2 Polarlacis:
Ar 4 aizvieto "č" burtu.
"š" burtu aizvieto ar 6.
P.S. Jebkurā gadījumā nesaprotu - kāpēc nevar rakstīt normalā latviešu valodā...
2 Polarlacis:
Ar 4 aizvieto "č" burtu.
"š" burtu aizvieto ar 6.
P.S. Jebkurā gadījumā nesaprotu - kāpēc nevar rakstīt normalā latviešu valodā...
iet runa par 60.gadiem porshe 911,tajā laikā:www.dennigcars.com/...
salīdzinājums 90.gadu beigas(atkārtojums):www.phy.duke.edu/...
Tur tā lieta ,ka camaro z28 pēc 1999 ir viens no tiem uz pirkstiem sask. USA auto,kas testos var vienl. sacensties ar porshe 911 un maksā > kā 3X mazāk.
Ta nu ir sanācis ka nujau kaadi 2 gadi braukaaju ar f-body camaro 1994 gada ar LT1(kajau te eksperti teica 5,7 v8 ar 285 zs un LS1 naaca no 95 dada beigaam liidz 2002 kad beidza razot camaro atskiriiba starp LT1 un LS1 ir 20zs) diemzeel maneejam ir tomaats un gluzi visus priekus tas nelauj izbaudiit. Bet jaudas pilniigi pietiek vismaz pagaidaam. Pakaleejaa piekare ir ka gazikam principaa neizniicinaama vieniigais kaste ir paredzeeta 100 000 km un tad reekinies ar 700ls nepastāv probleemas ka nevar atrast bloki jo tas jau ir stokaa z28 par sazobi gan nezinu bet veel nav izdevies panaakt ka viens rats spoleetu aatraak vai veelaak neka otrs. Redzi ir arii PSRS tipa cilveeki kuriem amerikaanis liekaas liela smaga un neekanomiska masiina bet tad nu taa saliidzinaajumam: camaro ar V8 un tomaatu pasmasa ir 1560kg bet e34 ar 6 cilindriem (3,5L) un manuaali pasmasa ir 1525kg taatad iipasi nesaskatu nekaadu lielo atskiriibu un arii jaudas un savara attieciiba taatad ir daudz iespaidiigaaka camaro pateerins abiem normaali verot pa pilseetu ir ap 15- 18l. Protams ka ir jautri braukt ar murraajosu V8 zem kapota un uz slapja asfalta sakeres pakaleejiem ratiem nav vispaar (255/45 r16). Par mustangiem nezinu bet ja kaadreiz saspiediisu galvu ta ka gribeesies fordu tad nemsu fox-body mustangu ar 5.0 vai ja gribeesies pap*** pa netu tad var samekleet arii 351inch3 jeb 5,9L jaunie 4,6L liekaas necieniigi vaardam musclecar taapat ka camaro ar v6. Tad nu tas arii ir viss kas man ir sakaams 7dienas riitaa par amerikaaniem. Ja ir veelme zinaat ka ir ar manuaali LS1 tad japrasa usserim ar vaardu vetal.
vinstrol rakstīja: salīdzinājums 90.gadu beigas(atkārtojums):www.phy.duke.edu/...
vinstrola kungs es tiko parlasiju to salidzinajuma tabulu un sapratu kad tas ir PILNIGS SVIESTS,ko Amerikanji parprot labi,lai slimi cilveki pirktu savu maju razoto produktu!!!!!! Tur salidzina 993 modeli,kur4 taja laika vel naca vel ar gaisa dzese4anu un jau skaitijas novecojis... pret Z28.......1998 un 1999 Porsche jau izlaida Boxter 3.2S un paradijas jau jaunakas paaudzes 911Carreras un pat Turbo versijas,kuras to Z28 atstatu putekljos(vienadu gadu modelji)......Par cenu gan nevar strideties,jo Amerikanju dzelzi ir salidzinajuma leti gan....... Kadu video tie Ami4u amuri vareja ievietot taja saita labak,paradot ka tas Por4s saliek tam Z28 likumota trase reala dzive,nevis sacidami kad driz paradi4oties kautkadi 0-150mph dragreisu dati........
Don\'t panic . neesmu deutsche auto ienaidnieks, ne usa auto fans, pārsvarā esmu braucis ar bmw un merzaveciem.Vienīgais gribēju pievērst uznanību,ka camaro z28 pēdējā paaudze ir viens no retajiem usa auto,kam ir vērts pievērst uzmanību,jo ir nācies ar to babraukāt. Modelis principā ir 1992.gada,1999-restailings, tā ka salīdzinājums ar attiecīgo porshe nav nekorekts testā: www.phy.duke.edu/...
vinstrol rakstīja: Rakstā www.phy.duke.edu/... ne viens nesaka ka camaro z28 ir labāka vadāmība par porshe 911 .Tā atpaliek ,bet tikai par 1 punktu no 10(stering feel) ,kas auto ar aizmugures monotiltu ir fenomenāli labi,jo Porshe 911 var uzskatīt par vadāmības etalonu. Ar 911 esmu braucis tikai nedaudz pa pilsētu,lai brauktu dinamiski stipri jāspaida pedālis(ir izteikta turbo bedre).Ar z28 pabraukāju vairākas dienas.Rij priekš tāda motora fenomenāli maz ,pilsētā līdz 17l (motors visu laiku strādā tukšgaitā -līdz 1000rpm).Uz šosejas 200km/h-puspedālis gāzes.pie 3000 rpm!.Zem 130km/h var palīst zem9 l. 5.7 motors tuningojas elementāri (ar piedāvājumiem un komplektiem pilns internets),lai vēl uzforsētu porshe 3.6 turbomotoru jāpamokās.
Kas tās par muļķībām, ka 911 ir vadāmības etalons? Par kuru modeli ir runa vispār? Tas pats Audi R8 noteikti vadās labāk!
Bet nu vispār salīdzināt USA miskastes ar Porsche, BMW utt ir sviests. USA autobūve ir totālākais sh1t.
Runāt kopumā par kaut kādām autobūvēm ir no tās pašas sērijas ,ka visas sievietes ir mau.... Runa iet par konkrētu modeli(modifikāciju ,motoru utt.) .Ir jēga te rakstīt ,ja pats esi ar doto konkrēto auto braucis, vai dot atsauksmi uz kādu testu. Ja neesi, tad tā ir tukša gvelšana ,pamats respektēt 0. Ar 2000.g Z28 pabraucu Vācijā 2001.gadā-pirkta Vācijā(eiropas variants)-īpašnieks normāls puika-vācietis (3 sporta zāļu īpašnieks),kam vēl bija 750.bmw.
Edžulis rakstījaKas tās par muļķībām, ka 911 ir vadāmības etalons? Par kuru modeli ir runa vispār? Tas pats Audi R8 noteikti vadās labāk! -kas tās par muļķībām,ka R8 vadās labāk. Nevajag jaukt 2 dažādas lietas -vadāmību( steering) ar stabilitāti uz ceļa. vadāmība ir spēja ātri un precīzi izpildīt manevru max īsā ceļa un laika posmā-pilnpiedziņa R8 principā tam traucē,stabilitāti protams paaugstina. Stabilitāte -max ātrums pie kura var palikt uz ceļa ar jebkuru segumu.Aizmugures piedziņa(it sevišķi ja motors aizmugurē vai centrā un īsa riteņu bāze) labai vadāmībai atbilst vislabāk.Vinstrolam taisnība- porshe modeļi ,kas atbilst šiem kritērijiem vienmēr ir bijuši vadāmības etalons.Rallijā galvenā nozīme tomēr ir stabilitātei,protams arī vadāmībai(mazākā mērā,jo tur nav jāizpilda strauji pagriezieni ik pēc 3-10m,kā apbraucot konusu rindu vai agresīvā ielas satiksmē)-tāpēc tur ir pilnpiedziņa.
Arī stabilitāte uz autobāņa camaro z28(2000.g)arī līmenī.Uz autobāņa pāri 200(puspedālis) stāvēja kā pielīmēts.Bija praktiski jauns -20000km pirkts pie vācijas čevroleta dīlera(tanī laikā eiropas chevrolet vēl daewoo klonus netirgoja).Tiesa riepas aizm. bija uzbāztas 315/35 .Ja attaisīja kapotu no V8 bija redzami 2cilindr.-motors aizbāzts uz centru-labākai razvesovkai.Līdz ar to priekša deform.zona lidz motoram 1m(pasīvā drošiba).Paprasīju saimniekam ,kā uz līkumota ceļa-atbilde: man pa likumotiem ceļiem nav jābraukā -lai braukā autosportisti,es nodarbojos ar citiem sporta veidiem. Bet pats pamēģināju-arī stūrējas pienācīgi ,kā jau iepriekš minēts.
Pilnigi dorņi... sen jau visiem ir zināms,ka vadāmibas etalons ir SAAB... vai neatceraties,kādus vadišanas trikus SAAB performancē rādija... tā kā jūsu Porši un Amerikāņi iesūkā... par BēMēVē vispār nerunāsim...
farruhs: Pilnīgi dorņi.......Kas tas ir nesalāpīti pohains uzbraucošs rukšķiens?-it kā neviens pagaidām te viens pie otra personīgi nebija vērsies.Pagaidām uztversim kā humoru. SAAB- visu cieņu markai, ir nācies pabraukāt. Bet nevajag reliģiozi sjūsmināties par paša ražotāja reklāmas klipiem:www.youtube.com/... Konusi ir diezgan tālu viens no otra.Tas vairāk ir šovs. Varētu te sabāzt veselu čupu ar ar klipiem par porshe ,bmv m3 uc. trikiem. Pēc fizikas lik . priekšpiedziņa ir stabīlāka par pakaļpiedziņu,bet stūrējas ātrāk un straujāk pakaļpiedziņa pēc tam pilnpiedz. -konusu testu vislabāk izietu pilnpiedziņa ar īsu bāzi(jo te vajag ne tikai strauji stūr,bet arī notur . uz trajekt.)
Džeki,biku no tēmas novirzijāties!
Par 911 viss ir skaidrs- tā ir virsotne no jebkura skatu punkta.
Bet jautājums ir tas pats- par remontiem, piekares izturību un tehnisko apskati.
Motors nesanāks jaudīgais- fordam 3.8, camaro- 3.4
Cik noprotu - bundža ar nav tā labākā.
ebays un rezerves daļas ies roku rokā abiem šiem modeļiem.
Bet rozīnīte ir uztverta- V8 skaņa, pakaļas piedziņa, manuālā kārba un nav trenūzenes kājās!
valetudo rakstīja: Edžulis rakstījaKas tās par muļķībām, ka 911 ir vadāmības etalons? Par kuru modeli ir runa vispār? Tas pats Audi R8 noteikti vadās labāk! -kas tās par muļķībām,ka R8 vadās labāk. Nevajag jaukt 2 dažādas lietas -vadāmību( steering) ar stabilitāti uz ceļa. vadāmība ir spēja ātri un precīzi izpildīt manevru max īsā ceļa un laika posmā-pilnpiedziņa R8 principā tam traucē,stabilitāti protams paaugstina. Stabilitāte -max ātrums pie kura var palikt uz ceļa ar jebkuru segumu.Aizmugures piedziņa(it sevišķi ja motors aizmugurē vai centrā un īsa riteņu bāze) labai vadāmībai atbilst vislabāk.Vinstrolam taisnība- porshe modeļi ,kas atbilst šiem kritērijiem vienmēr ir bijuši vadāmības etalons.Rallijā galvenā nozīme tomēr ir stabilitātei,protams arī vadāmībai(mazākā mērā,jo tur nav jāizpilda strauji pagriezieni ik pēc 3-10m,kā apbraucot konusu rindu vai agresīvā ielas satiksmē)-tāpēc tur ir pilnpiedziņa.
Losīt, R8 lai arī ir pilnpiedziņa, bet reāli uzvedas uz ceļa kā RWD. Pie tam motors pa vidu, nevis kā poršam - aizmugurē. Protams, ka R8 ir labāk vadāms. Es gan teikšu, ka vislabāk vadāmais auto ir vecais labais BMW E30 M3, bet kurš man ticēs?
Nu un nav 911 virsotne no jebkura skatu punkta. Shut UP! Ferrari izd_rāž 911 visos caurumos. Un arī atsevišķi BMW to izdara...
Njā... interesanta "diskusija"
Kāpēc gan netiek pieminētās F1 mašinas. Es dmāju viņas visos punktos (gan vadāmība, gan stailitāte, gan max. ātrums) saliks šeit pieminētos audi, poršus, BMW utt.. utjp....
Visi te dročī uz poršu 911 ka tas esot vadaamiibas etalons....
pat pa diskaveeriju bija seerija best ever un 911 it iipasi pirmie modelji bija smagi nokritizeeti....
nedomaaju, ka tur var buut kaut kas labs, ja dzineejs atrodas aiz pakaljeejaas ass....
Kā vienmēr iauto stilā - sākam ar 4kEUR vērtu autiņu, beidzam ar F1
Vēl, kā par brīnumu, neviens īsti uz poda nav pasūtīts
Vienīgais normālais (pat iekārojamais) USA auto ir Corvette Vēlams Ztka... Vot tas ir car for value (Porsche atpūšas)... Pēdējais Z06 arī izceļoties ar labu vadāmību. Corvette ar būs vieta manā superauto angāriņā
edzulis rakstīja:
valetudo rakstīja: Edžulis rakstījaKas tās par muļķībām, ka 911 ir vadāmības etalons? Par kuru modeli ir runa vispār? Tas pats Audi R8 noteikti vadās labāk! -kas tās par muļķībām,ka R8 vadās labāk. Nevajag jaukt 2 dažādas lietas -vadāmību( steering) ar stabilitāti uz ceļa. vadāmība ir spēja ātri un precīzi izpildīt manevru max īsā ceļa un laika posmā-pilnpiedziņa R8 principā tam traucē,stabilitāti protams paaugstina. Stabilitāte -max ātrums pie kura var palikt uz ceļa ar jebkuru segumu.Aizmugures piedziņa(it sevišķi ja motors aizmugurē vai centrā un īsa riteņu bāze) labai vadāmībai atbilst vislabāk.Vinstrolam taisnība- porshe modeļi ,kas atbilst šiem kritērijiem vienmēr ir bijuši vadāmības etalons.Rallijā galvenā nozīme tomēr ir stabilitātei,protams arī vadāmībai(mazākā mērā,jo tur nav jāizpilda strauji pagriezieni ik pēc 3-10m,kā apbraucot konusu rindu vai agresīvā ielas satiksmē)-tāpēc tur ir pilnpiedziņa.
Losīt, R8 lai arī ir pilnpiedziņa, bet reāli uzvedas uz ceļa kā RWD. Pie tam motors pa vidu, nevis kā poršam - aizmugurē. Protams, ka R8 ir labāk vadāms. Es gan teikšu, ka vislabāk vadāmais auto ir vecais labais BMW E30 M3, bet kurš man ticēs?
Nu un nav 911 virsotne no jebkura skatu punkta. Shut UP! Ferrari izd_rāž 911 visos caurumos. Un arī atsevišķi BMW to izdara...
Nu tas gan ir fufels ka e30 M3 ir laba vadamiba.Smags 6cilindru motors priekša nu galigi nevar nodrošinat labu vadamibu.Kaut kada vadamiba varetu but italim ar 4cilindru motoru
Edžulis rakstīja: Vienīgais normālais (pat iekārojamais) USA auto ir Corvette Vēlams Ztka... Vot tas ir car for value (Porsche atpūšas)... Pēdējais Z06 arī izceļoties ar labu vadāmību. Corvette ar būs vieta manā superauto angāriņā
_____________
_----te pilnīgi piekrītu,ir vēl daži apvidus 4x4,ja piestrādā pie piekares. Protams camaro Z28(1999---) nav corvette, kaut gan kopīgi ir viens no motoriem -V8 LS1,viena no kārbām(automāts),riteņu diski un dažādi sīkumi salonā utt. Ja iznāk ,pamēģini pabraukt un būsi pārsteigts, ka aizmugurē ir masīvs,primitīvs atkarīgais tilts.Ne vienmēr teorija sakrīt ar praksi. Latvijā Z28 (pēc 1999) esmu redzējis kādu vienu,vecos z28 ar LT-1(iekritušās acis)-vairākus.
Pārdodu
Pontiac Trans Am WS6 5.7
T-top, manuālā kārba,
2002 gads
vinstrol atvaino bet tu te esi saraxtījis megasviestu kvadrātā.
batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors
P.S. vadāmības(handling) etalons ir Jaguar D-type(Sir Stirling Moss) vai arī Porsche 911 GT2(Walter Rohl)
p.s.s nevies Z28 camaro nekad nav bijis pasaulē jaudīgkāis auto uz to godu var pretendēt ikia Copo un Yanko
p.s.s.s. Un jaudu pacelt kā reiz Porsche 911 turbo gadījumā ir apmēram tikpat vienkārši kā Nissan Skyline un Toyota Supra, visiem minētajiem auto ir milzīgs resurss.
Chevrolet comaro pret Ford mustang
Abu auto gads ap 1995. Arī viņu vērtība ir ap 4000,-EUR.
Vai ir vērts vispār kādu no viņiem ņemt?
Mērķis- pakaļas piedziņa un izbraucieni brīvdienās.
Vai es nepavadīšu savas brīvdienas garāžā remontējot to pretstatā izklaidei? Varbūt tomēr ņemt, tradicionāli, urļiku bumeru?