pseidosporta stūºe

msh Reģ.: 16.04.2007

No viena pazīstama cilvēka, kas strādā autoservisā, dzirdēju, ka ar pseidosporta stūrēm nevar iziet TA, jo neatbilst standartam. No cita cilvēka šrotā atkal dzirdēju, ka lielākajai daļai tā ir, bet ir arī stūres, kurām esot kaut kādi sertifikāti, kuriem pateicoties, TA var iziet. Kā tur īsti ir?

 
mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

Man ir MOMO stuure un MOMO paareja, originaalas daljas, anyway uz skati nekad neko nav prasiijushi. pieljauju, ka par taam zili zalji hromeetajaam gan vareetu piesieties. un pa teemu, jo kaiminjam shaada vilnjaa pirkta stuure ar paareju reiz palika rokaas, jo taas paarejas ir hvz no kaa taisiitas.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nafig tev to kak...u? 99%, ka tai Kinieshu supersporta sture airbag nav, iespeejamas arii citas probzas. Atbalstu vieniigi nopietnu razhotaaju sertificeetus izstraadaajumus. (Vieniigi tie jau maksaa tik pat cik vairums auto uz kuriem LV `dizhojas` Kinas sporta stuures)

Mazdists Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Nafig tev to kak...u? 99%, ka tai Kinieshu supersporta sture airbag nav, iespeejamas arii citas probzas. Atbalstu vieniigi nopietnu razhotaaju sertificeetus izstraadaajumus. (Vieniigi tie jau maksaa tik pat cik vairums auto uz kuriem LV `dizhojas` Kinas sporta stuures)

Nu, manai MOMO ir iekšā airbags, ja var ticēt mašīnas ražotājam. Kāpēc lai ķīniešu ražojumā tas nebūtu?

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tu tiesham uzticeetu sevi Kinieshu airbag?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Manai 1986. gada mucai defaultais rullis izskatās pēc s**a, šitas laikam ir kādus piecus gadus virsū. Mīnusi - grūtāk pagriezt [stūres pastiprinātaja, protams, nav, bet pie tā jau sen pierasts un muši uzkačāti ] un jāpierod, ka speciāli pēc slēdžiem jāķarstās, pluss - braucot var mierīgi rokas turēt klēpī. Ja šito cauri nelaidīs, atliek trīs varianti - 1) nopirkt dārgu un krutu pseidosporta rulli 2) nopirkt jebkādu mucas rulli, lai izietu TA 3) nopirkt B4 rulli, kuram tas modernais izskats, un tādu uz palikšanu.

Ak, jā, mucai gaisa spilvenu nebija pat ne krutākajam modelim - kaut kā pietika ar procon ten [kura, protams, manai mucai arī nav ]

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Tu tiesham uzticeetu sevi Kinieshu airbag?

MOMO ir itaalju, nevis kiinieshu razhojums.

Cartman_626 Reģ.: 14.07.2002
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Tu tiesham uzticeetu sevi Kinieshu airbag?

Man šķita, ka tika runāts par mašīnas ražotāja uzstādītu MOMO.

janicc Reģ.: 07.05.2002
0 0 Atbildēt

Pēc CSDD normatīvajiem aktiem sanāk, ka kādu auto daļu var aizstāt ar tāda paša auto vai jaunāka izlaiduma analoģiski daļu. Vēl drīkst uzstādīt arī ne ražotāja daļas, bet ar noteikumu, ka šo daļu ražotājs tās ir ES sertificējis uzstādīšanai attiecīgajam auto. Līdz ar to itāļi visticamāk ir tās savas stūres ir sertificējuši, bet ķīnieši nē.

Pareizāk, protams, ir likt sertificētus izstrādājumus, jo tad vismaz teorētiski viņi ir pārbaudīti, testēti un atbilstoši drošības normām, kā arī CSDD nedrīkst piesieties. Bet, ja nevar atļauties, bet ļoti gribas, tad protams, liekam lēto ķīnieti, bet uz apskatēm uzliekam orģinālo. Bet nu ar ķīniešu metāla izstrādājumiem ir jāuzmanās un stipri kritiski janovertē gan pati detaļa, gan tās stiprināšanas princips. No otras puses, ķīniešu izstrādājumu kvalitāte pēdējā laikā tiešām ceļas, tā kā neķerot pirmo un pašu lētāko, var dabūt arī lētu un labu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti