abi amerikāņi ap 95 gadu izceļās ar pretīgu dizainu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
abi amerikāņi ap 95 gadu izceļās ar pretīgu dizainu!
Šoreiz dizainam nav nozīmes!
Camaro- Par dragreisu vari aizmirst- pārāk smags un neiet it nemaz. 318i izceļ bez problēmām Mierīgai braukāšanai varētu būt OK, vietas daudz, līgana gaita..
Kā ir ar remontiem šiem, un rezerves daļas?
Salīdzinājumā ar 325 ir kādi plusi?
Marchiks_ rakstīja: Sorry, 5.7 motors tam lopam bija. BMW cērt ārā vienos vārtos. Kautkādas 6 sek līdz sotakam.
M6 4 sekundēs. Bet tev jau ar tādu nespīd kaut pavizināties,desu pavēlniek
Marchiks_ rakstīja:
Ja kas, lauķi, hayabusa to sasniedz nepilnās trijās, un max 350 km/h. Bet Tev nespīd tam pat pieskarties.
nepareizs pieņēmums. Sen jau kā noticis.
Markič,nesāc staipīt,tāpat bezjēgā tas tev būs
Ja Mustangu, tad arī jāņem ar lielo motoru, 3-litrīgie mierīgai braukšnai
Ka Mustangs,ta ari Camaro,ipa4i Z28 versija butu labs FUN,protams ja tie nav nojati lidz klinkim. Amerikanju auto ari atstatu lielaku iespaidu uz citiem cilvekiem,taka to nav tik daudz ka BMW uz celjiem un ar tiem ari nebrauka ikviens pec centraltirgus zivim neso4s Krievs,tatad imidzs butu labaks par bmw,ja tas rup. Tehniska zinja protams bmw ir daudz paraki un kvalitativaki,man patik M5 versija no talajiem gadiem,kaut ari neesmu sis markas fans,tam modelim cepuri nost. $aubos tik kad tu tiktu pa tadu naudu pie ka tada tik........
tikai un vienigi V8 motorus .
Marchiks_ rakstīja: Interesanti, ka M6 tāda snieguma sasniegšanai vajag 507 zs, bet camaro tikai 314.
Un cik Camaro vajadzetu zirgus lai sasniegtu 4,6 sek.???Katra nakama desmitdaļa nak arvien grutak.Tas nav tas pats kas uzlabot no 10 sek. uz 9 sek.
Te iet runa par 4.paaudzes Camaro 1993-1998.Bāzes modelis 3.8 V6-Camaro nosaukuma necienīgs(1.paaudzes Camaro 60.g sāk. bija jaudīgākā sērijv . mašina pasaulē-virs 400zs) un Z28-5.7 l ar nesalīdzināmi labāku vadāmību un daudz ef . bremzēm, par dinamiku nemaz nerunājot.1998.g beigās notika ļoti būtiska Camaro Z28 modernizācija(daži to sauc par 5.generation).1).Sāka uzstādīt nedaudz deforsētu corvetes motoru LS-1 power 5.7(ko par kapeikām var forsēt atpakaļ un uz augšu-līdz pat 1100zs zem 3 sek.-100-Amērikā viens no populārākajiem ielas drag modeļiem-skat saitus pa camaro z28 ar LS1.LAi forsētu līdz tādā jaudām vāciešus vai japāņus vajag 10x vairāk naudas.) 2) Tika palielināta par 50% visbūves cietība(hidropresēšanas tehnoloģ) 3) Nelielas izmaiņas dizainā 4) ESP sistēma (atslēdzama).5)uzlabotas bremzes,visi vent. diski. Ir nācies pabraukāt ar 1999.g Z28 .Biju pārsteigts par perfekto vadāmību(ar atkarīgo aizmugures piekari!) un rāvienu-tuvojas corvetei.Subjektīvi iespaidi labāki par BMW M5 ar 5 litr mot.Latvijā ,Igaunijā ,Lietuvā Camaro Z28 1999-2002 atrast praktiski neiespējami.Vācijā var -cena virs 12000e. Amērikā -nesists 10000-20000 USD. SS.lv tirgojas Pontiac firebird trans am 5.7-camaro z28 dvīņubrālis(arī LS-1 motors) . Mustangs pat ar jauno V8 (no 2000.g)-testos atpaliek no z28.
vinstrol rakstīja: www.phy.duke.edu/...
tikai nemēģini ieskaidrot, Camaro ar savu gazika pakaļpiekari un +200 kg svaru vadās labāk kā porka
Pēc kataloga porka pat ieskrienas ātrāk
Turklāt tas ir VECAIS modelis - kādi tur 70 000$ ? Šā brīža cena - no 20 -25 000 ebreju.
Kas, protams, joprojām ir 2x vairāk nekā z28.
Bet visā visumā - gaumes jautājums. Chevy noteikti ir robustāks un izturīgāks, savukārt porka ... izskatās labāk, vadās labāk, iet ātrāk, un ja kādu tas satrauc - tad mazāk arī ēd
Bet principā viss reducējas ap budžetu, kas visticamāk, ka nav ne 12, nedz arī 25 000.
Rakstā www.phy.duke.edu/... ne viens nesaka ka camaro z28 ir labāka vadāmība par porshe 911 .Tā atpaliek ,bet tikai par 1 punktu no 10(stering feel) ,kas auto ar aizmugures monotiltu ir fenomenāli labi,jo Porshe 911 var uzskatīt par vadāmības etalonu. Ar 911 esmu braucis tikai nedaudz pa pilsētu,lai brauktu dinamiski stipri jāspaida pedālis(ir izteikta turbo bedre).Ar z28 pabraukāju vairākas dienas.Rij priekš tāda motora fenomenāli maz ,pilsētā līdz 17l (motors visu laiku strādā tukšgaitā -līdz 1000rpm).Uz šosejas 200km/h-puspedālis gāzes.pie 3000 rpm!.Zem 130km/h var palīst zem9 l. 5.7 motors tuningojas elementāri (ar piedāvājumiem un komplektiem pilns internets),lai vēl uzforsētu porshe 3.6 turbomotoru jāpamokās.
Chevrolet comaro pret Ford mustang
Abu auto gads ap 1995. Arī viņu vērtība ir ap 4000,-EUR.
Vai ir vērts vispār kādu no viņiem ņemt?
Mērķis- pakaļas piedziņa un izbraucieni brīvdienās.
Vai es nepavadīšu savas brīvdienas garāžā remontējot to pretstatā izklaidei? Varbūt tomēr ņemt, tradicionāli, urļiku bumeru?