laikām svaigs auto no Vācijas...
bet pa tēmu - jā būtu pie palaišanas varētu domāt ka viena svece nestrāda.... bet citādi iesaku pameklēt diesel.irkutsk.ru/...
laikām svaigs auto no Vācijas...
bet pa tēmu - jā būtu pie palaišanas varētu domāt ka viena svece nestrāda.... bet citādi iesaku pameklēt diesel.irkutsk.ru/...
Par svaigumu nemaku teikt - pats jau nepilnus 5 000 km esmu nobraucis. Ja butu uzkjilets uz pardoshanu - butu nojucis pec pirmajiem parsimts km, jo man patik izbaudit shita turbodizelisha sniegumu (saprata robezhas).
Gan jau vienkarshi kaut kadai detaljai ir pienacis laiks uz nomainju, tapec gribu zinat, kas varetu but par shaizi... Paldies par linku - iechekoshu!
Aizmirsu pajautat - dizelim cik zinu ir kvelsveces, kas pie pastavigas motora darbibas tachu netiek nodarbinatas... Tapec svece tak nevaretu but vainiga... Bet sajuta toch, ka viens stobrs nikjojas. Ka dizeljiem ir - kas var but par vainu? iesmidzinashanas sistema konkretajam cilindram gljuchi?
buus sirdstrieku pasaats sakjeeris
Info par precizu modeli --> catalog.auto.ru/...
Spriezu tik daudz, cik man ta izpratnes ir... Tapec jau konsultejos ar \"gudrakiem\"cilvekiem!
Daniels_Reebuss rakstīja: A varbūt kompresijas fiskālais asinhronizācijas defektrijas leņķiskais ātrums nesapas ar ieplūdes konisko šķēlumu aprofāniskajā temperatūras līknē?
Shitais saucas - pasham prieks un mute smaida.... Pamulkjis. Pats labi zini, ka esi sarakstijis pilnigu sviestu.
vajadzētu pieslēgt pie kompi ticamāk ka noklājusies kāda sprausla
Modricimus rakstīja: ka tik tev nav tāda šaize.....
www.tvnet.lv/...
www.tvnet.lv/...
jā vienīgi tas ir bmw 2.0 tds motors un pēc šitādas šaizes ar auto vairs nepabrauksi
Nu šorīt piešķīlu vēlreiz - jap, raustās pamatīgi, tā kā viens cilindrs nešancētu. Pa izpūtēju tādi konkrēti dūmi iznāca - nekad pat mazi dūmi nav nākuši... Skaidrs ir viens - šķiet, tiešām sprausla noklājusies un degvielu par daudz dod iekšā... Tāpēc arī patēriņš lielāks un melni dūmi nāk ārā.
Kādam ir info - cik tāda sprausla maksā un cik tādas nomaiņa izmaksā? Kur to var normāli izdarīt?
Šorīt apzvanīju rindu ar servisiem, Dīzeļcentrā rindas līdz jūnijam, Graudu ielā nav tehnikas priekš tik jauna Pasāta... Daudz kur vispār ar '03 gadu negrib ņemties.. Ir kādi ieteikumi?
LyNx8 rakstīja: Nu šorīt piešķīlu vēlreiz - jap, raustās pamatīgi, tā kā viens cilindrs nešancētu. Pa izpūtēju tādi konkrēti dūmi iznāca - nekad pat mazi dūmi nav nākuši... Skaidrs ir viens - šķiet, tiešām sprausla noklājusies un degvielu par daudz dod iekšā... Tāpēc arī patēriņš lielāks un melni dūmi nāk ārā.
Kādam ir info - cik tāda sprausla maksā un cik tādas nomaiņa izmaksā? Kur to var normāli izdarīt?
Šorīt apzvanīju rindu ar servisiem, Dīzeļcentrā rindas līdz jūnijam, Graudu ielā nav tehnikas priekš tik jauna Pasāta... Daudz kur vispār ar '03 gadu negrib ņemties.. Ir kādi ieteikumi?
Volkswagen centrs Rīga,
Krasta iela 54, Rīga, LV-1003,
Tālr.: 7096500
Volkswagen centrs Ventspils
Zvaigžņu iela 11,Ventspils, LV 3601
Tālr.: 36 23065
Auto Īle un Herbst SIA
Mālpils 1,Sigulda, LV-2150
Tālr.: 7970970
Lauri Motors SIA
18.Novembra 68, Daugavpils, LV 5404
Salons: 5407391
Vis ticamak kad cilindra kompresija bus pazudusi,medz gadiities ka varstam nodrup mala.Tas tads izplatitakais defekts.Pa sprauslam ari varetu but bet mazak ticams variants
saki veel, ka jauns vai mazlietots auto - tas ir cool mosh labaak intereseeties pie diileriem? tjip kaut kaadas auto iile-herbst or so?
Nu ja reiz par raustīšanos, tad jāpstāsta atgadījums no tēva mašīnošanas rītausmas ap 1992. gadu. Tika iegādāts 525 bmw, uz to brīdi bmw bija gadus 12-13 vecs, tiem laikiem var teikt, ka sveža bet negāja ne sitams. Nu neiet un neiet un neiet. Kalnā uzbraukt praktiski nevar, tikai ar 1. robu un reāli zāģējot. No siguldas senlejas vienreiz volga vilka bmw ārā. Beigās atklājās, ka degvielas sūknis uzlikts otrādi un visu laiku vilka degvielu ārā no dzinēja!!!
No kura laika degvielu lej dzineja????Murgo vien talak.
batka rakstīja: Vis ticamak kad cilindra kompresija bus pazudusi,medz gadiities ka varstam nodrup mala.Tas tads izplatitakais defekts.Pa sprauslam ari varetu but bet mazak ticams variants
Okei, bet ka var noteikt, vai varetu but shi problema? un cik sarezhgjiti ir sho problemu risinat?
Respektivi, jamaina pats nodrupushais varsts... Hm, ta ari varetu but, jo raustisanas paradijas brauciena laika..
Uzliek uz kompja nomera salidzinošo kompresiju,tad redzes vai ir kompresijas vaina.Nesedi te neta bet brauc uz servisu,tapat mes tev te nesaremontesim virtuali viņu.Pec tam pastasti kas bij par vainu
Protams, šodien pa dienas vidu braucu uz servisu.
Izrakos par VWMotion forumu - pie vainas tiesham vai nu sprausla (jauna ap 320 Ls + darbs), vai ari varsts ( ??? Ls + darbs).
Ko sakat par Raiser servisu? Šamējiem izskatās plašs detaļu piedāvājums...
Kas par šaizi bija - pēc tam pastāstīšu.
Izrakos par VWMotion forumu - pie vainas tiesham vai nu sprausla (jauna ap 320 Ls + darbs), vai ari varsts ( ??? Ls + darbs).
Viena sprausla 320 Ls????? Man pārgāja nupat jebkāda vēlēšanās pirkt dīzeli
Nu tā vismaz bija rakstīts VWMotion, bet tā ir oficiālā dīlera cena. No vienkāršākiem kantoriem varot pa 200 Ls dabūt... Varot arī remontēt - ap 100 Ls.
Dīzelim nav ne vainas - ja to kopj un paveicās, tad iet super labi. Man nepaveicās - kaut kas tomēr noklājās, bet tāda dzīve.
Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.
LyNx8 rakstīja: Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.
Cik auto cilindri ? Vismaz 4 jau nu noteikti ir.
Un ja viena sprausla nobeigusies ar lielu varbūtību, ka arī pārējās nebūs labākas.......
Ta ka potenciāli vēl vismaz 200 ls x 3 + darbs gaida rindā.
Ar dīzeli viss ir labi, kamēr viņš nav jāremontē. Pirmā nopietnākā problēma ar uzviju apēd visu degvielā ieekonomēto naudu.
LyNx8 rakstīja: Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.
Ņemot vērā, ka Tu negribi remontēties normālos servisos, bet meklē kautkādus šaraškina kantorus kuros tavam a/m liks virsū figviņzin' kur remontētas detaļas, naz vai Tu varēsi būt pārliecināts, ka tā detaļa nenojuks .
P.S. parasti kad nopērk lietotu mašīnu sirdsmiera labad nomaina gan eļļas, gan filtrus, gan arī zobsiksnu.
LyNx8 rakstīja: Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.
man nesen tieshi shitaa izgaaja! raustijaas un negaaja un beigaas dabuuju mainiit PD sprauslu... arii 03 gada pasaats! ja gribi siikaak aprunaaties - uzraksti uz listbox ieksh pro elvee!
shiten nekaada runaashana nesanaak, muljkjiibas vien - neko debiilaaku kaa nodrupusha vaarsta mala nebiju dzirdeejis!
VW TDi raustās un vibrē ...