Kuri vecie pasāti ir cinkoti?

sleepnis Reģ.: 02.05.2003

No kura gada viņus sāka cinkot, nu domāju tos no 89gada līdz 94.?

Un kā dīzeļiem atšķirt 1,6 dzelzi no 1,9 ?

Vai viņiem tie 1,6un 1,9 ir savstarpēji maināmi? Droši vien jau, ka ne.

Ja kāds zina, tad tas pats jautājums par Fordiem Mondeo un eskortiem.

Tikai ar motoriem tiem laikam tikai 1,8 ir. Bet vai tas ir tas pats motors visiem gan fiestai, eserim un mondeo?

Jaunā paaudze liek tiesības, bet pirkt viņiem dārgu auto būtu neprāts. Vajag vēl pēdējo, kuru var garāžā ar kuvaldu saremotntēt, tapēc tāda interese.

 
Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Necinkoja,cik zinu. Un dzinējs labāk 1,6 ar starpdzesi,tiem 1,9 problēmas ar kloķenes gala zobratu.

Rolands85 Reģ.: 01.10.2006
0 0 Atbildēt

No VWmotion foruma lasītā, tad atbilde ir: "NECINKOJA".

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Tad jau laikam būs jāsvītro no pretendentu loka.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Tad jau laikam būs jāsvītro no pretendentu loka.

Jaunā paaudze vai Pasāts?

Ear Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

Vai maz tagad tās cinkotās loksnes ar izmanto? Nevienam tak vairs nevajag arī tos 6 gadus. Ja braukā ar 5 gadus vecu autiņu, automātiski tiec lūzeros ierakstīts , kur nu vēl 12 gadus gaidīt kamēr kaut kas sāk rūsēt.

Ear Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja:

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

Vai maz tagad tās cinkotās loksnes ar izmanto? Nevienam tak vairs nevajag arī tos 6 gadus. Ja braukā ar 5 gadus vecu autiņu, automātiski tiec lūzeros ierakstīts , kur nu vēl 12 gadus gaidīt kamēr kaut kas sāk rūsēt.

aciim redzot izmanto. jo kaa dosi 12 gadu garantiju? kdreiz 10 gadu.

ja jau to pat SKODA dod.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

kadas cinka vannas, tu esi galigi saspiedies shitadas mulkjibas rakstit.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja:

Vai maz tagad tās cinkotās loksnes ar izmanto? Nevienam tak vairs nevajag arī tos 6 gadus. Ja braukā ar 5 gadus vecu autiņu, automātiski tiec lūzeros ierakstīts , kur nu vēl 12 gadus gaidīt kamēr kaut kas sāk rūsēt.

1) Manuprāt tāds fetišs "jo jaunāks auto, jo krutāks cilvēks" ir raksturīgs tikai LV, RU un USA.

Citur Eiropā cilvēki itin mierīgi brauc arī ar vecākiem auto ( tā pati Dānija, Holande, Francija, Itālija, Norvēģija etc)

Vienīgi - šie vecie auto tur ir visumā labāk uzturēti, nevis ar uzlīmēm un tūningu noklāti šroti kā te.

2) Pasātus sāka daļēji cinkot no B4 modeļa (94 gads?) Audi sāka aļēji cinkot jau 80to vidū. Opeļus sāka cinkot no 98. gada, bet arī ne gluži visus modeļus. Alfas - no 91-92. gada

Un vispār - ne visa pretrūsas apstrāde ir cinkošana. Dažādiem ražotāiem ir dažādas metodes - visādas galvenizācijas utt - bet teiksim vecos mersedesus vienkārši ĻOTI kvalitatīvi nokrāsoja.

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Nemeklē pēc cinkojuma, skaties pēc virsbūves stāvokļa, u.t.t. Ne jau nu ar to Passatu tava jaunatne brauks 10 gadus, pēc gada, diviem jau sen būs iegādāts normālāks drapaks

Storms Reģ.: 07.10.2003
0 0 Atbildēt

Master_D ir taisnība par pasātiem. B4 (94.-97.g.) bija daļēji cinkoti. Cinkotas ir detaļas kas visvairāk pakļautas korozijai - sliekšņi, durvju apakšas, arkas etc. Viss pārējais ir tā pati skābā grunts kas B3 pasātam (88.-94.g.).

Šai gruntij ir ļoti laba pretkorozijas aizsardzība. Bet grunts ir līdzīga keramiskam slānim kurš saplaisā bleķa locīšanas gadījumā (crash vai stingrāk dabūjot ar akmeni). Vēl viens faktors kas spēj izsaukt vispārēju rūsu B3 pasātam - ja tas netiek braukts. Tie kas reti tiek braukti ļoti bieži pāris gadu laikā pārvēršas duršlakā.

Tādēļ oriģinālie bleķi no šrota maksā dārgāk nekā jauni bleķi bodē - šrotā ir ar pretkorozijas apstrādi, bet bodē nē. Un tik kvalitatīvu apstrādi var nodrošināt tikai rūpnīcā. Pie mums remontējot autiņus visbiežāk pretkorosijas apstrāde vispār netiek veikta.

Rezumējot: Ja B3 un B4 pasātiem nav bojāts prekorozijas slānis tad viņi vēl pārdzīvos dažus-labus šodien salonos esošos modeļus. Bet ar autiņu ir jāapietas ar cieņu. Daudzus B3 esmu redzējis kas sākuši rūsēt pateicoties tam ka saimnieks to vienkārši ir sačakarējis (piemēram ar samoreziem moldingus un sliekšņus pieskrūvējis pie kuzova).

B4 joprojām nav problēmu atrast labā stāvoklī. Un tiem arī cena turas diezgan pieklājīga.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

Izskaidro, lūdzams, kāpēc manas muteres mk3 golf sākusi mesties virsū rūsa? Un ne jau bojājumi, bet vienkārši sāk uzrasties rūsa apakšā [autiņš lv 3 gadus], durvīm kaut kur pa vidu pleķi uzmetas...

Master_D kurus audi modeļus daļēji cinkoja? Cigāru kādus gadus?

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Baidos sameloties, bet vai cigārus jau no to pirmsākumiem necinkoja?

3 golpi ir katastrofa no rūsēšanas viedokļa.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Baidos sameloties, bet vai cigārus jau no to pirmsākumiem necinkoja?

3 golpi ir katastrofa no rūsēšanas viedokļa.

Jep. Bagazhnjika vaaks puust, taapat kaa sliekshnji.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

Izskaidro, lūdzams, kāpēc manas muteres mk3 golf sākusi mesties virsū rūsa? Un ne jau bojājumi, bet vienkārši sāk uzrasties rūsa apakšā [autiņš lv 3 gadus], durvīm kaut kur pa vidu pleķi uzmetas...

Master_D kurus audi modeļus daļēji cinkoja? Cigāru kādus gadus?

Man bija 85. gada coupe ar cinkotiem sliekšņiem, spārniem.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Zinu, ka no OOOO 100% cinkoja visus mucveidīgos Audi 80 un 90 modeļus.

Man liekas, ka arī cigāri ir cinkoti - sākumā varētu būt, ka daļēji, bet pēdējie modeļi 100%

Storms Reģ.: 07.10.2003
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

sleepnis rakstīja: Baidos sameloties, bet vai cigārus jau no to pirmsākumiem necinkoja?

3 golpi ir katastrofa no rūsēšanas viedokļa.

Jep. Bagazhnjika vaaks puust, taapat kaa sliekshnji.

Tādi nu tie 3. golfi ir. Visai neveiksmīgs eksperimants ar cinkošanu.

Tieši 3. golfi bija pirmie kurus VW rūpnīcā mēģināja daļēji cinkot. Acīmredzot priekš VW jaunu tehnoloģiju ne pārāk veiksmīgi izdevās ieviest. Savukārt B4 pasāts jau ir nākamais kuru sāka cinkot, pie kam ražoja viņus citā rūpnīcā. B4 jau bija daudz veiksmīgāki.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

hmm... tiešām jāskatās ir konkrēta auto virsbūves stāvoklis, jo cik dzirdēts, tad tā saucamā "rūsēšanas garantija" ir latviski nedaudz nepracīzi iztulkota. ja tā stingri ņem, tad tā ir caurrūsēšanas garantija, t.i. kad varēsi savam lūznim nomainīt lampas neatverot kapotu (caur spārniem) vai mainot ratus domkrats izies cauri slieksnim un atspiedīsies pret stūri, tad arī iestājas garantija.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

par III golfa rūsēšanu tas gan - norūsējis 90% golfu ir viss pakaļējais vāks, arkas, kapots, pie antenas u.t.t. bija tas gods vasarā mēģināt noparkot šādu spēkratu Talsos uz ielas, kas uz ezeru iet. ielai neliels slīpums - značit noraušu roķeni. tiešām norāvu roķeni, jo trosīte bija nopuvusi. čuč ne ieliku prikšējam aizmugurē...

Storms Reģ.: 07.10.2003
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: par III golfa rūsēšanu tas gan - norūsējis 90% golfu ir viss pakaļējais vāks, arkas, kapots, pie antenas u.t.t. bija tas gods vasarā mēģināt noparkot šādu spēkratu Talsos uz ielas, kas uz ezeru iet. ielai neliels slīpums - značit noraušu roķeni. tiešām norāvu roķeni, jo trosīte bija nopuvusi. čuč ne ieliku prikšējam aizmugurē...

Tas vēl ir štrunc. Ir vietas kurām klāt nevar tikt neizjaucot daļu mašīnas. Par to kas darās tur īpašnieks parasti pat nenojauš. Tas ka līkumos virsbūve arvien vairāk sāk šķiebties parasti paliek nepamanīts, jo nenotiek pēkšņi...

Bet ir manīti arī tādi 3. golfi kas ir tiešām IDEĀLĀ stāvoklī. Lai arī cik tas būtu dīvaini šie izņēmumi parasti ir sliktā komplektācijā ar švaku motoru un ne pārāk pieprasītā/izplatītā krāsā. Kādēļ tieši tā - viena no pasaules mīklām.

kliks Reģ.: 27.07.2006
0 0 Atbildēt

manuprāt tie, kas ir labā stāvoklī būs matēti zaļi no armijas rezervēm norakstīti. tos gan var ņemt, jo runā, ka esot labi iekonservēti bijuši un mitrā pagrabā ar kartupeļiem friči tos kopā arī netur...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Bet ir manīti arī tādi 3. golfi kas ir tiešām IDEĀLĀ stāvoklī. Lai arī cik tas būtu dīvaini šie izņēmumi parasti ir sliktā komplektācijā ar švaku motoru un ne pārāk pieprasītā/izplatītā krāsā. Kādēļ tieši tā - viena no pasaules mīklām.

To īpašnieki apzinājušies, ka viņiem ir netradicionāla gaume uz auto. Braukt ar tiem nav nekāda kaifa, ciema priekšā ar nepalielīsies. Kas atliek? Tik klusiņām pulēt siltā garāžā.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

kliks rakstīja: manuprāt tie, kas ir labā stāvoklī būs matēti zaļi no armijas rezervēm norakstīti. tos gan var ņemt, jo runā, ka esot labi iekonservēti bijuši un mitrā pagrabā ar kartupeļiem friči tos kopā arī netur...

aha ...

bez gruntes...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: kurus audi modeļus daļēji cinkoja? Cigāru kādus gadus?

Sākot no 88. gada ir cinkoti visi audi modeļi.

Līdz tam - izlases veidā.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

kadas cinka vannas, tu esi galigi saspiedies shitadas mulkjibas rakstit.

=======================

Cik zinaams, vieniigais ,kursh operee ar cinka vannu, ir franchu firma MATRA - vinjiem ir vanna ar ~800 tonnaam izkauseeta cinka.Viens no galvenajiem klientiem ir RENAULT ar saviem ESPACE autinjiem, jau kopsh pirmaa. Sametinaatos virsbuuves karkasus kaartiigi izpeldina tai vannaa, bez antikorozijas tas peec vinju datiem dod veel vismaz 2x lielaaku karkasa pretestiibu veerpei (visu spraugu aizpildiishana) un veel shaadus taadus bonusus. Peec tam karkasus nogaadaa montaazhas ruupniicaa un saak apliimeet / apkniedeet ar plastmasas aareejiem paneljiem. Liels pasuutiitaajs firmai MATRA vienmeer bijushi un ir militaaristi, tiem arii laikam ir gana ko cinkot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti