Geskasfans rakstīja: Bet par to TSC gan īsti skaidrības nav kā tas reāli dzīvē uzvedās un kādas sajūtas, kad tas TSC sāk darboties.
pamatprincips ir vienkāršs: riteņi uz vienas ass parasti griežas vienādi vai ar mazu atšķirību, ja ši atšķirība palielinās vairāk par rūpnīcā iestādīto tad kompis sāk bremzēt to riteni kas griežas ātrāk, slodze motoram, slodze transmisijai bet uz apsniguša ceļa auto kārpās ar abiem ratiem! citiem šī sistēma vel njem vērā pakaljējo asi - dažam labam parketniekam tas kalpo kā bloķis!
Viss ir labi līdz straujam! uzsveru straujam pagriezienam piemēram no ielas pagalmā, TSC uz slidena celja vel nomet pa memajiem ārējo ratu un auto pa taisno dodas uz sētas stabu!
P.S. auto ir jāvada ar galvu, jājut ar dibenu, un jāparedz negaidītu situāciju iespējamība jau kvartālu iepriekš!
P.S.S. SLIDINIES un tu NEPASLĪDĒSI!
bremzējot sit pedāli - mazda 626 2001g
Lieta sekojoša bremzējot sit atpakaļ pedāli un krakšķ un tā skaņa nāk no bremžu pedāļa puses respektīvi kautkur zem tā visvairāk tas izpaužās uz apledojuša ceļa vasarā gan tādas figņas nebija.autiņam ir ABS un TCS vai tas nav kautkādi saistīts ar šīm fiškām.varbūt kādam tāda figņa ir bijusi lai padalās.mazda 626.2001g kas tur būtu sagājis sviestā