Lieta sekojoša bremzējot sit atpakaļ pedāli un krakšķ un tā skaņa nāk no bremžu pedāļa puses respektīvi kautkur zem tā visvairāk tas izpaužās uz apledojuša ceļa vasarā gan tādas figņas nebija.autiņam ir ABS un TCS vai tas nav kautkādi saistīts ar šīm fiškām.varbūt kādam tāda figņa ir bijusi lai padalās.mazda 626.2001g kas tur būtu sagājis sviestā
Marchiks_ rakstīja: Man no sākuma arī bija grūti piespiest sevi atlaist bremzi un izstūrēt.
Tajā situācijā bez ABS bija variants izstūrēt pretējā joslā vai, visdrīzāk grāvī, jo diez vai noturētos uz apmales nesamazinoties ātrumam. Varbūt varēja, bet tomēr palikšu pie savām domām, ka ar ABS tomēr drošāk
Uz kurieni pasaule ripo! - ja autoskolā nepastāsta kas ir ABS -
ar to TCS gan uzmanīgi! priekšvelkošjam auto uz plika ledus ASĀ LIKUMĀ vinjsh vairāk traucē kā palīdz ! toties uz nosacīti taisna vai sliktos ceļa apstaklos stradā kā difera bloķis! un auto labi uzsāk!
Geskasfans rakstīja: Kā nemāca, man liekas pat bija tajā lielajā grāmatā pat jautājumi par ABS.
Kā nesamazina bremzēšanas ceļu? Googlē pirmais links
www.euroauto.lv/...
Fufelis tas viss ir! Reaali pagarina!!!! Kaa tad domaa, uz kaa pamata notiek ritenju nesablokjeeshanaas? Uz to, ka sisteema atlaizj bremzes un peec tam atkal bremzee, liidz fiksee kaada ritenja sablokjeeshanos. Bet auto tikmeer ripo! Taatad veic noteiktu celju! Un shis celjsh - bremzee, atlaizj, bremzee, atlaizj - ir garaaks, nekaa mashiina to veiktu ar nobolkjeetiem ritenjiem. Ir paarbaudiits...
Pilsonis,kurš kritiskā situācijā nespēj normāli bremzēt un iemočī pedāļi grīdā, tikpat nespēs tā vadīt auto,lai izvairītos no sadursmes. Viņa acu skats būs piekalts šķērslim,pedālis iemīts grīdā un rokas būs sakampušas stūri,to negrozot. Tā kā......
Gadījumi,kad ABS traucē bremzēt- svaigs sniegs,sniega putra,ledus,dubļi. Uz sausa asfalta un uz mitra asfalta netraucē.
man ABS nostraadaaja vienu reizi kops juulija meenesha...ij tad pac speciaali uz apledojusas pelkjes nospiedu....
hvz....
ja pie liela aatruma sablokjeesi ratus, tad vari iesljuukt auzaas....
Riktiigi ekstreemaa situaacijaa varbuut ka paliidz-masiina paliek mazliet mazaak nevadaama....
ja pie maza aatruma-kaada jeega labaak ir braukt un kontroleet apstaakljus un celja segumu, nevis skaitiit vaarnas, runaat pa telefonu vai onaneet brauciena laikaa.....
Ozz rakstīja: ja pie liela aatruma sablokjeesi ratus, tad vari iesljuukt auzaas....
Par šito arī iedomājos - ja šļūks taisni, tad vēl nav tik traki, varbūt attapsies un atlaidīs bremzi, lai izstūrētu. Ja sametīs šķērsām, tad gan diez vai izdomās, kas jādara.
Ar ABS tāda šļukšana nedraud, kā jau teica - muļķu drošs pasākums
Protams, ABS un citas fīčas nepasargā no avārijām, ja pats neuzmanīsies! Tās vienkārši palīdz/var palīdzēt ne tik pieredzējušam/labam braucējam samazināt avārijas sekas vai pat izvairīties no tās.
RHINO rakstīja: Uz kurieni pasaule ripo! - ja autoskolā nepastāsta kas ir ABS -
Es domāju, ka autoskolās pastāsta kas ir ABS un ka šīs sistēma neļauj riteņiem nobloģēties, bet neviens jau nestāsta kā tas izpaužas. Es arī kad noirku a/m ar ABS sākumā nesapratu kāpēc tas pedālis tā tirinās un vai tiešām tam tā jābūt, jo to ka pedālis tirinās neviens nekur nestāsta.
Tāpēc arī neviens nerakstīja TG/AM, jo lielākā daļa sākumā brīnijās par pedāļa tirināšanos.
Baisulis rakstīja: Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats
Ir arī otrs variants, mans fācis tā kādreiz darīja:
līdz ar pirmo sniegu paceļ auto uz klučiem un nekustina līdz pavasarim. Ziemas riepas jau toreiz nebija, bija 'tādas kādas bija 3 reiz restaurētas, un pie reizes atsperes dabūja atpūsties.
Baisulis rakstīja: Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats
Ir arī otrs variants, mans fācis tā kādreiz darīja:
līdz ar pirmo sniegu paceļ auto uz klučiem un nekustina līdz pavasarim. Ziemas riepas jau toreiz nebija, bija 'tādas kādas bija 3 reiz restaurētas, un pie reizes atsperes dabūja atpūsties.
Šis ir labākais variants visādiem edmundsiem,viktosiem un geskasfaniem.
Baisulis noteikti piedzimis ar baranku rokā un savos dzīves padsmit gados jau ir 3 kārtējais ziemas rallija čempions.
Man nav liela pieredze autobraukšnā. Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kulta pielūgsmes objekts. Manā gadījumā ir jākrāj pieredze (viss nāk ar laiku).
Geskasfans rakstīja: Baisulis noteikti piedzimis ar baranku rokā un savos dzīves padsmit gados jau ir 3 kārtējais ziemas rallija čempions.
Man nav liela pieredze autobraukšnā. Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kulta pielūgsmes objekts. Manā gadījumā ir jākrāj pieredze (viss nāk ar laiku).
Tāpēc es saku- ne visiem ABS der un palīdz. Ja kāds apgalvo,ka ABS palīdz,es saku,ka nepalīdz.
Geskasfans rakstīja: Baisulis noteikti piedzimis ar baranku rokā un savos dzīves padsmit gados jau ir 3 kārtējais ziemas rallija čempions.
Man nav liela pieredze autobraukšnā. Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kulta pielūgsmes objekts. Manā gadījumā ir jākrāj pieredze (viss nāk ar laiku).
redzi, deels, sajaa forumaa kaa reiz pumpaini tiinji netusee (tikpat kaa )vai tas labi vai slikti-nezinu....
Te jau videejais vecuma taa ap 30 imho grozaas.... taa teikt, cilveeki ar pieredzi...un kaa Tu taadam, ar pieredzi, pieraadiisi to ko nezini, un veel ačgaarni
Baisulim nepaliidz,
Man PO, jo censos to ABS neizmantot
Veel kaads patur vinju praataa...
Katram jau sava fiška jaaizstraadaa kas un kaa....tikai cilveeki jau nemaacaas no citu kljuudaam, bet gan savaam...
Taapeec noveelu ij Tev, ij sev, ij visiem paareejiem-
brauksim uzmaniigi, nepaarveerteejot savas speeejas!
Geskasfans rakstīja: Priekškam tev vajag to ABS atslēgt, viņš tev samazina bremzēšanas ceļa garumu.
Nū.. diskutējams jautājums. Vēl vakar uz viena apledojuša placīša mēģināju - ja es maigi spiežu pedāli, pats jūtot brīdi, kad riteņi tūlīt tūlīt sabloķēsies, tad sanāk nobremzēt ātrāk, kā vienkārši minot bremzi grīdā un ļaujot ABS`am darīt savu darbu. Krakšķinoties turpina kustību, kamēr tā pat bremzējot esmu jau apstājies. Pagājušo ziemu arī tika veikts līdzīgs eksperiments - divi auto ar līdzīgu masu, viens ar abs, otrs bez, bet ar radžotām riepām. Abi ieskrienas ar vienādu ātrumu, min vidējo pedāli grīdā - otrais auto ar radzēm iegrebjas ledū un ātri vien apstājas, kamēr pirmais turpina saraustīti slīdēt uz priekšu. Lēni, bet turpina.
abs bremzēšanas ceļu pagarina tikai dažos izņēmuma gadījumos, bet pārsvarā samazina. Lai izskaidrotu humanitāro zinātņu piekritējiem, kaktu "rallistiem" un vienkārši muļķiem, visuzskatāmāk būtu uzzīmēt grafiku, kur uz x ass ir berzes spēks, un uz y ass pieliktais spēks ķermenim. berzes spēks aug līdz ar pielikto spēku kamēr ir STĀVBERZE, kad stāvberze pāriet SLĪDBERZĒ grafikā redzams straujš kritums un turpmāk līkne iet horizontāli
ABS nelietošana pagarina tikai kaktu rallista krānu...
bremzējot sit pedāli - mazda 626 2001g
Lieta sekojoša bremzējot sit atpakaļ pedāli un krakšķ un tā skaņa nāk no bremžu pedāļa puses respektīvi kautkur zem tā visvairāk tas izpaužās uz apledojuša ceļa vasarā gan tādas figņas nebija.autiņam ir ABS un TCS vai tas nav kautkādi saistīts ar šīm fiškām.varbūt kādam tāda figņa ir bijusi lai padalās.mazda 626.2001g kas tur būtu sagājis sviestā