Lodēt+ termosarūkošais kembriks pa virsu. Reku ir vienkāršs apraksts: www.audi-style.lv/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lodēt+ termosarūkošais kembriks pa virsu. Reku ir vienkāršs apraksts: www.audi-style.lv/...
1) ar zobiem notīra galu
1a) to pašu vada galam, ar kuru ir paredzēts savienot
2) ar pirkstiem satin "skrutku"
3) ar skoču vai jebkādu pie rokas esošu daudzmaz izolējošu materiālu notin pa virsu
4) atkārto 1-3 līdz visi vadi savienoti
5) stumj pepelacu uz rumbulu
vai arī
1) sakarīgi sataisa
2) mauc pats
sakarīgi nozīmē lai vads tajā vietā nenotrūktu atkal un atkal, ka arī lai nemestu uz īso....
konkrētas receptes kā PAREIZI savienot vadus nav
ja vads ir jāsavieno lunkanā vietā (durvis, piemēram), tad lodējums tajā lokanajā vietā ātri nolūzt nost
termorukuma uzmavām ir tā labā fīča, ka jamās pareizi uzliktas nelaiž cauri slapjumu, kas varētu būt aktuāli ārpus salona, bet ir arī citi pietiekami labi risinājumi
un par lodējuma nepieciešamību var nopietni strīdēties - ja netici paskaties cik vadi no zavoda tavam autiņam kautkur ir pielodēti
parasti jamie ir saspiesti metāla uzmavā un noizolēti... vai iespiesti štekerī.... nu labi, parasti šitādos gadījumos tur ir speciāli papildsmāķīši, kas neļauj vadam nopūt, bet tās ir nianses....
siamriP rakstīja:
ja vads ir jāsavieno lunkanā vietā (durvis, piemēram), tad lodējums tajā lokanajā vietā ātri nolūzt nost
Tie, kas nav sastrīdējušies ar saprātu, tādās vietās vadus nestiķē.
Tad ieliek jaunu gabalu ar stiķi abās pusēs lokanajai vietai.
No pers. pieredzes topika autoram iesaku satīt skrutkā un aplodēt. Izolēšanai pilnīgi pietiek ar lentu.
Aga, bet tiik paskaties cik maksā pareizās knaibles šito sakniebjamo savienojumu taisīšanai ķīniešu pa Ls5 nav variants ja gribi normāli..
papildsmāķus ar var iepirkt, noder. It sevišķi auto ar ko arī nost no ceļa nobrauc. Var sasmērēt arī savienojumus štekeros (daļai džipu viņi jau no rūpnīcas ir pilni ar smēri, vieglajiem gan nevienam neesmu redzējis).
siamriP rakstīja:
un par lodējuma nepieciešamību var nopietni strīdēties - ja netici paskaties cik vadi no zavoda tavam autiņam kautkur ir pielodēti
parasti jamie ir saspiesti metāla uzmavā un noizolēti... vai iespiesti štekerī.... nu labi, parasti šitādos gadījumos tur ir speciāli papildsmāķīši, kas neļauj vadam nopūt, bet tās ir nianses....
ē, ir tādas normālas knaibles? kā saucas?
zb jau ar tiem vadiem visur sipties. reti jau gadās, bet nu tad čakars baiss. domāju ne tikai auto vadus.
Ir-saucaas kvalitatiivas mazaas plakjenes....
otrs variants-ZIPPO
anonimikis rakstīja: ē, ir tādas normālas knaibles? kā saucas?
pirmais koferītis no augšas labajā pusē .
Cik var sprēgāt par šādu nenozīmīgu lietu... Mani kaut kā nav pievīlusi klasiskā metode - lodāmurs un izolācijas lente. Cita lieta, ka rokas nedrīkst augt no drsas, citādāk nesalodēsies
theerny rakstīja: Pečkai nosvila devējs paraujot kopā ar sevi kontaktu, tagad kontakts ir jānomaina - nopirks šrotā derīgu štekeru un sagarinās vadus ar vecajiem.
Bet kā ir pareizi savienot vadus, ja tie ir lokanie daudzdzīslu? Saskrūvēt kopā un aptīt ar izolenti vai tomēr ir jālodē vai varbūt var izmantot WABO klipšus lokaniem vadiem?
Skatīt še: auto.delfi.lv/...
Ja ir normaali notiits ar izoleni, nekas neluuziis. vajag ustaisiit taadaa veidaa, lai ir pakaapeniska paareja no cieta uz miikstu. Kaa gludeklim - no taas seerijas. var lietot kebriku, kura izejaa vads kuuljaajas briivaak, utt.
Labaakais tomeer ir lodeejums. Ruupniicaas lodeet buutu paaraak daargi. var pastiities, kas tas taads zaljais kontaktos vecaakaam mashiinaam :>
Kā pareizi savienot elektrības kabeļus?
Pečkai nosvila devējs paraujot kopā ar sevi kontaktu, tagad kontakts ir jānomaina - nopirks šrotā derīgu štekeru un sagarinās vadus ar vecajiem.
Bet kā ir pareizi savienot vadus, ja tie ir lokanie daudzdzīslu? Saskrūvēt kopā un aptīt ar izolenti vai tomēr ir jālodē vai varbūt var izmantot WABO klipšus lokaniem vadiem?