Nav populārs tādēļ ka Rover nobankroteja - lielākai daļai pie pārdošanas vairs nebija rūpnīcas garantijas....
Labs- jo BMW tur pielika savu roku.....
PS. tagad Rover pieder ķīniešiem..... gan jau drīz būs kaut kādi rezultāti
Nav populārs tādēļ ka Rover nobankroteja - lielākai daļai pie pārdošanas vairs nebija rūpnīcas garantijas....
Labs- jo BMW tur pielika savu roku.....
PS. tagad Rover pieder ķīniešiem..... gan jau drīz būs kaut kādi rezultāti
Bankrot! Detaliuz deficit!
Rolands85 rakstīja: Bankrot! Detaliuz deficit!
Nu nezinu par rovera detaļām, bet citiem tās pieražo pietiekamā daudzumā, (ja paskatas pie mums, tad mašīnas dažas vecākas par to īpašniekiem un daļu pietiek), bet agrāk it kā no Hondas derēja.. Kā ir ar šito, kad zem bēemdablejū viņš bija? Zinu ka dīzelis bija bembja, točna.
No hondas veciem modeļiem derēja tāpēc, ka daļa veco modeļu bija izstrādāti ar hondu un honda priekš eiropas ražoja tādus pašus. Bembis šito pārtrauca. Piemērs - pirmās un otrās paaudzes Rover 200, kas tika arī ražoti kā Honda Concerto un Honda Balade. Detaļas noteikti nekur nepazudīs, tik var pienākt laiks, ka būs jāpasūta no UK
Setup rakstīja:
Rolands85 rakstīja: Bankrot! Detaliuz deficit!
Nu nezinu par rovera detaļām, bet citiem tās pieražo pietiekamā daudzumā, (ja paskatas pie mums, tad mašīnas dažas vecākas par to īpašniekiem un daļu pietiek), bet agrāk it kā no Hondas derēja.. Kā ir ar šito, kad zem bēemdablejū viņš bija? Zinu ka dīzelis bija bembja, točna.
detaļas nav jāsaražo ļoti daudz- bet jāuztur to visu pasākumu vel kādus 10 gadus pēc modeļa noņemšanas no konvejera.... toties iedomājies - defaultā būs jāpērk ķiniešu brīnumus par britu cenu....
Rover 75
Ir kādam bijis? Un kā viņš? (ru saitos palasījos, baigi slavē, tik nasaprotu kapēc tad viņš nav tik populārs ja tik labs?)