visbaudāmāk vadās vwfana Opel Meriva 1.3 cddti
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
visbaudāmāk vadās vwfana Opel Meriva 1.3 cddti
girtz rakst.:vinstrol atvaino bet tu te esi saraxtījis megasviestu kvadrātā.
batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors
P.S. vadāmības(handling) etalons ir Jaguar D-type(Sir Stirling Moss) vai arī Porsche 911 GT2(Walter Rohl)
p.s.s nevies Z28 camaro nekad nav bijis pasaulē jaudīgkāis auto uz to godu var pretendēt ikia Copo un Yanko
_____________
Par e30 m3 nav mani vārdi Ka camaro z28(top modifik.) bija jaudīgākais SĒRIJV. auto pasaulē uz 60.g vidu---inform. no dokum. filmas par camaro un mustang vēsturi(sat .kanāls-auto plus) Man ir ierakst. cietā diskā dvd form. Fragm . varu mēģ. aizsūtīt uz norād. e-pastu.
Uggga rakstīja: Kā vienmēr iauto stilā - sākam ar 4kEUR vērtu autiņu, beidzam ar F1
Vēl, kā par brīnumu, neviens īsti uz poda nav pasūtīts
te visi tik gudri ka vienkarshi nav ko d/rst pasuutiit
GirtzB rakstīja:
batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors
Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu
vinstrol Camaro Z28 pirmajai paaudzei(tā kura trāpa 60-to vidū, precīzāk 1968-tajā ) bija 302 kubikcollu dzinējs ar jaudu 290zs tā nu nekādi nebij jaudīgākā sērijveida mašīnā
Ferrari 365 GTB/4 bij 365zs
Ferrari 275 GTB/4 bij 300zs
AC Cobra 427 425zs - dafiga
Camaro Copo un Yanko arī ap 435zs
Lamborghini Miura sākot ar 350zs
un tie nav vienīgie
p.s. visi uzskaitītie ir sērijveida auto
batka - un ar 6-cil motoreli ar tā virsbūve vadās visai pieklājīgi
GirtzB rakstīja:
batka - un ar 6-cil motoreli ar tā virsbūve vadās visai pieklājīgi
Vadamiba nav ta sliktaka bet lidz pilnibai ari talu
to girttz : Vēlreiz apskatījos ok filmā iet runa par 60. beigu camaro z28 modif . ar 7.5 mot. >400zs .Diktors:-uz to brīdi jaudīgākais sērijveida auto pasaulē-nekad camaro vairs nebūs tik jaudīgs. Ja interesē varu uzdāvināt DVD disku ar fragmentu.Aprakstos dotais modelis tiek maz pieminēts,pārsvarā bāzes z28-290zs,ja atradīšu ielikšu linku.
Pilnīgi pareizi,lūk camaro 1.paaudzes dzinēji(7 litr. beigās-430zs)---en.wikipedia.org/...
BēMēVē jau iznačaljno ir vissūdigākā vadāmiba... kas par muljķiem?
Pat 80vidus Esic vadās labāk nekā to pašu gadu E-30... Tāds mēsls kā E-30 vēl ir jāpameklē... tā sūda preikša slid ārā visur un visu laiku...
...un nevajag te lja,lja...
Par Amerikāņiem gan neko nezinu... priekš manim pārak daudz ēd beņu.
Būtu nekorekti salīdzināt nevienādas piedziņas, svara sadalījuma pa asīm, u.t.t. auto. Tas ir kā salīdzināt fūres stabilitāti ar vilciena sastāvu..
batka rakstīja: Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu
ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.
farruhs
Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...
Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.
farruhs rakstīja: Pat 80vidus Esic vadās labāk nekā to pašu gadu E-30... Tāds mēsls kā E-30 vēl ir jāpameklē... tā sūda preikša slid ārā visur un visu laiku...
...un nevajag te lja,lja...
Tu esi mūžā braucis vai kaut redzējis E30 M3?
edzulis rakstīja:
batka rakstīja: Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu
ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.
farruhs
Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...
Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.
Ej nostumies ar saviem bembjiem... eMiits,eMiits... gatavais memiits...
Tu laikam katru dienu sūkā glušakus tiem saviem eMiišiem...
edzulis rakstīja:
farruhs rakstīja: Pat 80vidus Esic vadās labāk nekā to pašu gadu E-30... Tāds mēsls kā E-30 vēl ir jāpameklē... tā sūda preikša slid ārā visur un visu laiku...
...un nevajag te lja,lja...
Tu esi mūžā braucis vai kaut redzējis E30 M3?
Tas ir kaut kāds mācibu E-30 ?
edzulis rakstīja:
batka rakstīja: Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu
ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.
farruhs
Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...
Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.
Ja katram 10 bembistam NEBŪTU Miits,tad no tavas gudrās muldēšanas būtu kāda jēga,bet 90% no bembistiem nav M redzējuši,kur nu vēl braukuši...
Bembisti joptvai... smiekligi
Es jau sen bembim pateicu čau,jo izņemot pakaljpiedziņu viņā nekā cita nebija... parasts lūznis... tāds pats parasts ka visi pārējie... UN IEPŪT MAN!!!
farruhs rakstīja:
edzulis rakstīja:
batka rakstīja: Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu
ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.
farruhs
Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...
Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.
Ja katram 10 bembistam NEBŪTU Miits,tad no tavas gudrās muldēšanas būtu kāda jēga,bet 90% no bembistiem nav M redzējuši,kur nu vēl braukuši...
Bembisti *******... smiekligi
Es jau sen bembim pateicu čau,jo izņemot pakaljpiedziņu viņā nekā cita nebija... parasts lūznis... tāds pats parasts ka visi pārējie... UN IEPŪT MAN!!!
tikai tagad neiebrauc auzās.... saki ko vien vēlies, tikai nesaki, ka nopirki pasaules autobūves izcilo šedevru.... nu sāābu es domāju
.Es labprat "gudrako" si raksta komentetaju izvizinatu ar 911 Turbo S(475zs).......................,pectam cepaties neta un meginat salidzinat ar Amerikanju bezsmadzenju POWER.....................
vinstrol ja tu būtu rūpīgāk lasījis manus komentārus tad būtu izlasījiis tādus nosaukumus kā Camaro COPO un Yanko kuri arī bij tie auto ar 427kubikcollu motoriem un ~430zs
ar SAAB jau viss ir ok bet tikai līdz 9000 un pirmajam no 9-3 vēlākie jau ir bik neizsteiksmīgi izstrādājumi.
edzulis rakstīja:
ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.
farruhs
Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...
Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.
a man kaadu briidi likaas ka tu esi jau pieaudzis.
P.S. e30 ar 6cilindru motoru tieshaam nav NE TUVU labaak vadaamaa mashiina
edzulis rakstīja:
batka rakstīja: Tocna tiem šrotiem nak 4 cilindru motors.Tad jau moška ka var kaut cik ari pasturet viņu
ar saviem tekstiem tu pierādi, cik tups tomēr esi E30 M3 ir uzvarām bagātākais salon auto pasaulē. Un tieši tādēļ, ka vadās ļoti labi. Ir viegls un 4 cilindru motori ir super. 194-238zs.
farruhs
Tu kretiiin Muahahaha Priekša viņam slīd ārā Kur var būt tik tupi un neinformēti cilvēki...
Ne velti E30 M3 ir atzīts par labāko ///M auto kāds jebkad bijis. PAt apsteidzot jauno M3, veco M1 utt.
Un aizmirsi pieminet ka ralija ir neparspets rekords uzvaru skaita kaut kad 80 tajos
ilgi gaidiju kur novedīs šis topiks
rezumē par jautajumu ir vienkāršs, - ja visi trīs pieminētie spekrati būtu pa taisno no veikala, tad ... arī tad nebūtu atskirība kuru njemt lai nav jasēž garažā, bet 95tā gada pat RolceRoice var dabūt tadu ka kauns pa visu gjimi!
P.S. Nu nenosaka ne marka ne modelis automašīnas nolietojuma pakāpi, bet gan iepriekšējo īpašnieku attieksme!!! Tā tam būs būt, āmen!
Rhino tikko sāk palikt interesanti
Chevrolet comaro pret Ford mustang
Abu auto gads ap 1995. Arī viņu vērtība ir ap 4000,-EUR.
Vai ir vērts vispār kādu no viņiem ņemt?
Mērķis- pakaļas piedziņa un izbraucieni brīvdienās.
Vai es nepavadīšu savas brīvdienas garāžā remontējot to pretstatā izklaidei? Varbūt tomēr ņemt, tradicionāli, urļiku bumeru?