ne tikai ôpji....
apsveershu iegaadaaties automasinu ar LT nummuriem, celja nod. tur, apdirsinaashana, un TA reizi 2 gados....
ne tikai ôpji....
apsveershu iegaadaaties automasinu ar LT nummuriem, celja nod. tur, apdirsinaashana, un TA reizi 2 gados....
vai ta nav vienkaarshaak pieregjistreet savu shrotu ieksh LT?
nu OCTA jau tagad ir izaugusi no štrunta 23Ls līdz 96Ls un neviens nesūkstas.
Bet ja kas, satiksmes minstrija štukojot par kautkādiem čipiem un GPS atsekošanu uz kā pamata cīnīties ar korķiem???
ja labak teret milj.visados gps un čipos nevis sakartot pa to naudu ielas.
Ideots rakstīja: samaksāt varētu arī tad, ja nodoklis būtu 200 Ls kaut vai.....
TIKAI NEREDZU NEKĀDA PAMATA, braucot pa šiem ĀRUMIEM ne ceļiem !
Nost ar šiem diletantiem !
JEB tad 5 gadu laikā tjaunot (KVALITATĪVI) vismaz 60% no Latvijas ceļiem un tad', TIKAI TAD, var mēģināt nākt klajā ar šādiem priekšlikumiem !
60% - 5 gados...
te jau cipari uz miljardiem velk.... + vajadzēs izbūvēt vel kādus Pļavniekus + Purvciemu - lai varētu izmitināt rumāņus un Āfrikas iedzīvotājus - jo jau tagd visi uzņēmumi ir pārslogoti + neželīgi krīt darba kvalitāti.... trūkst elementāro būvuzraudzības kontroles dienestu darbinieku...
theerny rakstīja: nu OCTA jau tagad ir izaugusi no štrunta 23Ls līdz 96Ls un neviens nesūkstas.
Bet ja kas, satiksmes minstrija štukojot par kautkādiem čipiem un GPS atsekošanu uz kā pamata cīnīties ar korķiem???
paakjos saartvaidziem OCTA nav tik krasi ceelusies, veel var piekraat kapeiku ... bez tam, OCTA jau var panjemt uz 6 vasaras meeneshiem kameer celja nodoklis ir jaapikjo uz visu gadu
vai ta slabo atsaukt kvalificeetus specus no faaterlandes vai leishiem? buus leetaak un labaak nekaa ar muusu vieteejiem speciem
Darba kvalitate krit ari deļ ta ka muhļi ar letakam izejvielam,bet reķinu piestada ka par kvalitativam.(konkreti pa asvaltu)
Kursh ir redzeejis tiltu, kura amortizaacijas joslas nebuutu ar pampaku vai graavi
Ideots rakstīja:
modena rakstīja: 60% - 5 gados...
te jau cipari uz miljardiem velk....
skaitlus minēju kā piemēru
un Tu šim jaunajam marasmam piekrīti?
koks ar diviem galiem....
No vienas puses es par to lai ar naudas barjeru atsijat no satiksmes haļjavs4ikus - kuri par pēdējo naudu noperk autiņu un tik tēlo baigi kruto... ja viss būs grūtāk dabujam - tad nu domāju kā uzlabosies vismaz kultūra uz ceļiem....
Pensionāriem un lauku cilvēkiem ( piemēram kuri nodarbojas ar lauksaimniecību ) varētu ievest nopietnas atlaides....
No otras puses - kādreiz es piedavāju protestēt pret akcīzes ievešanu degvielai - visi baigi pasmējas.... tagad pēkšņi baigi visiem psc cik smagi makiem kļūst +100Ls gadā.... Ja jau reāli paskatīties - jūs jau ar akcizi katru gadu vairāk par 50-100Ls vairāk degvielas akcizēs maksajiet....
pagāšnedēļ pirmo reizi izbraucu pa Saulkrastu apvedceļu un pirmais kas iekrita acīs - dīvains trôkšņu sienu un piebraucamo ceļo labiekārtojums:
1. vienā vietā abpus ceļa ir mājas - vienā pusē 20metri no šosejas un tai na'v trokšņu sienas, bet otrā pusē ap 80metriem un tai ir skaista trokšņa siena izbūvēta
2. braucam tālāk - ar sienu atdalīti divi dārziņu kooperatīvi - vienam siena no plastikāta skaista un taisno, otram no dēļiem, kas jau sazilējuši un saškobījušies
3. tālāk skatāmies uz piebraucamajiem ceļiem - visiem pamatā asfalts uzliets 10metri no šosejas malas, bet vienam izredzētajama aš līdz pašam pagalmam uzkalnā kādi 100metri no ceļa.
4. nezinu, bet man liekas ka Saulkrastu ceļš ir nevis 1,5 joslas bet 1,3 joslas (vismaz posms ādaži-saulkrasti ir platāks un apdzīšana vieglāka)
Jā un viens kuriozs - anglijā izmantojot kartēšanu un savienojot to kopā ar naudām kas pēdējā N gadu laikā iztērēti asfaltēšanā izrādījās ka visus ceļus vajadzētu bijis noasfaltēt 3reizes.
nezin, kkaa nemana vairaak ielaas kapljus , vecos audii utt...it kaa autoparks kopumaa ir uzlabojies, un riktiigu šrotu, ko pa peedeejo naudu nopirkt ir mazaak...
Tagad ir visaadi jaunie hjundaji utt....
bet sitaa mau ciiba ir jaaizbeidz-iesaldeesim algas, un pacelsim nodokljus un cenas...
taa vien liekas, ka ar mums taisa eksperimentus, cik tauta ir speejiiga paciest-
suudiigus ceļus, anomaalus nodokljus, nesakaartotu infrastruktuuru , sabtransa tizlumu utt...
Palielinajums bušot pa 115 milj ta pa radzu teica
akciizi maksaa jau atkariibaa no taa, cik daudz brauc ... ja meenesii taads opis nobrauc 300-400km un arii tad tikai vasaras meeneshos, tad akciizes lielums ir dzilji pie kaajas, atshkjiriibaa no taada celja nodoklja pieauguma
brauceeju kultuura? man domaat, ka taisni sabiedriibas turiigaakaa dalja brauc visnekulturaalaak
batka rakstīja: Palielinajums bušot pa 115 milj ta pa radzu teica
Nu ta tagad meklees, kur tos laimonjus sakasiit...
Zoo rakstīja: nezin, kkaa nemana vairaak ielaas kapljus , vecos audii utt...it kaa autoparks kopumaa ir uzlabojies, un riktiigu šrotu, ko pa peedeejo naudu nopirkt ir mazaak...
Tagad ir visaadi jaunie hjundaji utt....
bet sitaa mau ciiba ir jaaizbeidz-iesaldeesim algas, un pacelsim nodokljus un cenas...
taa vien liekas, ka ar mums taisa eksperimentus, cik tauta ir speejiiga paciest-
suudiigus ceļus, anomaalus nodokljus, nesakaartotu infrastruktuuru , sabtransa tizlumu utt...
tas riigaa autoparks uzlabojies, paakjos taapat vaalee ar aizveesturiskiem shrotiem bez tam, vecie kantainie audjiki iet mazumaa, opji peerk bee ketri un tamliidziigus 15..20 gadus jaunus auto ... uz 25gadiigajiem jau reti kursh vairs skataas virsuu
kruta! Varbūt ātrāk tiksim pie normālākiem ceļiem. Protams, apzinos, ka lielu daļu šīs naudas kāds smerdelis iebāzīs kabatā, bet nu gan jau kaut ko izdarīs...
Interesanti, par cik % brauksanai ar sabtransu ir jaabuut daargaakai par brauksanu ar personiigo masiinu, lai cilveeki atteiktos no auto
Pasreiz mums 2ataa tikai uz darbu vien izbraukaat ar sabtransu maksaa 3 ls dienaa...un 2-3 h dienaa....
ibio rakstīja:
modena rakstīja:
Ideots rakstīja: samaksāt varētu arī tad, ja nodoklis būtu 200 Ls kaut vai.....
TIKAI NEREDZU NEKĀDA PAMATA, braucot pa šiem ĀRUMIEM ne ceļiem !
Nost ar šiem diletantiem !
JEB tad 5 gadu laikā tjaunot (KVALITATĪVI) vismaz 60% no Latvijas ceļiem un tad\', TIKAI TAD, var mēģināt nākt klajā ar šādiem priekšlikumiem !
60% - 5 gados...
te jau cipari uz miljardiem velk.... + vajadzēs izbūvēt vel kādus Pļavniekus + Purvciemu - lai varētu izmitināt rumāņus un Āfrikas iedzīvotājus - jo jau tagd visi uzņēmumi ir pārslogoti + neželīgi krīt darba kvalitāti.... trūkst elementāro būvuzraudzības kontroles dienestu darbinieku...
es kaut kā neredzu, ka pašlaik ceļos ieguldītu pat tos 20 citronus gadā
20 lemoni...
baigā nauda....
Jūras iela Jūrmalā - 1.5 km - 3.5 lemoni....
Vienības gatves posms Rīgā - ap 400 - 450 štukām.....
Par tiltiem netrunāsim....
+ tajā nauda ir autoceļu uzturēšana- kas nav lēts prieks....
un šeit ir apkopojums uz ko un cik plānots iztērēt...
PS. Atsevišķs paldies JL - jo deļ šiem dalboj*biem ne tikai neuzsāka būvēt paplašināto Jūrmalas apvedceļu( jo ceļa rezerves fondu, ar kuru bija plānots segt inflācijas sadardzinājumu, iznīcināja - bet naudu izmantoja pensiju indeksācijām) - bet arī vējā izmeta vismaz ap 100 000Ls... jo tagad no jaunā jāizstrāda projektu....
Eu zoo izbaz galvu kadreiz no tas smirdigas rigas ara.Arpus rigas sab. trans. lai brauktu uz darbu nav praktiski nekads
edzulis rakstīja: kruta! Varbūt ātrāk tiksim pie normālākiem ceļiem. Protams, apzinos, ka lielu daļu šīs naudas kāds smerdelis iebāzīs kabatā, bet nu gan jau kaut ko izdarīs...
muaahahahaaaa....idiotiski optimistiska prognoze...
tak ne jau naudas mazumaa vai daudzumaa ir taa probleema...probleema ir ieks Valsts Iepirkumu un veel visaadaam citaadaam organizaacijaam un debiilas likumdosanas...konkursi utt
tie riikotaaji jau pikji neekonomee.
Nav taa, ka gadaa jaasalabo vai jaanosafaltee tik un tik taa un šitaa....
Ir pikjis, par kuru var kaut ko dariit, un var arii nedariit...
taas pasas "peldosaas akas" kuras katru gadu pa vasaraam nogrimst pa pus metram....jau 10 gadus vinjas grimst, un 10 gadus vinjas liek...
batka rakstīja: Eu zoo izbaz galvu kadreiz no tas smirdigas rigas ara.Arpus rigas sab. trans. lai brauktu uz darbu nav praktiski nekads
Arii....bet cik taalu aarpus Riigas Tu domaa
tos apbuuveetos purvaajus apkaart Riigai, vai pavisam ģeervņu
iisteniibaa , cik es sovasar veeroju....
valmiera-Riiga...busi iet biezaak, nekaa 11 autobuss Centrs-Jaunciems..., ja kas....
vispaa ar riigas sabtransportu ir galiigaa dee, bet tas jau i cits staasts
Marchiks_, naivais, ja domaa, ka buus mazaak auto ielaas riigas ielu noslogotiibu tas nemainiis, jo opji un penzjas uz darbu nebrauc ar auto
mosh weekendos pa tukshajaam ielaam kaads pavizinaas i sjo, darbadienu riita un vakara streegjus tas neietekmee
celja nodoklis buus lielaaks?
shoriit pa raadzinju dzirdeeju, ka taisaas celja nodokli palielinaat vieglajiem videeji par 100Ls ... ja tas i taa, tad tas buus kaartiigs baaziens dibenzvaigznee visaadiem penzjaam, u.c. maznodroshinaatajiem, kuriem shad tad vaig aizbraukt no saadzas uz pilseetu peec piena ... ja no megalielaas 100Ls pensijas veel var atlicinaat 12..24Ls kaut kaada golfa vai audjika celja nodoklim + ta atlicinaat papildus sotaku buus kaa buus ... brauks opji bez TA
vai arii no celjiem pazudiis leetuchi