Ir tāda kaite - Nissan pat atsauca veselu baru to motoru uz remontu. Problēmas ar virzuļu eļļošanu - rezultātā pārkaršana un caurums.
Ja auto ir bijis uz remontu - tad problēmai nevajadzētu atkārtoties, jo jaunā parauga detaļām šitā kaite ir novērsta.
repse rakstīja: kas ar tiem Patrola motoriem vieni saka 2.8 130zs labs, citi - suuds, visaadus raxtus netaa lasiiju pa pirmajiem 3.0Di - esot jau razzoshanaa nopietni defekti iestraadaati,
Dīzeļ 4x4 ap 12 000 euro
Sveiki - vajag labu (ar labu caurgājamību un izturību - esmu mednieks) "džipu". Tākā darbā varu 'ņemt' dīzeli pa brīvu, tad citi degvielas varianti man vienkārši NEDER. Pašlaisk skatos uz *Patroliem (no 98. gada "jaunajiem" ), *Landcruiseriem 90 un 80, *Pajero (tiem no 99. gada ar 3.2 did) un Jeep GrandChirikiem ar 2.5 un 3.1 dīzeļiem. Pa landcruiseri daudzmaz skaidrs - viss ko meklēju - labs, izturīgs utt (dārgākais gan), bet pa pārējiem rodas jautājumi - kā ir ar Nissan Patrola moturu ilgmūžibu (2.8 vai 3.0 - kas labāk)? Pajero piekare un remontu biežums - dzirdētas briesmu lietas - tā ir patiešiba? un kā Jeepiem ir ar tiem VM dīzeļiem?
Saprotu ka gadi gājuši šīs mašīnas jaunākas nav palikušas un daudz kas atkarīgs no konkrētā exemplāra stāvokļa un saimniekiem, bet būšu pateicīgs par zinātāju ietiekumiem un padomiem, uz ko kurai mašīnai ir vairāk jāpievērš uzmanību, kas kurai vājākā vieta un citām gudrībām...
Jau iepriekš, Paldies