Pirmais rakstīja: davaj zīmē to skrūvi un ko un kā mērīt ...
Nopērc polšu un aizej pie darbmācības skolotāja (zēnu ne meiteņu), lai paskaidro vēlreiz, jo Tu laikam degunu tai stundā urbināji.
7. klases kurss - ievads metālmācībā.
Pirmais rakstīja: davaj zīmē to skrūvi un ko un kā mērīt ...
Nopērc polšu un aizej pie darbmācības skolotāja (zēnu ne meiteņu), lai paskaidro vēlreiz, jo Tu laikam degunu tai stundā urbināji.
7. klases kurss - ievads metālmācībā.
Darbmācībā tagad naglu sienā iesist ar āmuru māca teorētiski
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee
Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?
laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties
Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.
Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee
Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?
laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties
Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.
Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.
skruves kopejais garums ir cits stasts.
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja: davaj zīmē to skrūvi un ko un kā mērīt ...
Nopērc polšu un aizej pie darbmācības skolotāja (zēnu ne meiteņu), lai paskaidro vēlreiz, jo Tu laikam degunu tai stundā urbināji.
7. klases kurss - ievads metālmācībā.
a tu nespēj uzzīmēt? nu tad netēlo viszini
pietiekaimi daudz jau šajā pašā topikā esi pilnīgas aplamības sagvelzis
Slinkais rakstīja:
skruves kopejais garums ir cits stasts.
paga, paga
kā ta tur īsti ir????
beidzamās dažas lapas bazars iet par skrūves stiepšanos
daži apgalvo, ka jāmēra visa skrūve, īedgars, ka jāmēra 6 (seši) vijumi no vītnes
25cm garu skrūvi ir daudz vienkāršāk izstiept par 0.1mm kā 3 cm garu (kaut es tā īsti nestādos priekšā kādai ir jāizskatās galvai lai to varētu pieskrūvēt ar 3cm garām skrūvēm
es pats ne reizi neesmu pircis jaunas skrūves un nekādas problēmas vēl ne reizi nav bijušas....
pie tam es personīgi skrūves "garuma" problēmu (nu ķipa ja man caurums blokā izrādītos "par seklu" lai pievilktu skrūvi) tā neiespringstot atrisinātu nofleksējot skrūvei galu
kuļi 100 latus vētram opelim pirkt jaunas skrūves, kas ir dārgākas par to mizu
var jau arī ar drāti pietīt
un manuprāt to vai ir izstiepta vītne vai nav nav jāiespringst uz augstāko matemātiku.... to pietiekami labi atrisina vienkāršs tests - ja skrūve ar pirkstiem brīvi skrūvējas pietiekami dziļi (priekš pievilkšanas) iekšā bloka caurumos, tad būs ok
anonimikis rakstīja: var jau arī ar drāti pietīt
var, tikai jāsaprot cēloņu un seku saistība...
pa lielam ir vienalga kā tā galva turās klāt, ka tikai turās....
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee
Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?
laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties
Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.
Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.
skruves kopejais garums ir cits stasts.
Vienalga sanāk, ka man tā daļa, \"kura netiek vitnee blokaa\" ir tuvu pie 20 cm, jo vītne aizņem tikai ~1/4 daļu: www.febi.com/...
Pirmais rakstīja:
beidzamās dažas lapas bazars iet par skrūves stiepšanos daži apgalvo, ka jāmēra visa skrūve, īedgars, ka jāmēra 6 (seši) vijumi no vītnes
Jau kuro reizi saku - iemācies lasīt!!!
Parādi to vietu kur es esmu to rakstījis!
Pagaidām vislielākās aplamības šai topikā esi sagvelzis tieši Tu, jo neko no uzrakstītā neesi sapratis.
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Slinkais rakstīja: nez, man domaat ka skruve stiepjaas tikai tajaa daljaa, kura netiek vitnee blokaa. parasti taa ir kadus 20-30mm gara, atkariibaa no galvas nonstrukcijas. ja pienjemsim ka izstiepjas visaaa garumaa, tad jau vinja iespruustu vitnee
Varbūt, tomēr centimetri bija domāti?
laikam neesi tadas lietas darijis. atkariigs no konstrukcijas. ir galvas kam 30mm piemeeram manam drapakam. ir arii garaakas, bij man kadreiz italju dizelis ar 4 galvaam, tam skruves bij no augshas liidz galvas pamatam, tas ir ap 120mm kas var stiepties
Tiesa, profesionāli ar to maizi nepelnu.
Bet manam auto galvas skrūves ir turpat 25 cm garas.
skruves kopejais garums ir cits stasts.
Vienalga sanāk, ka man tā daļa, "kura netiek vitnee blokaa" ir tuvu pie 20 cm, jo vītne aizņem tikai ~1/4 daļu: www.febi.com/...
tik garas neesmu redzeejis jo neremonteju sveshus auto. kaa jau teicu, viss atkaraajas no dzineja konstrukcijas. peec idejas, jo isaaka jo labaak, jo garu skruvi vieglaak noveerpt
savas vecaas galvas skruves gan neizmetu araa, jo taas ljoti labi noder saimnieciibaa. ar trijaam pieskruveeju skruuvspiles pie galda, taadas pamatiigas. parejaas gan vel kkur noderees
Slinkais
tik garas neesmu redzeejis jo neremonteju sveshus auto. kaa jau teicu, viss atkaraajas no dzineja konstrukcijas. peec idejas, jo isaaka jo labaak, jo garu skruvi vieglaak noveerpt
----------------------------
Vispaar jau nee, garaakai skruuvei ir garaaka zona, kuraa taa var saveerpties "nenoveerpjoties" Ne velti torsionus, kurus izmanto dazhu auto piekarees un veel shur tur, censhas taisiit iespeejami garaakus, ja tas kaadu nebuut iemeslu peec nav iespeejams, izmanto no
vairaakaam metaala "streemeleem" savaaktus torsionus.
Slinkais
tik garas neesmu redzeejis jo neremonteju sveshus auto. kaa jau teicu, viss atkaraajas no dzineja konstrukcijas. peec idejas, jo isaaka jo labaak, jo garu skruvi vieglaak noveerpt
----------------------------
Vispaar jau nee, garaakai skruuvei ir garaaka zona, kuraa taa var saveerpties "nenoveerpjoties" Ne velti torsionus, kurus izmanto dazhu auto piekarees un veel shur tur, censhas taisiit iespeejami garaakus, ja tas kaadu nebuut iemeslu peec nav iespeejams, izmanto no
vairaakaam metaala "streemeleem" savaaktus torsionus.
Crankshaft rakstīja: Slinkais
tik garas neesmu redzeejis jo neremonteju sveshus auto. kaa jau teicu, viss atkaraajas no dzineja konstrukcijas. peec idejas, jo isaaka jo labaak, jo garu skruvi vieglaak noveerpt
----------------------------
Vispaar jau nee, garaakai skruuvei ir garaaka zona, kuraa taa var saveerpties "nenoveerpjoties" Ne velti torsionus, kurus izmanto dazhu auto piekarees un veel shur tur, censhas taisiit iespeejami garaakus, ja tas kaadu nebuut iemeslu peec nav iespeejams, izmanto no
vairaakaam metaala "streemeleem" savaaktus torsionus.
jaa, zinaama logika taja ir
Slinkais rakstīja:
tehnika tomeer miil precizitati un tehnologijas ieveeroshanu. nesen savu liku kopaa, visas skruves ar 30Nm, peec tam visas 60Nm un peec tam visus +180 gradus. nezinu kadas rokas to vareetu just bez dino atslegas. jaunas skruves maksaaja 8ls komplekts, vai ir jeega riskeet?
Cik tādu skrūvju ir Opel 1,3 CDTI motoram?
Un cik darba stundas vajag, lai apmainītu tādam motoram galvas blīvi?
Sretsked rakstīja: Pārāk salielīji to kasti....
Bet Meriva tomēr ir laba... Tās remonta laikā nobraucu 400 km ar 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI un 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 benzīnnieku. Tie abi man tik labi nepatika kā mana Meriva. Esmu šogad lielāku gabalu braucis ar 1999.gada Mercedes-SLK200 kabrioletu, un jāatzīst, ka nebija tas baudāms...
VWfans rakstīja:
Bet Meriva tomēr ir laba... Tās remonta laikā nobraucu 400 km ar 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI un 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 benzīnnieku. Tie abi man tik labi nepatika kā mana Meriva. Esmu šogad lielāku gabalu braucis ar 1999.gada Mercedes-SLK200 kabrioletu, un jāatzīst, ka nebija tas baudāms...
Un ko ta bij jaaremontee , ka izdewaas , tik daudz 'mainjas autosus' izbaudiit???
P.S. ar slk nau braukc , bet, slk320 cabrio , nebij ne vainas
TDIOTS rakstīja: P.S. ar slk nau braukc , bet, slk320 cabrio , nebij ne vainas
pljakj , otraadi clk ne slk
TDIOTS rakstīja:
VWfans rakstīja:
Bet Meriva tomēr ir laba... Tās remonta laikā nobraucu 400 km ar 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI un 300 km ar 2006.gada Chevrolet-Aveo 1,4 benzīnnieku. Tie abi man tik labi nepatika kā mana Meriva. Esmu šogad lielāku gabalu braucis ar 1999.gada Mercedes-SLK200 kabrioletu, un jāatzīst, ka nebija tas baudāms...
Un ko ta bij jaaremontee , ka izdewaas , tik daudz 'mainjas autosus' izbaudiit???
Aveo nebija maiņas auto, bet paņemts no sieviņas draudzenes. Izskatās, ka būs jāmaina galvas blīve, bet pagaidām viss ir procesā...
vispaabaa, ku tie eMBee , var sipt praatu ??? mazo vardi nodeeveet par ''S''lk ,bet 4aci(kjipo Eshku) par ''C'lk
galvas blīves maiņa
Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?