nu un ka choms uztaisija avaariju. apdroshinajis autinju biji tu. tapec ari tev piegrieza. tas ir pavisam normaali - nemaz nebriinies!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu un ka choms uztaisija avaariju. apdroshinajis autinju biji tu. tapec ari tev piegrieza. tas ir pavisam normaali - nemaz nebriinies!
shearer rakstīja: nu un ka choms uztaisija avaariju. apdroshinajis autinju biji tu. tapec ari tev piegrieza. tas ir pavisam normaali - nemaz nebriinies!
Tas nebūt nav normāli. Visa tā Bonus-Malus sistēma ir pilnīgi nederīga tikai tāpēc, ka apdrošināta tiek AUTOMAŠĪNAS civiltiesiskā atbildība. Nesaprotu kā dzelzs gabalam var būt kautkāda atbildība. Nejau mašīna izraisa avāriju, bet gan tās vadītājs. Tāpēc uzskatu, ka jāapdrošina būtu vadītāju civiltiesiskā atbildība un tad varētu arī Bonus Malus normāli darboties. Ja vadītājs izraisījis avāriju tad par nākošajām polisēm maksā vairāk.
saskaņoto vaidzeeja rakstiit, ja bishki apskaadeeja!
krisus rakstīja: saskaņoto vaidzeeja rakstiit, ja bishki apskaadeeja!
tāpat bonus uz leju, ar skaņoto vai bes
krisus rakstīja: saskaņoto vaidzeeja rakstiit, ja bishki apskaadeeja!
Un?
krisus rakstīja: saskaņoto vaidzeeja rakstiit, ja bishki apskaadeeja!
Tici man, arī saskaņotais paziņojums ir avārija un par avārījas izraisīšanu Bonus-Malus klase pazeminās par 3.
krisus rakstīja: saskaņoto vaidzeeja rakstiit, ja bishki apskaadeeja!
Nosakot Bonus Malus tiek ņemts vārā arī saskaņotie paziņojumi, jo to nosaka Latvijas transportlīdzkļu apdrošināšanas birojs, kuram ir pieejama informācija par visām OCTA polisēm, avārijām un izmaksām pēc OCTA polisēm.
tad nekaa jaadraazh drauzinjsh!
Fridrihs rakstīja:
krisus rakstīja: saskaņoto vaidzeeja rakstiit, ja bishki apskaadeeja!
Tici man, arī saskaņotais paziņojums ir avārija un par avārījas izraisīšanu Bonus-Malus klase pazeminās par 3.
Tu laikam gribēji rakstīt, ka par pirmo avāriju BM samazinās par 30%
..es no ERGO aizgāju uz BALVA man 75Ls vietā tagad 41 Ls(bet tas bez avārijām)
kaukur iAuto bij links ar visu apdrošinātāju cenām, typa izvēlies lētāko. varbūt kāds zin kur meklēt?
jaaanis rakstīja:
Tu laikam gribēji rakstīt, ka par pirmo avāriju BM samazinās par 30%
www.ltab.lv/...
Tieši tā! Kļūdijos.
kuraa kompaanijaa ir visnormaalaakaas cenas? kkur piemiedz acis uz shito sisteemu?
mx_black rakstīja: kuraa kompaanijaa ir visnormaalaakaas cenas? kkur piemiedz acis uz shito sisteemu?
nezinu kuri apdrošinātāji piemiedz acis un kuri bola acis, bet neesi slinks un ieej katra apdrošinātāja mājas lapā un izrēķini kur ir vislētāk. Man piemaram sanāca šāds rezultāts:
BALTIKUMS 47Ls/gadā
BALVA 51Ls/gadā
BAN 55Ls/gadā
BALTA 60Ls/gadā
IF 70Ls/gadā
BTA 71Ls/gadā
ERGO 110Ls/gadā
PAREX ? (mājas lapā nevar izrēķināt)
SEESAM ? (mājas lapā nevar izrēķināt)
hmmm.... veicu līdzīgu aprēkinu un man If sanāca par ~ 10 ls lētāk nekā citi - balta, blatukums, bta u.c..
go figure?
Tie interneta kalkulatori ne vienmēr dod to pašu rezultātu, ko filiālē (vismaz pirms kāda laika tā bija). Drošāk un ērtāk ir uzticēt visu apdrošināšanu brokerim - jau gadus 3 izmantoju, nekad nakādu klapatu!
jaaanis rakstīja:
shearer rakstīja: nu un ka choms uztaisija avaariju. apdroshinajis autinju biji tu. tapec ari tev piegrieza. tas ir pavisam normaali - nemaz nebriinies!
Tas nebūt nav normāli. Visa tā Bonus-Malus sistēma ir pilnīgi nederīga tikai tāpēc, ka apdrošināta tiek AUTOMAŠĪNAS civiltiesiskā atbildība. Nesaprotu kā dzelzs gabalam var būt kautkāda atbildība. Nejau mašīna izraisa avāriju, bet gan tās vadītājs. Tāpēc uzskatu, ka jāapdrošina būtu vadītāju civiltiesiskā atbildība un tad varētu arī Bonus Malus normāli darboties. Ja vadītājs izraisījis avāriju tad par nākošajām polisēm maksā vairāk.
Ar bonus-malus viss ir pareizi un ar apdrosinasanu arii ir viss pareizi, nekaada dzelza atbildiiba netiek apdrosinaata. Apdrosinaata ir automasiinas IPASNIEKA civiltiesiskaa atbildiiba - ipasnieka dzelzis, ipasnieks arii atbild par visu, kas at to nodarits.
Es vispār gribētu aci pret aci parunāt ar to aptaurēto āpsi, kurš bija Bonus Malus idejas autors. %)*(&$*%&$(&* un vēl skaļāk gribās lamāties, kad sāk prātot par šī pasākuma absolūto neloģiskumu. Vai varbūt es kļūdos? Varbūt tam visam marazmam tomēr ir kāds prātīgs izskaidrojums, ko esmu palaidis garām? Jo nu prātoju es no visiem galiem, taču netieku skaidrībā, kāda mārutka pēc apdrošināšana ir piesaistīta vāģim, nevis cilvēkam.
Nepietiek jau ar to, ka tiek apdrošināta mašīna, nevis vadītājs.. Protams, vieglāk izrēķināt dažādas iemaksājamās summas, ņemot vērā autiņa izcenojumus. Bet stulbi, ne? Tak gadījumā, ja kāds sadzēries trimpliņš ieperas manam jaunajam džipam sānos, maksā viņa apdrošinātājs, nevis manējais. Tad kāda manējam starpība, ar cik biezu vāģi es pārvietojos? Tad jau drīzāk es ar ierūsējušu golpu vai sagrabējušu astoņdesmito gadu huļiganku neraustīšu čuriņu agresīvi kaut kur ielīst, nekā ar savu tikko no salona izstumto tačku. Taču viennozīmīgi tā apgalvot nevar - kāds onka ar savu bērīti-žigulīti godīgi ripinās un apkārtējos neapdraud, cits ar svaigu X5 brauc kā lielais, pa malām neskatoties.
Un arī tā Bonus Malus klašu noteikšana ir izfilozofējama vien pēc pārlieku liela alkohola patēriņa vai sliktu ripu ierīšanas. Kāpēc man ir jācieš no tā, ka auto iepriekšējais īpašnieks uztaisījis pāris maznozīmīgas avārijas? Teiksim ziemā ieslīdējis kādam dupsī. Vai arī variants ar auto iedošanu draugam, kurš savāra kādu šmucīti - apdrošināšana paliek dārgāka manam auto, lai arī es varbūt padsmit gadus esmu nobraucis bez nevienas manis izraisītas avārijas.
Tāpat nav skaidrs, kāpēc apdrošināšana vajadzīga katrai mašinai, ja man to ir vairāk kā viena. Tak vienlaicīgi ar trim es nu nekādi nevaru pabraukt, vai ne? Kāpēc manam svētdienas izbraucieniem paredzētajam aizvēsturiskajam S280 MB vajadzētu apdrošināšanu uz visu gadu, ja reāli vizinos gadā vizinos maksimums 30 dienas? Tā teikt ar domu, ja nu kādā neveiksmīgā darbadienā zāli iepīpējis urālu puisis ar savu šrotu izstūrē cauri manam žogam, pāri visam mauriņam un pa taisno manā garāžā iekšā.
No tā visa izriet, ka apdrošināšanai jābūt uz vadītāju, nevis pašu transporta līdzekli. Un izmaksu aprēķini jāveic, ņemot vērā tieši vadītāja, nevis dzelzs kastes vēsturi. Varbūt varētu izdalīt kādas smagsvara kategorijas - lielāks autiņš it kā teorētiski var lielāku skādi nodarīt citiem. Bet atkal netaisnīgi pret tiem smago auto šoferiem, kas gadus 30 ir nobraukuši bez avārijām. Varbūt par teicamu vai gandrīz teicamu CSNg vēsturi var kādas atlaides dot. Katrā ziņā tas viss ir izprātojams, bet pašreizējā situācija man pie sirds neiet. Kāds nezin, kā šīs lietas ir sakārtotas ārpus Banānijas robežām?
nu vispār ir loģiska ta sistēma - ja auto ir nodarīts bojajums - tad teoretiski viņs ir bīstams satiksmei. Vienīgi nevaru saprast - nafig uzreiz pa 30%.... ja rezultāta skrāpējums - tad nafig to vienlidz ar pussasistu auto līdzinat?
bet ir dilēma - lietus LEGOmašīnitem to nepiemero....
Bļ... Baltikums oborzel - IFa ir lētāk....
edij, Tu visu esi nepareizi sapratis
Bonus-malus klase tiek piesaistīta pārim automašīna+īpašnieks.
Tas, ko lietotas masiinas bijusais iipasnieks ar vinu ir sastradaajis, nav noziimes.
edijz, iepriekšējā īpašnieka nedarbi Bonus-Malus neinteresē, bet tā visa sistēma ir diezgan pastulba. Netiek ņemts vērā: izraisītās avārijas smagums, vadītāja stāžs un pārkāpumi.
Nav tā īsti saprotams, kapēc katram īpašumā esosam transporta līdzeklim tiek piemerota sava klase atkarībā no apdrosinašanas vēstures ilguma.
Tapat neizprotu, kāpēc auto, kuru izmantoju tikai vasarā jaapdrosina uz vismaz 275 dienas, ja vēlos saņemt to +1 klasi gadā? Un kāpēc nevar visiem īpašumā esosajiem auto piešķirt vienu klasi? Vai tad katram auto ir savādāka iespejamība sataisīt mēslus uz ceļa?
Gnoms, bet sekas jau tieši neņem vērā, ja pareizi to visu sistēmu saprotu. Tas nevienu neinteresē vai Tu ar H1 "iztīri" visu krustojumu sastrēgumā vai ar VW Lupo parkojoties kādam spernu aizķer, nost ta ņem 30%. Bonus-Malus interese tikai fakti, nevis būtība.
P.S. Tas, ka esi labs cilvēks, apdrošinātājus neinteresē
maini nost mashiinu un 4. klase buus atpakalj uz defaulto (6.)
Bonus Malus
situaacija sekojosha:
pirms 2 gadiem choms ar manu auto parkingaa bik apskaadeeja citu auto. uzraxtiija papiirus, nu viss kaa naakas.
tagad gribu pagarinaat OCTA, a shie (ERGO) man ierubii 160Ls gadaa tjip jums ir pieshkirta 4.klase, taapeec jaamaksaa vairaak.
jautaajums: vai tas ir normaali, ka cita vadiitaaja izraisiitaa CSN rezultaataa Bonus-malus klase tiek sachakareeta man?
un kuras kompaanijas taas klases njem vismazaak veeraa, tb kur leetaak sanaaks apdroshinaaties?