Chevrolet comaro pret Ford mustang

zhuks Reģ.: 01.12.2005

Abu auto gads ap 1995. Arī viņu vērtība ir ap 4000,-EUR.

Vai ir vērts vispār kādu no viņiem ņemt?

Mērķis- pakaļas piedziņa un izbraucieni brīvdienās.

Vai es nepavadīšu savas brīvdienas garāžā remontējot to pretstatā izklaidei? Varbūt tomēr ņemt, tradicionāli, urļiku bumeru?

 
1 2 3 4 5
Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Nu amerikāņu V8 dzinējiem resurss kā reizi ir stiprā puse.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: abi divi total sh1t

tāpat kā tavā avatarā attēlotais lūznis.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: pilniba piekritu edzulim. pietam 100% ka shitads auto jau savu resursu ir izsmelis un otru dzivibu vinam iedvest diez vai finansiali atmaksatos.

ps. 90to gadu visus mustang vispar ir peedeejais meesls un shirpatrebs.

Un ko tu te kā tāds mazs gailītis kladzini līdzi?

valetudo Reģ.: 28.12.2007
0 0 Atbildēt

1) mustang 1995. v6 3.8-totalshit 2)mustang 1995.v8 5.0-drusku labāks 3) camaro 1995. v6 3.8 nav camaro-nav vērts ņemt 4) camaro 1995. z28 5.7 -ir vērts ņemt it sevišķi ja ir iespēja tuning 5)mustang pēc 1999. v6 un v8 gt neatbilst cenai 6)camaro z28 5.7 v8 pēc 1999- perfekta izvēle,kas apgalvo pretējo nav ar to braukuši(pilnīgi piekrītu vinstrol)Te iet runa par 4.paaudzes Camaro 1993-1998.Bāzes modelis 3.8 V6-Camaro nosaukuma necienīgs(1.paaudzes Camaro 60.g sāk. bija jaudīgākā sērijv . mašina pasaulē-virs 400zs) un Z28-5.7 l ar nesalīdzināmi labāku vadāmību un daudz ef . bremzēm, par dinamiku nemaz nerunājot.1998.g beigās notika ļoti būtiska Camaro Z28 modernizācija(daži to sauc par 5.generation).1).Sāka uzstādīt nedaudz deforsētu corvetes motoru LS-1 power 5.7(ko par kapeikām var forsēt atpakaļ un uz augšu-līdz pat 1100zs zem 3 sek.-100-Amērikā viens no populārākajiem ielas drag modeļiem-skat saitus pa camaro z28 ar LS1.LAi forsētu līdz tādā jaudām vāciešus vai japāņus vajag 10x vairāk naudas.) 2) Tika palielināta par 50% visbūves cietība(hidropresēšanas tehnoloģ) 3) Nelielas izmaiņas dizainā 4) ESP sistēma (atslēdzama).5)uzlabotas bremzes,visi vent. diski. Ir nācies pabraukāt ar 1999.g Z28 .Biju pārsteigts par perfekto vadāmību(ar atkarīgo aizmugures piekari!) un rāvienu-tuvojas corvetei.Subjektīvi iespaidi labāki par BMW M5 ar 5 litr mot.Latvijā ,Igaunijā ,Lietuvā Camaro Z28 1999-2002 atrast praktiski neiespējami.Vācijā var -cena virs 12000e. Amērikā -nesists 10000-20000 USD. SS.lv tirgojas Pontiac firebird trans am 5.7-camaro z28 dvīņubrālis(arī LS-1 motors) . Mustangs pat ar jauno V8 (no 2000.g)-testos atpaliek no z28. Nevajag visus camaro bāzt vienā maisā. Tas ir tas pats kas salīdzināt BMW 518(1990) ar m5 (2002). Pats arī esmu RWD un BMW fans.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Tipa - atkārtošana zināšanu māte?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Nu amerikāņu V8 dzinējiem resurss kā reizi ir stiprā puse.

tu runa ta itka dzinejs automobilim butu svarigakais un dargakais mezgls. ko dod chuguna klucis kas iet pusljimonu bez eljas mainishanas, ja automaatiskaas karbas juuk un bruuk nonstopaa, lai nopirktu piekares daljas ir jalieto e-bay (hahaha ) bet lai sadabuutu vienu izsistu pagrieziena stiklinju ir jaatvadaas no summas par kuru var nopirkt jaunu riepu komplektu. bulja kaka tas ir visi shitiem mustangi shmustangi un camaro ir tiinju slapjie sapnji, nevis normali auto ar kuriem var braukt. esmu runaajis.

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: . esmu runaajis.

Tas jau tāds šļupstiens bij...

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Pilnīgas blēņas. Nav vairs 1995. gads .Amerikāņu auto detaļu Rīgā ir pilns ,dažreiz ir vairāk kas uz vietas,kā audi Ww .Maksā kapeikas(dolāra kurss un USA cenas) Ja nav Rīgā ,tad ir eiropas noliktavās .

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Camaro Z28 1999--- ir 6-pak manuālā ,un automāts tāds pats kā uz suburbana! Resurss pietiekošs(jākustina2x vieglāka mašīna) pavarotņiks usa maksā 10-15 usd ar sūtīšanu ne vairāk kā 20ls

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Master_D rakstīja: Nu amerikāņu V8 dzinējiem resurss kā reizi ir stiprā puse.

tu runa ta itka dzinejs automobilim butu svarigakais un dargakais mezgls. ko dod chuguna klucis kas iet pusljimonu bez eljas mainishanas, ja automaatiskaas karbas juuk un bruuk nonstopaa, lai nopirktu piekares daljas ir jalieto e-bay (hahaha ) bet lai sadabuutu vienu izsistu pagrieziena stiklinju ir jaatvadaas no summas par kuru var nopirkt jaunu riepu komplektu. bulja kaka tas ir visi shitiem mustangi shmustangi un camaro ir tiinju slapjie sapnji, nevis normali auto ar kuriem var braukt. esmu runaajis.

Palasi uzmanigak.te gaja runa par svedienas auto.Nu un ka grutak daļas dabut.Iespejams ka tadam svedienas auto remonts bus vajadzigs reizi 5 gados

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

ko tu tur muldi! pajauta kautvai chrysler voyager lietotajiem par detalju cenaam. tur viss ir apzeltiits. izdauzi vienu pakaljejo lukturi tadam pontiac firebird. nebrauksi veselas 3 nedeljas kamer atnaks ta tava prece no tas resnulju zemes? normali cilveki aizbrauc uz divi auto un panjem no sklada ko vajag. a te tak staljingrada. ka tad tads 10gadigs superkaars var maksaat 3500eiro ja analogs bmw ar nemotoru pat maksaa 2x dargaak?

ma924 Reģ.: 10.03.2004
0 0 Atbildēt

vinstrol rakstīja: Rakstā www.phy.duke.edu/... ne viens nesaka ka camaro z28 ir labāka vadāmība par porshe 911 .Tā atpaliek ,bet tikai par 1 punktu no 10(stering feel) ,kas auto ar aizmugures monotiltu ir fenomenāli labi,jo Porshe 911 var uzskatīt par vadāmības etalonu. Ar 911 esmu braucis tikai nedaudz pa pilsētu,lai brauktu dinamiski stipri jāspaida pedālis(ir izteikta turbo bedre).Ar z28 pabraukāju vairākas dienas.Rij priekš tāda motora fenomenāli maz ,pilsētā līdz 17l (motors visu laiku strādā tukšgaitā -līdz 1000rpm).Uz šosejas 200km/h-puspedālis gāzes.pie 3000 rpm!.Zem 130km/h var palīst zem9 l. 5.7 motors tuningojas elementāri (ar piedāvājumiem un komplektiem pilns internets),lai vēl uzforsētu porshe 3.6 turbomotoru jāpamokās.

Paga, paga Kāda vēl turbo bedre 911 Carrera S?

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

jā tam 911 laikam nebija turbīnas. Vācijā 2000.gadā ņēmu no plača izbraukt 911 un 944(tam gan bija -2.5 turbo) Bet sajūta ka ir turbo bedre bija abiem-riktīgi rāva pēc 3000 rpm.

gintss Reģ.: 14.09.2004
0 0 Atbildēt

Par detaļu cenām un pieejamību amerikāņiem ir krietni pārspīlēts.

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

cgi.ebay.com/... cena šeit ar piegādi būs kādi 50 ls par abiem ,laiks caur bay.lv 1-1.5ned (ar lidmašīnu) ir pārbaudīts. priekš otrā auto tas nav daudz. Par vojagieriem nezinu-tas ir viens no amerikāņu auto ko jāapiet ar līkumu ,tādu ir daudz-pārsvarā visi ar 4 cil un 6cil dzinējiem(neoni,sebringi,cavalieri utt.).IR viena likumsakarība-detaļas maksā dargāk visiem Usa auto,kas domāti eiropas tirgum,tajā skaitā vojagieris.

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

www.metacafe.com/... ---z28 pakaļējās lampas -cena smieklīga. cena šeit ap 50ls-caur bay.lv

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

kļūda jābūt----cgi.ebay.com/...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Man ar ir sens sapnis par vecu amerikaņu auto ko braukaties svedienas.Patik 60 gadu un 70to sakums.Pašlaik doma ir ņemt 68 gada mersi

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

kādreiz ap 97.g arī meklēju merzavecu ar 116. kasti un v8 restaurācijai ,par normālu cenu visi bija papuvuši(tipiskajās meršu vietās) par teicamā stāvokli vācijā prasīja 20-25kilomarkas.Beigās paņēmu 560 126.kasti-pabraukāju nedaudz-pārdevu.

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Man ar ir sens sapnis par vecu amerikaņu auto ko braukaties svedienas.Patik 60 gadu un 70to sakums.Pašlaik doma ir ņemt 68 gada mersi

Arii. Koliidz buus kaads briivaaks pikjis, taa gribas amiishu 60o gadu autinju. ideaali jau kaadu Mustang(u).

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt
vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt
vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

www.americanstreetmachines.com/... ,23,26/1967-Camaro-Z28/RS.html----1967.gadā maksāaja 3100 usd...

vinstrol Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

500 zs par humānu cenu-----www.cars-on-line.com/...

Polarlacis Reģ.: 15.10.2006
0 0 Atbildēt

Te jo talak,jo trakak.........Amerikanju auto,kuri varetu kaut nedaudz lidzinaties 911 gaitas ipa4ibam ir labi ja uz pirkstiem saskaitami(serijveida) un tadi auto ka Camaro nav nemaz salidzinami ar $tutgartes legendas ipa4ibam ne tuvu!!!!!!!!!!!! Te lasu par to forse4anu,pilnigi reka nak,kam tie 1000zs vajadzigi iznjemot kadu glupu dragu,itsevi4ki vel ja tie ir bezsmadzenju Amerikanju ZS,tur jabut kamikadzei,vai ta Camaro bundza jaatdod vispirms kadiem MTV PIMP MY RIDE nigriem,kuriem naudas no repo4anas tik daudz,kad sanak kad MONEY ISN'T OBJECT lai rito4o savestu kartiba,kura izturetu pat tuvu tadam jaudam!????!!! Por4u starpcitu ka 993,996pat 997 Turbo serijas nav gruti aizkachat lidz 600-700zs jaudam,neieguldot tajos miljonos,automa4inu rito4a dalja ari buveta ar rezervi......un visu ritenju piedzinja noteikti iedvesis vairak dro4ibas un jegas no tas jaudas.... Isteniba neviens 911 Turbo nav jakropljo,jo tie 99.5% autobraucejiem liksies arpus $is pasaules tapat....Es tik nesaprotu diskusijas jegu,jo dzeks tik grib izteret 4000Eiro uz dzelzi........,bet te jau panesas mega bazars!

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti