ibio rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Magistrs rakstīja: Vecajam R5 2.5 TDI motora resurss ir 600 000 normālos braukšanas un uzturēšanas apstākļos. Pēc tam var uztaisīt pilno kapitalku un braukt tālāk. Tādu vērts ir ņemt tikai pilnā aprīkojumā. Ja tā ir bāzes versija, tad tikai dēļ dzinēja ņemt nav jēgas.
Nezin vai. Tiku redzējis extaksi tikko no Vācijas ar oriģ 600 viss rūca kā nākās. Lai gan varbūt tur taisīts bija, hvz.
takši 600k nomauc 2-3 gados. pats redzēju Rīgā pajaunu Sceniku, kuram uz šiltes bija jau pāri pa 350k km
Tad jau būs bijis otrais riņķis vismaz.
A6 TDI 95-97 normālu nopirkt var?
Nu meklēju tādu autiņu. Protams kauns tādu vecu pirkt, bet ko darīt Sākumā nofokusējos uz 2 litru benzīnnieku, nu doma ka dienā simtiem km braucošs vācietis diez vai tādu pirks un cerība mazāk nojātu iegādāties lielāka. Taču palūkojot sludekļus ar lielu izbrīnu konstatēju, ka 2,5 TDI ir ar krietni mazākiem noskrējieniem Man te radās melna aizdoma. Es pilnībā pieļauju, ka tādu autiņu pārdodot skaidri definē, ka patiesais noskrējiens nav noskaidrojams, vismaz ja lielākajai daļai tā būtu, bet kad 80% tirgus ir zem 200 tūkst???? Varbūt viņi visi ir potenciāli miroņi? Varbūt kāds pieredzējis draivers var pateikt, cik liels gemarojs ir ar tādu gadu aužu dīzeļiem. Un vēl, cik bieži lietots autiņš tiek pārdots tad, kad tam gaidāms liels "kirdik"? Vai tikko no Vācijas ir liels "+"