- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
MB 190 Sportline šķiet bija ar 2.6 dzinēju...
kaut gan apskatījos tīklā - ar to sportline tāpat kā ar MPaketi... katrs lipina, kur vajag un kur nevajag...
Yetti rakstīja: MB 190 Sportline šķiet bija ar 2.6 dzinēju...
kaut gan apskatījos tīklā - ar to sportline tāpat kā ar MPaketi... katrs lipina, kur vajag un kur nevajag...
Aga, M uzlīmi pielīmē, un rezultātā + ~60Zs
Nē, nē, nē! Šis ir 100% sportline! Evolution I. Ar 2.5-16V motoru un 193Zs.
Sportline Option
Mercedes-Benz offered an option called "Sportline" for the W124 and W201 chassis cars. This option was available in the North American market for the 1992-93 model year 190E 2.6, 1992-93 300E/300CE and 1993-95 E320/E320 Coupe. In the European market, however, the "SportLine" option was available for all body styles (e.g., estate/Estate, convertible) not just the Saloon or coupes. The option package included Sport Seating, wider low-profile wheels and tires, quick ratio steering, "Sportline" badges on the fender molding and transmission shifter, lowered ride height and most importantly a specially tuned suspension including specific springs, struts, swaybars, and bushings. Since the option can fit all body styles, it is popular upgrade that uses Mercedes-specific parts.
dažiem te poņas par sportline nav galīgi
Yetti rakstīja: www.worldcarfans.com/...
Thanx. Bet viņam ir pirmais EVO.
.... One year later, a homologation version with type approval for road use, the 190 E 2.5-16 Evolution I, made its debut. Engine output had remained the same but the running gear had been modified for the sort of racetrack work for which the EVO I had been designed, forming as it did the basis for a Group A DTM touring car. Of this model, 502 units were built to obtain homologation - a precondition for participation in motor sport. This model was highly successful in numerous races. Demands, however, were rising and so, the only logical step was to develop an even more powerful EVO.
richy rakstīja: dažiem te poņas par sportline nav galīgi
richy, za čto kupil, za to i prodaju. Šīs ir EVO I. Maybe sportline ar kaut-ko atšķirās.. Neesmu MB cienītājs.
moped ne moj, ja tolko postavil objavu
veksmi tirgošanā, izskatās pēc detaļu donora...
richy rakstīja: moped ne moj, ja tolko postavil objavu
veksmi tirgošanā, izskatās pēc detaļu donora...
Aizbrauc uz Viļņu un paskaties, tad izsaki savu viedokli pēc kā viņa izskatās.
Par mopēdu Tev taisnība, es pat slūdiekli nebiju ievietojis, bet gan atsauci uz to
ja nekljuudos cossie matoriic...
Ideots rakstīja: tas tiešām ir EVO 1 ?
Ideot, ja jau cepiens par MB kādas atsauksmes ir B klasi?
Zinu , zinu ka ne pa tēmu, a pajautāt gribās ka bail , bet topiku cept negribas.
pēc skata arī ok, LV akcija un bugalters iesprindzis uz to
Ideots rakstīja:
stabulnieks rakstīja: lenta.ru/...
pēc skata arī ok, LV akcija un bugalters iesprindzis uz to
lai ņem B200 turbo- nenožēlos
Tā ir dāmīte 50 gadu desmitā
bet vālē uz nebēdu
Ideots rakstīja: tas tiešām ir EVO 1 ?
Aga. Viss origināls, Motors, tunings, salons, AMG pārnesumkārba-riktīgi gara - ātrumi tā divāini slēdzās, otrādāk
Ideots rakstīja:
phenom rakstīja: Aga. Viss origināls, Motors, tunings, salons, AMG pārnesumkārba-riktīgi gara - ātrumi tā divāini slēdzās, otrādāk
tikai pirmais tā slēdzas, saucamā Sportline kārba
Skatos vismaz Tu kaut-ko sajēdz no tām lietām
Ideots rakstīja: Phenom, lai vai kā, tas ir labs 2,5 16v- bez šaubām rets modelis
Bet EVO 1 tas 100% nav, kāpēc ?
tāpēc ka cena tādam ir ap 20 K EUR
Nu nezinu.. varbūt. Bet Jums ir iespēja igādāties to par nieka 3000Eur
evo 1 jau nu toč nemaksā 20k, bet arī 3k diez vai maksātu...
kas tur ko strīdēties:
Tas dra.ņ.ķis evo 1 maksā 15 ērikus!!! Esmu šokā!!!
Tur fiška tāda, ka bija gan w201 ar 2,5 16v motoru un EVO ar 2,5 16v motoru.
jaudas abiem vienādas, bet EVO apkarināts ar visādiem loriņiem + gan jau vēl kaut kas. Īsāk sakot, ja gribi tirgo mersi, tad VIN kods obligāti jānorāda, vai vis maz pirmie 6 cipari no koda.
Tad arī pateiks ir tas EVO vai nav.
phenom rakstīja: MB fani - nevienu neinteresē ekskluzīvs MB 190 Evolution I (sport line)?
Mans draugs tirgo SAVU auto - var arī sarunāt atstāt LT numurus, izrakstot pilnvaru. ~20Ls.
........
Pēc doķiem a/m ir 86 gada, bet reāli 90.
Jauna TA uz 2 gadiem LT.
kaut kā ož pēc problēmam... laikām arī tāds ceņņiks.... atdzisi uz Rīgu - geb te pie numuru salidzināšanas atradīsies kāds gudrinieks kuram kāda naķlene vai cita kombinācija nepatiks....
Ideots rakstīja: salīdzinot numurus jau nakļene ņi pri čom
šiltīte iekš motora pārsega un vēl dažās vietās uz kuzava paša, ja roda šaubas.
FIN jeb VIN numurs visu izteiks
vot tu to vari paskaidrot tam spečukam kas maniem paziņiem auto nobraķēja uz espkspertīzi.... un pofig ka auto bija jau reģistrēts un nomainīja īpašnieku...
Sākuma nepatika kaut kāda nakļene.... pēc tam šīm pēkšņi parādījas aizdoms ka VIN ir "koriģēts".... un šīm vienalga ka auto VIN pēc ražotāja majas lapas datiem atbilst konkrētām autiņam...
re kur jau rakstīts \"\" .. In 1988, Daimler-Benz became active by officially supporting teams competing in the DTM. One year later, a homologation version with type approval for road use, the 190 E 2.5-16 Evolution I, made its debut..... \"
kaut kā neiet kopā ar 1986.gada dokumentiem... visticamāks ka auto kādreiz aizbrauca bez sava īsta saimnieka....
MB 190 EVO I for sale