Vai tas ir pērkams
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai tas ir pērkams
Ja šitam auto Vācijā dabūsi reālo 200 Kkm noskrējienu, varēsi vēl braukt bēdu nezinādams.
Magistrs rakstīja: Ar tiem 2,5 TDI ir kā ar bitēm. Visi raksta, ka viss ir slikti, tajā pašā laikā katrs otrais A6 Latvijā ir tieši ar šito dzinēju. Mistika. Es jau nu tādu neņemtu. Ja var par 100 % nočekot, tad varbūt.
Tieši otrādi, tauta saka, ka 2.5 TDI (R5) motors ir viens no labākajiem savā klasē. Visi dīzelisti par viņiem fano. Bet 2.5 TDI (V6) motori gan ir kaprīzi un labu un dārgu uzturēšanu prasoši.
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
Personīgi man tā ādas krāsa liekas pavism neizteiksmīga. Nothing personal.
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
Aizbrauc un pārbaudi Bet kaut kā nedabīgi viņam pakaļa pacelta.
Čomaks nopirka kādu pusotru gadu atpakaļ 2.5tdi, it kā apmierināts. Es pats laikam neņemtu padsmitgadīgu V6 dīzeli...
Fridrihs rakstīja: Es jau biju domājis to V6. Tajos gados laikam R5 vairs nemaz nebija.
auto.catalog.ru
un apskaties, ka R5 bija un joprojām ir attiecīgajiem gadiem. V6 nāca no 98.gada
Sorry!
īstais ir catalog.auto.ru/...
Nenobraucams dzinējs.
Esmu tādu tirgojis ar reāliem 400 tkm, viss rūc perfekti.
Pats no Vācijas (atceļā no slēpošanas) šoziem atdzinu tādu A6 ar ~ 700 tkm. Un arī pārdevu Vienīgais, kas liecināja par sagurumu, bija citādāka dzinēja skaņa un apbružātāks salons.
Viņiem visiem ir min 350 tkm, tikai latvieša prātam tas nav aptverams )
Ideots rakstīja: visi dīzeļi jau no rūpnīcas iznāca ar uzrakstiem, kas nobrauks mazāk par 50 000 gadā-uz tiem garatijas apkopes neattiecas
nu tādi prātvēderi te
Nu nevajag uz ecēšām lekt, ne jau visi tik erudīti kā tu Viens no klasiķiem teica - nav kauns nezināt, kauns ir negribēt uzzināt
ei TU ! ka !
www.audi-style.lv !
Ideots rakstīja: Jūs zinat, cik privātajam cilvim Vācijā ir jāmaskā nodokļos par dīzeļdzinēju ?
zinam?
joprojām uzskatām, ka 100% visi dīzeļi tika pirkti jāšanai?
tas, ka rumbulā uz plača notic visam, ko stāsta, tā jau atsevišķa indivīda problēma, bet ja pats meklē un skatās auto SEV, tad jau var visu ko atrast
nu ta pastaasti kas un kaa, nevis te bezjeedziigi bojaa gaisu
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
5K par puslimonu noskreejussu audi??? Ak sausmass un tu tiesaam ceri ietaupiit???
Tas ir kossmoss vienkaarsi es varu apbriinot sos veco diizelu pirceejus naher jaapeerk tie vecie nobrauktie un potenciaali remontdaargie dīzeļi??? Tur tak probleemu buus vairaak kaa vajag. Nu nezinu es pielauju ka noteikti vareetu arii palaaimeeties un kaut ko normaali atrast BET daudzreiz lielaaka iespeeja +/- normaalu eksemplaaru veel buutu iespeeja atrast ja tas buutu benziinieks tad pielauju ka tas buus vismaz 2X mazaak noskreejis videeji ņemot.Tad es nesaprotu kaapeec maksaat 1000-1500EUR vairaak par masiinu kura ir 2X vairaak jaata??? Da ja gribaas tik loti taupiit var nopirkt audiku ar 2.3 benziinieku uzlikt gaazi un braukt beedu nezinadams. Starp citu gaazei cena pazeminaas kameer benziinam un dīzelim taa pieaug un visticamaak veel pieaugs.
Dzonijs_007 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
5K par puslimonu noskreejussu audi??? Ak sausmass un tu tiesaam ceri ietaupiit???
Es jau neteicu ka pirkšu, es tikai pavaicāju publikas viedokli par to milzumu dīzeļu tirgū ar noskrējienu zem 200tk (a šim tika 190kkm, ja pamanīji) Piedevām šis nemaz nav dārgāks par analoģisku benzīnnieku
nojausjot ka bija pietiekami labs 2.0 dzineejs-kaadam
es pats skatiitos uz 1.9 dzineeju. nevis 2.5
Bet šite arī nevar nevienu no šīs sērijas atrast, kam būtu virs 300kkm???
ursis rakstīja: nojausjot ka bija pietiekami labs 2.0 dzineejs-kaadam
es pats skatiitos uz 1.9 dzineeju. nevis 2.5
Knapi tiku no iepriekšējās vaļā Sāka eļļa no zem sajūga parādīties, tad mans mērs bija pilns. Vienīgā škrobe ka bāka bija 3/4 pilna un vēl stulbumā izplāpājos, ka maiņas riepas līdzi dodu Toties tagad tas autiņš tiek sludināts kā "v otļičnom sostojanije". Man vairāk kā v "horošem" roka necēlās
kasinsh79 rakstīja: Nenobraucams dzinējs.
Esmu tādu tirgojis ar reāliem 400 tkm, viss rūc perfekti.
Pats no Vācijas (atceļā no slēpošanas) šoziem atdzinu tādu A6 ar ~ 700 tkm. Un arī pārdevu Vienīgais, kas liecināja par sagurumu, bija citādāka dzinēja skaņa un apbružātāks salons.
Viņiem visiem ir min 350 tkm, tikai latvieša prātam tas nav aptverams )
tikai nesaki, ka pārdevi ar 700K uz odo
Napalms rakstīja:
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
Aizbrauc un pārbaudi Bet kaut kā nedabīgi viņam pakaļa pacelta.
Čomaks nopirka kādu pusotru gadu atpakaļ 2.5tdi, it kā apmierināts. Es pats laikam neņemtu padsmitgadīgu V6 dīzeli...
Tu, pārudrais, parādi padsmitgadīgu A6, veco bundžu , ar V6 dzinēju. Ja nezini, tad ned.irs.
no lietuvas ne tādi vien nāk.
2 gabalus pats esu redzējis
anonimikis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Nenobraucams dzinējs.
Esmu tādu tirgojis ar reāliem 400 tkm, viss rūc perfekti.
Pats no Vācijas (atceļā no slēpošanas) šoziem atdzinu tādu A6 ar ~ 700 tkm. Un arī pārdevu Vienīgais, kas liecināja par sagurumu, bija citādāka dzinēja skaņa un apbružātāks salons.
Viņiem visiem ir min 350 tkm, tikai latvieša prātam tas nav aptverams )
tikai nesaki, ka pārdevi ar 700K uz odo
Nē Uz odo bija 300 tkm To latvieša cilvēks ar mokām sagremoja...
Dzonijs_007 rakstīja:
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
5K par puslimonu noskreejussu audi??? Ak sausmass un tu tiesaam ceri ietaupiit???
Tas ir kossmoss vienkaarsi es varu apbriinot sos veco diizelu pirceejus naher jaapeerk tie vecie nobrauktie un potenciaali remontdaargie dīzeļi??? Tur tak probleemu buus vairaak kaa vajag. Nu nezinu es pielauju ka noteikti vareetu arii palaaimeeties un kaut ko normaali atrast BET daudzreiz lielaaka iespeeja +/- normaalu eksemplaaru veel buutu iespeeja atrast ja tas buutu benziinieks tad pielauju ka tas buus vismaz 2X mazaak noskreejis videeji ņemot.Tad es nesaprotu kaapeec maksaat 1000-1500EUR vairaak par masiinu kura ir 2X vairaak jaata??? Da ja gribaas tik loti taupiit var nopirkt audiku ar 2.3 benziinieku uzlikt gaazi un braukt beedu nezinadams. Starp citu gaazei cena pazeminaas kameer benziinam un dīzelim taa pieaug un visticamaak veel pieaugs.
Kā tad
Pats paņēmu A6 2.5 TDI 140 zs ar 6 ātrumu kārbu, pa cenu pa kādu varēja dabūt to pašu tikai ar 2.8 benzīnnieku + pieskaiti gāzes šprici 800 Ls. Reālais patēriņš fiksi braukājot 7.5 l.
kasinsh79 rakstīja:
anonimikis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Nenobraucams dzinējs.
Esmu tādu tirgojis ar reāliem 400 tkm, viss rūc perfekti.
Pats no Vācijas (atceļā no slēpošanas) šoziem atdzinu tādu A6 ar ~ 700 tkm. Un arī pārdevu Vienīgais, kas liecināja par sagurumu, bija citādāka dzinēja skaņa un apbružātāks salons.
Viņiem visiem ir min 350 tkm, tikai latvieša prātam tas nav aptverams )
tikai nesaki, ka pārdevi ar 700K uz odo
Nē Uz odo bija 300 tkm To latvieša cilvēks ar mokām sagremoja...
Es savējo kad nopirku, tad tikai pēc tam sanāca apskatīties bija 200 t km. reāli uz 400 varētu būt.
Ideots rakstīja:
ibio rakstīja: vai tad vācijā par degvielu nevar dabūt kaut kādu atlaidi nodokļiem
Vācijā? Pie to "zaļās" valdības? atlaidi izplūdes gāzēm ?? nesmīdini
privātais tiešām 10x apdomās pirms pirks dīzeli, jo to, ko tas it kā ietaupītu uz dīzeļa cenu, galīgi nevar salīdzināt, kad jamiem jācāpo uz Kfz Amtu maksāt par to, kāda litrāža ir jamiem un kāds motos-benja vai dīsels.
Dīseli tur cenšas pamatīgi ierobežot, it seviški tik vecus kā šajā topikā pieminētu jo tiem jau nav tā saucamie Partikelfilter
droši nezinu par atlaidēm jur. personām un to dienesta autiņiem, taču pēdējā laikā privātie tur pērk 1,4 L benzīniekus a la Fiat Tipo, Uno etc.
a privātajiem atlaides labas...... kā ļoti labu piemēru varu minēt arī, ko pats izmantoju reiz- ja gadā tur nopelni mazāk kā 16 k eiro, nākamajā gadā uzraksti iesniegumu un Tev viņu VIDs atmaksā visus ienākuma nodokļus !!!! kaut ko gan tur paturēja, taču sanāca tā, ka uz 10 k gadā brutto atpakaļ dabuj no samaskātiem nodokļiem 800-1000 eiro
Cik tad tik liela atšķirība apmēram ir?
Tās atšķirības ir starp veciem auto un jauniem, vai tieši starp dīzeļiem un benzīniekiem?
Cik tad lielas šķirbas varētu būt starp 2.5 TDI 2.8 benz un teiksim 1.6 benz, kādiem 6-8 gadus veciem?
Magistrs rakstīja: Vecajam R5 2.5 TDI motora resurss ir 600 000 normālos braukšanas un uzturēšanas apstākļos. Pēc tam var uztaisīt pilno kapitalku un braukt tālāk. Tādu vērts ir ņemt tikai pilnā aprīkojumā. Ja tā ir bāzes versija, tad tikai dēļ dzinēja ņemt nav jēgas.
Nezin vai. Tiku redzējis extaksi tikko no Vācijas ar oriģ 600 viss rūca kā nākās. Lai gan varbūt tur taisīts bija, hvz.
IAuto tas ir super, zinoši veči visu izstāstīs A varētu pāris komentrus par autiņu īpatnībām, kas atdzīti no Francijas (tieši tāds A6 2,5TDI 140zs tiek izskatīts) un no Šveices??? Tāpatās parādās arī no Itālijas. Iepriekš pateicos!
viktors1961 rakstīja: IAuto tas ir super, zinoši veči visu izstāstīs A varētu pāris komentrus par autiņu īpatnībām, kas atdzīti no Francijas (tieši tāds A6 2,5TDI 140zs tiek izskatīts) un no Šveices??? Tāpatās parādās arī no Itālijas. Iepriekš pateicos!
Kāda šķirba? ja nu vienīgi vairāk pa kalniem dzenāts. Skaties stāvokli.
A6 TDI 95-97 normālu nopirkt var?
Nu meklēju tādu autiņu. Protams kauns tādu vecu pirkt, bet ko darīt Sākumā nofokusējos uz 2 litru benzīnnieku, nu doma ka dienā simtiem km braucošs vācietis diez vai tādu pirks un cerība mazāk nojātu iegādāties lielāka. Taču palūkojot sludekļus ar lielu izbrīnu konstatēju, ka 2,5 TDI ir ar krietni mazākiem noskrējieniem Man te radās melna aizdoma. Es pilnībā pieļauju, ka tādu autiņu pārdodot skaidri definē, ka patiesais noskrējiens nav noskaidrojams, vismaz ja lielākajai daļai tā būtu, bet kad 80% tirgus ir zem 200 tūkst???? Varbūt viņi visi ir potenciāli miroņi? Varbūt kāds pieredzējis draivers var pateikt, cik liels gemarojs ir ar tādu gadu aužu dīzeļiem. Un vēl, cik bieži lietots autiņš tiek pārdots tad, kad tam gaidāms liels "kirdik"? Vai tikko no Vācijas ir liels "+"