BMW

Atsauksmes par autoservisiem!

TheGirL Reģ.: 12.10.2002
 
Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Tādu vajadzētu publicēt šeit:

www.iauto.lv/...

jaspers Reģ.: 18.06.2003
0 0 Atbildēt

mazliet jocīgi pusotru gadu a/m servisā! Laikam šie reāli sistu vai arī retu modeli konstruējuši!

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

pusotrs gads rēķinu par stāvvietu nepiestādija???

adatuvilks Reģ.: 06.11.2003
0 1 Atbildēt

A Vot ņirdzat vai nē, bet tā aktuāla problēma. Vismaz Rīgā. Iepriekšējos autus esmu ķīmiķojis pats, nu tā vairs nesanāk, bet servi atrast ir problēma. Vai nu veči ar līkām rokām un bez intereses par savu darbu, vai arī cenas astronomiskas. Piemēram savirze maksā 25 ls. Var jau būt, bet pie Imantas stacijas un dz.c. pārbrauktuves ir serviss, kurā krimināla paskata vecis to pašu izdara pa 10 ls (tiesa ar vecu, optisko iekārtu), pie tam esmu dzinis pie viņa iepriekšējās mašīnas, un vienmēr viss korekti. A pārējo?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Par Topers man līdz šim tīri pozitīva pieredze, tiesa gan neliela un pirms aptuveni gada. Moš šiem tur nav kas strādā un kaut kādus aunus pieņēmuši? Vai arī Tev tiešām mašīna izcili reta?

elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

Pusotru gadu servisā ??????vai tik pati pie tā nēsi vainīga.Pastāsti kas bij par problēmu auto.

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

Nu man ar topsrs ari kadi divi atpakal bija ne ta labaka jo lika 2 sigas busiem. vienam saka cakareties un solija izdarit nedalelkas kamer vecis kas lika notinas no turienes. soruden tiesi sanaca cakars kad siga ized aki sausu.

shibernieks Reģ.: 18.06.2004
0 0 Atbildēt

iesaku visiem SIA "Veģu auto" uz vienības gatves!

viņi tur specuki uz žiķeļu un gazika līmeņa auto virsbūves un tās detaļu labošanu un krāsošanu! neko labāku gan viņiem labāk nedot lai arī parex ar viņiem labprāt strādā

man jau no augusta vidus sola sola sola... bet solījumus nepilda.

kvalitāte karoč bēdīga. pie sevis esmu nolēmis ciest vel kādu nedēļu un tad braukt aprunāties ar tās krāmu bodeles šefu, ja nebūs rezultātu tad raksts tiks arī i-auto redakcijai.

BMW328 Reģ.: 17.08.2005
0 3 Atbildēt

Runājot par BMW vislabākais noteikti ir Latbema.Cenniks normāls, kvalitāte normāla,pilns piedāvājumu serviss.

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

Vienu brīdi vedu uz Krasta ielas pie Eļļas nama uz servisu... Neiepatikās attieksme...

Tagad nopirkts Saabs... Kolēģis savu remontē iekš Avēnijas (Ganību dambis) viņš tur remontē savus saabus kopš 90to gadu vidus... Pagaidām nekādu specifisku problēmu nav bijis, tādēļ tikai nelieli remontiņi pēc saaba nopirkšanas... Uz Avēniju ir OK vest mašīnu pārbaudīt pirms pirkšanas... 9:00 veras vaļā, kamēr vēl neviena mašīna nav uzdzīta augšā izskatīs, pateiks, kas jāmaina un vēl palīdzēs cenu nosist...

Servisā tiešām laba attieksme... Viena problēma - sasodīti grūti sazvanīt...

YR... Uz šo servisu ir vests Mitsubishi Lancer '91, Mazda 323 '88, Peugeot 306 '00 un Saabs 9-3 '98... Lanceram bišķi bremzes paremontēt, Mazdai savest kārtībā piekari, bremzes un motoru, Pegijam vienkārši siksnas un rullīšus pamainīt, Saabam nomainīt eļļu, antifrīzu, filtrus... Par darbu kvalitāti tikai vienreiz bija iebildumi - Saabam nedalēja antifrīzu Cenas - 15Ls stundā + detaļu cena... Kas ir ļoti pozitīvi - vienmēr piezvana, kad mašīnu var savākt, piezvana informēt par detaļu cenām, piezvana, ja uzpeld kāds defekts, kuru var pie viena sataisīt... Ja pats zvani, bez problēmām var sazvanīt...

Strādā līdz no 9:00 līdz 20:00... Ja gluži netiec uz 20:00, var sarunāt, ka pagaidīs pus stundiņu...

Rezumējums... Ar ikdienišķām lietām YR meistari tiek labi galā, patīkams darba laiks, viegli sazvanīt... Arī atrodas man netālu no darba... Ja man kaut kas nopietnāks noplīsīs Saabam, tomēr laikam vedīšu uz Avēniju... Galu galā džeki remontēja saabus laikā, kad uz saabu skatījās kā uz kaut kādu brīnumu...

TheGirL Reģ.: 12.10.2002
0 0 Atbildēt

elf rakstīja: Pusotru gadu servisā ??????vai tik pati pie tā nēsi vainīga.Pastāsti kas bij par problēmu auto.

Man ir 99saab 76g .. ir ir rets, bet vienmeer tak var runāt ar klientu un jautāt viņam kas un kā, nevis pēdējā brīdī nolikt fakta priekšā

Viņiem darbinieki mainās pa dienām un neviens par iepriekšējo darīto neatbild... kā arī paši savā starpā nezin ko kurš un kapēc ir darījis. BEEDIIGI

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

TheGirL rakstīja:

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

TheGirL rakstīja: Man ir 99saab 76g .. ir ir rets,

Bet kāpēc topiks BMW zonā

TheGirL Reģ.: 12.10.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

TheGirL rakstīja: Man ir 99saab 76g .. ir ir rets,

Bet kāpēc topiks BMW zonā

Tādēļ .ka vinju klienti lielaakais vairums ir BMW īpašnieki. Tādēļ arī brīdinu jūs

smoke Reģ.: 08.11.2007
0 0 Atbildēt

Jā, iepriekšējos divos gados pāris reizes Toper iegriezos, likās ok puikas, pēdējo reizi biju pirms pāris mēnešiem- augustā- vairs nebraukšu- viss tur mainījies uz slikto, neskatoties uz to, ka paplašinājušies.

Un cenas, kas tā jau augstākas nekā pie daža laba ofic.dīlera, pa telefonu kā vairumbāzē nosauc, bez PVN

Nikaragva Reģ.: 28.02.2007
0 0 Atbildēt

Idiotu banda.Lai dzīvo banānu republika!URĀ!!!!!!!!!!

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Vot kaut kā Kemi neiepatikās pie Mūkusalas apļa. Ar attieksmi viss kārtībā, bet tā īsti mani nepārliecināja, ka viņiem viss būtu skaidrs, kādi reglamenta darbi jādara konkrēta auto ikgadējā (periodiskajā) apkopē. Arī kopējā summa, kas tika iztērēta šīs apkopes veikšanai kopā (ņemot vērā to, ka pats vēl nomainīju gaisa un salona filtru) praktiski bija augstāka nekā cipars ko man nosauca pie Opel oficiālā dīlera par šāda darba veikšanu. Arī eļļa pēc tās nomaiņas bija aizdomīgi piķa melna, kaut gan pa logu redzēju, ka auto bija pacelts augšā, noskrūvēta apakšējā panna un karterī iebāzta eļļas atsūcēja truba. Tāpat eļļas līmenis bija virs maksimālās atzīmes, ko konstatēju pēc kāda laika, kad pārbaudīju eļļas līmeni. Kasīties nebraucu. Savu negāciju paudīšu vairs neapmeklējot šo servisu šādu darbu veikšanai, vienīgi varbūt ļaušu kādu piekares elementu nomainīt nepieciešamības gadījumā, jo tomēr tas atrodas tuvāk dzīves vietai nekā dīlera serviss. Nākošreiz iemēģināšu dīlera servisu, redzēs kā ies tad.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Labs servis ir Auto Union (blakus AR), nodarbojas parsvaraa ar Audi mashinjaam. Cenas tur nav zemas, bet tomeer zemaakas nekaa AR, bet darba kvalitaate taada pati kaa AR.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Tikai pozitivi varu izteikties par Ford-dorfman servisu, kurš pašlaik atrodas Imantā. Jau kopš 1994. gada savus fordiņus (granada, skorpio,mondeo) esmu tur apkopis un remontējis. Lieliski meistari, normalas cenas, izcili pozzitiva attieksme pret klientu. Atšķirībā no citiem servisiem, VISI sarunātie remontdarbi vienmēr ir kvalitatīvi izpildīti, nekad nav bijušas situacijas, kad pēc remonta jāatgriežas servisā ar sūdzībām par kaut ko nepadarītu. Iesaku katram fordistam.

vilhelms_tills Reģ.: 21.05.2007
0 2 Atbildēt

BMW328 rakstīja: Runājot par BMW vislabākais noteikti ir Latbema.Cenniks normāls, kvalitāte normāla,pilns piedāvājumu serviss.

BMW ir geju auto, jo tam ir pakaļpiedziņa. Pilnīgi pretīgi skatīties, kā tie gej-auto ielas slīpē.

krown2008 Reģ.: 11.10.2017
0 5 Atbildēt

Pirms kāda laika biju apņēmies savā īpašumā iegādāties auto, taču biju izlēmis, ka tas būs iepriekš lietots. Protams, ne vienmēr vari zināt, kas "lācītim vēderā", tādēļ meklēju iespējas auto pārbaudīt pirms pirkšanas. Uzgāju autocentra Oranž Garaž mājaslapu, kurā reklamēja pirmspirkšanas diagnostiku. Sazvanījos, rezervēju vēlamo laiku, devos pie viņiem. Puiši pieņemšanā - pieklājīgi un pretīmnākoši, kas man bija svarīgi, jo pārdevējs ar auto aizkavējās un darbu nevarēja sākt uzreiz. Pārbaudes laikā mani konsultēja, izstāstīja un visu parādīja, jo ar auto esmu uz "Jūs", bet tas nenozīmēja, ka darbinieki par mani bija sliktākās domās - atradām kopīgu valodu un beigās kopā izspriedām, ka konkrēto auto labāk nepirkt. Tā nu es atvedu pēc kāda laika vēl vienu noskatītu auto un šo nu gan puiši paslavēja - neesot lielas problēmas un tas, kas bija man stāstīts, atbilda patiesībai. Paldies servisa puišiem par lielisko attieksmi, patiešām izpalīdzēja! Nu ar savu jauno auto braucu bez raizēm jau labu laiku Un, ja kāda problēma radīsies, noteikti griezīšos šeit! Iesaku visiem! Cenas adekvātas, laba attieksme un godīgas atbildes!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Autoserviss nav būtisks, svarīgi ir uzticēt savu auto prasmīgam meistaram un kur ir meistara darba vieta, tur arī brauc. Ja meistars aoziet citur, tad arī tur jābrauc labot. Bet autoserviss pieņem darbā citu cilvēku, kam tavs auto ir nepazīstams.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jaunu tēmu cept negribēju, paceļu kko vecu!

Gribēju aprakstīt savu pirmo pieredzi ar BMW oficiālo dīlerservisu Dārzciema ielā.

Tad nu tā, piezvana man, pasaka, ka mašīnai rūpnīcas atsaukums, mainīšot ieplūdes kolektoru, viss apmaksāts, saku, OK! Izvēlamies datumu, vakar no rīta ierodos, tik tālu viss ok.

Par cik man dienas grafiks saspringts, prasu cikos būs, saka, līdz 13.00 būs gatavs, bet nu piezvanīšot, kad braukt pakaļ. OK! Prasu, ko tad darīs, ieplūdes kolektoru mainīs, kko rakājās datora, nē, to nē, kko kārbai skatīšoties utt. Izbrīnīts saku, ka teica par ieplūdes kolektoru, noliedz - Nē!

Pienāk plkst. 15.30, ne bū ne bē, man laiks spiež zvanu pats, ā jā esot gatavs var braukt pakaļ...forši! Paķeru taksi no otra Rīgas gala, aizbraucu, iedod atslēgas, prasu, nu ko ta sadarīja - mainīja ieplūdes kolektoru!

Iekāpju auto, pielaižu...skatos visi iestatījumi pa nullēm, telefonu neatpazīst, salona apgaismojums cits, visi borta datora rādījumi pa nullēm, nu ok, ko darīt, saregulēju lēnām visu atpakaļ. Piespiežu gāzes pedāli, kkas nav, sāku kustēties, mašīna mironis, knapi kustās, turpat nometu malā, ieeju atpakaļ saku, neiet auto! Sāk kko zvanīties, pēc kāda laika atnāk čalis, kas dzinis ārā no boksa, ā jā jutu ka neeiet!!! BLE, kā tu tādu mašīnu vari atdot klientam!!! Iedzen auto atpakaļ, ne piedodiet, ne atvainojiet, par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim, prasu cik ilgi jāgaida, atbildi nesaņēmu...elektriķis ķipa skatoties...tā nonīku tur kādu nepilnu stundu, izdzina man auto...prasu kas bija, tas izdzinējs saka, nevaru Jums teikt, prasiet servisa pieņēmējam, ķipa tam bijis man jāizskaidro, prasu lai skaidro, kkur aizklīdis tas...pēc kāda brīža atvilkās, kko bezsakarīgu murmināja zem deguna par kkādu šļauciņu, joprojām nekāda atvainošanās! Tā arī aizbraucu netikdams gudrs kas tur bija!!! Laipni lūgti oficiālajā BMW servisā...auto 7 sērijas BMW, ar ko pie viņiem ir jābrauc, lai būtu normāla attieksme pret klientu?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

brrr, "risinājums" viens- tur nebraukt vispār un nekad, pi......

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu skaidrs tātad pa 10+ gadiem tur nav mainījies pilnīgi nekas, klients vienmēr lohs, laikam viņiem to klientu pa daudz, žēl ka WESSam atņēma tiesības tirgot BMW, citādi šitie turpina izlaisties.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tirgot atņēma, bet servisa tiesības jau nē - cik zinu, Wess Select joprojām ir oficiāls BMW serviss.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jā tā ir, bet kamēr ir slaucama govs - jaunu auto tirdzniecība bez konkurences - es domāju ka viņiem pie kājas, ja serviss stagnē.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"...pēc kāda laika atnāk čalis, kas dzinis ārā no boksa, ā jā jutu ka neeiet!!!.."

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Ārprāts kaut kāds! Vācijā kas tāds vispār nebūtu iedomājams. Trakāk nekā kaut kādā "krūmu servisā". Saprotu, ka tie nav atsevišķi gadījumit vai cilvēki, bet jau gadiem attīstījusies sistēma, kā viņi strādā. Par Bmw kā auto neko sliktu nedomāju, bet šāda autorizētā dīlera dēļ tikai pa gabalu no turienes..

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

... "par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim,"...

Nu tad jau Moller krasta krietni pārspēj BMW, jo Krasta ielā bez bezmaksas tējas un kafijas parasti uz galda ir arī āboli un vasaras sezonā arī bezmaksas saldējums

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Starp citu, varbūt ir vērts uzrakstīt pašam lielajam BMW kantorim kādu meilu, kurā lietu izklāstīt un pajautāt - jūsuprāt, tas ir OK? Visticamāk jau diži nekas nemainīsies, bet nu ja nu? Ir dzirdēts, ka cilvēks tā izdara un pilnīgi negaidīti pēc 3 dienām no dīlerservisa zvans, kurā kāds menedžeris satraukti cenšas noskaidrot, kas tad klientam īsti nav sanācis un kāpēc.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu man it kā pofig, netērēšu laiku, netaisos tur braukt un remontēties, kaut gan apkopes līdz 100K/km man tur ir "apmaksātas", bet tas ir vienīgais, ko taisos tur veikt. Cenas tur arī ir priekš muļķiem!

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Nesaki vis. Viens uzraksta, otrs un kas zina, varbūt BMW sāk skatīties - kas, ellē, tur notiek, ka visi tādi neapmierināti?

Bet nu tā Tava darīšana, skaties pats.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Jaunu tēmu cept negribēju, paceļu kko vecu!

Gribēju aprakstīt savu pirmo pieredzi ar BMW oficiālo dīlerservisu Dārzciema ielā.

Tad nu tā, piezvana man, pasaka, ka mašīnai rūpnīcas atsaukums, mainīšot ieplūdes kolektoru, viss apmaksāts, saku, OK! Izvēlamies datumu, vakar no rīta ierodos, tik tālu viss ok.

Par cik man dienas grafiks saspringts, prasu cikos būs, saka, līdz 13.00 būs gatavs, bet nu piezvanīšot, kad braukt pakaļ. OK! Prasu, ko tad darīs, ieplūdes kolektoru mainīs, kko rakājās datora, nē, to nē, kko kārbai skatīšoties utt. Izbrīnīts saku, ka teica par ieplūdes kolektoru, noliedz - Nē!

Pienāk plkst. 15.30, ne bū ne bē, man laiks spiež zvanu pats, ā jā esot gatavs var braukt pakaļ...forši! Paķeru taksi no otra Rīgas gala, aizbraucu, iedod atslēgas, prasu, nu ko ta sadarīja - mainīja ieplūdes kolektoru!

Iekāpju auto, pielaižu...skatos visi iestatījumi pa nullēm, telefonu neatpazīst, salona apgaismojums cits, visi borta datora rādījumi pa nullēm, nu ok, ko darīt, saregulēju lēnām visu atpakaļ. Piespiežu gāzes pedāli, kkas nav, sāku kustēties, mašīna mironis, knapi kustās, turpat nometu malā, ieeju atpakaļ saku, neiet auto! Sāk kko zvanīties, pēc kāda laika atnāk čalis, kas dzinis ārā no boksa, ā jā jutu ka neeiet!!! BLE, kā tu tādu mašīnu vari atdot klientam!!! Iedzen auto atpakaļ, ne piedodiet, ne atvainojiet, par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim, prasu cik ilgi jāgaida, atbildi nesaņēmu...elektriķis ķipa skatoties...tā nonīku tur kādu nepilnu stundu, izdzina man auto...prasu kas bija, tas izdzinējs saka, nevaru Jums teikt, prasiet servisa pieņēmējam, ķipa tam bijis man jāizskaidro, prasu lai skaidro, kkur aizklīdis tas...pēc kāda brīža atvilkās, kko bezsakarīgu murmināja zem deguna par kkādu šļauciņu, joprojām nekāda atvainošanās! Tā arī aizbraucu netikdams gudrs kas tur bija!!! Laipni lūgti oficiālajā BMW servisā...auto 7 sērijas BMW, ar ko pie viņiem ir jābrauc, lai būtu normāla attieksme pret klientu?

vispār jau sākums daudzsološs, kolektors jāmaina vai kas tur pēc atsaukuma... Un vēl dīlerītis ar pretenzijām uz dieva lomu. Jautri, apsveicu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Atsaukumi ir gandrīz visām mašīnām, per to nebūtu jāsatraucas, pat labi, uzliek jaunu detaļu vecās vietā, kas teorētiski var gļukot, bet kā viņu nomaina, tas jau ir cits jautājums!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

topinambur, es tev ieteiktu pastaigāt pie psihoterapeita, tu tāds depresīvs vienmēr... nu, gandrīz vienmēr...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumu. Ir kāds konkrēts terapeits, pie kā man iet - saskaņā ar diagnozi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti