4x4, kura ir labākā izvēle?

Dainis39 Reģ.: 23.04.2007

Pārvācos dzīvei uz laukiem, darbs Rīgā, pēdējie 8 km līdz mājām pa zemes ceļu. Par 4x4 sāku domāt jau pērkot māju, pēdējo dienu lietus lika saprast, ka vēl vienu auto vajadzētu iegādāties ātrāk par ziemas sākšanos.

Šobrīd braucu ar Chrysler Town&Country 1998.g. 3.8l, pirms gada nopirku un uzstādīju labu gāzes iekārtu. Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar visu. Saprātīgs degvielas patēriņš, relatīvi nelielas ekspluatācijas izmaksas, fantastisks komforts par šo cenu.

Kurš pilnpiedziņas auto variants Jūsuprāt būtu vislabākā izvēle pie sekojošiem nosacījumiem:

- 16 km zemes ceļa + 80 asfalta 5xnedēļā

- neesmu mednieks vai bezceļa sportists

- auto cena: 3000 - 10000 EUR

- saprātīgas ekspluatācijas izmaksas

- stilam ir nozīme

Pats esmu virtuāli uzlicis aci uz Dodge Durango, Jeep (Wrangler, Cherockee, Grand Cherockee), no ne amerikāņiem - Land Rover Freelander, Subaru Impreza 2.0 turbo. Ļoti dažādi auto, bet visi var pildīt uzdevumu un man liekas simpātiski.

Būšu priecīgs, ja kāds padalīsies ar pieredzi par minētajiem modeļiem, pievērsīs manu uzmanību kaut kam citam vai vienkārši izpaudīsies par šo tēmu.

 
1 2 3
RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Pats uz laukiem parasti braucu ar Pajero. 200 km pa asfaltu (vai bij ziema, vai vasara), 12 km pa granteni, 1 km pa dūksti vai 50 cm kupenām. 7 vietas, turbodīzelis, gana līgana gaita, gana žigls un kluss pa šoseju (dēļ atslēdzama priekšējā tilta), gana komforta, gana kravnesības... Ne jaunāku par 2000. gadu gan, jo tie vairs nav bezceļnieki un vārds \"izturība\" uz 2000--> paaudzi nav pārmantots... Caurgājība nesalīdzināma ar dajebkuru vieglo (foresterus ieskaitot), jo rāmis + klīrenss (regulējams).

www.mobile.de/...

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

var arii njemt subaru legacy/outback - skats labs un pa neceljiem arii tiiri labi iet

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt
Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

kas ir necelji?? nju taadi, kur ar parasto vieglo netiek cauri nopietnam offroad subaars nebuus deriigs

McJanis Reģ.: 31.10.2003
0 0 Atbildēt

Palasījos te, protams spriedumi ir pareizi. 2006 gada Jeep un LC100 nav salīdzināmas lietas. Bet pats es ja izdomātu savu Blazerīti mainīt, tad tikai uz Chevrolet Avalanche. Gan stilīgs, gan komforts, un cenas labas. Gan uz auto, gan detaļām.

s1rma1s Reģ.: 13.10.2003
0 0 Atbildēt
Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

pasaac jau nu toch baigais offroads + veel amerikaanis

avants Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

Durango nav labi - daudz par daudz ēd un uz mīkstāka seguma par visām varītēm cenšas norakties līdz rāmim. Bet skaņa parto - laba.

Zini, man jau liekas, ka Tavam patreizējam auto nav ne vainas. Ja pārkrāsosi to, vai vismaz nedēļu pabrauksi ar pasātu, sapratīsi, ka Tev jau ir varen labs auto.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis par dzjipiem ir taac, ka Cheroks - veel vecais kantainasi bija labs kompromiss gaazhshanai pa celjiem un arii saliidzinoshiem bezceljiem. uz celja jams stabils un taa.

Par Durango un citiem taadiem un lielaakiem US dzjipiem - nu bez papildus apriikojuma vinji ir suudiigi apvidnieki ( excessive weight on slim tires), par komfortu ( piem. Chevy Suburban) arii veel var striideeties - man tas Chevy nelikaas eerts neviena virzienaa. Landcruisers un (laikam arii vecais Dzjeris) ir lieta, tikai ja apkarina ar sliekshnjiem tad uz celmiem karinas tikai taa.

avants Reģ.: 14.11.2002
0 0 Atbildēt

Kādas komplektācijas tev bija tas Durango?

Auto gan mans nebijabet klāt tam tiku. Nevaru saprast kā viennozīmīgi Tev atbildēt??? -

Pēc Durango apzīmējums Magnum, motors 5, (neatceros precīzi, bet virs 5 bija gan), koža, roža utt., zvērs nenormālais, izturīgs, bet vietas tomēr maz. Braucot no Rīgas uz Ventspili - abos galos (drošības pēc) jāpildās. Uz cieta bezceļa labs, bet irdenā vai slapjā bezceļā momentā norokas.

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Slinkums lasīt visu diskusiju!

Es balsoju par Nissan Patrol.

www.nissan.lv/...

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

Hmm... Derētu atcerēties, ka 5x nedēļā ir jābrauc 80km pa šosi... Grūti spriest vai džips ir labākā izvēle...

Nepiefiksēju, cik smags bezceļš ir tie 16 km... Ja parasts meža vai lauku ceļš, kuru nevar izbraukt ar 2 riteņu piedziņu tikai pavasara putrā vai pēc smagiem lietiem, tad var padomāt arī par ne džipu...

Neesmu saspiedies audists, kurš tikai skandina, ka audi ir vienīgā mašīna... Bet šoreiz tiešām ieteiktu padomāt par A6 quattro dīzeli... Dīzelis dēļ labāka griezes momenta pie zemiem apgriezieniem...

Kādēļ A6?

Ja katru dienu tāds gabals jāmin, ar džipu benzīnu nosvilināsi diezgan... Neesmu braucis ar džipu, bet domāju, ka sedans vai universāls uz asfalta ir stabilāks... Galu galā attiecība asfalts/zeme = 80/16... A6 vietas diezgan... Nav gan ekskluzīvs vāģis, bet visnotaļ pieklājīgs... Universālā vari iebāzt kaut ledusskapi vai krāsni(saprātīgos izmēros)...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

1. Un Cherokee ar slim tires baisais visurgājējs?

2. kad viš (suburbans) Tev nelikās ērts?

a) kad gulēji šķērsām braukšanas virzienam...

b) kad gulēji kādā no braukšanas virzieniem...

čoms jēma Suburban 6.5Td (janvārī) un brauca uz Austriju slēpot... 6 cilv (iesk pusaudžus) +daļējs ekipējums... staro vienkārši...

texti par grūtu bērnību, čuguna rotaļlietām un tml - PN...

kāds Tev tieši bij Suburbans?

1) Visaa visumaa Cheroks uz standarta ripuljiem ir ljoti OK visurgaajeejs pret Durango vai Chevy Suburban. Ja peedeejos pieveido peec savas (offroad) gaumes tad var no jamiem ar daudz ko izspiest ( tiesa ir arii labaaki - ar iisaaku baazi - auto kurus paarveidot). Nemz nerunaasim par stabilitaati liikumos, lai gan USA kur tika ieveerteets Cheroks un Subs sevishkji daudz pagriezienu nemaz nau jaaveic pie magjistraales aatrumiem. Bet Cheroks anyway rulzeeja nemeeraa.

2) Nelikaas eerts tad kad bija vairaak par stundu ar taadu jaaceljo apkaart. Te gan tekshu godiigi laikam speelee lomu mana auguma iipatniibas - neviens no US auto ko bija pietiekami ilgi iespejams USA ieveerteet nespeeja nodroshinaat labu seedpoziiciiju ilgaak par stundu - peecpuse saaka nemeeraa saaapeet. Taja pat laikaa ar BMW (E34 - tad veel jams liekas bija pat razjoshanaa) un VW T4 2 -3 stundas nebija probzas iztureet.

Pamtaa mana peecpuse laabaak "uzvedas" Recaro tipa benkjos, nekaa diivaana tipa. Ir arii dazji iznjeemumi, kur aciimredzama lazja ar Recaro tipa benkju konstrukciju - piem. VW Passat 95 gads - tur man pat mazaak kaa stunda paiet pirms vecaa kaite par sevi atgaadina.

Taatad ap 95/96 gadu tas bija un Suburbans pavisam svaigs.

if Reģ.: 11.12.2002
0 0 Atbildēt

Patiesībā grūti iedomāties kaut vai visdraņķīgāko ceļu, kuru nevarētu izbraukt Allroad quattro, Impreza, Legacy, XC 70 utml. Toties normāla mašīna arī pa asfaltu.

Džipisti protams kliegs, ka bez pusmetra klīrensa nedrīkst izbraukt ārā no garāžas, bet pēc dažu labu pilnīgi jaunu SUV patestēšanas (Patrol, Quashkai, Landcruiser, garais Pajero, jaunais X5, Infiniti FX45 utt.) tomēr jāsecina, ka ikdienas braukšanai viņi nav optimāli - vadāmība pa asfaltu ir draņķīga, ja vien neuzliek totālus zemprofilus, kas IMHO ir stulbuma kalngals, smaguma centrs ļoti augsts - arī slavenais X5 zvārojas, nerunājot par uzvedību slidenos līkumos, masa liela = rij nejēgā utt.

Jebkurš normāls AWD vieglais ikdienas braukšanai ir ar pāri galvai pietiekamu caurgājamību, toties braukšanas prieks pilnīgi cits. Betnu par gaumi nestrīdas.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Gaimi gaumi..

Kāda tur gaume ja ir vajadzība braukāt pa tām traktoru risēm?

Ja tādas nav - tak vadāmībai brauc kauč ar sēdinātu 4WS Prelūdi = vo tas ir kartings

if rakstīja: Betnu par gaumi nestrīdas.

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

iRAFAR rakstīja: Hmm... Derētu atcerēties, ka 5x nedēļā ir jābrauc 80km pa šosi... Grūti spriest vai džips ir labākā izvēle...

Nepiefiksēju, cik smags bezceļš ir tie 16 km... Ja parasts meža vai lauku ceļš, kuru nevar izbraukt ar 2 riteņu piedziņu tikai pavasara putrā vai pēc smagiem lietiem, tad var padomāt arī par ne džipu...

Neesmu saspiedies audists, kurš tikai skandina, ka audi ir vienīgā mašīna... Bet šoreiz tiešām ieteiktu padomāt par A6 quattro dīzeli... Dīzelis dēļ labāka griezes momenta pie zemiem apgriezieniem...

Kādēļ A6?

Ja katru dienu tāds gabals jāmin, ar džipu benzīnu nosvilināsi diezgan... Neesmu braucis ar džipu, bet domāju, ka sedans vai universāls uz asfalta ir stabilāks... Galu galā attiecība asfalts/zeme = 80/16... A6 vietas diezgan... Nav gan ekskluzīvs vāģis, bet visnotaļ pieklājīgs... Universālā vari iebāzt kaut ledusskapi vai krāsni(saprātīgos izmēros)...

A6 bamperus atrausi tikai tā... Caurgājība un laba pilnpiedziņa ir 2 dažādas lietas. Audi A6 ir laba pilnpiedziņa, bet zems viņš ir.

Cartman_626 Reģ.: 14.07.2002
0 0 Atbildēt

shearer rakstīja: Subaru forester

Subārs Tev nederēs, jo:

1. Būs par zemu un iestigs tur, kur džipviedīgie mierīgi izlīdīs;

2. Budžetā iekļaujas tikai līdzīgs nemotors kā Tev, nekāds labais tur nesanāks.

George Reģ.: 06.02.2003
0 0 Atbildēt

Cartman_626 rakstīja:

shearer rakstīja: Subaru forester

Subārs Tev nederēs, jo:

1. Būs par zemu un iestigs tur, kur džipviedīgie mierīgi izlīdīs;

2. Budžetā iekļaujas tikai līdzīgs nemotors kā Tev, nekāds labais tur nesanāks.

1.Forester nav zems ~ 20cm klīrens ir pilnīgi pietiekoši, lai izbrauktu pa vietām, ko var saukt pa ceļu (nedomāju ka topika autors dzīvo purvā),

2.ja S-turbo foresters ir nemotors ..., tad kas ir motors?

Budžetā iekļaujas pilnīgi, jau iepriekš rakstīju.

p.s. Jo lielāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora.

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

Cartman_626 rakstīja:

shearer rakstīja: Subaru forester

Subārs Tev nederēs, jo:

1. Būs par zemu un iestigs tur, kur džipviedīgie mierīgi izlīdīs;

2. Budžetā iekļaujas tikai līdzīgs nemotors kā Tev, nekāds labais tur nesanāks.

paskaties ko chalim vajag jefinj:

16 km zemes ceļa + 80 asfalta 5xnedēļā

- neesmu mednieks vai bezceļa sportists

- auto cena: 3000 - 10000 EUR

- saprātīgas ekspluatācijas izmaksas

- stilam ir nozīme

vinjam ir vajadzigi 3 blokji, kantains panelis un kjengursitamais liidz jumtam? laikam jau nav, tad huljish tu betonee?

vinjam vajag tieshi taadu kaa foresteru. S-turbo mierigi var nopirkt ap 6-8tk eiro ~ 2000.gada. Pa 10tk jau sanaak parastais 2litru modelis virs 2002. gada.

George Reģ.: 06.02.2003
0 0 Atbildēt

vinjam vajag tieshi taadu kaa foresteru. S-turbo mierigi var nopirkt ap 6-8tk eiro ~ 2000.gada. Pa 10tk jau sanaak parastais 2litru modelis virs 2002. gada.

S-turbo 2000.g. (restailinga modelis) zem 8500 EUR gan nemaksās, paskaties mobile.de, tur viņi sākas no 8500 eur, Latvijā jauni tādi arī ir ļoti maz pirkti.

Ar to es gribēju teikt, ja runa iet par 2000.g. turbo foresteru ar LV numuriem un skati, tad jārēķinās no 8.5-9.5 tEUR.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Varu paardod Subaru Legacy Outback. 1998.gads 2.5L automats, adas salons, klimatkontrole utt. Cena:4200 eur. e-mail: batgatis@hotmail.com

shearer Reģ.: 27.06.2001
0 0 Atbildēt

George rakstīja:

vinjam vajag tieshi taadu kaa foresteru. S-turbo mierigi var nopirkt ap 6-8tk eiro ~ 2000.gada. Pa 10tk jau sanaak parastais 2litru modelis virs 2002. gada.

S-turbo 2000.g. (restailinga modelis) zem 8500 EUR gan nemaksās, paskaties mobile.de, tur viņi sākas no 8500 eur, Latvijā jauni tādi arī ir ļoti maz pirkti.

Ar to es gribēju teikt, ja runa iet par 2000.g. turbo foresteru ar LV numuriem un skati, tad jārēķinās no 8.5-9.5 tEUR.

nu jaa iespejams labs s-turbo foresters ar feisliftu un bagatigu apriikojumu jau maksaas tevis piemineeto ciparu, bet esmu redzejis ari pat saakot no 6500 par 98.gadu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja:

nu tad jau auto nav vainīgs.... un stāstīt citam, ka auto neērts, tāpēc, ka Tev veca trauma....

NU nepreciizi izteicos - taa nau trauma, runa ir tikai par auguma proporcijaam. Tipa seezjot esmu vienaa auguma ar 205 cm gareim cilvekiem bet taa mans augums ir kopaa tikai 185 cm. Pie shaadas kombinaacijas venkaarshi visu izsaka muguras atbalsta konfiguraacija. Un taadeelj sorry, bet Suburbans nau eerts.

Pie kam jams nau eerts arii iekaapshanas zinjaa un aizmuguree seedeet ar nemaz nau patiikami, kaut vai videejaa rindaa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tad es daudz labaak juutos peedeejaas Previas pashaa aizmuguree seezjot neka Suburbanaa.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Gnoms rakstīja:

nu tad jau auto nav vainīgs.... un stāstīt citam, ka auto neērts, tāpēc, ka Tev veca trauma....

NU nepreciizi izteicos - taa nau trauma, runa ir tikai par auguma proporcijaam. Tipa seezjot esmu vienaa auguma ar 205 cm gareim cilvekiem bet taa mans augums ir kopaa tikai 185 cm. Pie shaadas kombinaacijas venkaarshi visu izsaka muguras atbalsta konfiguraacija. Un taadeelj sorry, bet Suburbans nau eerts.

Pie kam jams nau eerts arii iekaapshanas zinjaa un aizmuguree seedeet ar nemaz nau patiikami, kaut vai videejaa rindaa.####################################### Tjipa, ``zemaa shasija``?) t.i.Kaajas loti iisas, bet rumpis garsh)?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti