jā, man vajag cilvēku, kurš izdara visu - no idejas līdz gāzes apkurei, ieskaitot visas instances. es tikai parakstu iesniegumu un samaksāju. tukšrunātāji neder.
ja kāds tāds aģents eksistē - dodiet ziņu!
jā, man vajag cilvēku, kurš izdara visu - no idejas līdz gāzes apkurei, ieskaitot visas instances. es tikai parakstu iesniegumu un samaksāju. tukšrunātāji neder.
ja kāds tāds aģents eksistē - dodiet ziņu!
Nu uz Rīgas domes siltumapgādes komisiju es klienta vieta vairs nekkad neiešu - tas var vilkties pat līdz 3 mēnešiem ...
Jautājums ne par gāzes katlu, bet tas nu ta
Cik ilgā laikā jānodrošina apkures katla garantijas remonts? Garantijas noteikumos nekas par to nav minēts.
Viena tante stāsta, ka esot kaut kādi MK noteikumi vai kaut kādi citi likumdosanas akti, kas to nosaka, bet nevaru atrast neko tādu
Kaksis rakstīja:
Uggga rakstīja: Jautājums ne par gāzes katlu, bet tas nu ta
Cik ilgā laikā jānodrošina apkures katla garantijas remonts? Garantijas noteikumos nekas par to nav minēts.
Viena tante stāsta, ka esot kaut kādi MK noteikumi vai kaut kādi citi likumdosanas akti, kas to nosaka, bet nevaru atrast neko tādu
Vēlams līdz sistēmas aizsalšanai
Ļoti smieklīgi
Runā, ka esot 24h, bet gribētos redzēt, kur tas rakstīts.
Saprotu, ka nevar būt noteikts, cik ilgā viņš ir jāsataisa, jo šaizes var būt dažādas, bet reaģēšanas (bojājuma konstatēšanas) laiks varētu būt noteikts.
Un cik ilgam laikam būtu jāpaiet, lai varētu izsaukt citus speciālistus un izdevumus piedzīt no ražotāja/uzstādītāja?
Kaksis rakstīja: Muļķības par tām 24h. Tas ir atkarīgs tikai no uzstādītāja firmas vai pārdevēja godprātības.
Viss ko tu raksti ir muļķības.
Pastāv MK noteikumi par garantiju jebkurai precei, pakalpojumam utt. neatkarīgi no firmas godaprāta.
Minimālais ir viens gads......man tā liekas....
Kaksis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Kaksis rakstīja: Muļķības par tām 24h. Tas ir atkarīgs tikai no uzstādītāja firmas vai pārdevēja godprātības.
Viss ko tu raksti ir muļķības.
Pastāv MK noteikumi par garantiju jebkurai precei, pakalpojumam utt. neatkarīgi no firmas godaprāta.
Minimālais ir viens gads......man tā liekas....
Pats tāds. Tie ir noteikumi par garantiju, nevis cik stundās jāsniedz palīdzību. Minimālais kādu laiku jau ir divi gadi.
Nu piedod...ja vari...
Izlasīju uzmanīgāk cietušā paskaidrojumu un sapratu ka runa tiešām par ātrās palīdzības reaģēšanas laiku nevis par garantiju.
Ja nav noslēgts apkalpošanas līgums tad var gadīties diezgan ilgs remonta termiņš.
Ja rodās problēmas ar pārdevēju par garantijas gadijumu , tad griezies www.ptac.lv pēc telefoniskas konsultācijas.
Ja ieekonomēji santīmu un katlu uzstādija kaimiņu koļa kurš ir plaša profila speciālists bez attiecīgās specialitātes apliecības tad pats vainīgs un garantijas serviss tev visdrīzāk netiks nodrošināts.
Ja nevari diplomātiski vienoties ar pārdevēju tad izčakarē viņu.
Uzraksti pretenzijas prasijuma pieteikumu pārdevējam 2x eks , pie vēlmēm ieraksti "pieprasu nodrošināt līgumam atbilstošu preces kvalitāti".
Un atceries tev nekas nav jālūdz no pārdevēja , uz pretenzijas pieteikuma jābūt tirgotāja parakstam ,amatam ,datumam .
Ja 10 dienu laikā nav atbildes , tad pat.aizsardzības biedrība .Atceries atruna ka nav uz vietas vadītājs,direktors. vai vēl kaut kāds darbinieks tevi nedrīkst atvēsināt. Parakstīt pretenziju drīkst jebkurš tirdzniecības vietas darbinieks . Ja kas paprasi kur konkrētajā tirdzniecības vietā ir iespējams iepazīties ar "Patērātāja tiesību likumu"(likumam jābūt izliktam jebkurā bodē). Lasi www.ptac.lv un zini savas tiesības.
likums var nebūt, bet MK noteikumiem par patērētāja pretenziju iesniegšanu gan - pie tam redzamā vietā
MK 01.08.2006. Nr. 631
53. Pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs noformē un izvieto šo noteikumu tekstu tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietā tā, lai patērētājam tas būtu labi pieejams, redzams un izlasāms.
un ja tev ir nosleegts liigums tu pogaa ls 60 par faktiski neko...
ideaalaa variantaa ir dabuut masķeru, kas individuaali atnaaks un visu izdariis kaa vajag par puscenu...
parasti tie masķeri paši straadaa tajaas gaazes firmaas
Kad uzstādīju mājās jaunu JUNKERS apkurs katlu, tad garantija bija spēkā divus gadus. Tiesa, ar atrunu , ka tiek veikta obligātā ikgadējā apkope, par ko izdarāms attiecīgs ieraksts apkurs katla pasē. Bet arī bez garantijām problēmu nebija. No rīta piezvanīju, pieteicu problēmu, un pēcpusdienā nepieciešamā detaļa nomainīta. Toreiz "nojūdzās" vadības bloks. Tas dēļ strāvas/sprieguma kritumiem un kāpumiem. Tamdēļ ieteicams pieslēgt UPS-i, jeb kā to pareizi, tehniski sauc. Tas no personīgās pieredzes.
Kaksis rakstīja: Drošāk ir saukt LG avārijas dienestu ar vārdiem - *******, katls beigts, gāzes smaka, tūlīt sprāgs.
Atbrauks - aizgriezīs trubu - aizbrauks - atjaunot varēs pēc pieslēguma maksas samaksāšanas ...
Roneens rakstīja: Kad uzstādīju mājās jaunu JUNKERS apkurs katlu, tad garantija bija spēkā divus gadus. Tiesa, ar atrunu , ka tiek veikta obligātā ikgadējā apkope, par ko izdarāms attiecīgs ieraksts apkurs katla pasē. Bet arī bez garantijām problēmu nebija. No rīta piezvanīju, pieteicu problēmu, un pēcpusdienā nepieciešamā detaļa nomainīta. Toreiz "nojūdzās" vadības bloks. Tas dēļ strāvas/sprieguma kritumiem un kāpumiem. Tamdēļ ieteicams pieslēgt UPS-i, jeb kā to pareizi, tehniski sauc. Tas no personīgās pieredzes.
jap , pie nestibila španunga , vajaga laist caur prastu PC UPSi Junkeretāji piedāvā kautkādu origin daiktu , pa baisiem $$$ , bet pilnīgi pietiek ar bēū UPSi pa ls~10 .
Ne tikai Junkers nobrūk dēļ špana problemam ..
wvfans rakstīja: Ne tikai Junkers nobrūk dēļ špana problemam ..
Kādas pāris nedēļas atpakaļ, Jelgavā paziņa (un visa daudzdzīvokļu māja) palika bez TV, PC, telefona lādetājiem un vēl veselas kaudzes elektroiekartu, kas nobruka dēļ špannunga lēkāšanas. Reakcijas no Latvenergo joprojām nav...
Bess rakstīja: Ja nav noslēgts apkalpošanas līgums tad var gadīties diezgan ilgs remonta termiņš.
Ja rodās problēmas ar pārdevēju par garantijas gadijumu , tad griezies www.ptac.lv pēc telefoniskas konsultācijas.
Ja ieekonomēji santīmu un katlu uzstādija kaimiņu koļa kurš ir plaša profila speciālists bez attiecīgās specialitātes apliecības tad pats vainīgs un garantijas serviss tev visdrīzāk netiks nodrošināts.
Ja nevari diplomātiski vienoties ar pārdevēju tad izčakarē viņu.
Uzraksti pretenzijas prasijuma pieteikumu pārdevējam 2x eks , pie vēlmēm ieraksti "pieprasu nodrošināt līgumam atbilstošu preces kvalitāti".
Un atceries tev nekas nav jālūdz no pārdevēja , uz pretenzijas pieteikuma jābūt tirgotāja parakstam ,amatam ,datumam .
Ja 10 dienu laikā nav atbildes , tad pat.aizsardzības biedrība .Atceries atruna ka nav uz vietas vadītājs,direktors. vai vēl kaut kāds darbinieks tevi nedrīkst atvēsināt. Parakstīt pretenziju drīkst jebkurš tirdzniecības vietas darbinieks . Ja kas paprasi kur konkrētajā tirdzniecības vietā ir iespējams iepazīties ar "Patērātāja tiesību likumu"(likumam jābūt izliktam jebkurā bodē). Lasi www.ptac.lv un zini savas tiesības.
Šoreiz mans jautājums nebija kā patērētājam, bet gan kā tirgotājam (tuva radiniece strādā kantorī, kas tirgo un uzstāda granulu katlus). Viens klients kačājot pravas, ka šis jāapkalpo 24h laikā, vot i interesējamies, vai šim varētu būt taisnība.
wvfans rakstīja:
Kaksis rakstīja: Drošāk ir saukt LG avārijas dienestu ar vārdiem - *******, katls beigts, gāzes smaka, tūlīt sprāgs.
Atbrauks - aizgriezīs trubu - aizbrauks - atjaunot varēs pēc pieslēguma maksas samaksāšanas ...
-----
Nav gan tik švaki. Man pašam ir bijis, ka izsaucu (ļoti bieži katls pats no sevis rubījās ārā) sestdienā - tipa gāzes smaka. Džeki atbrauca, pat priecīgi, ka var izkustēties. Sataisīja, samaksāju bišku uz "ķepas" un viss čikiniekā. Starp citu - rajoņa.
Uggga rakstīja:
wvfans rakstīja: Ne tikai Junkers nobrūk dēļ špana problemam ..
Kādas pāris nedēļas atpakaļ, Jelgavā paziņa (un visa daudzdzīvokļu māja) palika bez TV, PC, telefona lādetājiem un vēl veselas kaudzes elektroiekartu, kas nobruka dēļ špannunga lēkāšanas. Reakcijas no Latvenergo joprojām nav...
mums 2x ir izbliezts datortomograafs par 200 štukaam, un arii nav dzirdeets ka latvenegro kaut ko buutu samaksaajis
Ozz rakstīja:
Uggga rakstīja:
wvfans rakstīja: Ne tikai Junkers nobrūk dēļ špana problemam ..
Kādas pāris nedēļas atpakaļ, Jelgavā paziņa (un visa daudzdzīvokļu māja) palika bez TV, PC, telefona lādetājiem un vēl veselas kaudzes elektroiekartu, kas nobruka dēļ špannunga lēkāšanas. Reakcijas no Latvenergo joprojām nav...
mums 2x ir izbliezts datortomograafs par 200 štukaam, un arii nav dzirdeets ka latvenegro kaut ko buutu samaksaajis
Protams ka nemaksās - līguma tak rakstīts ka kkadu 3h laikā jāatjauno špana padevi - a tas ka uz sekundi 20 × diennaktī noraustās jau ir sīkums ...
Ozz rakstīja:
Uggga rakstīja:
wvfans rakstīja: Ne tikai Junkers nobrūk dēļ špana problemam ..
Kādas pāris nedēļas atpakaļ, Jelgavā paziņa (un visa daudzdzīvokļu māja) palika bez TV, PC, telefona lādetājiem un vēl veselas kaudzes elektroiekartu, kas nobruka dēļ špannunga lēkāšanas. Reakcijas no Latvenergo joprojām nav...
mums 2x ir izbliezts datortomograafs par 200 štukaam, un arii nav dzirdeets ka latvenegro kaut ko buutu samaksaajis
pa 400 štukām var auhjenno stabilizāciju paprasīt raimim uztaisīt, bet tas tā - bagāc dara kā grib
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja:
Uggga rakstīja:
wvfans rakstīja: Ne tikai Junkers nobrūk dēļ špana problemam ..
Kādas pāris nedēļas atpakaļ, Jelgavā paziņa (un visa daudzdzīvokļu māja) palika bez TV, PC, telefona lādetājiem un vēl veselas kaudzes elektroiekartu, kas nobruka dēļ špannunga lēkāšanas. Reakcijas no Latvenergo joprojām nav...
mums 2x ir izbliezts datortomograafs par 200 štukaam, un arii nav dzirdeets ka latvenegro kaut ko buutu samaksaajis
pa 400 štukām var auhjenno stabilizāciju paprasīt raimim uztaisīt, bet tas tā - bagāc dara kā grib
peec tam jau uztaisiija...
tikai firma kam tas agregaats ir jaapkalpo gadus 3 atpakaļ pašlikvideejaas un vairs nav atrodami
mazliet teorijas
un vēstures
Gāzes apkures katls
Dziive piespiezh intereseeties...
Gaazes apkures katls 70 kvadraatu lielam dziivoklim....
Kaadu tur vajag, cik eediis utt ieteicamie risinaajumi un personiskaa pieredze..
wellcome!