips.
vai tad lv ir lietotu auto tirgus?!? taads mazizmeera kraamu tirdzinjsh vien i
polārā ziema topika autoram atsaldējusi smadzeni!
kosmiskie noskrējieni kā reiz ir reālie, kosmiski ir rumbulas standarta 130K vai 170K.
Kamikadze rakstīja: nu jaa, bet kur dabuut 10-15 gadus vecu auto, kas pirkts jauns ieksh LV?!?
Pērn kolēģis tirgoja sievas senču 9 gadus vecu autiņu, kas pirkts jauns LV, ar reālo 57k noskrējienu. Neviens tāpat neticēja, ka tas ir reālais.
Tā kā tādi autiņi ir, tikai ļoti maz.
Man laimējās nopirkt 2004.gada auto ar 28 000 noskrējienu
Par servisa grāmatiņu patiesumu un noskrējienu atbilstību laikam jau zin tikai pats auto. Tā nu tas ir. Pats gadu atpakaļ iegādājos lietotu (kārtējo) auto no Vācijas. Bet kamēr auto vēl atrodoties Vācijā gaidīja treileri, man tika nosūtīti fotoattēli un šasijas numurs. Nu lūk, izmantojot šo šasijas numuru ar datubāžu palīdzību noskaidroju visu sev nepieciešamo. Proti, visu kas ar viņu tika darīts pie autorizēta dīlera, gan noskrējiena atbilstība, gan eļļas/filtru maiņas utt. Izrādās, šāda datubāze pastāv vienota Eiropā un pie mums pieejami dati sākot ar 2000-o gadu. Vēl zinu ka eksistē tāda lieta, kā TUV (Vācijā vismaz) apliecinājums noskrējiena patiesumam. Bat par šo gan mani māc šaubas, jo cik dzirdēts par Leišu burvju māksliniekiem, tad ticamības % gaužām mazs.
Aizmirsu piebilst - runa par Audi A6
Uggga rakstīja:
Kamikadze rakstīja: nu jaa, bet kur dabuut 10-15 gadus vecu auto, kas pirkts jauns ieksh LV?!?
Pērn kolēģis tirgoja sievas senču 9 gadus vecu autiņu, kas pirkts jauns LV, ar reālo 57k noskrējienu. Neviens tāpat neticēja, ka tas ir reālais.
Tā kā tādi autiņi ir, tikai ļoti maz.
kas tad tas par auto bij??? zigulis?!!? vai kaads muuziigi saluuzushaa staavoklii esoshs korejietis?
Marchiks_ rakstīja: Kapēc ir tik daudz mazlietoto auto?
Tāpēc ka ir daudz vīlušos auto pircēju. Cilvēks salasās iauto, ka 10 gadīgs audi lūzt kā traks un nolemj pirkt jaunu volvo. Bet pēc gada izrādās, ka tas jaunais volvo ir izmaksājis trīs audi cenā un nākas to pārdod un pirkt to pašu 10 gadīgo audi.
Pareizi teikts. Pats arī braukāju ar 13 gadīgu autiņu un nejūtu, ka būt krāns saīsinājies vai kādus citus diskomfortus. Nekad nav nekādi megadārgie izdevumi uz remontiem un galvassāpes tādā jautājumā vispār nav. Lej bendzu un brauc un domā par citām dzīvē svarīgākām lietām.
Daniels_Reebuss rakstīja: Vācijā ir pietiekami daudz auto ar mazu nobraukumu. Maksā gan tie dārgāk nekā analogi ar 2-3 reiz lielāku nobraukumu, bet, ja ir nojēga par procesiem, tad var to autiņu dabūt uz tejieni par tādu pat ccipāru kā šeit tirgotie. Tikai ar to šķirbu,ka ir zināms ar ko tu brauc- ar nesistu, ar mazu nobraukumu. Domājiet, pārdevēji tur pērk pa dārgo? Nē, pērk lētāk nojātu, nobrauktu,sasistu, sakopj un pārdod auniem šeit, jo nedod Dievs, samaksāt 700 latus vairāk, bet nopirkt labu auto.
Polārlāci, tu esi ēzelis. Polārēzelis.
ja auto maksaa 7000Ls tad arii var domaat vai piemaksaat 700Ls par labu eksemplaaru bet par 3kLs vai leetaak peerkot auto cilvis diez vai buus ar mieru piemaksaat tos 700Ls par labaaku auto
Auto pirkšana jebkurā gadījumā zināmā mērā ir loterija, neatkarīgi no diagnostikas, it kā zināmas vēstures, pazīstama pārdevēja utt. Var iepirkt 2 gadīgu sū*u un var iepirkt 12 gadīgu auto, kas nebūs izgrabējis un nojāts. Ar to ir jārēķinās.
Napalms rakstīja: Auto pirkšana jebkurā gadījumā zināmā mērā ir loterija, neatkarīgi no diagnostikas, it kā zināmas vēstures, pazīstama pārdevēja utt. Var iepirkt 2 gadīgu sū*u un var iepirkt 12 gadīgu auto, kas nebūs izgrabējis un nojāts. Ar to ir jārēķinās.
Ja tev acu vietā ir olas un galvas vietā0 caura futbola bumba, tad jā. Tad tev ar to ir jārēķinās.
Jā ar tiem nobraukumiem ir kā ir. Ik pa laikam kāds grib dot pretī 3-4 gadīgas mašīnas irktas LV ar nobraukumu līdz 35tkm. Pēdējā bija Almera 3gadīga ar 14000km. Grib daudz par tādām a pārdot grūti, jo netic cilvēki tādam nobraukumam, bezmaz jākruķii uz 100tkkm. Būs Aveo gadiigs ar 11tkkm, ir Lexus gadiigs ar 6tkkm Moš kādam ko vajag?
nuhajs rakstīja:
Ja tev acu vietā ir olas un galvas vietā0 caura futbola bumba, tad jā. Tad tev ar to ir jārēķinās.
Mašīnai locies kā gribi, bet dvēselē tomēr neielīdīsi...tāpēc vienmēr pastāv iespējamība ieberzties uz sū*u.
ticeet mosh tic nobraukumam, tik maksaat negrib, ibo kaapeec pirkt mazgadiigu ar mazu nobraukumu, ja pusliidz par to pashu naudu var nopirkt jaunu "CLK"?
viagris rakstīja: Jā ar tiem nobraukumiem ir kā ir. Ik pa laikam kāds grib dot pretī 3-4 gadīgas mašīnas irktas LV ar nobraukumu līdz 35tkm. Pēdējā bija Almera 3gadīga ar 14000km. Grib daudz par tādām a pārdot grūti, jo netic cilvēki tādam nobraukumam, bezmaz jākruķii uz 100tkkm. Būs Aveo gadiigs ar 11tkkm, ir Lexus gadiigs ar 6tkkm Moš kādam ko vajag?
Tas viengadīgais Lexus gan būs gards kumosiņš? Kāds modelis - IS, RX vai GS?
viagris
Kāds ir Tavs vērtējums - vai 2013.gadā man būs sarežģīti pārdot savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, kurai būs 128 tūkstošu km nobraukums?
VWfans rakstīja:
IS, RX vai GS?
IS
Tu esi nopircis jau vecu modeli. 6 gadu laikā viņš var pazust vispār kā suga. Un mans viedoklis ir, ka mūsdienās auto būvē maksimāli 5 gadiem, lai pēc 5 gadi cilvis jau pērk jaunu/ citu ražotāja modeli, citādi auto ražošana sabruktu, ja visi kā es būtu apmierinādi ar 93 gada autiņiem, tobiš brauktu ar auto 15 gadus un nezinātu bēdu
Protams, tas viss arī no noskrējiena atkarīgs.
Mans viedoklis par Meriva- pārdot var visus auto, tas ir tikai laika/ cenas jautājums. Cen būs ap 3 eirām labākajā gadījumā.
Lietoto spekratu tirgotaji Republika.
Skatoties auto sludinajumus var secinat to kad Latvija ir pilns pardo$ana ar 2-5 gadus veciem auto,bet ar kosmiskiem noskrejieniem priek$ tada vecuma auto un biezi vien to cena ir tik augsta ka automobilim ar normalu noskrejienu,te kautkas nav kartiba! Es saprotu kad tie biezi vien ir ex kompaniju auto utt,pat Policijas dazkart,kuri tikti nopirkti visadas izsoles par puscenu no autotirgotaju cenas......zel vien to "gudro" pirceju,kuriem pa$iem gruti pabidit ar smadzeni,ietaupot tuksto$us, jo nav noslepums kad daudzi pardos kaut mati lai tiktu pec iespejas jaunaka gada teiksim Volvo. Var jau ari vainot daleji lizinga kompanijas,jo tas ilgi nedomaa lai izniegtu kreditus..........Gribetos dzirdet citu viedokli $aja joma,jo pasktot sludinajumus esmu sapratis ka tadu auto Lv pardo$ana ir lielakaa dalja.......cena tik 80% gadijumos nekorekti neatbilsto$a lielajam noskrejienam...