Einstein rakstīja:
cap rakstīja: Mazliet no teorijas - ja auto budžets ir 30k un pieļaujams ir arī lietoc auto, kāpēc vaig noteikti dīzeli? pērc amurkāņu lielmotoru (teiksim, GČ vai Durango vai tml) ar kādu 4.7-5.9 l gasoline engine par ~15k (sanāks labais) un atlikušos 15k salej bākā turpmako 2-3 gadu laikā (nemaz neizdosies) - sanāk kudiš lētāk par jebkuru dīzeli + brauksi ka lielais.
Zināma loģikas kripata te ir....
Šito teoriju mazliet parēķināju, pieņemot, ka 3 gados nobrauc 80000km un dīzelis maksā 1,05EUR, benzīns 1 EUR:
1. Jauns dīzelis pa 30k EUR, vidējais patēriņš 8l
degvielā nobrauc 6720EUR
pēc 3 gadiem mašīnu pardod pa 15k EUR
uz cenas un degvielas rēķina 3 gados iztērē 30000+6720-15000=21720EUR
2. US lietots lielmotors (bet ne mega) pa 15k EUR, vidējais patēriņš 15l
degvielā nobrauc 12000EUR
pēc 3 gadiem mašīnu pārdod pa 10k EUR
uz cenas un degvielas rēķina 3 gados iztērē 15000+12000-10000=17000EUR
Aprēķinos netika ņemtas vērā apkopju izmaksas, iespējamās remontizmaksas (jaunam ir garantija).
Iepirkt dīzeļauto
Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi). Pagaidām skatos uz Chrysler 300C un Dodge Nitro, bet forumos diezin cik izsmeļošas informācijas nav. Ja vēl par 300C šis tas ir, tad par Nitro baigi švaki. Noteikti tāpēc, ka auto jauns un lietotāju maz, bet, nu, ja kāds gadījumā imejet objektīvu info, lūgtum padalīties. Galvenokārt, protams, interesē tehniskais un naudiskais apkopēs utt. ....
P.S. šie divi noteikti nav vienīgie drapaki, ko varētu ņemt, tāpē, ja kādam ir kas labs sakāms par auto, kas lielāks, piemēram, par Oktāviju, būšu varen pateicīgs par sakarīgiem komentāriem.
Spams Redaktora humora izjūtas normās