bremzējot sit pedāli - mazda 626 2001g

EDMUNDSS Reģ.: 14.12.2003

Lieta sekojoša bremzējot sit atpakaļ pedāli un krakšķ un tā skaņa nāk no bremžu pedāļa puses respektīvi kautkur zem tā visvairāk tas izpaužās uz apledojuša ceļa vasarā gan tādas figņas nebija.autiņam ir ABS un TCS vai tas nav kautkādi saistīts ar šīm fiškām.varbūt kādam tāda figņa ir bijusi lai padalās.mazda 626.2001g kas tur būtu sagājis sviestā

 
1 2 3
Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Marchiks_ rakstīja: Man no sākuma arī bija grūti piespiest sevi atlaist bremzi un izstūrēt.

Tajā situācijā bez ABS bija variants izstūrēt pretējā joslā vai, visdrīzāk grāvī, jo diez vai noturētos uz apmales nesamazinoties ātrumam. Varbūt varēja, bet tomēr palikšu pie savām domām, ka ar ABS tomēr drošāk

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Uz kurieni pasaule ripo! - ja autoskolā nepastāsta kas ir ABS -

ar to TCS gan uzmanīgi! priekšvelkošjam auto uz plika ledus ASĀ LIKUMĀ vinjsh vairāk traucē kā palīdz ! toties uz nosacīti taisna vai sliktos ceļa apstaklos stradā kā difera bloķis! un auto labi uzsāk!

Geskasfans Reģ.: 16.07.2007
0 0 Atbildēt

Kā nemāca, man liekas pat bija tajā lielajā grāmatā pat jautājumi par ABS.

Kā nesamazina bremzēšanas ceļu? Googlē pirmais links

www.euroauto.lv/...

Geskasfans Reģ.: 16.07.2007
0 0 Atbildēt

Bet par to TSC gan īsti skaidrības nav kā tas reāli dzīvē uzvedās un kādas sajūtas, kad tas TSC sāk darboties.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Pat ar visu ABS.....

jaabremzee taa, lai tas nesaaktu darboties....

ABS ir pamataa muļķudrošais ievedums,lai pilsonim ar panikaa paargrieztaam aciim un liidz krampjiem kaajaa nospiestu bremzhu pedaali tomeer buutu iespeeja izdziivot....

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Kā nemāca, man liekas pat bija tajā lielajā grāmatā pat jautājumi par ABS.

Kā nesamazina bremzēšanas ceļu? Googlē pirmais links

www.euroauto.lv/...

Klausi visam,ko tev stāsta.

ABS nesamazina bremzēšanas ceļu. Izņemot gadījumus,ja pie stūres sēž cilvēks ,kurš nav iemācījies bremzēt.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Kā nemāca, man liekas pat bija tajā lielajā grāmatā pat jautājumi par ABS.

Kā nesamazina bremzēšanas ceļu? Googlē pirmais links

www.euroauto.lv/...

Fufelis tas viss ir! Reaali pagarina!!!! Kaa tad domaa, uz kaa pamata notiek ritenju nesablokjeeshanaas? Uz to, ka sisteema atlaizj bremzes un peec tam atkal bremzee, liidz fiksee kaada ritenja sablokjeeshanos. Bet auto tikmeer ripo! Taatad veic noteiktu celju! Un shis celjsh - bremzee, atlaizj, bremzee, atlaizj - ir garaaks, nekaa mashiina to veiktu ar nobolkjeetiem ritenjiem. Ir paarbaudiits...

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Pilsonis,kurš kritiskā situācijā nespēj normāli bremzēt un iemočī pedāļi grīdā, tikpat nespēs tā vadīt auto,lai izvairītos no sadursmes. Viņa acu skats būs piekalts šķērslim,pedālis iemīts grīdā un rokas būs sakampušas stūri,to negrozot. Tā kā......

Gadījumi,kad ABS traucē bremzēt- svaigs sniegs,sniega putra,ledus,dubļi. Uz sausa asfalta un uz mitra asfalta netraucē.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu.....

man ABS nostraadaaja vienu reizi kops juulija meenesha...ij tad pac speciaali uz apledojusas pelkjes nospiedu....

hvz....

ja pie liela aatruma sablokjeesi ratus, tad vari iesljuukt auzaas....

Riktiigi ekstreemaa situaacijaa varbuut ka paliidz-masiina paliek mazliet mazaak nevadaama....

ja pie maza aatruma-kaada jeega labaak ir braukt un kontroleet apstaakljus un celja segumu, nevis skaitiit vaarnas, runaat pa telefonu vai onaneet brauciena laikaa.....

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: ja pie liela aatruma sablokjeesi ratus, tad vari iesljuukt auzaas....

Par šito arī iedomājos - ja šļūks taisni, tad vēl nav tik traki, varbūt attapsies un atlaidīs bremzi, lai izstūrētu. Ja sametīs šķērsām, tad gan diez vai izdomās, kas jādara.

Ar ABS tāda šļukšana nedraud, kā jau teica - muļķu drošs pasākums

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Ugga, bet reaali-situaacija kad pie liela aatruma ir jaabremzee taa, ka acis izspraagst-

prieksaa bojaagaajeejs izliidis

skjeerslis aka nospraadzis šrots ceļa viduu nakts melnumaa

ceļš beidzaas....

visos 3 gadiijumos graavis un auzas ir velkomeeti....

paareejos gadiijumos kaa prieksaabrauceejs bremzee, liikums utt-

pasam ir jaaietur distance. un jaakontolee aatrums......

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Protams, ABS un citas fīčas nepasargā no avārijām, ja pats neuzmanīsies! Tās vienkārši palīdz/var palīdzēt ne tik pieredzējušam/labam braucējam samazināt avārijas sekas vai pat izvairīties no tās.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats

Traseem ne traseem, bet iespeeju paslidinaaties bez draudiem apkaarteejiem vajag izmantot , kaut vai izsistu laukaa vasaras nikjus...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Baisulis rakstīja: Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats

Traseem ne traseem, bet iespeeju paslidinaaties bez draudiem apkaarteejiem vajag izmantot , kaut vai izsistu laukaa vasaras nikjus...

Ziemā sākās jauni niķi atgriežas atmiņa, ka mašīnai ir arī rokas bremze un arī to var lietot

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: Uz kurieni pasaule ripo! - ja autoskolā nepastāsta kas ir ABS -

Es domāju, ka autoskolās pastāsta kas ir ABS un ka šīs sistēma neļauj riteņiem nobloģēties, bet neviens jau nestāsta kā tas izpaužas. Es arī kad noirku a/m ar ABS sākumā nesapratu kāpēc tas pedālis tā tirinās un vai tiešām tam tā jābūt, jo to ka pedālis tirinās neviens nekur nestāsta.

Tāpēc arī neviens nerakstīja TG/AM, jo lielākā daļa sākumā brīnijās par pedāļa tirināšanos.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats

Ir arī otrs variants, mans fācis tā kādreiz darīja:

līdz ar pirmo sniegu paceļ auto uz klučiem un nekustina līdz pavasarim. Ziemas riepas jau toreiz nebija, bija 'tādas kādas bija 3 reiz restaurētas, un pie reizes atsperes dabūja atpūsties.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja:

Baisulis rakstīja: Tāpēc vajag jau tagad doties uz ziemas trasēm un laukumiem patrenēties un saprast ,ko auto var,ko vari pats

Ir arī otrs variants, mans fācis tā kādreiz darīja:

līdz ar pirmo sniegu paceļ auto uz klučiem un nekustina līdz pavasarim. Ziemas riepas jau toreiz nebija, bija 'tādas kādas bija 3 reiz restaurētas, un pie reizes atsperes dabūja atpūsties.

Šis ir labākais variants visādiem edmundsiem,viktosiem un geskasfaniem.

Geskasfans Reģ.: 16.07.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis noteikti piedzimis ar baranku rokā un savos dzīves padsmit gados jau ir 3 kārtējais ziemas rallija čempions.

Man nav liela pieredze autobraukšnā. Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kulta pielūgsmes objekts. Manā gadījumā ir jākrāj pieredze (viss nāk ar laiku).

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Baisulis noteikti piedzimis ar baranku rokā un savos dzīves padsmit gados jau ir 3 kārtējais ziemas rallija čempions.

Man nav liela pieredze autobraukšnā. Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kulta pielūgsmes objekts. Manā gadījumā ir jākrāj pieredze (viss nāk ar laiku).

Tāpēc es saku- ne visiem ABS der un palīdz. Ja kāds apgalvo,ka ABS palīdz,es saku,ka nepalīdz.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Baisulis noteikti piedzimis ar baranku rokā un savos dzīves padsmit gados jau ir 3 kārtējais ziemas rallija čempions.

Man nav liela pieredze autobraukšnā. Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kulta pielūgsmes objekts. Manā gadījumā ir jākrāj pieredze (viss nāk ar laiku).

redzi, deels, sajaa forumaa kaa reiz pumpaini tiinji netusee (tikpat kaa )vai tas labi vai slikti-nezinu....

Te jau videejais vecuma taa ap 30 imho grozaas.... taa teikt, cilveeki ar pieredzi...un kaa Tu taadam, ar pieredzi, pieraadiisi to ko nezini, un veel ačgaarni

Baisulim nepaliidz,

Man PO, jo censos to ABS neizmantot

Veel kaads patur vinju praataa...

Katram jau sava fiška jaaizstraadaa kas un kaa....tikai cilveeki jau nemaacaas no citu kljuudaam, bet gan savaam...

Taapeec noveelu ij Tev, ij sev, ij visiem paareejiem-

brauksim uzmaniigi, nepaarveerteejot savas speeejas!

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Geskasfans rakstīja: Priekškam tev vajag to ABS atslēgt, viņš tev samazina bremzēšanas ceļa garumu.

Nū.. diskutējams jautājums. Vēl vakar uz viena apledojuša placīša mēģināju - ja es maigi spiežu pedāli, pats jūtot brīdi, kad riteņi tūlīt tūlīt sabloķēsies, tad sanāk nobremzēt ātrāk, kā vienkārši minot bremzi grīdā un ļaujot ABS`am darīt savu darbu. Krakšķinoties turpina kustību, kamēr tā pat bremzējot esmu jau apstājies. Pagājušo ziemu arī tika veikts līdzīgs eksperiments - divi auto ar līdzīgu masu, viens ar abs, otrs bez, bet ar radžotām riepām. Abi ieskrienas ar vienādu ātrumu, min vidējo pedāli grīdā - otrais auto ar radzēm iegrebjas ledū un ātri vien apstājas, kamēr pirmais turpina saraustīti slīdēt uz priekšu. Lēni, bet turpina.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

ABS domāts lai saglabātu auto vadāmību un taisnvirziena akustību strauji bremzējot. Bremzēšanas ceļu ABS pārsvarā pagarina.

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

abs bremzēšanas ceļu pagarina tikai dažos izņēmuma gadījumos, bet pārsvarā samazina. Lai izskaidrotu humanitāro zinātņu piekritējiem, kaktu "rallistiem" un vienkārši muļķiem, visuzskatāmāk būtu uzzīmēt grafiku, kur uz x ass ir berzes spēks, un uz y ass pieliktais spēks ķermenim. berzes spēks aug līdz ar pielikto spēku kamēr ir STĀVBERZE, kad stāvberze pāriet SLĪDBERZĒ grafikā redzams straujš kritums un turpmāk līkne iet horizontāli

ABS nelietošana pagarina tikai kaktu rallista krānu...

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

un šo slīdberzes un stāvberzes atšķirību arī izmanto ABS princips

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti