37 gadi un jau pensionārs????
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
37 gadi un jau pensionārs????
Tik lielu sodu neviens uz ceļa neliek. Noķerts esi un papīri iet uz taviem Mazpisāniem. Un tad tur arī savam kaimiņam (vietējās policijas šefam) uzliec koni. I vse ģela.
Man patiesībā pa to sab joslu ir atļauts braukt, bet redzēju kā vienu lauku onku CP formēja. Žēl sametās
No piredzes varu pateikt, ka ar koni Rīgā cauri netiek. Un diskusija var būt par Ls ciparu, ne punktiem.
onka laikam pieradis pa 13. janvaara ielu močiit maksimaali pa labi kaa to dariija pirms 25 gadiem kad brauca no tirgus kuraa bija paardevis kartfeļus un puscuuci
Likuma nezināšana neatbrīvo no soda
es butu tikai laimiigs, ja taadi onkas nevazaatos pa pilseetu.
Pamatojums-vins ar savu esmi vien rada avaarijas situaaciju,
ja labs kurvasje, martelits nemaz nerunajot par pazistamako tad var meginat izlocities.
edza1970 rakstīja: No piredzes varu pateikt, ka ar koni Rīgā cauri netiek. Un diskusija var būt par Ls ciparu, ne punktiem.
a)ja jau tik zheel sametaas onku, tad vareeji vinjam tos 200 ls uzsaukt
b)nekaadu "diskusiju" ar policistiem-
atziisti savu vainu- maksaa un nepļurksti-
neatziisti-protokolaa taa arii uzraksti, ka neatziisti, un esi konkreetaa dienaa uz KLijaanu ielu skaidroties.
sabrauc Riigaa te visaadi lauku sejas-
viens močī pa sabtransa joslu
Otrs meegjina atpirkties ar teeju konjaka pudelee
edza1970 rakstīja: No piredzes varu pateikt, ka ar koni Rīgā cauri netiek. Un diskusija var būt par Ls ciparu, ne punktiem.
Ar lieciniekiem policijā var apgāzt pat fizikas likumus.
Magistrs rakstīja: Ar lieciniekiem, kuri neredzēja tevi sabtransa joslā?
Jā arī tā. Ir vairāki tādi protokoli, kur palūgts lietu izbeigt dēļ tā ka polismens kļūdījās, jo liecinieki redzēja ko citu.
Tak Puķīte savulaik tika atbrīvots no adbildības par braukšanu šmigā pa vienvirziena ielu pret spalvu. Tāpēc ka pats (cst. maziem burtiem–kasko) salabos dienesta automašīnu pēc avārījas.
edza1970 rakstīja: Nu jau regulāri CP ķer vadītājus, kuri apbrauc sastrēgumus pa sabiedriskā transporta joslu. Sods, cik saprotu, kā par agresīvu braukšanu- 200 LVL un 6 soda punkti! Labi, ir cilvēki , kas to dara regulāri- 2 reizes var atļauties tikt noķertam, kaut gan helikopters sanāk lētāk nekā sods. Bet ko darīt lauku papam, kurš no tām joslām nekā nesaprot un Rīgā ir reizi 5 gados??? Vai tiešām tas sods ir onkas 4 pensiju vērts???
Sods par agresīvu braukšanu nemaz tik viegli šajā gadījumā nav pierādāms. Ja CP aptur vadītāju, kurš vēl nav apbraucis sastrēgumu, tad par to var tikai filozofēt. Lai pierādītu agresīvu braukšanu jānofilmē braukšana pa sbiedriskā transporta joslu UN TAI SEKOJOŠA IEKĀRTOŠANĀS PRIEKŠĀ APBRAUKTAJIEM. Pats diezgan regulāri braucu pa sabiedriskā transporta joslu pie VEF - jo man vajag nokļūt zem tilta, nevis tam pāri. CP, kas mani reiz apturēja, ļoti ātri piekrita tam, ka rakstot protokolu, viņu pārkāpumi būs daudz smagāki par manējo un palaida ar mutisku brīdinājumu.
Seene rakstīja:
Sods par agresīvu braukšanu nemaz tik viegli šajā gadījumā nav pierādāms. Ja CP aptur vadītāju, kurš vēl nav apbraucis sastrēgumu, tad par to var tikai filozofēt. Lai pierādītu agresīvu braukšanu jānofilmē braukšana pa sbiedriskā transporta joslu UN TAI SEKOJOŠA IEKĀRTOŠANĀS PRIEKŠĀ APBRAUKTAJIEM. Pats diezgan regulāri braucu pa sabiedriskā transporta joslu pie VEF - jo man vajag nokļūt zem tilta, nevis tam pāri. CP, kas mani reiz apturēja, ļoti ātri piekrita tam, ka rakstot protokolu, viņu pārkāpumi būs daudz smagāki par manējo un palaida ar mutisku brīdinājumu.
pastasti sikak?
Magistrs rakstīja:
Tev iespējams gadījās nekompetents CP-ists. Tur ir tā, sabtransa josla neiet līdz pašam tiltam, bet beidzas kautkur aiz VEF vārtiem (kur sākas nepārtrauktā līnija). Tur nav spēkā noteikums, ka drīkst iebraukt joslā lai veiktu labo pagriezienu (arī pabrauktu zem tilta), jo tur vienkārši vairs nav sabtrans joslas. Pa turieni drīkst braukt tikai, lai iegrieztu VEF teritorijā.
Karoče, tajā vietā sanā izbraukt cauri sabtransa joslai bez nogriešanās, kas ir pārkāpums.
Incanti gan - kaa to var zinaat cilvees ka pa to sab. trans joslu nebrauc dien dienaa, vai pie sab. ttrans joslas peekshnji butu paradijushaas ziimes par to cik garsh ir shis "objekts". ?!?!?!
Bishk vajag jau ar galvu ar draudzeeties ( tajaa skaita ari CPistiem). Taapat ir diezgan idiotsiks pasaakuma Merkjelja ielas saakumaa, kad uzgriezjas no ChakMarijas pa Labi uz Merkjelja - tur ir taa sikaa raustiita kas noraada par braukhanu joslaas - un taa ieiet tieshi Sba. trans. joslaa., taa kaa reaali tur nemaz nav varinata izvairiities no soda, vai nu buusi braucis pa Sab. trans joslu, vai arii buusi paarkaapis dalijumu joslaas kuram nedriikst braukt paari.
Magistrs rakstīja:
Seene rakstīja:
edza1970 rakstīja: Nu jau regulāri CP ķer vadītājus, kuri apbrauc sastrēgumus pa sabiedriskā transporta joslu. Sods, cik saprotu, kā par agresīvu braukšanu- 200 LVL un 6 soda punkti! Labi, ir cilvēki , kas to dara regulāri- 2 reizes var atļauties tikt noķertam, kaut gan helikopters sanāk lētāk nekā sods. Bet ko darīt lauku papam, kurš no tām joslām nekā nesaprot un Rīgā ir reizi 5 gados??? Vai tiešām tas sods ir onkas 4 pensiju vērts???
Sods par agresīvu braukšanu nemaz tik viegli šajā gadījumā nav pierādāms. Ja CP aptur vadītāju, kurš vēl nav apbraucis sastrēgumu, tad par to var tikai filozofēt. Lai pierādītu agresīvu braukšanu jānofilmē braukšana pa sbiedriskā transporta joslu UN TAI SEKOJOŠA IEKĀRTOŠANĀS PRIEKŠĀ APBRAUKTAJIEM. Pats diezgan regulāri braucu pa sabiedriskā transporta joslu pie VEF - jo man vajag nokļūt zem tilta, nevis tam pāri. CP, kas mani reiz apturēja, ļoti ātri piekrita tam, ka rakstot protokolu, viņu pārkāpumi būs daudz smagāki par manējo un palaida ar mutisku brīdinājumu.
Tev iespējams gadījās nekompetents CP-ists. Tur ir tā, sabtransa josla neiet līdz pašam tiltam, bet beidzas kautkur aiz VEF vārtiem (kur sākas nepārtrauktā līnija). Tur nav spēkā noteikums, ka drīkst iebraukt joslā lai veiktu labo pagriezienu (arī pabrauktu zem tilta), jo tur vienkārši vairs nav sabtrans joslas. Pa turieni drīkst braukt tikai, lai iegrieztu VEF teritorijā.
Karoče, tajā vietā sanā izbraukt cauri sabtransa joslai bez nogriešanās, kas ir pārkāpums.
Kapēc nekompetents? Mēs ļoti ātri vienojāmies, ka par agresīvu braukšanu dziedāt nav vērts, bet rakstīt protokolu vienkārši par braukšanu pa sabiedriskā transporta joslu kopā ar nestādīšanos priekšā paredzētajā kārtībā, mājieniem uz kukuļņemšanu un stāvēšanu neatļautā vietā bez bākugunīm ir neizdevīgi mums abiem.
Ja ir pasažieris, viņu vienkārši jāizlaiž pirms policijas ekipāžas un pārkāpuma vairs nebūs, jo ir atļauts iebraukt sabiedriskā transporta joslā, lai izlaistu/uzņemtu pasažierus. Vai es kaut ko jaucu?
Mazdists rakstīja: Ja ir pasažieris, viņu vienkārši jāizlaiž pirms policijas ekipāžas un pārkāpuma vairs nebūs, jo ir atļauts iebraukt sabiedriskā transporta joslā, lai izlaistu/uzņemtu pasažierus. Vai es kaut ko jaucu?
Mazliet jauc... To drīkst tad, ja josla ir atdalīta ar pārtraukto līniju. Apspriestajā ceļa posmā ir nepārtrauktā.
Tieši otrādi.
106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar
505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un
nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju,
transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts
iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas
netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī
lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.
Mazdists rakstīja: Tieši otrādi.
106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar
505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un
nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju,
transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts
iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas
netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī
lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.
Kas otrādi? Pats nemāki izlasīt savā tekstā vārdu "nav" pirms vārda "atdalīta"?
Seene rakstīja:
Mazdists rakstīja: Tieši otrādi.
106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar
505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un
nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju,
transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts
iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas
netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī
lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.
Kas otrādi? Pats nemāki izlasīt savā tekstā vārdu "nav" pirms vārda "atdalīta"?
Lasi taalaak - nepaartraukta. Mazdistam taisniiba....
Seenei taisnība-ja josla NAV atdalīta ar NEPĀRTRAUKTU,tad tajā drīkst iebraukt,BET šajā gadījumā tā IR ATDALĪTA ar NEPĀRTRAUKTU LĪNIJU!!!
Vai es pareizi saprotu - nogiržotie no barona ielas pa labi uz Merķeļa, es varu braukt pa labo malējo joslu līdz pat Brīvības ielai un tur nogriezties pa labi vai nu uz Tērbatas, vai Brīvības ielu?
Tas pats posmā no Brīvības ielas, līdz Valdemāra ielai?
Kur izbeidzas sabtransp. joslas? Nav tāds apzīmējums redzēts - tātad izbeidzas nākamajā krustojumā?
uupis rakstīja: 37 gadi un jau pensionārs????
par tramvajiem Tu i tups... bet te nu piekrist !!!
Agresīvs tu esi tikai tādā gadījumā, ja tiešām sabiedriskā joslai galā pielien priekšā pārējiem. Ja galāz aizbrauc taisni, tas ir 1 atsevišķs pārkāpums.
No otras puses - kāzuss ar to 13. janvāra ielu, kā arī ar daudzām citām. Sabiedriskais tad tur brauc līdz krustam un tad spiežas uz otru pusi, lai tiktu uz tilta virsū. Ja tā paskatās tos likumus, tad tā takš ir nepārprotama apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu. Nez, RS apjēdz, kādi likumpārkāpēji pie viņiem strādā?
Kindzulis rakstīja:
uupis rakstīja: 37 gadi un jau pensionārs????
par tramvajiem Tu i tups... bet te nu piekrist !!!
Sab. tr joslas nav mans lauciņš. Mans lauciņš ir tramvajiem NĒ.
Bet kas attiecas uz agresīva vadītāja noteikšanu tad man liekas ka lielākā daļa, kuri ir sodīti par agresīvu braukšanu ir sodīti pretlikumīgi (es nesaku ka nepelnīti vai nepareizi). Agresivitātes noteikšanai par iemeslu ir policista subjektīvais viedoklis nevis divu (un) vai vārāku pārkāpumu fiksēšana, kas ļautu kvalificēt agresivitāti.
Pats formulējums «agresīva braukšana» arī ir zem katras kritikas. Loģiskāks un pareizāks ir «ļaunprātīga (apzināta vai neapzināta) CSN (un tālāk kā sirds vēlas) neievērošana, pārkāpšana, ignorēšana» vai vienkārši «huligāniska braukšana». Un tad ir juridiski skaidri viss pateikts. Vārdu agresīvs var staipīt kā gunāriņu, bet huligānisms jau ir konkrētāk. Nu kaut kā tā. Bet nu kāda sabiedrība tāda likumdevējvara un otrādāk...
uupis rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
uupis rakstīja: 37 gadi un jau pensionārs????
par tramvajiem Tu i tups... bet te nu piekrist !!!
Sab. tr joslas nav mans lauciņš. Mans lauciņš ir tramvajiem NĒ.
Bet kas attiecas uz agresīva vadītāja noteikšanu tad man liekas ka lielākā daļa, kuri ir sodīti par agresīvu braukšanu ir sodīti pretlikumīgi (es nesaku ka nepelnīti vai nepareizi). Agresivitātes noteikšanai par iemeslu ir policista subjektīvais viedoklis nevis divu (un) vai vārāku pārkāpumu fiksēšana, kas ļautu kvalificēt agresivitāti.
Pats formulējums «agresīva braukšana» arī ir zem katras kritikas. Loģiskāks un pareizāks ir «ļaunprātīga (apzināta vai neapzināta) CSN (un tālāk kā sirds vēlas) neievērošana, pārkāpšana, ignorēšana» vai vienkārši «huligāniska braukšana». Un tad ir juridiski skaidri viss pateikts. Vārdu agresīvs var staipīt kā gunāriņu, bet huligānisms jau ir konkrētāk. Nu kaut kā tā. Bet nu kāda sabiedrība tāda likumdevējvara un otrādāk...
Un par to jau tas stāsts ir- ka policista subjektīvais viedoklis ir pamats uzlikt 200 LVl sodu. Kaut gan lauku papu, kurš ļauna nedomādams un negribēdams ir ielīdis tajā šausmīgajā joslā , soda tāpat kā pārējos. Un paps raud . Varbūt tomēr ir jāatstāj kāda iespēja to lauku papu sodīt mazāk???
Sabiedriskā josla- agresīvā braukšana???
Nu jau regulāri CP ķer vadītājus, kuri apbrauc sastrēgumus pa sabiedriskā transporta joslu. Sods, cik saprotu, kā par agresīvu braukšanu- 200 LVL un 6 soda punkti! Labi, ir cilvēki , kas to dara regulāri- 2 reizes var atļauties tikt noķertam, kaut gan helikopters sanāk lētāk nekā sods. Bet ko darīt lauku papam, kurš no tām joslām nekā nesaprot un Rīgā ir reizi 5 gados??? Vai tiešām tas sods ir onkas 4 pensiju vērts???