Siksparnis rakstīja:
gastello rakstīja:
viktors1961 rakstīja:
gastello rakstīja:
viktors1961 rakstīja: ss.ss.lv/...
Vai tas ir pērkams
es tev ieteiktu paskatīties labāk volvo s vai v 70tos ar tiem pašiem oooo r5 dīzeļiem ,pie kam volvo viņi nāk tikai ar 140 zs izpildījumu +čips salikums labs
Gadījumā Volviki nav grabošāki un rūsošāki???? Kā ar hedeni. Audjikam tā ir ļoti izturīga.
nekas tāds nav novērots
Pakaļējais vāks rūsē V70. Ritošā dārgāka. Pārsvarā ar automātiem, es no tiem biķiņ raustos. kantainums nepatīk ārā un iekšā, bet nu katram savs.
nu nezinu bija man v70 rūsas neredzēju,tagad s70 vienīgais ko esmu darījis abiem restaurējis šarnīrus tas ir vis,v70 pārdevu jo tam bija nobraukums ~500k,bet motora beigu sākums nebija pat manāms eļļu nerija gāja labi nepatika tikai izskats v
A6 TDI 95-97 normālu nopirkt var?
Nu meklēju tādu autiņu. Protams kauns tādu vecu pirkt, bet ko darīt Sākumā nofokusējos uz 2 litru benzīnnieku, nu doma ka dienā simtiem km braucošs vācietis diez vai tādu pirks un cerība mazāk nojātu iegādāties lielāka. Taču palūkojot sludekļus ar lielu izbrīnu konstatēju, ka 2,5 TDI ir ar krietni mazākiem noskrējieniem Man te radās melna aizdoma. Es pilnībā pieļauju, ka tādu autiņu pārdodot skaidri definē, ka patiesais noskrējiens nav noskaidrojams, vismaz ja lielākajai daļai tā būtu, bet kad 80% tirgus ir zem 200 tūkst???? Varbūt viņi visi ir potenciāli miroņi? Varbūt kāds pieredzējis draivers var pateikt, cik liels gemarojs ir ar tādu gadu aužu dīzeļiem. Un vēl, cik bieži lietots autiņš tiek pārdots tad, kad tam gaidāms liels "kirdik"? Vai tikko no Vācijas ir liels "+"