nu luuk , kaa parasti , leenaa garaa nonaakam liidz vispasaules , neee galaktikas , labaakajam auto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu luuk , kaa parasti , leenaa garaa nonaakam liidz vispasaules , neee galaktikas , labaakajam auto
Tagad atliek tikkai uzburt edzuli.
Bet drīz jau parādīsies - viņam galvā ir meklētājs, kas nemitīgi searčo latvijas forumus ar atslēgas vārdu BMW
Es nesaku ,ka BMW ir labākais
mgo rakstīja: Es nesaku ,ka BMW ir labākais
protams , labaakais ir Golps
P.S. xuljiganka arii nau slikta , bet taa urlu aura.....
Vienīgi saku, ka amerikānis un dīzelis, nav tas labākais savienojums
Vēl foršs auto Honda Accord 2. 2CTDI (2004-xxxx), iet labi, ir novērtēts!
mgo rakstīja: Vēl foršs auto Honda Accord 2. 2CTDI (2004-xxxx), iet labi, ir novērtēts!
nau automaac un nau paaraak liels
bet brauc neslikti
TDI rakstīja:
mgo rakstīja: Vēl foršs auto Honda Accord 2. 2CTDI (2004-xxxx), iet labi, ir novērtēts!
nau automaac un nau paaraak liels
bet brauc neslikti
Nu jā, automāts nav, bet tiešām neslikts autiņš
Hmm, biju punktierējis par BMW; auto visādā ziņā kvalitatīvs, vizuāli pievilcīgs un tā..., aber atkal jau dzirdēts par Permalat un Latbema neforšām izdarībam, bet remontēties pie onkuļa Serjogas vēl vairāk negribas....
.....sievai ir bzdings uz BMW negatīvo statusu, t.i., ka atsaldeņu mašīna un kas vēl.... Khmm, pēdējo vārdu gan saka kredītportfeļa turētājs...
Nu ta paskaties uz kaadiem volvo ar D5 dzineeju....
Einstein rakstīja: Hmm, biju punktierējis par BMW; auto visādā ziņā kvalitatīvs, vizuāli pievilcīgs un tā..., aber atkal jau dzirdēts par Permalat un Latbema neforšām izdarībam, bet remontēties pie onkuļa Serjogas vēl vairāk negribas.... .
Labs iemesls nepirkt auto, jo nebūs kur remontēt
Jo gadu vai divus vecam auto ir ļoti būtiski domāt jau laikus par kap.remontu.
Pričom te kapremonts?
Jauna / pajauna auto iegāde nebūt nav ikdienišķa štelle. Negribas atpogāt 20-30k ērikus un pēcāk vēl sipties ar visādiem urlām, kas visādos veidos meģina notest piecas ādas un jaunas detaļas vietā iepirž lietotu vai restaurētu... Ja es pērku mašīnu, kas svaigāka un dārgaka par otro golfu, kuram detaļas pakaļ met, tad gribu zināt ar ko un cik pēcāk jārēķinās, lai nebūtu lieks pārsteiguma moments.
Einstein rakstīja: Pričom te kapremonts?
Jauna / pajauna auto iegāde nebūt nav ikdienišķa štelle. Negribas atpogāt 20-30k ērikus un pēcāk vēl sipties ar visādiem urlām, kas visādos veidos meģina notest piecas ādas un jaunas detaļas vietā iepirž lietotu vai restaurētu... Ja es pērku mašīnu, kas svaigāka un dārgaka par otro golfu, kuram detaļas pakaļ met, tad gribu zināt ar ko un cik pēcāk jārēķinās, lai nebūtu lieks pārsteiguma moments.
Piedod puis, bet man grūti Tevi saprast. Tu vari samaksāt 30 000 par auto, bet satraucies par sīkumiem. Kādas auto detaļas Tevi biedē? Eļļas filtrs? Bremžu kluči? Pat ja Tavam jaunajam auto šīs detaļas maksās 5x dārgāk es ceru, ka nabags nepaliksi....
Es nerunāju par parastajām apkopēm. $ūds par filtriem, eļļām; mani interesē vot kas- ja būs, piemēram, jāpārlasa piekare vai tfu tfu tfu nobruks kārba vai vēl sazin kas, kas prasa lielākus izdevumus, laiku, nervus un bla bla bla, tad, saproties, negribētos remontēties pie tādiem, par kuriem dzirdēts, ka mēdz apsipt dažnedažādos veidos, vilkt laiku, dzirdēt n-tās atrunas, kāpēc nevar izdarīt to un šito. Ja es maksāju naudu, tad gribu kvalitāti un netraumētu nervu sistēmu, saproti?! Abet par tiem BMW autorizētajiem servisiem diemžēl nācies dzirdēt visai nepatīkamas lietas.
Einštein-dumš vai kaa
2-3 gadus vecu masiinu pie vasjaam taapat neremonteesi...ja nu ljoti advanceetiem vasjaam...
Zini kur ir Tava probleema-
Tu kaa eezelis pie taam 2 kaudzeem te njemies, un meklee sev to iisto, vieniigo un ideaalo..taada nav...
ja paveiksies, tad nezinaasi kaa serviss no iekspuses izskataas
Ja nepaveiksies-ielipsi šaa kaa taa- ar bembi vai ladu, pouhj...
ja izskatiisies peec antona un buusi antons-mana maate saka-"muļķis pat bazniicaa dabuu peerienu"
jo ilgaak te dro4iisi un viss buus slikti- to4 iepirksi sev peedeejo meeslu, tiiri aiz vielas nezuudamiibas likuma...
Tu saki?!
Labi, skaidrs, ka nav vienas ideālas mašīnas, tomēr starp tiem daudzajiem mašiņiem takš ir $ūdīgāki un ne tik $ūdīgi (nu tā vispārinātā ziņā). Tāpat ar servisiem konkrētajam auto, nu sauksim viņus par tiem autorizētajiem servisiem jebšu tiem, kas vairāk specializējušies uz konkrētu auto marku. Viņu starpā takš arī ir plus-mīnus godprātīgi (es ļoti ceru ) un nagu maucēji. Lūk, gribu savilkt visus par un pret un tad finālā izdarīt izvēli. Ja man būtu pilnīgi skaidra situācija par konkrētu auto un servisu, kas ar to strādā, es neceptu šo topiku... nu kautkā tā.....
P.S. Volvo, starp citu, arī simpatizē.
Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.
arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.
Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.
Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...
Einstein rakstīja:
arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.
Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.
Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...
nau gaiijies dziivee sastapt 'pa vaartiem izbraukushu' auto ar miinus30% no cenas
A ja netraapa aaraa pa vaartiem
un autoss ar nav tavs
Tad vēl lielāki mīnusi
Viens tantuks teica- tikko iegādātais auto izbrauc uz ielas un pa galveno braucošais nošķiļ šamējam purnu....
....ja ir iestājusies auto pilnīga bojāeja....
Einstein rakstīja:
arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.
Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.
Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...
Jāpērk auto ar normālu atlikušo vērtību, nevis kaut kādus drapakus... Pirms diviem gadiem pa 18600 eirām nopirku VW, tagad ir doma to mainīt pret jaunu (garantija beidzas) , VW centrā man par to dod 15000 eiras. Divu gadu laikā vērtības kritums ir nepilni 20%. Ja mēģināsu pats notirgot, tad dabūšu vēl vairāk eiru un tas kritums būs vēl mazāks. Nezinu, par kādiem 30% aiz salona vārtiem iet runa...
Tas ir viņu gala vārds, jebšu tā pa telefonu?... tad priekšā vēl visu iespējamo un neiespējamo vainu meklēšana... Par VW nezinu, bet Adam auto viens gribēja atdot savu bulku vāģi un šie par trim švīkām uz priekšējā spārna, vaģilas un aizmugures durvīm ierubīja 840 naudiņas. Par trim švīkām!!! PSC!
Einstein rakstīja: Tas ir viņu gala vārds, jebšu tā pa telefonu?... tad priekšā vēl visu iespējamo un neiespējamo vainu meklēšana... Par VW nezinu, bet Adam auto viens gribēja atdot savu bulku vāģi un šie par trim švīkām uz priekšējā spārna, vaģilas un aizmugures durvīm ierubīja 840 naudiņas. Par trim švīkām!!! PSC!
Saruna bija diezgan konkrēta- par maiņu uz jauno Tiguanu, tikai es pats pārdomāju- padārgs man tas Tiguans liekas un gaita arī kā bobikam. Un švīku jau arī manai jettai nav...
Iepirkt dīzeļauto
Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi). Pagaidām skatos uz Chrysler 300C un Dodge Nitro, bet forumos diezin cik izsmeļošas informācijas nav. Ja vēl par 300C šis tas ir, tad par Nitro baigi švaki. Noteikti tāpēc, ka auto jauns un lietotāju maz, bet, nu, ja kāds gadījumā imejet objektīvu info, lūgtum padalīties. Galvenokārt, protams, interesē tehniskais un naudiskais apkopēs utt. ....
P.S. šie divi noteikti nav vienīgie drapaki, ko varētu ņemt, tāpē, ja kādam ir kas labs sakāms par auto, kas lielāks, piemēram, par Oktāviju, būšu varen pateicīgs par sakarīgiem komentāriem.
Spams Redaktora humora izjūtas normās