Kas noticis manam auto?

Cikicaki Reģ.: 21.09.2004

Kaut kāds vājprāts, saprotu kaut kas ir noplīsis, tikai nesaprotu kas. Braucot smuki pēkšņi pazūd jauda vai spēks. spied gāzes pedāli vai nespied. sajūta tāda kā brīvgaitā palaists, apgriezienu tahometrs apbsolūtā nullē un vēl visam tam kompletā iedegas akumulatora un eļļas lampiņas. Neteiktu ka motors nosplāpsts. Bet drošības pēc izslēdzu aizdedzi un pēc minūtas vai piestartēju no jauna. Pēc tā viss atkal ir kārtībā . Vai kāds var pateikt kas tas ir un kas ir nobeidzies. Eļļas un degvielas filtri ir svaigi mainīti. sveces arī, akumulators vēl nav no mirējiem. Bet kā to atrast un kā novērst?! Lūdzu.

 
1 2
uupis Reģ.: 13.01.2004
1 0 Atbildēt

Laucinieks rakstīja: khmmm khmmmm, ja pie vainas būtu akumulatora klemme, kā tad viņu varētu pēc brīža piešķilt? ( Einšteins)

Nav līdzenu ceļu un pietiek pakratīties bedrē un pļurkc špans noraustās dzinējs noslāpst. Pagriez atslēgu - piešķiļās. Saņēmu vienreiz no servisa auto ar nepieskrūvētu plus klemmi. Simptomi nu dikti līdzīgi.

Ir vēl mazdai vienai bijis ar karburatora dzinēju. Braucot mēdza pazust špans uz minūti. Un tad vienā jaukā reizē špans pazuda, bet parādījās ar lielu blīkšķi. Izrādās ka uzziedēja pirmais klusinātāja bundulis, kurā sakrajās nesadegušās degvielas tvaiki.

Vesela kaudze ar einšteiniem nemaz nezin kas tas ir motora masa.

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
1 0 Atbildēt

Lai kaut daļēji atmestu elektrības problēmas rīkojāmies sekojoši -

Pie sūkņa elektrības padeves štekera piemudzījām vadiņus pietiekami garus un viņu galā pieslēdzām 12V lampiņu. Un devāmies izbraukumā.

Ja problēma nebūtu sūknī, tad momentā kad auto noslāpst, lampiņai būtu jānodziest - nepienāk spriegums. Bet nekā auto noslāpa, bet lampa dega.

GTY Reģ.: 18.07.2002
0 0 Atbildēt

Taa kaa tas ir III Golps tad 80% tas ir benziina suuknis baakaa

taa ir taada Golpu kaite

droshi vari saakt ar to

Chuguns Reģ.: 23.11.2004
1 0 Atbildēt

Saplīsis auto vienkārši, pirms sāc ārdīt ārā un ķīmiķot iesaku braukt uz diagnostiku, man Passatam bija līdzīga kaite, vienkārši pazūd jauda un auto tikpatkā neregē uz gāzes pedāli. Pēc diagnostikas secināja ka izbeidzies kautkāds tur motora apgriezienu devējs - sensors nu kautkā tā, auto vienkārši parslēdzoties uz kautkadu tukšgaitas režīmu un dudina pie minimāliem apgriezieniem vai noslāpst.

Storms Reģ.: 07.10.2003
0 1 Atbildēt

Cikicaki rakstīja: Kaut kāds vājprāts, saprotu kaut kas ir noplīsis, tikai nesaprotu kas. Braucot smuki pēkšņi pazūd jauda vai spēks. spied gāzes pedāli vai nespied. sajūta tāda kā brīvgaitā palaists, apgriezienu tahometrs apbsolūtā nullē un vēl visam tam kompletā iedegas akumulatora un eļļas lampiņas. Neteiktu ka motors nosplāpsts. Bet drošības pēc izslēdzu aizdedzi un pēc minūtas vai piestartēju no jauna. Pēc tā viss atkal ir kārtībā . Vai kāds var pateikt kas tas ir un kas ir nobeidzies. Eļļas un degvielas filtri ir svaigi mainīti. sveces arī, akumulators vēl nav no mirējiem. Bet kā to atrast un kā novērst?! Lūdzu.

Šitāda ģībšana var būt no jebkā. Parocies iekš www.vwmotion.lv/forums/ mošk atradīsi kurā virzienā rakt. Nu i diagnostiku ar var turpat provēt sarunāt ar kādu. Golf 3 nav problēmu.

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 1 Atbildēt

Man pirms kaadiem 8 gadiem bija opel ascona Bet veel joprojaam atceros saadu pasu joku kaa Tev - vainiigs bija benziina suuknis.

No saakuma kad masiina saka galiigi neiet vareeja noslapeet, uzreiz iedarbinaat un gaaja. Peec kaadas nedeelas jau vajadzeeja noslaapeet un iedarbinaat vareeja tikai pagaidot kaadu pus stundu, uzreiz neleca. Peec 2 nedelaam vispaar vairs iedarbinaat vareeja tikai iipasi veiksmiigaas dienaas

Toreiz tupaa 'lauku' diagnostikaa nenodiagnosticeja suukni, jo atvienojot suuknja trubu suuknis itkaa benziinu pumpeeja ar pilniu sparu un bez paartraukumiem. Izradiijaas, ka suuknis briiziem saaka nedarboties tikai pie zem spiediena.

Tagad diagnostikaa problemaam nevajadzeetu buut - nomeera suuknja raziibu un viss.

BMW328 Reģ.: 17.08.2005
0 0 Atbildēt

Problēma jau nav traka, bet nepatīkama.Man tas pats bija ar pirmo BMW , Rumbulā pirkto Trešajā dienā sākās tāda šaize.

Sajūta jau baigi "normāla", velc uz pilnu jaudu pa šosi , un te viss panelī iedegas , motors apklust , un piespiedu pīppauze garantēta. Pēc tam uzreiz normāli pieleca. Pa retam tas notikās, un turpinājās ap 2 .gadi, kad vienreiz galīgi nevarēja pielaist. Griez atslēgu , klusums. Savi džeki servisā lielījās ka pusmašīnu izjaukuši kamēr to fifuku atraduši, kaut kādu tur vadu kaut kur.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti