Ideots rakstīja: KUR ir Rīgas apvedceļš ar 2 joslām katrā braukšanas virzienā un ar no/uzbrauktuvēm ir pēc 5-10 km
kur ????
gabaliņš no Jūrmalas šosejas līdz Liepājas šosejai
Ideots rakstīja: KUR ir Rīgas apvedceļš ar 2 joslām katrā braukšanas virzienā un ar no/uzbrauktuvēm ir pēc 5-10 km
kur ????
gabaliņš no Jūrmalas šosejas līdz Liepājas šosejai
bet, ja par tēmu - tad es saprotu tā - ar skaļu lozungu 'ātrsatiksmes ceļš' tiks apzīmēta esošā šoseja, kas kādam 'privātajam patrnerim' būs jāuzlabo līdz, droši vien, 110 kmh, un pēc tam viņš par to saņems piķi 30 gadus. Forši. Un tauta naverēs kliegt, jo tam nav precedenta, un neviens tā īsti aizmudžinātajos līgumos nespēs iedziļināties.
Ja tas aatrums bus ~ 110 kmh - ta kaada jeega to vispaar dariit,, lai njem un vienkaarshi salabo ieseedumus un pashu klaajumu un miers. Tur jau tagad visi parasti ~ 110 viilee, ja vien zaljie dinozauri nemaisaas pa kaajaam.
noprivatizēs to ceļu un īpašnieks ar sūdainu koku izdzenās mentus.... visi maksās 50 kapeikas par uzbraukšanu uz ceļa....
rezultātā visi laimīgi
gan Jelgavas gan Siguldas jaunaas magjistraales izskataas peec iipashuma sagraabshanas nevis peec darbiibas sabiedriibas interesees.
reaals labums buutu uztaisii maksas shoseju Liepaaja(Ventpils)- D-pils (Rezekne)- bet tur zarna par tievu- investiicijas neatmaksaasies. bet panjemt gatavu infrastruktuuru- tur visi gudri.
veel druscinj un kads noprivatizees shobriid izjaato Chakeni- saremontees un iekasees pa 1LVL- tipa visiem labi- chakene izremonteeta un sastreegumu mazaak.
~ 10 miljoni Ls uz 1km-nav slikti.
Te mazliet saprotamāk aprakstīts www.tvnet.lv/...
smaidiigais rakstīja:
Ideots rakstīja: KUR ir Rīgas apvedceļš ar 2 joslām katrā braukšanas virzienā un ar no/uzbrauktuvēm ir pēc 5-10 km
kur ????
gabaliņš no Jūrmalas šosejas līdz Liepājas šosejai
būvētājiem 30 gadus būs jauztur ceļš kārtība. ziemā jātīra sniegs, pats labos bedres, novāks ceļmalas u.t.t.
pi***** un provokācija.....
Visiem ceļiem ir aizsargjoslas - un dziļi pofig uz visiem lieguma zonam.... jo:
1 - Valsts, pašvaldību, komersantu un māju ceļu zemes nodalījuma joslas minimālais platums no autoceļa ass uz katru pusi ir:
a) 25 metri – divu brauktuvju autoceļam ar sadalošo joslu līdz 10 metriem;
2 - Aizsargjoslām gar ielām un autoceļiem ir šāds minimālais platums:
lauku apvidos platumu aizsargjoslām gar autoceļiem nosaka teritoriālplānojumos, bet tur, kur to nav,- no
ceļa ass uz katru pusi:
• I tehniskās kategorijas ceļiem – 200 metru,
un šajā platumā dziļš poh uz visam lieguma teritorijam..... kādreiz bija ģelo ar Gaujas nacionālo parku - šie saskaņoja ceļa paplašinājumu un trases korekciju gandrīz pa jauno vietu....
Koroče kārtejais lohotrons......
Tās maģistrāles neko neatrisinās. Ja nu vienīgi būs iespēja ātrāk nokļūt līdz vēl lielākam korķim.
Apskatieties, ka snotiek tajā pašā Vācijā vai Francijā. Kādi korķi ir uz bāņiem un kādi ir uz parastajiem ceļiem. Jo ātrāks un platāks ceļš, jo vairāk problēmu, kad tas beidzas.
Nortel rakstīja: Apskatieties, ka snotiek tajā pašā Vācijā vai Francijā. Kādi korķi ir uz bāņiem un kādi ir uz parastajiem ceļiem. Jo ātrāks un platāks ceļš, jo vairāk problēmu, kad tas beidzas.
Nu gan salidzinajumu atradi.Korķi tur veidojas ja ir avarijas vai remonti
modena rakstīja: pi***** un provokācija.....
Koroče kārtejais lohotrons......
absolūti piekrist!
lai privāti partnerē ar pilnīgi jaunu ceļu kaut kur, kur tāda nemaz nav.
Tagad - lai aizmālētu acis - teiks, ka nau jau maksas ceļš, bet tikai valsts (mēs) maksās(im) iks miljonus gadā reiz inflācijas koeficients. Principā tik pat labs darījums, kā pierobežas stāvlaukums
uz Sēnīti nebūs automaģistrāle
Satiksmes ministrijas Valsts un privātās partnerības projektu tehniski ekonomiskā komisija pieņēmusi lēmumu precizēt automaģistrāles Rīga-Sēnīta būvniecības projekta nosaukumu, termina "automaģistrāle" vietā piemērojot paredzamajai būvei terminu "ātrsatiksmes ceļš".
Kā skaidrots šodien valdībā uzklausītajā Satiksmes ministrijas (SM) informatīvajā ziņojumā, šāds lēmums pieņemts tāpēc, ka no Vides pārraudzības valsts biroja sniegtā atzinuma par ietekmes uz vidi novērtējuma noslēguma ziņojumu izriet, ka posmā pie Garkalnes, no 24.kilometra līdz 31.kilometram dabas liegumā, jebkādu veidu būvniecība ir aizliegta un papildu lēngaitas joslu izbūve nav iespējama.
Finanšu un tehnisko risinājumu analīze arī parādījusi, ka automaģistrāles būvniecības gadījumā visā posma garumā jānodrošina lēngaitas, tajā skaitā sabiedriskajam transportam, satiksmes joslas, kas ievērojami sadārdzinātu projektu un būtu ekonomiski nepamatots risinājums.
Izvērtējot patlaban pieejamo informāciju par līdzīgu projektu iepirkumiem kaimiņvalstīs, par piemērotāko atzīts slēgts konkurss, piemērojot kandidātu priekšatlasi kā pirmo konkursa kārtu, kurā tiks izvērtēta pretendentu spēja veikt projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un objekta uzturēšanas darbus, norāda SM.
Pēc kandidātu atlases sekos slēgts konkurss, kurā iepirkuma komisijas atlasītie pretendenti iesniegs savus piedāvājumus, iekļaujot finanšu prognozi, kurā tiek atsevišķi definētas investīciju un uzturēšanas izmaksas.
Uzturēšanas izmaksas paredzēts katru gadu indeksēt, tam izmantojot indeksācijas koeficientu, kuru aprēķinās kā kalendārā gada inflāciju attiecībā pret bāzes datuma cenu līmeni, balstoties uz Latvijas Būvniecības izmaksu indeksu, ko regulāri aprēķina Latvijas Centrālā statistikas pārvalde, skaidro SM.
Privātajam partnerim tiks deleģētas tiesības darboties Vidzemes šosejas posmā Rīgas apvedceļš-Sēnīte no 15.kilometra līdz 39.kilometram tādā mērā, kā tas nepieciešams līguma nosacījumu izpildei, un nekādas ekskluzīvas valdījuma vai īpašuma tiesības uz šo ceļa posmu privātajam partnerim netiks nodotas, skaidro SM, uzsverot, ka ceļa lietotājiem autoceļa posms būs pieejams bez maksas.
Līguma darbošanās maksimālo termiņu noteiks iepirkumu komisija, un tas sastāvēs no investīciju un uzturēšanas periodiem.
Investīciju periodam, kura laikā privātais partneris ieguldīs līdzekļus, projektējot un rekonstruējot ātrsatiksmes autoceļu, varētu tikt paredzēti trīs līdz četri gadi, bet pēc investīciju perioda beigām, sākot no būves nodošanas ekspluatācijā brīža, turpmākie 20 gadi ir paredzēti uzturēšanas periodam, kura laikā tiks veikti uzturēšanas darbi rekonstruētajam ceļa posmam un veikti maksājumi privātajam partnerim par pieejama un kvalitatīva ceļa posma nodrošināšanu satiksmei.
Projekta izmaksas absolūtos skaitļos, ietverot administratīvās, projektēšanas, būvniecības, uzturēšanas un finansējuma izmaksas, tiek plānotas 244,689 miljonu latu apmērā.
Samaksa par privāta partnera sniegto pakalpojumu tiks aprēķināta, no bruto pakalpojumu maksājuma atņemot pieejamības un darbības atskaitījumus, kas tiks aprēķināti, ja uz ceļa būs traucēta vai kavēta satiksme un tas kādā no aprēķinu periodiem neatbildīs tehniskajās specifikācijās noteiktajiem pieejamības vai kvalitātes kritērijiem.
SM arī lūdz atļauju veikt iepirkuma procedūru un slēgt līgumu par autoceļa Rīgas apvedceļš-Sēnīte ātrsatiksmes autoceļa projektēšanu, būvniecību, uzturēšanu un finansēšanu ar izvēlēto privāto partneri uz laiku līdz 30 gadiem.