Iepirkt dīzeļauto

Einstein Reģ.: 25.03.2005

Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi). Pagaidām skatos uz Chrysler 300C un Dodge Nitro, bet forumos diezin cik izsmeļošas informācijas nav. Ja vēl par 300C šis tas ir, tad par Nitro baigi švaki. Noteikti tāpēc, ka auto jauns un lietotāju maz, bet, nu, ja kāds gadījumā imejet objektīvu info, lūgtum padalīties. Galvenokārt, protams, interesē tehniskais un naudiskais apkopēs utt. ....

P.S. šie divi noteikti nav vienīgie drapaki, ko varētu ņemt, tāpē, ja kādam ir kas labs sakāms par auto, kas lielāks, piemēram, par Oktāviju, būšu varen pateicīgs par sakarīgiem komentāriem.

Spams Redaktora humora izjūtas normās

 
1 2 3 4 5
opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

Einstein rakstīja: Tas ir viņu gala vārds, jebšu tā pa telefonu?... tad priekšā vēl visu iespējamo un neiespējamo vainu meklēšana... Par VW nezinu, bet Adam auto viens gribēja atdot savu bulku vāģi un šie par trim švīkām uz priekšējā spārna, vaģilas un aizmugures durvīm ierubīja 840 naudiņas. Par trim švīkām!!! PSC!

Saruna bija diezgan konkrēta- par maiņu uz jauno Tiguanu, tikai es pats pārdomāju- padārgs man tas Tiguans liekas un gaita arī kā bobikam. Un švīku jau arī manai jettai nav...

Nu jā - vēl kas būtiski- ne jau Rīgas VW centrā notika saruna, bet provincē..

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Mjā, Tiguanam cena, manuprāt, ir neadekvāti augsta- lētākais dīzelis iar automātu tuvu pie 30k. Sviests...

a švīkas šie noteikti atrastu...

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja: Mjā, Tiguanam cena, manuprāt, ir neadekvāti augsta- lētākais dīzelis iar automātu tuvu pie 30k. Sviests...

a švīkas šie noteikti atrastu...

viss tik daargs , viss tik daargs .....

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Nu eksjūz mī, 28.5k Eur par knapāko versiju šitam, jejbogu šķiet pa daudz....

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

Einstein rakstīja: Mjā, Tiguanam cena, manuprāt, ir neadekvāti augsta- lētākais dīzelis iar automātu tuvu pie 30k. Sviests...

a švīkas šie noteikti atrastu...

viss tik daargs , viss tik daargs .....

Sanāca pavizināties, tas Tiguans ir baisi labs.

Izskatās pēc sūda, bet tā pilnpiedziņas sistēma ir perfekta. Pa tīru ledu iet kā tramvajs.

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

Runājot par atlikušo vērtību līzinga periode beigās.

Man Passatam Latvijas dīleri pēc 3g. un 100 tkm deva 32..33%, bet Eesti dīleris iedeva 40%, līdz ar to auto tika iegādāts no Est dīlera, jo ikmēneša līzes maksājums bija par 100EUR mazāks.

(jocīgi jau bija, ka auto ar treileri no L-jas vairumnieka stāvvietas tiks vests uz Est un tad ar tranzīta numuriem atpakaļ uz LV, bet ko padarīsi, ja vietējie dīleri nevar iedot konkurētspējīgu piedāvajumu)

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja: Nu eksjūz mī, 28.5k Eur par knapāko versiju šitam, jejbogu šķiet pa daudz....

Man priekšā cenu lapa un lētākais 23689 EURO , tas par Tiguan

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Un dīzelis ar automātu?.......

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

ibio rakstīja:

Einstein rakstīja: Mjā, Tiguanam cena, manuprāt, ir neadekvāti augsta- lētākais dīzelis iar automātu tuvu pie 30k. Sviests...

a švīkas šie noteikti atrastu...

pasaki nafig tev vajag auto, pa 30k, ja visu laiku gaudo par remontu dārdzību.

nu pērc tak jaunu auto un būs garantija, mainīsi tik kalotkas, filtrus un eļļas.

jebkurš lietotais auto ir loterija - var paveikties un var nepaveikties.

Iebaksti ar pirkstu, kur es gaudoju par remontu dārdzibu!

Skaidrs, ka jebkuram jaunam/pajaunam auto remonti būs krietni dārgāki, nekā 10-gadīgam; to es saprotu, neesmu tik dumš, kā izskatos..

Man ir svarīgi, lai iespējami maz būtu jāvazājas pa servisiem, bet, ja tomēr tāda vajadzība ir, lai nebūtu lieki jātērē laiks un nervi dēļ servisa neizdarības un/vai kļūdām...

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Nu kaa saka VWfans tad Tiguan ir loti baudaams auto. Cena ir atbilstosa kvalitatei un brauksanas spejam. Saliidzini ar kaut tiem pasiem Rav4 vai C-RV un ja no autinjiem ir ponja pats sapratisi kas par mantu. Turklat pedejos testos ABilda un AutoZeitungaa Tiguan uzvar parliecinosi - pat BMW X3!!

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

ibio rakstīja:

Einstein rakstīja: Pričom te kapremonts?

Jauna / pajauna auto iegāde nebūt nav ikdienišķa štelle. Negribas atpogāt 20-30k ērikus un pēcāk vēl sipties ar visādiem urlām, kas visādos veidos meģina notest piecas ādas un jaunas detaļas vietā iepirž lietotu vai restaurētu... Ja es pērku mašīnu, kas svaigāka un dārgaka par otro golfu, kuram detaļas pakaļ met, tad gribu zināt ar ko un cik pēcāk jārēķinās, lai nebūtu lieks pārsteiguma moments.

tāpēc jau pērk jaunu/pajaunu auto, lai neviens nedīrātu 5 ādas - un kā jau viens minēja jaunam auto izdevumi ir - eļļas, filtri, degviela, apdrošināšana. ja notiek neparedzēta figņa tad to apmaksā dīleris - to sauc par garantiju.

neraizējies, gan jau dīleris, var labu sekssu arī uztaisīt remontu jomā.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Mazliet no teorijas - ja auto budžets ir 30k un pieļaujams ir arī lietoc auto, kāpēc vaig noteikti dīzeli? pērc amurkāņu lielmotoru (teiksim, GČ vai Durango vai tml) ar kādu 4.7-5.9 l gasoline engine par ~15k (sanāks labais) un atlikušos 15k salej bākā turpmako 2-3 gadu laikā (nemaz neizdosies) - sanāk kudiš lētāk par jebkuru dīzeli + brauksi ka lielais.

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: Mazliet no teorijas - ja auto budžets ir 30k un pieļaujams ir arī lietoc auto, kāpēc vaig noteikti dīzeli? pērc amurkāņu lielmotoru (teiksim, GČ vai Durango vai tml) ar kādu 4.7-5.9 l gasoline engine par ~15k (sanāks labais) un atlikušos 15k salej bākā turpmako 2-3 gadu laikā (nemaz neizdosies) - sanāk kudiš lētāk par jebkuru dīzeli + brauksi ka lielais.

Zināma loģikas kripata te ir....

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Nu kaa saka VWfans tad Tiguan ir loti baudaams auto. Cena ir atbilstosa kvalitatei un brauksanas spejam. Saliidzini ar kaut tiem pasiem Rav4 vai C-RV un ja no autinjiem ir ponja pats sapratisi kas par mantu. Turklat pedejos testos ABilda un AutoZeitungaa Tiguan uzvar parliecinosi - pat BMW X3!!

Piekrītu.

Salīdzinājumā ar Mazda CX-7 pēdējā ar visu blingu un 250hp turbo izrādījās pilnīga kaka.

Tiguans smagi ierullē, tikai vajag ņemt pareizo motoru un pieciest to škodas salonu.

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Man dīzelis vajadzīgs kāreiz ekonomijai.

Tagad teorija: tagadējais ēd ap 12.5 l bencīna uz simta (70% šoseja, 30% pilsēta). Piekrītu, ka padaudz priekš 2.5 motora. Ja pieņemu, ka tas pats kraislers šadā ciklā ēdīs augstākais ap 9.5l/100km (dīleris gan paģēr, ka vidējais (šoseja/pilsēta 50%/50%)ir astoņi ar pus'), tad man ekonomija gadā ir ap 1000 ls. Ja iespējams vēl dabūt dīzeli ar "atlaidi" , tad vēl vairāk. Un kāreiz šo te starpību plus vēl šo to esu nolēmis investēt iekš glaunāka auto, lai baudītu komfortablāku nokļūšanu nu viena punkta līdz otram.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Piemērs:

www.autonet.lv/...

vai arī

www.autonet.lv/...

un

www.autonet.lv/...

saskaiti, cik ilgā laikā atpelnisies cenas starpība, plusā šai konkrētā gadījumā dīzelim ir viens + ekonomija, viss cits ir mīnusi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja: Man dīzelis vajadzīgs kāreiz ekonomijai.

Tagad teorija: tagadējais ēd ap 12.5 l bencīna uz simta (70% šoseja, 30% pilsēta). Piekrītu, ka padaudz priekš 2.5 motora. Ja pieņemu, ka tas pats kraislers šadā ciklā ēdīs augstākais ap 9.5l/100km (dīleris gan paģēr, ka vidējais (šoseja/pilsēta 50%/50%)ir astoņi ar pus'), tad man ekonomija gadā ir ap 1000 ls. Ja iespējams vēl dabūt dīzeli ar "atlaidi" , tad vēl vairāk. Un kāreiz šo te starpību plus vēl šo to esu nolēmis investēt iekš glaunāka auto, lai baudītu komfortablāku nokļūšanu nu viena punkta līdz otram.

Neaizmirsti gan vēl atrēķināt apkopes izmaksu starpību. Tā kā 1000Ls nesanāks. Bet ja tev tik liels nobraukums, tad ir vērts runāt par ekonomēšanu. Man tikko sanāca ar vienu VWfana līdzinieku padiskutēt. Bet pat viņš ar kalkulatora palīdzību nonāca pie sapratnes, ka viņa "ekonomija" nopērkot dīzeli svētdienas braukšanai būs atmaksājusies pēs 13 gadiem.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja:

arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.

Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.

Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...

Ja nopirksi un uzreiz sadomāsi adot auto salonam atpakaļ tad 30 %zaudēsi.

Un vēl daži piemēri( gan jau arī citi kritēriji ir ) Ja gadā nobrauksi 200 000 km un atdosi salonam tad 67 %zaudēsi .Ja 8 gados 200 000 km tad zaudēsi 93% .Ja 8 gados nobrauksi 10 000 tad zaudēsi 56 % ..u t t

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Protams ja pats tirgosi to auto,tad dabūsi vairāk

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Einstein rakstīja:

arba rakstīja: Man arī liekas dīvaini par 30 000 pirkt lietotu auto, pat vairāk kā dīvaini.

Nu jā, labāk, protams, salonā paņemt jaunu un, izbraucot no tā uz ielas, automātiski pakāst tos 20-30%.

Labi, divgadīgam auto beņķi kāds jau būs piepirdis, bet netiek izmests vējā iepriekšminētais $$$ un nav arī jāiet lielākā daļa ražotāja paredzētās apkopes...

Izdzenot auto no veikala viņš ir zaudējis no vērtības PIRMO lizinga maksājumu

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Tas auto netiks ņemts uz līzinga. Viennozīmīgi. Ir kas cits padomā, jo ir iespēja nepārmaksāt tik daudz, cik grib nodīrāt līzinga kantori...

Starp citu, jautājums ne gluži pa iesākto tēmu, bet tomēr.... Ja es ņemu salonā jaunu auto un pieņemsim, ka nebraucu pie šiem veikt noteiktās apkopes, tad, gadījumā, ja noplīst kautkas neparedzēts un šiem pa garantiju vajadzētu nomainīt, viņi takš mani sūtīs uz poda, vai ne?, kaučgan pēc likuma precei jādod vismaz, ja nemaldos, 2 gadu garantija bez visādiem pekstiņiem, ka vēl papildus obligāti jādara tas un šitas. Kautkur te topikos, šķiet, bija par šo runāts, bet nevaru uzrakt. Kā tad faktiski ir? Tīri no juridiskā viedokļa....?

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Tīri no juridiskā viedokļa ražotājam ir tiesības noteikt preces eksploatācijas noteikumus. Un eksplotācijas noteikumu sastāvdaļa ir regulāras apkopes pie dīlera. Un eksploatācijas noteikumu pārkāpuma gadījumā pārdevējam ir visas tiesības atteikt garantiju.

Šeit savā laikā bija diskusija, kuras secinājums bija apmēram šāds - vislielākā iespēja ka jauns auto plīsis un vajadzēs garantijas remontu ir lietošanas sākumā. Pirmās apkopes arī lētākas. Tāpēc ja auto nav uz līzinga gandrīz vai izdevīgi sanāk pirmās lētā apkopes iziet - lai nobvērš rūpnīcas defektus, bet tālāk atteikties no garantijas un dārgā dīlera servisa...

Einstein Reģ.: 25.03.2005
0 0 Atbildēt

Paldies!

Mjā, es domāt, ka, ja ir vajadzīgs kauko nomainīt kāda defekta dēļ, tad diezin vai izdevīgāk sanāk, ka šie nomaina pa garantiju/"pa velti", jo līdztam cītīgi esmu maksājis apkopju izmaksas. Jādomā, ka faktiski tā nomaiņa nemaz pa velti nesanāk. Drīzāk tad jau pašam pa savu naudu mainīt, bet apkopju sakarā dīleri sūtīt izķēzīties....

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Nevajag jaukt divas dažādas lietas:

1)garantiju

2)Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākumu nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem.

Garantija ir ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja apliecinājums, ka prece vai pakalpojums, vai to sastāvdaļa noteiktu laiku saglabās lietošanas īpašības, drošumu un izpildījumu un ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs uzņemas papildu saistības, kas nav paredzētas šajā likumā un citos normatīvajos aktos.

Savukārt ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākumu nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem nav garantija, tas ir ar likumu uzlikts pienākums. Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums ir nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem. Precei un pakalpojumam jāatbilst ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja sniegtajiem paziņojumiem (īpaši reklāmā un marķējumā ietvertajai informācijai) par šo preci vai pakalpojumu.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Līzinga procenti ir ~ 5-6

Pēc manām domām, 30 000 var ieguldīt daudz izdevīgāk, nekā pērkot auto.

BEt katrs jau dara kā grib.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti