Varu kaut ko par Patrol pastāstīt. Atšķirība starp 2.8 un 3.0 ir diezgan liela - 2.8 ir vecāks dzinējs ar 6 cilindriem, 3.0 ir ar 4 cilindriem, bet 3.0 ir drusku jaudīgāks. Patrol būs riktīgs purva bridējs, bet pa asfaltu maksimālais ātrums ir 130km/h. Tā kā Patrol ir samērā smags [pašmasa bija aptuveni 2.3t, bet pilna masa jau drusku virs 3t], tad 158zs 3.0 dīzelis nav neko brašs skrējējs, turbīna ieslēdzas pie 2700rpm. Tad arī autiņš beidzot aizbrauc.
No apkārtējiem vadītājiem ir respekts. Auto ir pamatīgi plats, augsts un garš [5.1m]. Dažreiz tas ir baigi liels mīnuss. Vēl viens mīnuss ir samērā šļurīga vadāmība. Vēl mīnuss varētu būt nenormāli liela atšķirība starp pašu prastāko versiju un pilnībā nopakoto, tas ļoti ietekmē pat šāda cienījama vecuma auto cenu.
Par caurgājamību neko nepateikšu, jo neesmu nekur mēģinājis iebraukt. Diemžēl. Pagaidām.
Pērkot jāpievērš uzmanība bagāžnieka durvīm, vai tās nav nosēdušās tajā pusē kur ritenis uzskrūvēts. Nezin kāpēc parasti drusku ar akmentiņiem nodauzīts kapots un līdz ar to jāpečeko uz rūsu.
Dīzeļ 4x4 ap 12 000 euro
Sveiki - vajag labu (ar labu caurgājamību un izturību - esmu mednieks) "džipu". Tākā darbā varu 'ņemt' dīzeli pa brīvu, tad citi degvielas varianti man vienkārši NEDER. Pašlaisk skatos uz *Patroliem (no 98. gada "jaunajiem" ), *Landcruiseriem 90 un 80, *Pajero (tiem no 99. gada ar 3.2 did) un Jeep GrandChirikiem ar 2.5 un 3.1 dīzeļiem. Pa landcruiseri daudzmaz skaidrs - viss ko meklēju - labs, izturīgs utt (dārgākais gan), bet pa pārējiem rodas jautājumi - kā ir ar Nissan Patrola moturu ilgmūžibu (2.8 vai 3.0 - kas labāk)? Pajero piekare un remontu biežums - dzirdētas briesmu lietas - tā ir patiešiba? un kā Jeepiem ir ar tiem VM dīzeļiem?
Saprotu ka gadi gājuši šīs mašīnas jaunākas nav palikušas un daudz kas atkarīgs no konkrētā exemplāra stāvokļa un saimniekiem, bet būšu pateicīgs par zinātāju ietiekumiem un padomiem, uz ko kurai mašīnai ir vairāk jāpievērš uzmanību, kas kurai vājākā vieta un citām gudrībām...
Jau iepriekš, Paldies