vai kāds var sniegt objektīvas atbildes?

viestursp Reģ.: 13.02.2008

Mūžīgais strīdus jautājums par franču un itāļu autiņiem, vieni saka ka ir ok, vieni noliek kā pēdējos. Kāda tad ir dzīves īstenība? Vai tiešām tas ir tikai skaists dizains, bet vienas, tikai vienīgas kļūmes vairāk nekā vai aptuveni 50 gadu autobūves vēsturē un laikā? Saprotu - 90to gadu sākumā, kad tikko ienāca ārzemju auto masveidā, varēja būt problēmas ar nezināšanu, detaļām un līdz ar to cenām, bet vai šodien viss nav normalizējies? Varbūt Mūsu bailes un stereotipi ir nepamatoti?

P.S. Ļoti skaisti izskatās, piesaista uzmanību un jūtas tādi auto kā piem. Alfa Romeo 166, Lancia Lybra, Citroen C5, Peugeot 607, Renault VEL Satis u.c.

 
1 2
DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

160 tkm ar Laguna II grandtour 3.0V6- nekādu TĀDU BIESMĪGU problēmu.

Tagad nepilni 40 tkm ar 407.pegiju - viss Ok.

tas par spranču auto.

un tagad cita pieredze:

ford - pilnīgs mēsls gandrīz jebkurā izpildījumā (darīšana bija ar focus un mondeo)

volvo 850/S70/S80 - līdz 100-140 tkm sssssuper, pēc tam gan tik spēj vērt maku vaļā, un tā ļooooti plati

audi - nu nav tas auto savas naudas vērts (runāju par standartu, ne jau S , RS utml), lai gan par pēc 2005.gada ražojumiem spriest neņemos , nebija tas gods ilgstoši leitot.

saab - 9000. bija ļoti Ok, arī pie 220tkm nekādas baigās šaizes nav piedzīvotas, 900. - tas gan tāds vārgāks un kaprīzāks, bet tā kā kopumā normāls un šobrīd uz pulksteņa tikai 130tkm, atstāju sev kā otru auto.

nissan maxima 3.0V6- līdz 135 tkm nebija nevienas problēmas, izņemot paša vainas dēļ nosvilināto ģenerātiru Labs tanks, izturīgs !

nu, īsumā tāds resume - nav ne vainas spranču auto , un ja ņem vērā to cenas (gan jauniem, gan mazlietotiem), lietošanas ilgumu, intensitāti u.c. parametrus, tad domāju ka spranču auto daudziem potenciāliem lietotājiem ir pat ļoti draudzīgs auto un neslikta, praktiska izvēle.

P.s. bet latvietis jau ir "gudrs"

labāk oplīze uz 7 gadiem un korejietis vai ieķīlāts mammas dzīvoklis un 8-gadīgs vācu auto, nekā jauns vai gandrīz jauns sprancūzis

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

P.s. bet latvietis jau ir "gudrs"

labāk oplīze uz 7 gadiem un korejietis vai ieķīlāts mammas dzīvoklis un 8-gadīgs vācu auto, nekā jauns vai gandrīz jauns sprancūzis

Pravdu molviš

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja: 160 tkm ar Laguna II grandtour 3.0V6- nekādu TĀDU BIESMĪGU problēmu.

Tagad nepilni 40 tkm ar 407.pegiju - viss Ok.

tas par spranču auto.

un tagad cita pieredze:

ford - pilnīgs mēsls gandrīz jebkurā izpildījumā (darīšana bija ar focus un mondeo)

volvo 850/S70/S80 - līdz 100-140 tkm sssssuper, pēc tam gan tik spēj vērt maku vaļā, un tā ļooooti plati

audi - nu nav tas auto savas naudas vērts (runāju par standartu, ne jau S , RS utml), lai gan par pēc 2005.gada ražojumiem spriest neņemos , nebija tas gods ilgstoši leitot.

saab - 9000. bija ļoti Ok, arī pie 220tkm nekādas baigās šaizes nav piedzīvotas, 900. - tas gan tāds vārgāks un kaprīzāks, bet tā kā kopumā normāls un šobrīd uz pulksteņa tikai 130tkm, atstāju sev kā otru auto.

nissan maxima 3.0V6- līdz 135 tkm nebija nevienas problēmas, izņemot paša vainas dēļ nosvilināto ģenerātiru Labs tanks, izturīgs !

nu, īsumā tāds resume - nav ne vainas spranču auto , un ja ņem vērā to cenas (gan jauniem, gan mazlietotiem), lietošanas ilgumu, intensitāti u.c. parametrus, tad domāju ka spranču auto daudziem potenciāliem lietotājiem ir pat ļoti draudzīgs auto un neslikta, praktiska izvēle.

P.s. bet latvietis jau ir "gudrs"

labāk oplīze uz 7 gadiem un korejietis vai ieķīlāts mammas dzīvoklis un 8-gadīgs vācu auto, nekā jauns vai gandrīz jauns sprancūzis

Ta jau kādu miljonu kopā esi sarullējis...

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja: 160 tkm ar Laguna II grandtour 3.0V6- nekādu TĀDU BIESMĪGU problēmu.

Tagad nepilni 40 tkm ar 407.pegiju - viss Ok.

tas par spranču auto.

un tagad cita pieredze:

ford - pilnīgs mēsls gandrīz jebkurā izpildījumā (darīšana bija ar focus un mondeo)

volvo 850/S70/S80 - līdz 100-140 tkm sssssuper, pēc tam gan tik spēj vērt maku vaļā, un tā ļooooti plati

audi - nu nav tas auto savas naudas vērts (runāju par standartu, ne jau S , RS utml), lai gan par pēc 2005.gada ražojumiem spriest neņemos , nebija tas gods ilgstoši leitot.

saab - 9000. bija ļoti Ok, arī pie 220tkm nekādas baigās šaizes nav piedzīvotas, 900. - tas gan tāds vārgāks un kaprīzāks, bet tā kā kopumā normāls un šobrīd uz pulksteņa tikai 130tkm, atstāju sev kā otru auto.

nissan maxima 3.0V6- līdz 135 tkm nebija nevienas problēmas, izņemot paša vainas dēļ nosvilināto ģenerātiru Labs tanks, izturīgs !

nu, īsumā tāds resume - nav ne vainas spranču auto , un ja ņem vērā to cenas (gan jauniem, gan mazlietotiem), lietošanas ilgumu, intensitāti u.c. parametrus, tad domāju ka spranču auto daudziem potenciāliem lietotājiem ir pat ļoti draudzīgs auto un neslikta, praktiska izvēle.

P.s. bet latvietis jau ir "gudrs"

labāk oplīze uz 7 gadiem un korejietis vai ieķīlāts mammas dzīvoklis un 8-gadīgs vācu auto, nekā jauns vai gandrīz jauns sprancūzis

Ta jau kādu miljonu kopā esi sarullējis...

ļimonu ne tuvu nē, bet ap 400tkm varētu salasīties, jo ne jau visi tie auto bija braukti no nullītes, protams.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ja jau gudri parunāt, tad es ar māku...

Mana pieredze par 307 pret, piemeram, Golfu - tehniski jau francūzim nav ne vainas, bet izpildījuma kvalitatei ir uzspiests franču pofigisma zīmogs - salons ātri vien šur tur sāk grabēt. Ja nav iebildumu pavadīt brīvdienas sakārtojot visādas figņas, maksāt par to lielu naudu servisam vai arī vienkārši braukt ar grabošu auto, tad uz priekšu. Itāļiem - nu nevar visus vienā maisā likt - Fiats ir un paliks viņu "tautas" auto, kas ir salikts tik rūpīgi, lai varētu tikt uz priekšu. Savukārt Alfa / Lancia ir auto, kurus nevar nopirkt objektīvu apsvērumu dēļ - tajos ir pietiekami daudz personības, lai tas auto vai nu patiktu vai nepatiktu. Un to jau vairs servisa izmaksās neizteiksi. Jebkurā gadījumā es esmu viennozīmīgi par Eiropā ražotu auto (cik nu tas vispār ir iespējams musu globalizācijas laikā).

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Ja jau gudri parunāt, tad es ar māku...

Mana pieredze par 307 pret, piemeram, Golfu - tehniski jau francūzim nav ne vainas, bet izpildījuma kvalitatei ir uzspiests franču pofigisma zīmogs - salons ātri vien šur tur sāk grabēt. Ja nav iebildumu pavadīt brīvdienas sakārtojot visādas figņas, maksāt par to lielu naudu servisam vai arī vienkārši braukt ar grabošu auto, tad uz priekšu. Itāļiem - nu nevar visus vienā maisā likt - Fiats ir un paliks viņu "tautas" auto, kas ir salikts tik rūpīgi, lai varētu tikt uz priekšu. Savukārt Alfa / Lancia ir auto, kurus nevar nopirkt objektīvu apsvērumu dēļ - tajos ir pietiekami daudz personības, lai tas auto vai nu patiktu vai nepatiktu. Un to jau vairs servisa izmaksās neizteiksi. Jebkurā gadījumā es esmu viennozīmīgi par Eiropā ražotu auto (cik nu tas vispār ir iespējams musu globalizācijas laikā).

Eiropā ražots auto-tas ir pat ļoti iespējams-te ražo gan amerikāņus,gan japāņus,gan korejiešus,tikai ķīnīzeru vēl nav...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti